nooitquote:
Beter.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Woelli het volgende:
Op de officiële website staat dat de DJ act in combinatie moet zijn met zang.
Dus gewoon meer in de richting van David Guetta
Dat is dan weer jammer. Ik had mijn terrorplaten al uit de mottenballen gehaald.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:00 schreef Woelli het volgende:
Op de officiële website staat dat de DJ act in combinatie moet zijn met zang.
Dus gewoon meer in de richting van David Guetta
Er komen ook minder afleveringen dan voorheenquote:Op vrijdag 9 november 2012 18:43 schreef JRRY het volgende:
Natuurlijk niet, want dan halen ze die 25 afleveringen niet.
X-Factor is onmogelijk nog leuk te maken met weinig afleveringen, tenzij je:quote:Op donderdag 15 november 2012 18:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Er komen ook minder afleveringen dan voorheen
Ik vind de audities juist het leukst, mogen er best meer zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
X-Factor is onmogelijk nog leuk te maken met weinig afleveringen, tenzij je:
3 auditie-afleveringen
3 x-campus
9 liveshows
15 afleveringen lijkt mij het minimale.
Dan moeten het wel weer die 'ouderwetse' worden, van alleen maar goedzingende kandidaten in de studio kan ik er niet meer hebben ;p.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de audities juist het leukst, mogen er best meer zijn.
Ja precies ook wat slechte of grappige er tussen. Die zijn vaak het leukst.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan moeten het wel weer die 'ouderwetse' worden, van alleen maar goedzingende kandidaten in de studio kan ik er niet meer hebben ;p.
Maak dan direct een selectie van 40 kandidaten ofzo die dan met hun coach aan de slag gaan.
Blijven er 2 per coach over en dan 7 liveshows tot je 2 kandidaten in de finale hebt.
Voor mij moeten ze of heel goed/mooi zijn, of debiel.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies ook wat slechte of grappige er tussen. Die zijn vaak het leukst.
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor mij moeten ze of heel goed/mooi zijn, of debiel.
Ik vind XFactor als concept leuker, maar The Voice is veel beter geproduceerd, vind ik. XFactor duurde laatste seizoen ook gewoon tot 00.10 met de uitslag meegerekend en dat kunnen ze echt niet meer maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
kan niet wachten dat het begint
XFA vind ik toch leuker dan the voice
en ik kan stacey weer bashen
Doe maar geen reserve en gewoon sowieso als presentator. Een beetje variatie is wel leukquote:Winston Gerschtanowitz reservepresentator X Factor
Als Martijn Krabbé en Wendy van Dijk in het voorjaar toch te druk blijken voor de nieuwe X Factor, heeft RTL 4-baas Erland Galjaard alvast vervanging op het oog. Dat vertelt hij zaterdag in het AD. Het wordt niet Gordon, die deze wens al een paar keer op tafel heeft gelegd. “Als het agendatechnisch lukt, gaat koningskoppel Wendy en Martijn dat gewoon presenteren. Anders denk ik aan Winston Gerschtanowitz en dan met een andere vrouw“, zo vertelt de televisiebaas.
Inhoudelijk gaat er in elk geval wel wat veranderen aan X Factor. “Er mogen dj’s en rappers meedoen, de jury verandert – nee, ik zeg nog niet hoe – en we zullen zorgen voor een andere muziekkeuze. Dat kandidaten niet tien keer I Will Survive van Gloria Gaynor zingen.”
Van Dijk verklapte eerder dat RTL 4 in verre onderhandeling was met Ali B. over een plek in de X Factor-jury.
Datquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Alleen: waarom toch altijd weer dezelfde. Zijn er dan echt geen anderen te vinden?
Ik vind XFA ook leuker dan the voice. Maar dat er Rappers en dj's mee mogen doen vind ik dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:28 schreef Anonymousz het volgende:
kan niet wachten dat het begint
XFA vind ik toch leuker dan the voice
en ik kan stacey weer bashen
Misschien kan je dan nog harder lachen:Dquote:Op dinsdag 27 november 2012 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind XFA ook leuker dan the voice. Maar dat er Rappers en dj's mee mogen doen vind ik dan wel weer jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |