Nope. In de reclame op tv werd ook verzocht om je als DJ aan te meldenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:59 schreef Woelli het volgende:
Zal wel gewoon even een stunt zijn.
Om gewoon weer even vermeld te worden in de pers.
quote:Het lijkt erop dat rapper Ali B een plaats krijgt in de jury van de veel bekeken talentenjacht X Factor op RTL 4. “Ik weet niet of het al rond is“, verklapte presentatrice Wendy van Dijk zondag in Life 4 You. Aan X Factor mogen komend voorjaar voor het eerst ook dj’s, rappers en singer-songwriters meedoen. Dat Ali B ook een nieuwe toevoeging is, heeft Van Dijk ‘gehoord in de wandelgangen’. “In mijn eigen huis“, zei de RTL 4-ster, die een liefdesrelatie heeft met RTL-baas Erland Galjaard .
Van Dijk denkt dat het een goede stap is dat onder meer rappers ook mee mogen gaan doen. “Je moet natuurlijk ook wel weer een hippere, jongere stap gaan maken.”
De presentatie van X Factor zal, ondanks eerdere geruchten, wederom in handen zijn van Martijn Krabbé en Van Dijk. “In principe wel, ja. Het werd ineens een ding. Het is altijd zo dat we even om de tafel gaan zitten en de agenda’s worden gecheckt. Soms ziet het er wel even benauwd uit.”
Vorig jaar bestond de jury uit Angela Groothuizen, Eric van Tijn, Gordon en Stacey Rookhuizen.
Bron
Yes-R? Gers Pardoel?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:10 schreef Woelli het volgende:
Echt een fail. In heb hem altijd vervelend gevonden. Genoeg leuke en goede rappers, en zij komen met Ali B. Had Yes-ser of Gers Pardoel gedaan.
Ik vind hem -in vergelijking met bovengenoemde 2- ook wel leukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hier die Ali B wel leuk vind
dj's zingen niet failquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:56 schreef Karina het volgende:
Nu ook dj’s en rappers in X Factor
Voor het eerst in haar bestaan staat X Factor toe dat ook rappers, dj-acts en singer-songwriters mee mogen doen aan de talentenjacht op RTL 4. Zij kunnen zich inschrijven voor het vijfde seizoen, dat in het voorjaar van 2013 van start gaat. Dat heeft RTL vrijdag laten weten. De rappers, dj-acts en singer-songwriters doen mee binnen de bestaande categorieën jongens, meisjes, 26+ en zanggroepen. Iedere categorie krijgt een jurylid toegewezen, die met de andere leden strijdt om de winst.
In 2011 was X Factor voor het laatst te zien in Nederland, met Martijn Krabbé en Wendy van Dijk aan het roer en Angela Groothuizen, Eric van Tijn, Gordon en Stacey Rookhuizen in de jury. Of zij allen ook terugkeren in seizoen vijf, is nog onduidelijk.
X Factor is ontwikkeld in Engeland, waar het programma inmiddels aan het negende seizoen toe is. In de Verenigde Staten is de show pas sinds kort te zien. Tijdens het lopende, tweede seizoen is al een derde reeks besteld.
Bron
Rappers vind ik misschien wel leuk, maar dj's
Ik vind ze allemaal niet leuk, maar Ali het minstquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind hem -in vergelijking met bovengenoemde 2- ook wel leuk
ook stacey?quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2012 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Beter 10 Stacey's in de hand dan 1 Ali in het land
ben je dronken?quote:
nooitquote:
Beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Woelli het volgende:
Op de officiële website staat dat de DJ act in combinatie moet zijn met zang.
Dus gewoon meer in de richting van David Guetta
Dat is dan weer jammer. Ik had mijn terrorplaten al uit de mottenballen gehaald.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Woelli het volgende:
Op de officiële website staat dat de DJ act in combinatie moet zijn met zang.
Dus gewoon meer in de richting van David Guetta
Er komen ook minder afleveringen dan voorheenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef JRRY het volgende:
Natuurlijk niet, want dan halen ze die 25 afleveringen niet.
X-Factor is onmogelijk nog leuk te maken met weinig afleveringen, tenzij je:quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Er komen ook minder afleveringen dan voorheen
Ik vind de audities juist het leukst, mogen er best meer zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
X-Factor is onmogelijk nog leuk te maken met weinig afleveringen, tenzij je:
3 auditie-afleveringen
3 x-campus
9 liveshows
15 afleveringen lijkt mij het minimale.
Dan moeten het wel weer die 'ouderwetse' worden, van alleen maar goedzingende kandidaten in de studio kan ik er niet meer hebben ;p.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de audities juist het leukst, mogen er best meer zijn.
Ja precies ook wat slechte of grappige er tussen. Die zijn vaak het leukst.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan moeten het wel weer die 'ouderwetse' worden, van alleen maar goedzingende kandidaten in de studio kan ik er niet meer hebben ;p.
Maak dan direct een selectie van 40 kandidaten ofzo die dan met hun coach aan de slag gaan.
Blijven er 2 per coach over en dan 7 liveshows tot je 2 kandidaten in de finale hebt.
Voor mij moeten ze of heel goed/mooi zijn, of debiel.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies ook wat slechte of grappige er tussen. Die zijn vaak het leukst.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor mij moeten ze of heel goed/mooi zijn, of debiel.
Ik vind XFactor als concept leuker, maar The Voice is veel beter geproduceerd, vind ik. XFactor duurde laatste seizoen ook gewoon tot 00.10 met de uitslag meegerekend en dat kunnen ze echt niet meer maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
kan niet wachten dat het begint
XFA vind ik toch leuker dan the voice
en ik kan stacey weer bashen
Doe maar geen reserve en gewoon sowieso als presentator. Een beetje variatie is wel leukquote:Winston Gerschtanowitz reservepresentator X Factor
Als Martijn Krabbé en Wendy van Dijk in het voorjaar toch te druk blijken voor de nieuwe X Factor, heeft RTL 4-baas Erland Galjaard alvast vervanging op het oog. Dat vertelt hij zaterdag in het AD. Het wordt niet Gordon, die deze wens al een paar keer op tafel heeft gelegd. “Als het agendatechnisch lukt, gaat koningskoppel Wendy en Martijn dat gewoon presenteren. Anders denk ik aan Winston Gerschtanowitz en dan met een andere vrouw“, zo vertelt de televisiebaas.
Inhoudelijk gaat er in elk geval wel wat veranderen aan X Factor. “Er mogen dj’s en rappers meedoen, de jury verandert – nee, ik zeg nog niet hoe – en we zullen zorgen voor een andere muziekkeuze. Dat kandidaten niet tien keer I Will Survive van Gloria Gaynor zingen.”
Van Dijk verklapte eerder dat RTL 4 in verre onderhandeling was met Ali B. over een plek in de X Factor-jury.
Datquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Alleen: waarom toch altijd weer dezelfde. Zijn er dan echt geen anderen te vinden?
Ik vind XFA ook leuker dan the voice. Maar dat er Rappers en dj's mee mogen doen vind ik dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
kan niet wachten dat het begint
XFA vind ik toch leuker dan the voice
en ik kan stacey weer bashen
Misschien kan je dan nog harder lachen:Dquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind XFA ook leuker dan the voice. Maar dat er Rappers en dj's mee mogen doen vind ik dan wel weer jammer
Hoe weet je dat? Dan is het wel leuker inderdaad. En hopelijk maken ze de belofte over muziekkeuze waar... niet weer dezelfde meuk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:22 schreef JRRY het volgende:
DJs erbij vind ik al minder erg nu ik weet dat ze een zangeres erbij moeten hebben. Duo's eigenlijk dus
Wat zou er dan voor muziekkeuze moeten gemaakt worden? Onbekende liedjes waar nog nooit iemand van gehoord heeft?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dan is het wel leuker inderdaad. En hopelijk maken ze de belofte over muziekkeuze waar... niet weer dezelfde meuk.
Geen tig keer Adele denk ik? Ik haal dit uit het artikeltje dat Benny postte:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat zou er dan voor muziekkeuze moeten gemaakt worden? Onbekende liedjes waar nog nooit iemand van gehoord heeft?
quote:en we zullen zorgen voor een andere muziekkeuze. Dat kandidaten niet tien keer I Will Survive van Gloria Gaynor zingen.”
Tja, Adele ben ik ook wel zat maar verder is het wel redelijk verdeeld. Wat ik altijd wel grappig vond, is dat dan 50 mensen een nummer zingen en dan de slechsten in een compilatie gemixt met de originele worden afgespeeld.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen tig keer Adele denk ik? Ik haal dit uit het artikeltje dat Benny postte:
[..]
De winst van Jaap was dan ook een enorme faal van het Nederlands publiek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Weten jullie wat Jaap nu doet?
Pizza bakken_!
Daarom vind ik die talentenjachten zo enorm een fail, je hoort nooit meer wat van ze
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
De winst van Jaap was dan ook een enorme faal van het Nederlands publiek.
Die Maaike had het ook niet in zich.
Sumera had in de finale moeten staan dat seizoen.
quote:
met beide berichten eensquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind XFA ook leuker dan the voice. Maar dat er Rappers en dj's mee mogen doen vind ik dan wel weer jammer
sumera? Ja, serieus?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
De winst van Jaap was dan ook een enorme faal van het Nederlands publiek.
Die Maaike had het ook niet in zich.
Sumera had in de finale moeten staan dat seizoen.
wie?quote:
wiequote:
De meest 'gezichtloze' talentenjacht-winnaar sinds Idols 1.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Pizza bakken_!
Daarom vind ik die talentenjachten zo enorm een fail, je hoort nooit meer wat van ze
quote:Ali B, Gordon, Angela Groothuizen en Candy Dulfer. Dat zou zomaar de jury voor de nieuwe serie X Factor kunnen zijn, volgens RTL Boulevard althans. Het programma hoort de naam van Candy rondzingen. Een verrassende keuze, aangezien zij vooral muzikant is. En aangezien de inschrijving dit seizoen specifiek ook is geopend voor dj-talent, singer/songwriters en rappers. Dan had een artiest uit die hoek niet vreemd geweest. Candy is wel iemand die geen blad voor de mond neemt en dus voor vuurwerk kan zorgen in X Factor.
Bron
Oh dat hoop ik niet, ik vind juist de groep ouderen altijd het leukst, die zouden dan verdeeld worden... al denk ik niet dat er veel oude rappers tussen gaan zittenquote:Op woensdag 28 november 2012 09:03 schreef iBenny het volgende:
Gaan we dan in thema's werken ipv jongens en meisje tot een bepaalde leeftijd, ouderen en groepen?
Ik had gehoopt op een lekker wijf in de juryquote:Op woensdag 28 november 2012 08:47 schreef Karina het volgende:
Ik lees inderdaad ook net over Candy in de jury, zij lijkt me eigenlijk geen type om dat te doen, maar zou wel een goede zijn!
[..]
Misschien ben ik niet de enige, maar misschien ook wel...quote:Op woensdag 28 november 2012 14:32 schreef Woelli het volgende:
Ali BDan had ik toch liever Eric.
Stacey eindelijk vertrokken![]()
En ik denk wel dat Candy een goeie zal zijn. Ze laat bij DWDD ook altijd haar mening horen en dit kan vrij lullig uit de hoek komen. Ik denk wel dat ze een goede aanvulling is.
Ik vind de combinatie alleen niet echt heel bijzonder. Ali B, Candy, Angela en Gordon. Had voor Ali B toch liever een rapper als Gers Pardoel of Yes-R. Die hebben op een een of ander manier toch een volwassenere uitstraling. Of een zanger als Waylon of Xander had van mij wel gemogen.
Wat als je een talentenjacht wint moet je een succesvol artiest worden?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Pizza bakken_!
Candy Dulferquote:Op woensdag 28 november 2012 21:31 schreef RichardGek95 het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet de enige, maar misschien ook wel...
Wie in vredesnaam is Candy?
In principe hoef je zelf geen talent te zijn om talent te kunnen beoordelen (zangcoaches zijn ook mensen die de techniek kennen en meestal zelf geen talenten) maar ik kots gewoon op Ali Bquote:Op woensdag 28 november 2012 15:28 schreef female81 het volgende:
Ja, Ali B die rap-talent moet gaan beoordelen.
bronquote:Stacey Rookhuizen vindt RTL-programmabaas 'oelewapper'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Stacey Rookhuizen stak haar mening niet onder stoelen of banken toen RTL-programmabaas Erland Galjaard haar vertelde dat ze geen plekje meer krijgt als jurylid in het nieuwe seizoen van X Factor.
"Natuurlijk vind het erg jammer dat ik weg moet bij X Factor, maar sommige dingen gaan nou eenmaal voorbij. En er zijn meer jurydesks in Nederland", grapt Stacey.
Het gerucht gaat dat de blondine een plekje zal innemen aan de jurytafel van The Next Pop Talent van SBS6. Of dat verhaal waar is laat ze in het midden. "Ik heb weer heel veel andere leuke klussen," antwoordt Stacey geheimzinnig.
Heerlijk nieuws!quote:
Saxofoon? Samengewerkt met Prince?quote:Op donderdag 29 november 2012 11:51 schreef RichardGek95 het volgende:
[..]
En wie is dat? Zegt me echt helemaal niks.
Zo te zien is dat voor zijn tijdquote:Op donderdag 29 november 2012 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Saxofoon? Samengewerkt met Prince?
quote:Op donderdag 29 november 2012 12:55 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Zo te zien is dat voor zijn tijd
Dat is dat is inderdaad voor mijn tijd dan!;)quote:Op donderdag 29 november 2012 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]Als de username de geboortedatum is wel ja
shit man ik kan niet meer bashenquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 09:02 schreef iBenny het volgende:
Winston en Chantal Janzen zijn mogelijk de nieuwe presentatoren
En wat is daar precies zoquote:Op maandag 3 december 2012 09:02 schreef iBenny het volgende:
Winston en Chantal Janzen zijn mogelijk de nieuwe presentatoren
nee joh, hartstikke leuk juist zo een typ ertussen!quote:
ff geen wendyquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:43 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En wat is daar precies zoaan?
Ik vind er niets aanquote:Op woensdag 12 december 2012 22:39 schreef kidrauhl95 het volgende:
op mediacourant zag ik dat deze jongens meedoen:
Nee aangezien die rechter al een keer heeft gewonnen met een programma had deze moeten zijn:quote:Op woensdag 12 december 2012 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan
Ook niet aan het feit dat je 5 posts hebt op dit forum, waarvan 3 dezelfde.
Het is je grote broer gok ik?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Geen Wendy, geen Winston of wie dan ook, maar gewoon alleen Martijn als presentator:
Wendy van Dijk stopt met X Factor
Wendy van Dijk stopt met de presentatie van X Factor. Collega Martijn Krabbé zal het nieuwe seizoen alleen presenteren. Dat vertelt de presentatrice in Metro en Spits. Van Dijk wil meer tijd besteden aan haar privéleven. “Martijn ziet onze samenwerking als een televisiehuwelijk. Hij hoopt stiekem dat ik me nog bedenk. Ik vind het nog steeds een geweldig programma, maar ik wil gewoon weer wat vaker op het schoolplein staan“, zegt de liefdespartner van RTL 4-baas Erland Galjaard.
De balans tussen werk en privé is volgens Van Dijk doorgeschoten. “Na de première van Ushi Must Marry ga ik pas op de plaats maken. Niet dat ik overwerkt ben, hoor. Ik zou nog rustig een paar jaar in dit tempo kunnen doorwerken; ik ben ijzersterk. Maar ik wil meer tijd hebben voor mijn gezin, mijn kindjes, mijn sociale leven en mezelf. Dat heb ik gemist.”
X Factor was ooit de reden waarom Van Dijk overstapte van SBS 6 naar RTL 4. “Ik maakte na negen jaar SBS de overstap naar RTL omdat ik me verder wilde ontwikkelen als presentatrice en actrice. Toen deden ze bij SBS helemaal geen drama of grote entertainmentshows. En bij RTL wel“, vertelde ze deze maand in Avrobode.
RTL had een heel pakket voor haar. “Daar wilden ze ook kijken naar een dramaserie voor me en ik mocht grote liveshows als X Factor doen. Dan moet je alles opnieuw leren. Met een autocue werken bijvoorbeeld. Ik had grote moeite met het lezen van de teksten, maar had geen idee dat het aan mijn ogen lag.”
Van Dijk kreeg in het begin veel kritiek op haar presentatie van X Factor. “Ik kreeg vreselijke hoofdpijn van de autocue, maar legde de link gewoon niet. Ik heb met terugwerkende kracht medelijden met mezelf. Volgens mij heb ik dat eerste jaar alles uit mijn hoofd gedaan. Maar na een tijdje maakte ik het mezelf eigen. En ik nam lenzen.”
Nu draait ze haar hand niet meer om voor grote live shows. “Als ik erbij stilsta dat er op dat moment drie miljoen mensen naar ons kijken, kan ik niet ontspannen. Ik voel nu overigens niet meer de adrenaline door mijn lijf stromen, zoals in het begin. Ik geniet alleen maar van zo’n uitzending.”
Bron
Wendy voegde toch al niks toe.
dat moet gevierd wordenquote:Op woensdag 30 januari 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
Geen Wendy, geen Winston of wie dan ook, maar gewoon alleen Martijn als presentator:
Wendy van Dijk stopt met X Factor
Wendy van Dijk stopt met de presentatie van X Factor. Collega Martijn Krabbé zal het nieuwe seizoen alleen presenteren. Dat vertelt de presentatrice in Metro en Spits. Van Dijk wil meer tijd besteden aan haar privéleven. “Martijn ziet onze samenwerking als een televisiehuwelijk. Hij hoopt stiekem dat ik me nog bedenk. Ik vind het nog steeds een geweldig programma, maar ik wil gewoon weer wat vaker op het schoolplein staan“, zegt de liefdespartner van RTL 4-baas Erland Galjaard.
De balans tussen werk en privé is volgens Van Dijk doorgeschoten. “Na de première van Ushi Must Marry ga ik pas op de plaats maken. Niet dat ik overwerkt ben, hoor. Ik zou nog rustig een paar jaar in dit tempo kunnen doorwerken; ik ben ijzersterk. Maar ik wil meer tijd hebben voor mijn gezin, mijn kindjes, mijn sociale leven en mezelf. Dat heb ik gemist.”
X Factor was ooit de reden waarom Van Dijk overstapte van SBS 6 naar RTL 4. “Ik maakte na negen jaar SBS de overstap naar RTL omdat ik me verder wilde ontwikkelen als presentatrice en actrice. Toen deden ze bij SBS helemaal geen drama of grote entertainmentshows. En bij RTL wel“, vertelde ze deze maand in Avrobode.
RTL had een heel pakket voor haar. “Daar wilden ze ook kijken naar een dramaserie voor me en ik mocht grote liveshows als X Factor doen. Dan moet je alles opnieuw leren. Met een autocue werken bijvoorbeeld. Ik had grote moeite met het lezen van de teksten, maar had geen idee dat het aan mijn ogen lag.”
Van Dijk kreeg in het begin veel kritiek op haar presentatie van X Factor. “Ik kreeg vreselijke hoofdpijn van de autocue, maar legde de link gewoon niet. Ik heb met terugwerkende kracht medelijden met mezelf. Volgens mij heb ik dat eerste jaar alles uit mijn hoofd gedaan. Maar na een tijdje maakte ik het mezelf eigen. En ik nam lenzen.”
Nu draait ze haar hand niet meer om voor grote live shows. “Als ik erbij stilsta dat er op dat moment drie miljoen mensen naar ons kijken, kan ik niet ontspannen. Ik voel nu overigens niet meer de adrenaline door mijn lijf stromen, zoals in het begin. Ik geniet alleen maar van zo’n uitzending.”
Bron
Wendy voegde toch al niks toe.
Mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wendy en Martijn worden te oud en uitgekauwd. Vind ik.
Lieke is mooi en jong.
Ja echt wel. Mooier dan Wendy.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi
En aan leeftijdsdiscriminatie doe ik niet
Eerder een graatmeterquote:
Potverdikkeme, het was al oud nieuws, stom Boulevardquote:Op woensdag 28 november 2012 08:47 schreef Karina het volgende:
Ali B, Gordon, Angela Groothuizen en Candy Dulfer. Dat zou zomaar de jury voor de nieuwe serie X Factor kunnen zijn, volgens RTL Boulevard althans. Het programma hoort de naam van Candy rondzingen. Een verrassende keuze, aangezien zij vooral muzikant is. En aangezien de inschrijving dit seizoen specifiek ook is geopend voor dj-talent, singer/songwriters en rappers. Dan had een artiest uit die hoek niet vreemd geweest. Candy is wel iemand die geen blad voor de mond neemt en dus voor vuurwerk kan zorgen in X Factor.
Bron
Oh ja dat doen ze weer slimquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Scherp van je. Maar het is dus toch nog niet helemaal rond. Alleen maar even een nieuwtje tussendoor zodat we het programma niet vergeten.
Martijn doet inmiddels ook teveel een kunstje ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wendy en Martijn worden te oud en uitgekauwd. Vind ik.
Lieke is mooi en jong.
ergens in het voorjaar (in april of mei denk ik)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wanneer beginnen we weer eigenlijk?Kan er geen datum in een TT komen?
Het is inmiddels wel zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef Karina het volgende:
Scherp van je. Maar het is dus toch nog niet helemaal rond. Alleen maar even een nieuwtje tussendoor zodat we het programma niet vergeten.
je bedoelt zeker 5 juli want 5 juni valt op een woensdagquote:
Ik had Ali en Angela denk ik omgeruild qua categorie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De categorieën zijn nu al bekendgemaakt in RTL Boulevard.
Gordon: Groepen
Ali: Meisjes
Candy: 26+
Angela: Jongens
Ja klopt, foutje van mij.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bedoelt zeker 5 juli want 5 juni valt op een woensdag
Ik ben blij dat ze dat niet hebben gedaan. Ali nu meer uit z'n comfortzone.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:32 schreef Woelli het volgende:
Ik had Ali en Angela denk ik omgeruild qua categorie.
Dank je!quote:
Overigens moet Martijn ook oppassen dat hij niet steeds irritanter wordt, maar bij VOH kan hij met familie vanuit de zijkamer meebrullen, dat stoort me het meestquote:
Vaag, dan weet je al bij de auditie bij wie je 'hoort'quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:26 schreef -Vaduz- het volgende:
De categorieën zijn nu al bekendgemaakt in RTL Boulevard.
Gordon: Groepen
Ali: Meisjes
Candy: 26+
Angela: Jongens
Het lijkt er wel op, of de rest zit er wel bij maar die ene beslist of de kandidaat doorgaat of niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:49 schreef Uccie het volgende:
Heeft iemand dat verhaal over de audities gehoord bij Boulevard.
Begrijp ik nou goed dat de kandidaten meteen bij het betreffende jurylid auditeren en dat de rest ze niet te zien krijgen?
Yay, met datum!quote:
Nee, een jonge zanger komt bijAngela terecht. Hij geeft niks te kiezen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef iBenny het volgende:
Dus hier kies je ook voor het jurylid? Jammer...
Neuhj. Je kan je nog opgeven.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ik dacht dat het al 22 februari ging beginnen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik lette niet opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, een jonge zanger komt bijAngela terecht. Hij geeft niks te kiezen.
Vind ik ook, lekker veel audities.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe minder liveshows hoe beter. Ik vind de weg er naartoe echt veel leuker.
Dat dit kan!quote:X Factor-finale voor het eerst in de zomer
Voor het eerst in de geschiedenis zal de finale van X Factor dit jaar in de zomer te zien zijn. De slotuitzending van het komende, vijfde seizoen is op vrijdag 5 juli. Dat heeft RTL 4 aangekondigd.
De allereerste X Factor-finale ooit was aan het eind van de winter en sindsdien werd altijd afgesloten in de lente. De finale van het laatste seizoen, dat bijna een halfjaar duurde, stond vlak voor het begin van de zomer op het programma en noteerde de minst bekeken apotheose van de show ooit.
Nog geen 1,7 miljoen mensen zagen op 10 juni 2011 hoe Rochelle Perts gekroond werd tot de vierde winnaar van de show.
De meest bekeken apotheose is nog altijd die van het tweede seizoen. Maar liefst 2,5 miljoen mensen zagen in mei 2009 hoe Lisa Loïs tot winnaar werd gekroond.
X Factor 5 begint op 19 april en zal voor het eerst niet door Wendy van Dijk gepresenteerd worden. Martijn Krabbé gaat de show alleen doen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef Unites het volgende:
Nou, jammer genoeg niet door naar de audities
quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef iBenny het volgende:
2 kaartjes voor een auditieopname naar keuze
Blue Circle Publieksservice. Je krijgt daar een mail als ze weer eens op zoek zijn naar publiek of deelnemers voor een programma, waarvoor je je dan kunt aanmeldenquote:
Leuk. Waar wordt het ook alweer opgenomen? Aalsmeer?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blue Circle Publieksservice. Je krijgt daar een mail als ze weer eens op zoek zijn naar publiek of deelnemers voor een programma, waarvoor je je dan kunt aanmelden
In de Mediahaven (Moermanskkade, Amsterdam).quote:Op maandag 4 maart 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Waar wordt het ook alweer opgenomen? Aalsmeer?
Ik moest het even opzoeken, nooit van gehoord. En ik zag dat ik daar in de buurt nog gewerkt heb, jaaaren geleden. Volgens mij wel redelijk bereikbaar met het OV vanaf het CS.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de Mediahaven (Moermanskkade, Amsterdam).
Nog nooit eerder geweest, dus ben benieuwd. De vorige keer dat ik bij zo'n auditie was waren de XFA-audities nog in de HMH
Heb je voor een nepjury mogen zingen, of op basis van je aanmeldingsfilmpje afgewezen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef Unites het volgende:
Nou, jammer genoeg niet door naar de audities
Wie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
Nog geen 1,7 miljoen mensen zagen op 10 juni 2011 hoe Rochelle Perts gekroond werd tot de vierde winnaar van de show.
Wie?quote:De meest bekeken apotheose is nog altijd die van het tweede seizoen. Maar liefst 2,5 miljoen mensen zagen in mei 2009 hoe Lisa Loïs tot winnaar werd gekroond.
quote:X Factor 5 begint op 19 april en zal voor het eerst niet door Wendy van Dijk gepresenteerd worden.
Dit! Erg prettig liedjequote:
Tegenwoordig nemen ze de aiplay in de top 50 toch ook mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Even iets heel anders, ik snap geen snars van die enorme verschillen in de Top 40 en Mega top 50.
Lisa Lois staat middenin die top 50, maar nergens in de Top 40. Wat een gepruts joh
Ik zei het op twitter en ze retweette het. Dat terwijl ik best kritisch op d'r vorige platen was.quote:
Wow, als ik me nu 1 stoel voor me zie, dan klinkt dat vreemdquote:Op maandag 18 maart 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
Er zit nog maar 1 jurylid de audities te beoordelen. De rest van de jury staat achter de coulisse de optredens en jurylid te beoordelen. Ik mis de interactie tussen de juryleden nu al....
Het is ook echt 1 stoelquote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, als ik me nu 1 stoel voor me zie, dan klinkt dat vreemdHopelijk is het leuker dan het klinkt
Nope. Is nu in een apart hokjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nu meteen aan HGT waar Robert ten Brink (dacht ik) vaak vanuit de gordijnen meekijkt, waardeloos
Ik checkte gelijk mijn eigen gordijnen. Je weet het niet hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nu meteen aan HGT waar Robert ten Brink (dacht ik) vaak vanuit de gordijnen meekijkt, waardeloos
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik checkte gelijk mijn eigen gordijnen. Je weet het niet hè.
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik checkte gelijk mijn eigen gordijnen. Je weet het niet hè.
Zou Erland soms op die manier beslissen of er een nieuw seizoen komt? Genoeg aanmeldingen = nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Het seizoen is nog niet begonnen of je kunt je alweer aanmelden voor het volgende: http://www.rtl.nl/(/shows/xfactor4/articles/)/shows/xfactor4/components/articles/geefjeopsz2013.xml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Dan krijg je wel een rare datum voor de finale. Namelijk 5 juli, middenin de zomervakantieLigt er maar net aan. Voor mij is het de laatste schooldag dit schooljaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Dan krijg je wel een rare datum voor de finale. Namelijk 5 juli, middenin de zomervakantieVakanties vallen laat dit jaar dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die week erna begint natuurlijk meteen HGT.
En daarna begint The Voice alweer. Aan talentenjachten geen gebrek dusquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vakanties vallen laat dit jaar dacht ik.
Maar die week erna begint natuurlijk meteen HGT.
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
Reclame gezien, solo jury lijkt me wel geinig. De rest achter wat minder, maar beter dan familie.
Vorige zomer moesten we afkicken, Erland haalt alles in nuquote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daarna begint The Voice alweer. Aan talentenjachten geen gebrek dus![]()
Ja maar jij hebt die 3 achter de schermen dan niet gezien toch? Dat krijgen we er nu doorheen, dus dat missen we niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt die 3 achter de schermen dan niet gezien toch? Dat krijgen we er nu doorheen, dus dat missen we niet.
En het lijkt me verfrissend, aangezien het bij Voice UK (en ook de onze) steeds meer een poppenkast is bij de jury, waarbij de kandidaat soms niet centraal staat, door alle 'haha-kijk-mij-mijn-collega-eens-overtreffen-met-nog-de-zoveelste-grap'.Ik word er soms flauw van.
Maar wie weet zit ik er naast en valt het grandioos tegenIk ben wel benieuwd en ik denk dat het ook tijd voor vernieuwing was/is. Hopelijk pakt het goed uit.
Dat is idd wel jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.
Wat dat betreft mis ik Idols wel een beetje. Daar had je die ongein nog niet tussendoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer.
Al moet ik eerlijk bekennen als het enkel 2 uur zang was ik never nooit zou blijven hangen. Maar ze zijn de middenweg een beetje kwijt
Die interactie ga ik denk ik ook missen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.
Daarnaast is dat achter de coulisse tussen de juryleden nu natuurlijk nog meer reden om minder te laten zien van het optreden. Jottum.
Dat lijkt mij ook een gemist. Afgelopen weken heb ik af en toe Idols Worldwide gekeken, waaronder ook stukjes van de Nederlandse Idols en het gedol tussen de juryleden maakt het toch wel leuker.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles beter dan Ali Bquote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, die kan ik écht NIET meer zien, na al die seizoenen
Dat. Sowieso of de nieuwe opzet gaat slagenquote:Op zondag 14 april 2013 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of dit een kijkcijfersucces gaat worden en daarna blijven..
Benny, nu zag ik dat je in het 'waarom Idols terug moet komen' topic ook die lol-audities aangestipt hebt. Zit je serieus nog te wachten op acts als die klompendans enzo?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.
Ja, maar dan wel de échte. Niet de gecaste meuk. Gewoon open audities, geen selecties.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, nu zag ik dat je in het 'waarom Idols terug moet komen' topic ook die lol-audities aangestipt hebt. Zit je serieus nog te wachten op acts als die klompendans enzo?
Ah, ik snap hetquote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel de échte. Niet de gecaste meuk. Gewoon open audities, geen selecties.
ik denk hetzelfde als jouquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef Deceit het volgende:
x factor is me favoriete talentenjacht maar de nieuwe opzet en Ali B. kunnen me niet bekoren. Ik geef het vrijdag een kansje
metoo, ik heb de pest aan die gastquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef Deceit het volgende:
x factor is me favoriete talentenjacht maar de nieuwe opzet en Ali B. kunnen me niet bekoren. Ik geef het vrijdag een kansje
Boeijakaquote:
Doen ze vast omdat het anders echt exact de kleuren van The Voice heeft. Dan kunnen mensen het helemaal niet meer uit elkaar houden, ik krijg er ook moeite mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:24 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer maken ze zo gebruik van de blauwe kleur?
http://www.rtl.nl/shows/xfactor5/home/index.xml
Ik begin dit een beetje ingewikkeld te vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze vast omdat het anders echt exact de kleuren van The Voice heeft. Dan kunnen mensen het helemaal niet meer uit elkaar houden, ik krijg er ook moeite mee.![]()
Morgen zit ik er weer klaar voor, holadiejee.
deden ze vorig seizoen ook al. Foto van Wendy en Martijn samen met de blauw.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:24 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer maken ze zo gebruik van de blauwe kleur?
http://www.rtl.nl/shows/xfactor5/home/index.xml
Ik vraag me af of daar plaats en tijd voor is. De juryleden mogen maar elk tien acts door laten gaan vanaf de audities. Hoe had he dat gedacht?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt....Angela laat een aantal jongens niet door. Die jongens worden door Gordon tot een groep gevormd. Die groep komt tot ergens aan het einde van de liveshows en wint X Factor misschien wel.
Gordon die 'boos' doet hun weg moeten van Angela. Vervolgens zegt hij "maak maar een groepje en probeer het maar". Gordon natuurlijk laaaaaaiend enthousiast en we hebben een groepje die flink zal worden gehypetquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar plaats en tijd voor is. De juryleden mogen maar elk tien acts door laten gaan vanaf de audities. Hoe had he dat gedacht?
Maar in de audities gaat dat niet, want dan zijn er te veel. \quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon die 'boos' doet hun weg moeten van Angela. Vervolgens zegt hij "maak maar een groepje en probeer het maar". Gordon natuurlijk laaaaaaiend enthousiast en we hebben een groepje die flink zal worden gehypet
Dan doen we het daarna... ook goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar in de audities gaat dat niet, want dan zijn er te veel. \
Bij de X Campus zijn ze volgens mij allemaal echt individueel en kijken ze niet meer mee met elkaar.
Ze moeten een Voice maken waarbij je de stoelen niet kunt omdraaienquote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is X Factor sowieso meer The Voice dan X Factor (en andersom).
Kijkend naar het concept van The Voice zou je verwachten dat er een graflelijke marmoet die goed kan zingen wordt gekroond tot winnaar. Kijk je naar die winnaars dan vallen die meer in de categorie "Viva la American Dream" qua uiterlijk dan de X Factor winnaars.
Vergelijk de winnaars eens...
X Factor: Sharon, Lisa, Jaap en Rochelle
The Voice: Ben, Iris en Leona
De winnaars van X Factor zouden eerder in de dierentuin geboren kunnen zijn dan de winnaars van The Voice. Bij The Voice-winnaars klopt het algehele plaatje(uiterlijk + zang + performance) zeg maar meer dan bij de X Factor-winnaars.
En dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten een Voice maken waarbij je de stoelen niet kunt omdraaien
Hetzelfde als nu, alleen de jury mag een paar maanden niet kijken en dus alleen uitgaan van de stemquote:
Waarom zetten ze dan 20:30 op de site als het altijd om 20:38 begint?quote:
Als je vrouw bent misschien.quote:
De cliffhanger komt zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn altijd de spannendste minuten van een week GTST... ik voel me wel vereerd dat ik dat gewoon mee mag maken
dan ook nietquote:
Nou... spanning en sensatie dit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn altijd de spannendste minuten van een week GTST... ik voel me wel vereerd dat ik dat gewoon mee mag maken
zodat we nog 8 minuten 'product placement ' mogen meemaken met een beetje serie er door heenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan 20:30 op de site als het altijd om 20:38 begint?
Zit jij ook te trillen op je stoelquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou... spanning en sensatie dit!
We moeten allemaal aan de cokequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zodat we nog 8 minuten 'product placement ' mogen meemaken met een beetje serie er door heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |