Ik sinds minuut 1 al niet meerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb sinds de audities niet meer gekeken.
quote:
Zo klinken kinderen ook tegenwoordig omdat ze dat allemaal nadoen van de huidige artiestenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het ongelooflijk geautotuned?
Hier, ondanks mijn 560W Home Cinema baggergeluidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het ongelooflijk geautotuned?
Maar wel leuk voor kinderen tenminste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit voor een disney liedje![]()
ik word agressief van blije muziek
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit voor een disney liedje![]()
ik word agressief van blije muziek
johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
Wie wint er dan volgens jou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
De J van vorige weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie wint er dan volgens jou?
En dan ligt het weer heeeel dicht bij elkaarquote:
Ik ga ook eerst ff smsend vragen of ik mag smsenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Even mn ouders bellen of ik mag stemmen..
OOoooh jij hebt Grease gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wendy lijkt op een 'pink lady' met die jas aan
Op wereldreis in Nieuw-Zeelandquote:
quote:
Wat een fruitmand zo samen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wendy lijkt op een 'pink lady' met die jas aan
De CD met de Grease liedjes is de eerste CD die ik ooit kocht toen ik in 1990 een CD-speler kreegquote:
Alle favorieten zijn er al uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet geloof ik.
En Marco zorgt vast voor een lekkere banaan.quote:
Wereldreis met zijn vriendinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dit voor onzinHij is op vakantie?!
Ik kijk ook alleen maar omdat ik het gewend ben denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alle favorieten zijn er al uit
*zich afvraagt waar ie eigenlijk kijkt
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef MolFan het volgende:
Man man wat zongen ze vals. Het uitmelken van een goed format > The Voice moet je niet doen alhoewel Fabienne wel heel goed was (winnaar seizoen 1) maar dit kan echt niet. Hopelijk gaat het snel van de buis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |