quote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Dan krijg je wel een rare datum voor de finale. Namelijk 5 juli, middenin de zomervakantieLigt er maar net aan. Voor mij is het de laatste schooldag dit schooljaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Dan krijg je wel een rare datum voor de finale. Namelijk 5 juli, middenin de zomervakantieVakanties vallen laat dit jaar dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die week erna begint natuurlijk meteen HGT.
En daarna begint The Voice alweer. Aan talentenjachten geen gebrek dusquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vakanties vallen laat dit jaar dacht ik.
Maar die week erna begint natuurlijk meteen HGT.
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
Reclame gezien, solo jury lijkt me wel geinig. De rest achter wat minder, maar beter dan familie.
Vorige zomer moesten we afkicken, Erland haalt alles in nuquote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daarna begint The Voice alweer. Aan talentenjachten geen gebrek dus![]()
Ja maar jij hebt die 3 achter de schermen dan niet gezien toch? Dat krijgen we er nu doorheen, dus dat missen we niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt die 3 achter de schermen dan niet gezien toch? Dat krijgen we er nu doorheen, dus dat missen we niet.
En het lijkt me verfrissend, aangezien het bij Voice UK (en ook de onze) steeds meer een poppenkast is bij de jury, waarbij de kandidaat soms niet centraal staat, door alle 'haha-kijk-mij-mijn-collega-eens-overtreffen-met-nog-de-zoveelste-grap'.Ik word er soms flauw van.
Maar wie weet zit ik er naast en valt het grandioos tegenIk ben wel benieuwd en ik denk dat het ook tijd voor vernieuwing was/is. Hopelijk pakt het goed uit.
Dat is idd wel jammer.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.
Wat dat betreft mis ik Idols wel een beetje. Daar had je die ongein nog niet tussendoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer.
Al moet ik eerlijk bekennen als het enkel 2 uur zang was ik never nooit zou blijven hangen. Maar ze zijn de middenweg een beetje kwijt
Die interactie ga ik denk ik ook missen.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.
Daarnaast is dat achter de coulisse tussen de juryleden nu natuurlijk nog meer reden om minder te laten zien van het optreden. Jottum.
Dat lijkt mij ook een gemist. Afgelopen weken heb ik af en toe Idols Worldwide gekeken, waaronder ook stukjes van de Nederlandse Idols en het gedol tussen de juryleden maakt het toch wel leuker.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles beter dan Ali Bquote:Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, die kan ik écht NIET meer zien, na al die seizoenen
Dat. Sowieso of de nieuwe opzet gaat slagenquote:Op zondag 14 april 2013 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of dit een kijkcijfersucces gaat worden en daarna blijven..
Benny, nu zag ik dat je in het 'waarom Idols terug moet komen' topic ook die lol-audities aangestipt hebt. Zit je serieus nog te wachten op acts als die klompendans enzo?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.
Ja, maar dan wel de échte. Niet de gecaste meuk. Gewoon open audities, geen selecties.quote:Op maandag 15 april 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Benny, nu zag ik dat je in het 'waarom Idols terug moet komen' topic ook die lol-audities aangestipt hebt. Zit je serieus nog te wachten op acts als die klompendans enzo?
Ah, ik snap hetquote:Op maandag 15 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel de échte. Niet de gecaste meuk. Gewoon open audities, geen selecties.
ik denk hetzelfde als jouquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef Deceit het volgende:
x factor is me favoriete talentenjacht maar de nieuwe opzet en Ali B. kunnen me niet bekoren. Ik geef het vrijdag een kansje
metoo, ik heb de pest aan die gastquote:Op woensdag 17 april 2013 17:16 schreef Deceit het volgende:
x factor is me favoriete talentenjacht maar de nieuwe opzet en Ali B. kunnen me niet bekoren. Ik geef het vrijdag een kansje
Boeijakaquote:
Doen ze vast omdat het anders echt exact de kleuren van The Voice heeft. Dan kunnen mensen het helemaal niet meer uit elkaar houden, ik krijg er ook moeite mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:24 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer maken ze zo gebruik van de blauwe kleur?
http://www.rtl.nl/shows/xfactor5/home/index.xml
Ik begin dit een beetje ingewikkeld te vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Doen ze vast omdat het anders echt exact de kleuren van The Voice heeft. Dan kunnen mensen het helemaal niet meer uit elkaar houden, ik krijg er ook moeite mee.![]()
Morgen zit ik er weer klaar voor, holadiejee.
deden ze vorig seizoen ook al. Foto van Wendy en Martijn samen met de blauw.quote:Op donderdag 18 april 2013 20:24 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer maken ze zo gebruik van de blauwe kleur?
http://www.rtl.nl/shows/xfactor5/home/index.xml
Ik vraag me af of daar plaats en tijd voor is. De juryleden mogen maar elk tien acts door laten gaan vanaf de audities. Hoe had he dat gedacht?quote:Op donderdag 18 april 2013 23:15 schreef iBenny het volgende:
Mijn glazen bol zegt....Angela laat een aantal jongens niet door. Die jongens worden door Gordon tot een groep gevormd. Die groep komt tot ergens aan het einde van de liveshows en wint X Factor misschien wel.
Gordon die 'boos' doet hun weg moeten van Angela. Vervolgens zegt hij "maak maar een groepje en probeer het maar". Gordon natuurlijk laaaaaaiend enthousiast en we hebben een groepje die flink zal worden gehypetquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vraag me af of daar plaats en tijd voor is. De juryleden mogen maar elk tien acts door laten gaan vanaf de audities. Hoe had he dat gedacht?
Maar in de audities gaat dat niet, want dan zijn er te veel. \quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gordon die 'boos' doet hun weg moeten van Angela. Vervolgens zegt hij "maak maar een groepje en probeer het maar". Gordon natuurlijk laaaaaaiend enthousiast en we hebben een groepje die flink zal worden gehypet
Dan doen we het daarna... ook goedquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar in de audities gaat dat niet, want dan zijn er te veel. \
Bij de X Campus zijn ze volgens mij allemaal echt individueel en kijken ze niet meer mee met elkaar.
Ze moeten een Voice maken waarbij je de stoelen niet kunt omdraaienquote:Op donderdag 18 april 2013 23:28 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is X Factor sowieso meer The Voice dan X Factor (en andersom).
Kijkend naar het concept van The Voice zou je verwachten dat er een graflelijke marmoet die goed kan zingen wordt gekroond tot winnaar. Kijk je naar die winnaars dan vallen die meer in de categorie "Viva la American Dream" qua uiterlijk dan de X Factor winnaars.
Vergelijk de winnaars eens...
X Factor: Sharon, Lisa, Jaap en Rochelle
The Voice: Ben, Iris en Leona
De winnaars van X Factor zouden eerder in de dierentuin geboren kunnen zijn dan de winnaars van The Voice. Bij The Voice-winnaars klopt het algehele plaatje(uiterlijk + zang + performance) zeg maar meer dan bij de X Factor-winnaars.
En dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten een Voice maken waarbij je de stoelen niet kunt omdraaien
Hetzelfde als nu, alleen de jury mag een paar maanden niet kijken en dus alleen uitgaan van de stemquote:
Waarom zetten ze dan 20:30 op de site als het altijd om 20:38 begint?quote:
Als je vrouw bent misschien.quote:
De cliffhanger komt zo.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn altijd de spannendste minuten van een week GTST... ik voel me wel vereerd dat ik dat gewoon mee mag maken
dan ook nietquote:
Nou... spanning en sensatie dit!quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef iBenny het volgende:
Dit zijn altijd de spannendste minuten van een week GTST... ik voel me wel vereerd dat ik dat gewoon mee mag maken
zodat we nog 8 minuten 'product placement ' mogen meemaken met een beetje serie er door heenquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dan 20:30 op de site als het altijd om 20:38 begint?
Zit jij ook te trillen op je stoelquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou... spanning en sensatie dit!
We moeten allemaal aan de cokequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zodat we nog 8 minuten 'product placement ' mogen meemaken met een beetje serie er door heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |