Kan best, ik hossel alleen meisjes. Vrouwen haat ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:40 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik hossel waarschijnlijk ook meer vrouwen dan jou, overigens zijn mannen helemaal niet zo extreem makkelijk, want 90% is toch echt wel hetero![]()
Niet dat ik daar niet het een en ander van heb geneukt/door ben geneukt.
Mijn pc mogen ze onderzoeken, ze mogen heel mijn huis omkeren. Ze mogen alles doen, vinden zullen ze niet.quote:
geen internet in gevangenisquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar zelfs daar hebben ze internet. Die capuchon blijft niet weg.
Die grote mond heb ik regelmatig ook nodig. En wow.... medelijden... strugles.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:44 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Een kerel met een grote mond en een klein hartje. Als bewijs claim ik dat ik 3 jaar geleden voor t laatst seks heb gehad.
In België internet in de gevangenisquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar zelfs daar hebben ze internet. Die capuchon blijft niet weg.
nee denk het nietquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
BTW, is Capuchon jongen Argo?
Gij hebde zeker den Nederlandse gevangenissen nie meer gezien de laatste tijd zenne.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen internet in gevangenis
alleen als je mobiel smokkelt
nee geen internetquote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Gij hebde zeker den Nederlandse gevangenissen nie meer gezien de laatste tijd zenne.
Computers, televisies en playstations
Hmmp, ik vind ze beide op de zelfde manier opwindend....quote:
uhmmm neen man, zeker niet. ik ken die gast niet eens mag zelf IP check worden gedaanquote:Op zondag 10 februari 2013 02:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
BTW, is Capuchon jongen Argo?
Des te meer reden om jou stoer te vinden met meerdere zwarte boekjes gevuld in je nachtkastjequote:Op zondag 10 februari 2013 02:46 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die grote mond heb ik regelmatig ook nodig. En wow.... medelijden... strugles.
Nee, ok, ok, ik geloof je, Argo kreeg ik ook niet gehosseltquote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uhmmm neen man, zeker niet. ik ken die gast niet eens mag zelf IP check worden gedaan
homo is haramquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, ok, ok, ik geloof je, Argo kreeg ik ook niet gehosselt
Ey, niks mis met de GC, bazenconsole.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen internet
mag wel pc
maar ook niet playstation alleen gamecube fucked up g
altijd mario party en mario football als kleine jongen met bradasquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ey, niks mis met de GC, bazenconsole.
super smash spelen in je celquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Echte bazen, hebben alleen een piemel als joystick nodig.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Mag ik de beul zijn? Niet gemeen bedoelt, amar lijkt me wel geilquote:Op zondag 10 februari 2013 02:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik moet wss in de gevangenis. Heb liever de doodstraf
Met me capuchon aan een heel hoge kapstok
Gamen met je leuter in je handquote:Op zondag 10 februari 2013 02:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Echte bazen, hebben alleen een piemel als joystick nodig.
Ik had 'm in gedachte jaquote:
Wil ook wel aan iets anders trekkenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
wie wil er aan me capuchon trekken
voor 100 euroquote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
wie wil er aan me capuchon trekken
Beter ben je dan echt een kk geile boyquote:
Ik ga mezelf aan een haakje hangen met me capuchon en dan mag je aan me *** trekken, okay?quote:Op zondag 10 februari 2013 02:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Wil ook wel aan iets anders trekken
GVD! Heb je m'n conversatie met Tong gelezen ofzoquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aan een haakje hangen met me capuchon en dan mag je aan me *** trekken, okay?
wie niet springt en zulksquote:
Dan deel 2quote:Op zondag 10 februari 2013 02:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog 2 paginas, effe volhouden joenges
Feyenoordquote:
Sjoelenquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Feyenoord
PSV
FC Utrecht
FC Flevoland
NAC
Eredivisie
Uefa
FIFA
Voetbal![]()
Lolquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef Lollertrolle het volgende:
Dan ga ik toch echt naar bed. Morgen weer vroeg op zodat ik verder kan Fokken.
Ik vind hem onreageerbaar.quote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat vinden jullie overigens hier van; KLB / Apart gevoel
kom x rotterdam de kuip en zeg dat eerste dan eensquote:Op zondag 10 februari 2013 02:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Feyenoord
PSV
FC Utrecht
FC Flevoland
NAC
Eredivisie
Uefa
FIFA
Voetbal![]()
ik had het net uit mijn geheugen gebanned godverdommequote:Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Wat vinden jullie overigens hier van; KLB / Apart gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |