abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124758778
Zo'n kort seizoen? Prima!
pi_124758881
Dan krijg je wel een rare datum voor de finale. Namelijk 5 juli, middenin de zomervakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124759182
quote:
11s.gif Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
Dan krijg je wel een rare datum voor de finale. Namelijk 5 juli, middenin de zomervakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt er maar net aan. Voor mij is het de laatste schooldag dit schooljaar :P
  donderdag 4 april 2013 @ 14:58:45 #204
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_124876808
quote:
11s.gif Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef iBenny het volgende:
SPOILER
Vakanties vallen laat dit jaar dacht ik.
Maar die week erna begint natuurlijk meteen HGT.
pi_124883306
Reclame gezien, solo jury lijkt me wel geinig. De rest achter wat minder, maar beter dan familie.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_124886431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Woelli het volgende:

[..]

Vakanties vallen laat dit jaar dacht ik.
Maar die week erna begint natuurlijk meteen HGT.
En daarna begint The Voice alweer. Aan talentenjachten geen gebrek dus :') :D
pi_124886506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
Reclame gezien, solo jury lijkt me wel geinig. De rest achter wat minder, maar beter dan familie.
Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.

Daarnaast is dat achter de coulisse tussen de juryleden nu natuurlijk nog meer reden om minder te laten zien van het optreden. Jottum.
pi_124887819
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:

[..]

En daarna begint The Voice alweer. Aan talentenjachten geen gebrek dus :') :D
Vorige zomer moesten we afkicken, Erland haalt alles in nu :D
pi_124888129
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

Ik miste -toen ik bij de opnames aanwezig was- wel de interactie tussen de juryleden. Hoop dat ze dat wel op een of andere manier kunnen verbloemen, anders denk ik dat het er niet beter op is geworden.

Ja maar jij hebt die 3 achter de schermen dan niet gezien toch? Dat krijgen we er nu doorheen, dus dat missen we niet.

En het lijkt me verfrissend, aangezien het bij Voice UK (en ook de onze) steeds meer een poppenkast is bij de jury, waarbij de kandidaat soms niet centraal staat, door alle 'haha-kijk-mij-mijn-collega-eens-overtreffen-met-nog-de-zoveelste-grap'. :X Ik word er soms flauw van.
Maar wie weet zit ik er naast en valt het grandioos tegen :) Ik ben wel benieuwd en ik denk dat het ook tijd voor vernieuwing was/is. Hopelijk pakt het goed uit.
pi_124888715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt die 3 achter de schermen dan niet gezien toch? Dat krijgen we er nu doorheen, dus dat missen we niet.

En het lijkt me verfrissend, aangezien het bij Voice UK (en ook de onze) steeds meer een poppenkast is bij de jury, waarbij de kandidaat soms niet centraal staat, door alle 'haha-kijk-mij-mijn-collega-eens-overtreffen-met-nog-de-zoveelste-grap'. :X Ik word er soms flauw van.
Maar wie weet zit ik er naast en valt het grandioos tegen :) Ik ben wel benieuwd en ik denk dat het ook tijd voor vernieuwing was/is. Hopelijk pakt het goed uit.
Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.

Nah. Er werden wel eens grapjes gemaakt... tussendoor blikken gewisseld en weet ik veel wat. Ik was erbij toen de groepen mochten auditeren. Gordon zat zich enigszins te vervelen zo in zijn eentje op die stoel.
pi_124888887
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Nee, dat niet inderdaad. Dat het er telkens tussendoor komt zit ik inderdaad ook niet echt op te wachten. We krijgen al steeds vaker minder te horen van de kandiadaten zelf.

Dat is idd wel jammer.
Al moet ik eerlijk bekennen als het enkel 2 uur zang was ik never nooit zou blijven hangen. Maar ze zijn de middenweg een beetje kwijt :Y
pi_124888927
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is idd wel jammer.
Al moet ik eerlijk bekennen als het enkel 2 uur zang was ik never nooit zou blijven hangen. Maar ze zijn de middenweg een beetje kwijt :Y
Wat dat betreft mis ik Idols wel een beetje. Daar had je die ongein nog niet tussendoor.
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:57:57 #213
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_124907957
quote:

[..]

Daarnaast is dat achter de coulisse tussen de juryleden nu natuurlijk nog meer reden om minder te laten zien van het optreden. Jottum.
Die interactie ga ik denk ik ook missen.
Maar in die andere kamer waar de overige drie juryleden zitten kunnen denk ik hele leuke dingen gebeuren.
  Moderator zaterdag 6 april 2013 @ 15:49:51 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_124952557
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook een gemist. Afgelopen weken heb ik af en toe Idols Worldwide gekeken, waaronder ook stukjes van de Nederlandse Idols en het gedol tussen de juryleden maakt het toch wel leuker.

Maar goed, als ik dit lees dan lijkt het toch wel leuk te worden:
Gordon: Messen geslepen bij jury X Factor
Over twee weken begint het nieuwe seizoen van X Factor en dat belooft er pittig aan toe te gaan. Natuurlijk was er al het verhaal over Gordon, die stampvoetend de opnames van de eerste audities verliet omdat hij zich niet kon vinden in het jureren van Ali B. Het lijkt niet bij dat incident te blijven. “We hebben een nieuwe jury en wat mij betreft zijn de messen geslepen”, zegt Gordon in Televizier.

“Het commentaar bij The Voice of Holland vind ik veel te soft. Zelfs als de kandidaten in dat programma zo vals als een kraai zingen, durft niemand daar wat van te zeggen. Dat is niks voor mij: ik zeg altijd heel eerlijk wat ik er van vind, hoe pijnlijk dat soms ook is om te horen.”

Inmiddels loopt de eerste promo voor X Factor en hierin is inderdaad te zien hoe Gordon zich opwindt over zijn medejuryleden en dreigt op te stappen.
Bron

Promo
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_124957633
Ah, de marketingbabbeltjes :D
pi_124958076
Leuke promo

Niet erg prettige stoeltjes denk ik ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_124965938
Another one...... damn ;)
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 21:51:36 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_125088770
Britten enthousiast over Nederlandse X Factor

De nieuwe Nederlandse opzet van X Factor is met enthousiasme ontvangen door de Britten, die de show hebben bedacht. Dat vertelt jurylid Angela Groothuizen in Veronica Magazine. X Factor is compleet vernieuwd. “Omdat The Voice gebouwd is op de schouders van X Factor en personeel meenam, zijn er veel nieuwe gezichten. X Factor moest zich opnieuw uitvinden. De rechterhand van Simon Cowell is uit Engeland gekomen om te ervaren hoe alle veranderingen uitpakken.“

Dit jaar zijn de categorieën vooraf al verdeeld tussen de coaches. “In de nieuwe opzet zit je als jurylid alleen tussen het publiek en beoordeel je in je eentje de talenten die voorbijkomen. Gordon, Ali B en Candy kijken in een kamertje achteraf naar een scherm en leveren ongezouten commentaar op alles wat ik zeg, doe of beslis.”

De opnames zijn volgens Groothuizen genieten. “Het gaat er niet zachtzinnig aan toe, maar leuk is het allemaal wel. Wat is dit toch een topbaan!”

“De Engelsen zijn enthousiast over deze nieuwe X Factor en wij zijn trots.”
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 10 april 2013 @ 08:23:12 #219
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_125101928
:') compleet vernieuwd inderdaad.. :') :') :')
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_125124380
Wacht ff hoor, ik zie Ansj net in de reclame. Kolere, is die wel uit The Voice, maar niet uit X-factor? ;(
pi_125161514
Uhu :D
pi_125161859
Potver, die kan ik écht NIET meer zien, na al die seizoenen _O-
  Moderator donderdag 11 april 2013 @ 17:53:14 #223
18653 crew  D.
pi_125162336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Potver, die kan ik écht NIET meer zien, na al die seizoenen _O-
Alles beter dan Ali B :Y
pi_125261137
Ik ben oprecht benieuwd of dit een kijkcijfersucces gaat worden en daarna blijven..
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125263931
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 12:05 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd of dit een kijkcijfersucces gaat worden en daarna blijven..
Dat. Sowieso of de nieuwe opzet gaat slagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')