Dat je grip een stuk sterker is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:49 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is het voordeel van die mixed grip bij DL?
Hmm, binnenkort eens proberen. Helaas niet morgen, moet werken.quote:
Nee maar hij was eerst absoluut geen skinny dude, dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kracht bij zulke sporten hoeft niet perse uit grote spieren te komen. We hadden bij een gast van ~60kg zitten, amper spieren, maar snel en sterk dat hij was. Heeft een gozer van 95 tegen de vlakte gemept en dat was niet bepaald een watje.
Ik zou die alcohol gewoon laten joh.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Deze week beetje matig getraind, twee keer meteen vanuit school dus te weinig gegeten maar wel gewoon mijn schema afgewerkt. Morgen nog even beentjes en paar oefeningen voor armen. Carnaval komt eraan dus dat is niet echt bevorderlijk voor mijn gains, ga wel op mijn voeding letten maar de alcohol zal rijkelijk vloeien...ach ja, daarna paar dagen vrij dus dan maar weer keihard trainen + wat cardio..
Idd zeg. Je traint nu puur voor niets eigenlijk.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik zou die alcohol gewoon laten joh.
Ja mazzel als je niet eens een biertje mag drinken dan hoeft het voor mij niet hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Bier hydrateerd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker doorzuipen en trainen en zuipen en trainen enz enz kan gewoon
Ik drink sowieso niet veel (meer), carnaval is echt een uitzondering.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:27 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Gym lijkt me een ideale plek om een vrouw te ontmoeten die ook aan haar lichaam werkt, "helaas" zit ik bij een hardcore gymquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Kom je in de gym om te trainen of voor de vrouwen?
Hij zegt dat de alcohol rijkelijk zal vloeien, dus het zal waarschijnlijk niet bij 1 blijven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja mazzel als je niet eens een biertje mag drinken dan hoeft het voor mij niet hoor.
Okquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik drink sowieso niet veel (meer), carnaval is echt een uitzondering.
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
Waarom niet beide? Gym lijkt me een ideale plek om een vrouw te ontmoeten die ook aan haar lichaam werkt, "helaas" zit ik bij een hardcore gym
atomic bombsquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.
Geen whales, gewoon beetje mollig.
3x8 pullups doe ik meestal. Daarna andere oefeningen en dan chinnen tot faal.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand goede filmpje met chinups en pullups van zich zelf?
Hoeveel doen jullie er?
grenadesquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een soort van afwijking, want ik vind die chubby meisjes in de gym altijd het heetst.
Geen whales, gewoon beetje mollig.
Aight. Iemand goede ervaringen met negative pull ups? Ik krijg wel eens het advies tegengewicht te gebruiken maar tot nu toe alleen maar met negatives gewerktquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
3x8 pullups doe ik meestal. Daarna andere oefeningen en dan chinnen tot faal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |