SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint The Voice Kids?!
• Silvana
• Jurre
• Laura
• Jesse
• Irene
• Joep
Tussenstand:
[ Bericht 16% gewijzigd door Benny op 15-02-2013 20:41:35 ][ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 04/02 MA Beauty and the Beat 11/02 MA-VR The Best of Idols Worldwide 15/02 VR(1x) The Voice Kids Finale 16/02 ZA The Next Pop Talent 22/02 VR Everybody Dance Now 29/03 VR Bloed, Zweet en Tranen 14/04 ZO SYTYCD - Next Generation 19/04 VR X Factor ---------------------------------------------------------- Coming: 30/03(?) The Voice UK ??????? De Beste Singer / Songwriter van Nederland ??????? Holland’s Got Talent ??????? The Voice of Holland ??????? The Voice Kids |
The Next Pop Talent met o.a Glennis Kots Grace en Stees, ah toe?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Fijn, die nieuwe tt
Ik kijk alleen tvk van dit rijtje... En UK wil ik ook wel zien. En in september the voice of Serbia. De rest laat ik maar even aan me voorbij gaan
M'n bloeddruk, wat doe jequote:Op maandag 11 februari 2013 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
The Next Pop Talent met o.a Glennis Kots Grace en Stees, ah toe?
Had ik Do al opgenoemd? En dat allemaal in 1 pakketjequote:
quote:Finalisten The Voice Kids in Abbey Road Studios
De finalisten van The Voice Kids zijn in de voetsporen van artiesten als The Beatles, Pink Floyd en Adele getreden. De zes tieners namen in de beroemde Abbey Road Studios in Londen een nummer op, maakte RTL maandag bekend.
De zes strijden vrijdagavond om de winst van het tweede seizoen van The Voice Kids. Naast een platencontract en studiebeurs sleept de winnaar ook een optreden in Disneyland Parijs in de wacht. Daar mag de winnaar I Just Can't Wait to Be King uit The Lion King ten gehore brengen. In Londen hebben alle finalisten hun versie van het nummer opgenomen.
Tijdens de livefinale moeten de zes overgebleven talenten minstens drie keer optreden. De finalisten openen de show gezamenlijk, waarna ze met hun coaches op het podium verschijnen.
Ook moeten de tieners solo aan de slag. De drie talenten, een per team, met de meeste publieksstemmen mogen hun single ten gehore brengen. Daarna moet duidelijk zijn wie The Voice Kids wint. Tussendoor is er een gastoptreden van Fabiënne Bergmans, die het eerste seizoen van de talentenjacht won.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
The Next Pop Talent (alleen audities) en HGT staan hoog op mijn verlanglijstje.
TVK was een leuk concept, maar verpest door politieke correctheid. Dat jongentje van vrijdag wordt toch de winnaar, dat staat al vast, zinloos om hiervoor te sms'en.
Jeetje zit niet zo te zeiken dat er niet 6 meisjes in de finale zittenquote:Op maandag 11 februari 2013 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
een paar van mijn collega's vinden het ook onbegrijpelijk dat er drie jongentjes in de finale zitten en niet bijvoorbeeld Amy of Emmaloeve.
Vorig jaar was het 5 om 1, dat kwam ook aardig overeen met de verhouding bij de audities. Nu heeft geslacht zwaarder geteld dan kwaliteit.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jeetje zit niet zo te zeiken dat er niet 6 meisjes in de finale zitten
naah.. er zal misschien wel een beetje rekening mee gehouden zijn.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 5 om 1, dat kwam ook aardig overeen met de verhouding bij de audities. Nu heeft geslacht zwaarder geteld dan kwaliteit.
Jurrequote:Op maandag 11 februari 2013 19:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Aan de andere kant, dat jongetje, ik ben zijn naam even kwijt, krijgt na de finale toch de baard in de keel en we zullen er nooit meer wat van horen.
Jammer dit, aangezien het concept van Next Pop Talent mij het meest aanspreekt.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had ik Do al opgenoemd? En dat allemaal in 1 pakketje
doen we..!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jammer dit, aangezien het concept van Next Pop Talent mij het meest aanspreekt.
Maar ik denk dat ik me dood ga ergeren aan de jury, misschien helpt het live topic hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest een beetje lachen![]()
/subtiele spamquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:28 schreef iBenny het volgende:
Kaartjes voor de X Factor-audities zijn te koop!
http://www.rtl.nl/service/rtltickets/
X Factor Meet?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb bananensoesjes en bladerdeeghapjes
Die bladerdeeghapjes waren eigenlijk voor Kerst, maar toen was ik heel erg ziek en ik kwam ze net toevallig tegen in de diepvriesquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Gia het volgende:
Moet naar een verjaardag, petekindje wordt 18. (1.98 en 105 kg)
Dus, wel hapjes, maar TVK opnemen.
Veel plezier allemaal!
Ik heb er toch echt minder zin in dan vorig jaar. Vorig jaar had ik 4 favorieten, nu maar 2. De kans is nihil dat één van hen wint.quote:
Voor de kinderversie snap ik het ergens wel. Dan heb je toch een winnaar per team en kunnen ze daar trots over doen. Bij de volwassenversie moet het inderdaad ook anders en als het goed is gaat dat ook gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef BabeWatcher het volgende:
Jammer dat ook dit jaar voor de 6>3-situatie is gekozen. 1 afvaller per team, ipv de 3 minst goede. Deze formule moet toch echt anders.
veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef roos85 het volgende:
Jullie veel plezier met de finale, ik ga genieten van de Golden Earringwel met hoop bejaarden
Jij ook veel plezier!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef roos85 het volgende:
Jullie veel plezier met de finale, ik ga genieten van de Golden Earringwel met hoop bejaarden
Have fun, wordt vast heel goed!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Hè bah...ik heb al last van mijn maag...kon die niet in spoilersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
zal hij ook klaarzitten?
[ afbeelding ]
sorry, bij dezen gedaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hè bah...ik heb al last van mijn maag...kon die niet in spoilers
Hahaha dank jequote:
doe je toch geen 5 minuten over, of moet je de bank ook nog in de kamer zetten?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
tot over 5 minuten, ik verhuis nu met mijn laptop naar de bank
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
zal hij ook klaarzitten?Is die op vrije voeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
opgelopen van een wc brilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
Marly zwanger? Wie de neuk heeft dat kind ge*bam**bam*t?
Ook met geluid hoowrquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zonder geluid en het ziet er HEEEL raar uit
Ik heb het geluid aan en kijk niet, dat is prima te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik kijk zonder geluid en het ziet er HEEEL raar uit
vorig jaar had ik er vierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet geloof ik.
Het is bij mij meer dat ik het bepaalde mensen niet gun. Ik zou Silvana echt een slechte winnaar vinden, bijvoorbeeld. Dus dan maar het ukje van de showquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik sinds minuut 1 al niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb sinds de audities niet meer gekeken.
quote:
Zo klinken kinderen ook tegenwoordig omdat ze dat allemaal nadoen van de huidige artiestenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het ongelooflijk geautotuned?
Hier, ondanks mijn 560W Home Cinema baggergeluidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het ongelooflijk geautotuned?
Maar wel leuk voor kinderen tenminste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit voor een disney liedje![]()
ik word agressief van blije muziek
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit voor een disney liedje![]()
ik word agressief van blije muziek
johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
Wie wint er dan volgens jou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
De J van vorige weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie wint er dan volgens jou?
En dan ligt het weer heeeel dicht bij elkaarquote:
Ik ga ook eerst ff smsend vragen of ik mag smsenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Even mn ouders bellen of ik mag stemmen..
OOoooh jij hebt Grease gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wendy lijkt op een 'pink lady' met die jas aan
Op wereldreis in Nieuw-Zeelandquote:
quote:
Wat een fruitmand zo samen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wendy lijkt op een 'pink lady' met die jas aan
De CD met de Grease liedjes is de eerste CD die ik ooit kocht toen ik in 1990 een CD-speler kreegquote:
Alle favorieten zijn er al uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
En Marco zorgt vast voor een lekkere banaan.quote:
Wereldreis met zijn vriendinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dit voor onzinHij is op vakantie?!
Ik kijk ook alleen maar omdat ik het gewend ben denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alle favorieten zijn er al uit
*zich afvraagt waar ie eigenlijk kijkt
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef MolFan het volgende:
Man man wat zongen ze vals. Het uitmelken van een goed format > The Voice moet je niet doen alhoewel Fabienne wel heel goed was (winnaar seizoen 1) maar dit kan echt niet. Hopelijk gaat het snel van de buis.
En omdat wij leuk gezelschap zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen maar omdat ik het gewend ben denk ik
Nee Fabienne was veel verder etc. Die andere 3 waren van een andere klassequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.
Ook dat natuurlijkquote:
quote:
Black eyed pee?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
will.i.am -> black eyes peas -> fergie...
[ afbeelding ]
Eerste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, ik heb me verslapen
Is dit de eerste, tweede, derde?
Eerstequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste helaas pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Fajarrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ze knijpt een beetje. Of hoe je dat ook noemt.
quote:
quote:
Fiewquote:
verslapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
je staat nu pas op? O.oquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net ook een dutje gedaanquote:
Ik ben om 19:00 gaan liggen voor een tukje tot 20:00, maar m'n wekker is niet gegaanquote:
Wilde ik ook eigenlijk na het eten, maar het kwam er niet meer vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net ook een dutje gedaan.
Jullie zijn verstandigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nog niet misschienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Will.i.am echt naar dat filmpje geluisterd hebben?
christine aguilera is geen goede zangeres, haar stem klinkt goed maar haar techniek is baggerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef MolFan het volgende:
Maar ik ben wel iemand die een hoge kwaliteit eist van een zanger/zangeres aka Christina Aguilera dat is een zangeres. Dit komt er bij lange na niet in de buurt, ook al zijn het kids.
Welnee, je zag hem ook echt naar die autocue kijken met 'tegen wie heb ik het ook alweer?'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
ik kan ook via UPC stemmen, zou dat geld kotsen?
Ja want hij werkt ook voor The Voice en hoort dit soort dingen te doen etc. Staat allemaal in hun contracten neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat dat er niet bij? Geen idee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
ik kan ook via UPC stemmen, zou dat geld kotsen?
Hahaha dat is meer smaak denk ik. Ik als opgeleid muzikant weet toch wel wat van het vak kan ik zo zeggen. Jessie J ook erg goed trouwens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
christine aguilera is geen goede zangeres, haar stem klinkt goed maar haar techniek is bagger
Waarom zou ie luisteren? Hij kan toch ook gewoon die tekst topnemen, dat luisteren is tijdsverspilling lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja want hij werkt ook voor The Voice en hoort dit soort dingen te doen etc. Staat allemaal in hun contracten neem ik aan.
Ik geloof best dat in hun contract staat dat ze af en toe een filmpje met steun moeten openemen voor onze kandidaten, maar ik vraag me af of ze ook echt geluisterd hebben naar een optreden van die kidsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja want hij werkt ook voor The Voice en hoort dit soort dingen te doen etc. Staat allemaal in hun contracten neem ik aan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
Door dat shirt moet ik hier aan denken
Dat ie moet inspreken ja, niet dat ie moet kijken en menen wat ie zegtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jurre, Beppe, Minke, Lobke, ze bestaan allemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef MolFan het volgende:
Jurre..... Wie zijn kind zo noemt moet aan de Crystal Meth hebben gezeten.
Triestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jurre, Beppe, Minke, Lobke, ze bestaan allemaal.
Haha dat dan weer nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
En dan binnenkort zie je Marco bij the Voice UK iets zeggen
Blijft apart ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
leren die kinderen tegenwoordig geen Engels meer
En in de VBL topics fappen op Eriksenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef MolFan het volgende:
Echt die Fabienne was toch wel heel goed vorig jaar en ook heel lekker btw
Ja. En je ziet aan 'm dat ie zelf ook denkt van "kuttttt...."quote:
Its a joke duhhhhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En in de VBL topics fappen op Eriksen
Ja, ZIJ WEL JAquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die sneer van Martijn...
"Met de perfect gestemde Edwin Eversband"
Martijn Krabbequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die sneer van Martijn...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die sneer van Martijn...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
Die sneer van Martijn...
Misschien moet 'ie er kippensoep van maken, dat schijnt te helpenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
Dit klonk niet beter dan een nat washandje
ze willen niet dat over 20 jaar de kinderen terug keren als volwassen met een paar pistolen om een paar dingen recht te zetten..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Mag er geen kritische comment gegeven worden? Alles positief
Dat Angela nog op tv komt is mij een raadsel, overal weggestamptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:00 schreef D. het volgende:
Kip op het podium, Angela in een paasjurk...
Heb ik iets gemist?
Ze hallucineren door die gekleurde kledingquote:
Almerequote:
net zo lang opnieuw opgenomen tot het goed klinktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |