Eens, maar toen ik nog kickbokste, en 56 kilo woogquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Bicepsen van 45 cm komen harder aan dan die van 35 cm.
Ik zou Overeem, ondanks zijn faal afgelopen weekend, weleens tegen de beste lichtgewicht willen zien. Deze kerel bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Aldoquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kracht bij zulke sporten hoeft niet perse uit grote spieren te komen. We hadden bij een gast van ~60kg zitten, amper spieren, maar snel en sterk dat hij was. Heeft een gozer van 95 tegen de vlakte gemept en dat was niet bepaald een watje.
Anderson Silvaquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:16 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik zou Overeem, ondanks zijn faal afgelopen weekend, weleens tegen de beste lichtgewicht willen zien. Deze kerel bijvoorbeeld: http://en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Aldo
Probeer alternate grip; wereld van verschil. Of de hook grip, maar dat doet echt debiel pijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:56 schreef Bendoe het volgende:
Vandaag een grote sprong gemaakt en 5x100 en 4x105 kg gedeadlift.Wou 5 reps, maar voelde dat grip ging falen dus heb 'm eerder neergelegd. Verder 40 kg 3x5 OHP op form en wat v-bar pulldowns, face pulls, front squats en calf raises gedaan.
Lekker voor 'm. Tuigquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
Fysiek van Badr Hari is echt helemaal weg
Alternate grip begin ik nog niet aan. Ik ga zo lang mogelijk double overhand proberen te behouden, maar ga wel wat extra grip training toevoegen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Probeer alternate grip; wereld van verschil. Of de hook grip, maar dat doet echt debiel pijn
Gebruik je al magnesium?
Waarom? Vanwege die griptraining?quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:22 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Alternate grip begin ik nog niet aan. Ik ga zo lang mogelijk double overhand proberen te behouden, maar ga wel wat extra grip training toevoegen.
Daar kan nog best wat kracht op komen. Toen ik wat zwaarder probeerde te gaan met DL met mixed grip, had ik de rest van dat weekend een flinke pijn in de biceps van de arm die 'm onderhands vasthield. Dus het zou me niet verbazen als je onder bepaalde omstandigheden een scheuring oploopt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:
...
Het afscheuren van je biceps verhaaltje is gewoon een gevolg van mensen die 20kg groeien en 100kg beter worden in 2 maanden tijd...
Omdat je ff moest wennen uiteraard. Niet omdat i op het punt van afscheuren stondquote:Op donderdag 7 februari 2013 07:36 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Daar kan nog best wat kracht op komen. Toen ik wat zwaarder probeerde te gaan met DL met mixed grip, had ik de rest van dat weekend een flinke pijn in de biceps van de arm die 'm onderhands vasthield.
Wat een kerel jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 07:52 schreef RaymondK het volgende:
Gisteren was Furiouse Pete op Disc. 3,5 pizza in 10 minuten of zo. lol.
Gingen ze (op een slechte manier) analyseren hoe hij nou at.
'k zoek ff het programma terug nu.
edit:
Nou kan het niet vinden, maar hier is een stukje interview naast het programma
http://www.discoveryuk.co(...)-interview-training/
Komt er op neer dat je ook je kaakspieren kan trainen![]()
ja bizar lol.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:12 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wat een kerel ja. Zijn Youtube channel is ook wel aardig.
Wel raar dat zijn maag zo goed tegen al dat voedsel in een keer kan. Het lijkt mij niet dat hij al dat voedsel goed kauwt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja bizar lol.
Hij heeft dus echt anorexia gehad. en nu een behoorlijk gespierde gast die dan zo kan eten lol.
Hij zal niet zo snel kcal's te kort komen of klagen dat i zoveel moet eten![]()
Je maag kan een hoop hebben. Neandertalers moesten ook kanen voor hun leven. Maar gezond is het niet nee, ook niet voor je slokdarm.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:28 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Wel raar dat zijn maag zo goed tegen al dat voedsel in een keer kan. Het lijkt mij niet dat hij al dat voedsel goed kauwt.
Kijk hem bulken danquote:Op donderdag 7 februari 2013 08:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je maag kan een hoop hebben. Neandertalers moesten ook kanen voor hun leven. Maar gezond is het niet nee, ook niet voor je slokdarm.
En efficient ook niet. Kauwen is al een gedeelte van je spijsvertering namelijk.
Hij moet toch een keelgat hebben van hier tot tokio. En vooral hoe hij de gage reflex onderdrukt.
Ik kan ook best chuggen, maar niet op die manier lol![]()
Het moet ook niet langer dan 10 minuten duren, want dan brengt ook bij hem het "maag vol" hormoontje problemen
Trouewns, Kobayashi had e.o.a. afwijking waardoor z'n maag veel lager in z'n buik zat dan bij een normaal persoon.
lol.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:37 schreef Snakey het volgende:
Er was vanmorgen een gast op tv die op twee onderbeen protheses een berg aan het beklimmen was. Best knap. Maar op een gegeven moment verloor hij 1 van zijn protheses.![]()
Daar sta je dan.
Het was in de gym, dus geen geluid. Maar z'n been werd inderdaad met een lijn terug naar boven gebracht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
hoorde je plop, en toen "KUT !" ? lol.
2 extra life line's d'r aanbinden
Slecht vacuüm, slechte maatnamequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:37 schreef Snakey het volgende:
Er was vanmorgen een gast op tv die op twee onderbeen protheses een berg aan het beklimmen was. Best knap. Maar op een gegeven moment verloor hij 1 van zijn protheses.![]()
Daar sta je dan.
Zweet is mogelijk, binnenkant van 'n liner is en blijft n vieze textuur houden vind ik altijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Of zweet in z'n liner.
Hoewel ik geen liner mee zag komen, dus het zou goed kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |