Ik ook. Maar ik vind bijna alle vrouwen met een leuk gezicht lekker.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.
Geen whales, gewoon beetje mollig.
Ja inderdaad. Leuk gezicht, wat vetjes, goede benen en kontquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik vind bijna alle vrouwen met een leuk gezicht lekker.
Honest story ik vind het prima om erna te kijken maar vrouwen die zich dan komen bemoeidn terwijl ik aan het trainen ben is zwaar kut. Ik heb altijd gewerkt in de gym waar ik train dus dat is sowieso altijd kak om rustig te trainen daarom train ik ook enkele dagen thuis voortaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Gym lijkt me een ideale plek om een vrouw te ontmoeten die ook aan haar lichaam werkt, "helaas" zit ik bij een hardcore gym
10-8-6quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand goede filmpje met chinups en pullups van zich zelf?
Hoeveel doen jullie er?
Ik kan na een rugtraining echt geen pull/chins meer. Hoe wijd pak je de pull-ups eigenlijk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x8 pullups doe ik meestal. Daarna andere oefeningen en dan chinnen tot faal.
Zo wijd mogelijk, dat ding is een meter schat ik. Gelijk na het deadliften.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan na een rugtraining echt geen pull/chins meer. Hoe wijd pak je de pull-ups eigenlijk?
Ik zag gister trouwens echt een dikke gast super wijde pullups doen. Denk dat ie zeker 100kg bij 175 was (en echt dik, dus niet buff). Respect wel dat ie dat kan
Pizza's zijn over het algemeen redelijk zout. Hierdoor houd je vocht vast en zal je inderdaad iets dikker lijken die zelfde avond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb echt het gevoel of ik veel meer aankom als ik 1k kcal aan pizza eet dan als ik 1k kcal aan melk drink ondanks dat het allebei 1k is. Ik zie het dezelfde avond die pizza ook gelijk terug in de spiegel.
Wat trouwens wel raar is, is dat ik zwaarder ben geworden sinds ik cut. Vorige week op donderdagochtend woog ik 92kg en na een week cutten weeg ik 93kg.
Net ietsje wijder dan schouder breedte. Doe dan 2x6 weighted en 1x8 op explosiviteit om te trainen voor muscle-ups.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan na een rugtraining echt geen pull/chins meer. Hoe wijd pak je de pull-ups eigenlijk?
Ik zag gister trouwens echt een dikke gast super wijde pullups doen. Denk dat ie zeker 100kg bij 175 was (en echt dik, dus niet buff). Respect wel dat ie dat kan
Je moet naar de trend kijken, niet naar twee meetpunten. En anders cut je niet goed.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb echt het gevoel of ik veel meer aankom als ik 1k kcal aan pizza eet dan als ik 1k kcal aan melk drink ondanks dat het allebei 1k is. Ik zie het dezelfde avond die pizza ook gelijk terug in de spiegel.
Wat trouwens wel raar is, is dat ik zwaarder ben geworden sinds ik cut. Vorige week op donderdagochtend woog ik 92kg en na een week cutten weeg ik 93kg.
Pak je met smallere grip ook niet meer je biceps??quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:25 schreef 16meter het volgende:
schouder breedte is beter, grotere ROM
Nee, het maakt niks uit. Het enige verschil is overhand grip maakt meer gebruik van je lats. Underhand grip heeft het voordeel dat het schouder 'vriendelijker' is als je een blessure hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pak je met smallere grip ook niet meer je biceps??
Weet je wat ik altijd zo dom vind van die cable fly machine racken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef Bendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Handen aan de binnenkant van deze handvaten.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand goede filmpje met chinups en pullups van zich zelf?
Hoeveel doen jullie er?
Leuk man van drie clips 30 herhalingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |