Neuhj. Je kan je nog opgeven.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ik dacht dat het al 22 februari ging beginnen.
Je hebt helemaal gelijk. Ik lette niet opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee, een jonge zanger komt bijAngela terecht. Hij geeft niks te kiezen.
Vind ik ook, lekker veel audities.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe minder liveshows hoe beter. Ik vind de weg er naartoe echt veel leuker.
Dat dit kan!quote:X Factor-finale voor het eerst in de zomer
Voor het eerst in de geschiedenis zal de finale van X Factor dit jaar in de zomer te zien zijn. De slotuitzending van het komende, vijfde seizoen is op vrijdag 5 juli. Dat heeft RTL 4 aangekondigd.
De allereerste X Factor-finale ooit was aan het eind van de winter en sindsdien werd altijd afgesloten in de lente. De finale van het laatste seizoen, dat bijna een halfjaar duurde, stond vlak voor het begin van de zomer op het programma en noteerde de minst bekeken apotheose van de show ooit.
Nog geen 1,7 miljoen mensen zagen op 10 juni 2011 hoe Rochelle Perts gekroond werd tot de vierde winnaar van de show.
De meest bekeken apotheose is nog altijd die van het tweede seizoen. Maar liefst 2,5 miljoen mensen zagen in mei 2009 hoe Lisa Loïs tot winnaar werd gekroond.
X Factor 5 begint op 19 april en zal voor het eerst niet door Wendy van Dijk gepresenteerd worden. Martijn Krabbé gaat de show alleen doen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef Unites het volgende:
Nou, jammer genoeg niet door naar de audities
quote:Op maandag 4 maart 2013 08:58 schreef iBenny het volgende:
2 kaartjes voor een auditieopname naar keuze
Blue Circle Publieksservice. Je krijgt daar een mail als ze weer eens op zoek zijn naar publiek of deelnemers voor een programma, waarvoor je je dan kunt aanmeldenquote:
Leuk. Waar wordt het ook alweer opgenomen? Aalsmeer?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blue Circle Publieksservice. Je krijgt daar een mail als ze weer eens op zoek zijn naar publiek of deelnemers voor een programma, waarvoor je je dan kunt aanmelden
In de Mediahaven (Moermanskkade, Amsterdam).quote:Op maandag 4 maart 2013 09:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk. Waar wordt het ook alweer opgenomen? Aalsmeer?
Ik moest het even opzoeken, nooit van gehoord. En ik zag dat ik daar in de buurt nog gewerkt heb, jaaaren geleden. Volgens mij wel redelijk bereikbaar met het OV vanaf het CS.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
In de Mediahaven (Moermanskkade, Amsterdam).
Nog nooit eerder geweest, dus ben benieuwd. De vorige keer dat ik bij zo'n auditie was waren de XFA-audities nog in de HMH
Heb je voor een nepjury mogen zingen, of op basis van je aanmeldingsfilmpje afgewezen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:28 schreef Unites het volgende:
Nou, jammer genoeg niet door naar de audities
Wie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
Nog geen 1,7 miljoen mensen zagen op 10 juni 2011 hoe Rochelle Perts gekroond werd tot de vierde winnaar van de show.
Wie?quote:De meest bekeken apotheose is nog altijd die van het tweede seizoen. Maar liefst 2,5 miljoen mensen zagen in mei 2009 hoe Lisa Loïs tot winnaar werd gekroond.
quote:X Factor 5 begint op 19 april en zal voor het eerst niet door Wendy van Dijk gepresenteerd worden.
Dit! Erg prettig liedjequote:
Tegenwoordig nemen ze de aiplay in de top 50 toch ook mee.quote:Op zondag 17 maart 2013 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
Even iets heel anders, ik snap geen snars van die enorme verschillen in de Top 40 en Mega top 50.
Lisa Lois staat middenin die top 50, maar nergens in de Top 40. Wat een gepruts joh
Ik zei het op twitter en ze retweette het. Dat terwijl ik best kritisch op d'r vorige platen was.quote:
Wow, als ik me nu 1 stoel voor me zie, dan klinkt dat vreemdquote:Op maandag 18 maart 2013 19:43 schreef iBenny het volgende:
Er zit nog maar 1 jurylid de audities te beoordelen. De rest van de jury staat achter de coulisse de optredens en jurylid te beoordelen. Ik mis de interactie tussen de juryleden nu al....
Het is ook echt 1 stoelquote:Op maandag 18 maart 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, als ik me nu 1 stoel voor me zie, dan klinkt dat vreemdHopelijk is het leuker dan het klinkt
Nope. Is nu in een apart hokjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nu meteen aan HGT waar Robert ten Brink (dacht ik) vaak vanuit de gordijnen meekijkt, waardeloos
Ik checkte gelijk mijn eigen gordijnen. Je weet het niet hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nu meteen aan HGT waar Robert ten Brink (dacht ik) vaak vanuit de gordijnen meekijkt, waardeloos
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik checkte gelijk mijn eigen gordijnen. Je weet het niet hè.
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik checkte gelijk mijn eigen gordijnen. Je weet het niet hè.
Zou Erland soms op die manier beslissen of er een nieuw seizoen komt? Genoeg aanmeldingen = nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Het seizoen is nog niet begonnen of je kunt je alweer aanmelden voor het volgende: http://www.rtl.nl/(/shows/xfactor4/articles/)/shows/xfactor4/components/articles/geefjeopsz2013.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |