Jullie zijn verstandigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net ook een dutje gedaan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb net ook een dutje gedaan.
nog niet misschienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zou Will.i.am echt naar dat filmpje geluisterd hebben?
christine aguilera is geen goede zangeres, haar stem klinkt goed maar haar techniek is baggerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:53 schreef MolFan het volgende:
Maar ik ben wel iemand die een hoge kwaliteit eist van een zanger/zangeres aka Christina Aguilera dat is een zangeres. Dit komt er bij lange na niet in de buurt, ook al zijn het kids.
Welnee, je zag hem ook echt naar die autocue kijken met 'tegen wie heb ik het ook alweer?'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
ik kan ook via UPC stemmen, zou dat geld kotsen?
Ja want hij werkt ook voor The Voice en hoort dit soort dingen te doen etc. Staat allemaal in hun contracten neem ik aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Staat dat er niet bij? Geen idee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
ik kan ook via UPC stemmen, zou dat geld kotsen?
Hahaha dat is meer smaak denk ik. Ik als opgeleid muzikant weet toch wel wat van het vak kan ik zo zeggen. Jessie J ook erg goed trouwens.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
christine aguilera is geen goede zangeres, haar stem klinkt goed maar haar techniek is bagger
Waarom zou ie luisteren? Hij kan toch ook gewoon die tekst topnemen, dat luisteren is tijdsverspilling lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja want hij werkt ook voor The Voice en hoort dit soort dingen te doen etc. Staat allemaal in hun contracten neem ik aan.
Ik geloof best dat in hun contract staat dat ze af en toe een filmpje met steun moeten openemen voor onze kandidaten, maar ik vraag me af of ze ook echt geluisterd hebben naar een optreden van die kidsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja want hij werkt ook voor The Voice en hoort dit soort dingen te doen etc. Staat allemaal in hun contracten neem ik aan.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
Door dat shirt moet ik hier aan denken
Dat ie moet inspreken ja, niet dat ie moet kijken en menen wat ie zegtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jurre, Beppe, Minke, Lobke, ze bestaan allemaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:55 schreef MolFan het volgende:
Jurre..... Wie zijn kind zo noemt moet aan de Crystal Meth hebben gezeten.
Triestquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jurre, Beppe, Minke, Lobke, ze bestaan allemaal.
Haha dat dan weer nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
En dan binnenkort zie je Marco bij the Voice UK iets zeggen
Blijft apart ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef BabeWatcher het volgende:
leren die kinderen tegenwoordig geen Engels meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |