quote:
Zo klinken kinderen ook tegenwoordig omdat ze dat allemaal nadoen van de huidige artiestenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het ongelooflijk geautotuned?
Hier, ondanks mijn 560W Home Cinema baggergeluidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
Ligt het aan mij of klinkt het ongelooflijk geautotuned?
Maar wel leuk voor kinderen tenminste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit voor een disney liedje![]()
ik word agressief van blije muziek
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit voor een disney liedje![]()
ik word agressief van blije muziek
johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
Wie wint er dan volgens jou?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
De J van vorige weekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wie wint er dan volgens jou?
En dan ligt het weer heeeel dicht bij elkaarquote:
Ik ga ook eerst ff smsend vragen of ik mag smsenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Even mn ouders bellen of ik mag stemmen..
OOoooh jij hebt Grease gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wendy lijkt op een 'pink lady' met die jas aan
Op wereldreis in Nieuw-Zeelandquote:
quote:
Wat een fruitmand zo samen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
wendy lijkt op een 'pink lady' met die jas aan
De CD met de Grease liedjes is de eerste CD die ik ooit kocht toen ik in 1990 een CD-speler kreegquote:
Alle favorieten zijn er al uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet geloof ik.
En Marco zorgt vast voor een lekkere banaan.quote:
Wereldreis met zijn vriendinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dit voor onzinHij is op vakantie?!
Ik kijk ook alleen maar omdat ik het gewend ben denk ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Alle favorieten zijn er al uit
*zich afvraagt waar ie eigenlijk kijkt
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef MolFan het volgende:
Man man wat zongen ze vals. Het uitmelken van een goed format > The Voice moet je niet doen alhoewel Fabienne wel heel goed was (winnaar seizoen 1) maar dit kan echt niet. Hopelijk gaat het snel van de buis.
En omdat wij leuk gezelschap zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk ook alleen maar omdat ik het gewend ben denk ik
Nee Fabienne was veel verder etc. Die andere 3 waren van een andere klassequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er vier winnaars. Lieke, Melissa, Vajen en Fabienne verdienden het allemaal. Nu is er op geslacht ipv kwaliteit geselecteerd.
Ook dat natuurlijkquote:
quote:
Black eyed pee?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
will.i.am -> black eyes peas -> fergie...
[ afbeelding ]
Eerste.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, ik heb me verslapen
Is dit de eerste, tweede, derde?
Eerstequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste helaas pasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Fajarrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
Ze knijpt een beetje. Of hoe je dat ook noemt.
quote:
quote:
Fiewquote:
verslapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
je staat nu pas op? O.oquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net ook een dutje gedaanquote:
Ik ben om 19:00 gaan liggen voor een tukje tot 20:00, maar m'n wekker is niet gegaanquote:
Wilde ik ook eigenlijk na het eten, maar het kwam er niet meer vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net ook een dutje gedaan.
Jullie zijn verstandigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |