Vies kleverig ding inderdaad. Iets om erg goed schoon te houden. Waardoor die dan ook weer beter blijft zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:20 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Zweet is mogelijk, binnenkant van 'n liner is en blijft n vieze textuur houden vind ik altijd.
een beetje googlen doet wonderen, ik heb ze ook gevondenquote:
Probeer een online shop te vinden waar ze ook Paypal accepteren, dat kan je met je rekening koppelen en er dan geld op zetten.quote:
Niet slim. Ik begrijp je redenatie, maar je moet je deadlift niet laten stallen op grip. Dat is zonde, omdat je daarmee je hele lijf tekort doet op een paar kleine spiertjes in je onderarmen. Ik probeer mijn overhand grip te oefenen op stiff leg deadlifts en shrugs op been/schouder dag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Alternate grip begin ik nog niet aan. Ik ga zo lang mogelijk double overhand proberen te behouden, maar ga wel wat extra grip training toevoegen.
Zal mixed grip weer toepassenquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Niet slim. Ik begrijp je redenatie, maar je moet je deadlift niet laten stallen op grip. Dat is zonde, omdat je daarmee je hele lijf tekort doet op een paar kleine spiertjes in je onderarmen. Ik probeer mijn overhand grip te oefenen op stiff leg deadlifts en shrugs op been/schouder dag.
Probeer magnesium en desnoods te hook grip. Ga in ieder geval nooit aan de handschoentjes; ik heb maanden vast gezeten op mijn deadlift vanwege die klote dingen; je grip wordt er juist zwakker van.
Welke lekker voelt. Ik ben rechts, en heb die hand gewoon. De linkse dus met de handpalm naar veuren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zal mixed grip weer toepassenMaakt het veel uit welke hand je onder doet?
Is goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Welke lekker voelt. Ik ben rechts, en heb die hand gewoon. De linkse dus met de handpalm naar veuren.
Suc6en laat ons ff weten als je instant 20kg meer kan doen.
![]()
Deze?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Luchtkoker het volgende:
Godver, platters in mijn gym zijn vervangen met Technogym platters. Die 20kg zijn een stuk kleiner dan olympische platters en dat is vervelend als fuk met deadliften.
Die zijn nog wel redelijk groot. De oudere lijn, zonder handvaten zijn wel erg klein.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die hebben ze bij ons ook, dus ik ben niks anders gewend.
Nee, zonder handvaten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die hebben ze bij ons ook, dus ik ben niks anders gewend.
Nee, barbells zijn gelukkig nog olympisch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:44 schreef fathank het volgende:
Barbells niet vervangen? De technogym barbells hier zijn nl 10 kg..
Kom je in de gym om te trainen of voor de vrouwen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Daar komen tenminste nog vrouwen. In hardcore gyms zijn vrouwen helemaal afwezig.
Dat worden deficid DL's voortaan ipv gewone DL'squote:Op donderdag 7 februari 2013 16:38 schreef Luchtkoker het volgende:
Godver, platters in mijn gym zijn vervangen met Technogym platters. Die 20kg zijn een stuk kleiner dan olympische platters en dat is vervelend als fuk met deadliften.
GOAAD – Gallon of Ammonia a Day.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een thuisgym maken in het washok![]()
En waspoeder snuiven voordat hij met die 600 begint
Lijkt me een no brainer maar zorg dat je je grip afwisseltquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Zal mixed grip weer toepassenMaakt het veel uit welke hand je onder doet?
Mmja, die zien er net te klein uit. Dat is inderdaad kut met DL.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, zonder handvaten.
[ afbeelding ]
Daar lift ik al maanden mee. Maar ik ben dan ook 1:70quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Nee, zonder handvaten.
[ afbeelding ]
Dat je grip een stuk sterker is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is het voordeel van die mixed grip bij DL?
Hmm, binnenkort eens proberen. Helaas niet morgen, moet werken.quote:
Nee maar hij was eerst absoluut geen skinny dude, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kracht bij zulke sporten hoeft niet perse uit grote spieren te komen. We hadden bij een gast van ~60kg zitten, amper spieren, maar snel en sterk dat hij was. Heeft een gozer van 95 tegen de vlakte gemept en dat was niet bepaald een watje.
Ik zou die alcohol gewoon laten joh.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Deze week beetje matig getraind, twee keer meteen vanuit school dus te weinig gegeten maar wel gewoon mijn schema afgewerkt. Morgen nog even beentjes en paar oefeningen voor armen. Carnaval komt eraan dus dat is niet echt bevorderlijk voor mijn gains, ga wel op mijn voeding letten maar de alcohol zal rijkelijk vloeien...ach ja, daarna paar dagen vrij dus dan maar weer keihard trainen + wat cardio..
Idd zeg. Je traint nu puur voor niets eigenlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik zou die alcohol gewoon laten joh.
Ja mazzel als je niet eens een biertje mag drinken dan hoeft het voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Bier hydrateerd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker doorzuipen en trainen en zuipen en trainen enz enz kan gewoon
Ik drink sowieso niet veel (meer), carnaval is echt een uitzondering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Gym lijkt me een ideale plek om een vrouw te ontmoeten die ook aan haar lichaam werkt, "helaas" zit ik bij een hardcore gymquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Kom je in de gym om te trainen of voor de vrouwen?
Hij zegt dat de alcohol rijkelijk zal vloeien, dus het zal waarschijnlijk niet bij 1 blijven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja mazzel als je niet eens een biertje mag drinken dan hoeft het voor mij niet hoor.
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet veel (meer), carnaval is echt een uitzondering.
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Gym lijkt me een ideale plek om een vrouw te ontmoeten die ook aan haar lichaam werkt, "helaas" zit ik bij een hardcore gym
atomic bombsquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.
Geen whales, gewoon beetje mollig.
3x8 pullups doe ik meestal. Daarna andere oefeningen en dan chinnen tot faal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand goede filmpje met chinups en pullups van zich zelf?
Hoeveel doen jullie er?
grenadesquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.
Aight. Iemand goede ervaringen met negative pull ups? Ik krijg wel eens het advies tegengewicht te gebruiken maar tot nu toe alleen maar met negatives gewerktquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x8 pullups doe ik meestal. Daarna andere oefeningen en dan chinnen tot faal.
Ik ook. Maar ik vind bijna alle vrouwen met een leuk gezicht lekker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Leuk gezicht, wat vetjes, goede benen en kontquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind bijna alle vrouwen met een leuk gezicht lekker.
Honest story ik vind het prima om erna te kijken maar vrouwen die zich dan komen bemoeidn terwijl ik aan het trainen ben is zwaar kut. Ik heb altijd gewerkt in de gym waar ik train dus dat is sowieso altijd kak om rustig te trainen daarom train ik ook enkele dagen thuis voortaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Gym lijkt me een ideale plek om een vrouw te ontmoeten die ook aan haar lichaam werkt, "helaas" zit ik bij een hardcore gym
10-8-6quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel doen jullie er?
Ik kan na een rugtraining echt geen pull/chins meer. Hoe wijd pak je de pull-ups eigenlijk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x8 pullups doe ik meestal. Daarna andere oefeningen en dan chinnen tot faal.
Zo wijd mogelijk, dat ding is een meter schat ik. Gelijk na het deadliften.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan na een rugtraining echt geen pull/chins meer. Hoe wijd pak je de pull-ups eigenlijk?
Ik zag gister trouwens echt een dikke gast super wijde pullups doen. Denk dat ie zeker 100kg bij 175 was (en echt dik, dus niet buff). Respect wel dat ie dat kan
Pizza's zijn over het algemeen redelijk zout. Hierdoor houd je vocht vast en zal je inderdaad iets dikker lijken die zelfde avond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb echt het gevoel of ik veel meer aankom als ik 1k kcal aan pizza eet dan als ik 1k kcal aan melk drink ondanks dat het allebei 1k is. Ik zie het dezelfde avond die pizza ook gelijk terug in de spiegel.
Wat trouwens wel raar is, is dat ik zwaarder ben geworden sinds ik cut. Vorige week op donderdagochtend woog ik 92kg en na een week cutten weeg ik 93kg.
Net ietsje wijder dan schouder breedte. Doe dan 2x6 weighted en 1x8 op explosiviteit om te trainen voor muscle-ups.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan na een rugtraining echt geen pull/chins meer. Hoe wijd pak je de pull-ups eigenlijk?
Ik zag gister trouwens echt een dikke gast super wijde pullups doen. Denk dat ie zeker 100kg bij 175 was (en echt dik, dus niet buff). Respect wel dat ie dat kan
Je moet naar de trend kijken, niet naar twee meetpunten. En anders cut je niet goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb echt het gevoel of ik veel meer aankom als ik 1k kcal aan pizza eet dan als ik 1k kcal aan melk drink ondanks dat het allebei 1k is. Ik zie het dezelfde avond die pizza ook gelijk terug in de spiegel.
Wat trouwens wel raar is, is dat ik zwaarder ben geworden sinds ik cut. Vorige week op donderdagochtend woog ik 92kg en na een week cutten weeg ik 93kg.
Pak je met smallere grip ook niet meer je biceps??quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:25 schreef 16meter het volgende:
schouder breedte is beter, grotere ROM
Nee, het maakt niks uit. Het enige verschil is overhand grip maakt meer gebruik van je lats. Underhand grip heeft het voordeel dat het schouder 'vriendelijker' is als je een blessure hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pak je met smallere grip ook niet meer je biceps??
Weet je wat ik altijd zo dom vind van die cable fly machine racken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Handen aan de binnenkant van deze handvaten.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
Hoeveel doen jullie er?
Leuk man van drie clips 30 herhalingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |