ik ben geen pedoquote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom x rotterdam de kuip en zeg dat eerste dan eens
sowieso dat je gaat rennen vieze pedo
Ik weet het, maar sowieso, verstikking enzo >.<quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
jongens je moet eens aan een kapstok/deurklink/haakje hangen met je capuchon
Dat heeft echt een leuk gevoel
Gewoon proberen aub
Koop je daar speciale capuchons voor of kan het met een willekeurige huis tuin en keuken capuchon?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
jongens je moet eens aan een kapstok/deurklink/haakje hangen met je capuchon
Dat heeft echt een leuk gevoel
Gewoon proberen aub
wedden dat jezelf pedo bent, echt vieze dikke pedo, hoe durf je je bent erger dan dutrouxquote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kom x rotterdam de kuip en zeg dat eerste dan eens
sowieso dat je gaat rennen vieze pedo
shit just got realquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wedden dat jezelf pedo bent, echt vieze dikke pedo, hoe durf je je bent erger dan dutroux
ahahhahhahahha wat zeg jijquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wedden dat jezelf pedo bent, echt vieze dikke pedo, hoe durf je je bent erger dan dutroux
Neen aan een deurklink verstik je niet het is ''het vast zitten'' dat me geiltquote:Op zondag 10 februari 2013 02:57 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik weet het, maar sowieso, verstikking enzo >.<
Ik ben geen fan van sounding, lijkt me erg pijnlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Je mag er hier wel over doorpraten, heb vandaag nog zoiets gedaan
Uhh, dat heb ik al wel vaker gehad, is ook leuk jaquote:Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen aan een deurklink verstik je niet het is ''het vast zitten'' dat me geilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |