Dat gebeurt ook echt welquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
trouwens, misschien mis ik wat hier.
maar er zitten veel single vrouwen in dit topic en veel single mannen...
ga elkaar eens opzoeken ipv op dating sites te zitten fapsoppen opelkaar
Dat zijn er nogal wat geweest. Iig in het jaar dat ik dit topic heb gevolgd.quote:
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat geweest. Iig in het jaar dat ik dit topic heb gevolgd.
Even goed teruglezen dus
306 topics teruglezen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Even goed teruglezen dus
Kan een mooi schema uitkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.
Een grote kruisbestuiving
zoveel details hoeven er niet bij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik ga delen welke Fokker in welke Fokster heeft geroerd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.
Een grote kruisbestuiving
Ook_gek + perzephone iigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Even goed teruglezen dus
Ik mag toch hopen dat iedereen wel een happy ending er aan heeft overgehoudenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Absoluut...met vast ook nog wel eens de nodige nasleep en drama's.
Volgens mij maar weinig echte happy endings.
Wat is er met ons?quote:
dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iedereen wel een happy ending er aan heeft overgehouden
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aanquote:
was jij niet al bezet eigenlijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aan
Nooit gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef Jimbo het volgende:
foksters daten is altijd leuk
jammer dat je na een tijdje zn reputatie opbouwt alleen
aanraderquote:
Momenteel Paiq-select lid, het aantal dates is er niet door toegenomen, wel de hoeveelheid matches die ik momenteel in mijn paiq-lijst staan. Meeste zijn helaas weinig online, laatst een groot deel (>2 weken offline) verwijderd en een paar die niet reageren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Djieluh het volgende:
Iemand paiq select al eens geprobeerd? Of is dat echt zonde van je geld?
Inmiddels wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zouden nog eens wat drinken, want ik had blijkbaar nogal wat drank nodig bij dit topicquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja
Mag ik hier nu niet meer posten?
Ik check enkel jouw potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja gaan we doen ook een keerquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wij zouden nog eens wat drinken, want ik had blijkbaar nogal wat drank nodig bij dit topic
Er zit trouwens heul geen gtst luchtje aan Dizorn, en ook niet aan mij.
Nee heb haar niet gedate, we gaan nog wel een keer wat drinken ja.quote:
Toch wel op de grote markt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee heb haar niet gedate, we gaan nog wel een keer wat drinken ja.
Haha, en ik vanuit de Zeta of Boterwaag, voor een leuk totaalbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch wel op de grote markt?
Ga ik met een verrekijker vanuit de zwarte ruiter meekijken samen met Yuki
(geen idee hoe jullie er uitzien, maar goed)
dan loop ik ook wel even onopvallend langs.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha! Werkelijk Woeiquote:
Yuki weet wel hoe ook_gek eruitzietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is de niet leuk/leuk ratio ongeveer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers daten doe ik heel af en toe. De kans dat ze leuk zijn is jammer genoeg relatief kleinDus ben redelijk kieskeurig daarin
Wij hebben nooit gedate natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers daten doe ik heel af en toe. De kans dat ze leuk zijn is jammer genoeg relatief kleinDus ben redelijk kieskeurig daarin
Geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Den Haag is wel oververtegenwoordigt met het aantal singles...waar ligt dat aan?
in dit topic of in het algemeen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Den Haag is wel oververtegenwoordigt met het aantal singles...waar ligt dat aan?
algemeen zou ik niet weten...maar in dit topic zijn het er aardig watquote:
De keuze van lekkere wijven/mannen is hier gewoon te grootquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef geenvetzak het volgende:
Misschien zijn Hagenezen gewoon niet te luchten, en vinden ze dat zelf ook
Nouja van alle fokkers (man + vrouw) die ik ontmoet heb zal het zo'n 1 op 20 zijn denk ik. Waarvan ik zoiets heb van die wil ik wel vaker zien/drankje mee doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
Wat is de niet leuk/leuk ratio ongeveer?
en hoeveel fokkers heb je ontmoet? Vertel me niet dat het er maar 20 warenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja van alle fokkers (man + vrouw) die ik ontmoet heb zal het zo'n 1 op 20 zijn denk ik. Waarvan ik zoiets heb van die wil ik wel vaker zien/drankje mee doen.
dus qua dating is dat nog een stuk minder.
Haha nee wel een stukje meer. Ben de tel wel kwijt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Bittere_Bal het volgende:
en hoeveel fokkers heb je ontmoet? Vertel me niet dat het er maar 20 waren
True. Heb er way back nog 2 gedate.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja van alle fokkers (man + vrouw) die ik ontmoet heb zal het zo'n 1 op 20 zijn denk ik. Waarvan ik zoiets heb van die wil ik wel vaker zien/drankje mee doen.
dus qua dating is dat nog een stuk minder.
Heb het nog niet eens zozeer over ugly. Gewoon dat het qua persoonlijkheid niet klikt. En dat weegt toch even wat zwaarder.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef Craptacular het volgende:
True. Heb er way back nog 2 gedate.
Ook eens een keer op een meeting beland. De hoeveelheid ugly was onovertroffen hoog.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ipv met ze alle naar mij gaan kijken kunnen we ook een keer met ze alle een drankje doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, en ik vanuit de Zeta of Boterwaag, voor een leuk totaalbeeld
Ik ben voor hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ipv met ze alle naar mij gaan kijken kunnen we ook een keer met ze alle een drankje doen.
Van de zetta, zwarte ruiter, boterwaag en eindigen in die cocktail tent
En dan tram in rollen via de tramtunnel
Van zure mannen krijg je dat te horen, ja. Die moet niemand willen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind de lovende reacties op Silenus' profiel wel wat typisch. Als je dat als vrouw typt, krijg je naar je hoofd geslingerd dat je een verzuurde kut hebt.het is oneerlijk!
Juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van zure mannen krijg je dat te horen, ja. Die moet niemand willen.
Vavoom inderdaad!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben voor hoor![]()
Wordt m'n eerste Fok! meeting![]()
Eindigen met een Long Island Ice Tea in de Vavoom
nee. niet altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef Jimbo het volgende:
foksters daten is altijd leuk
jammer dat je na een tijdje zn reputatie opbouwt alleen
Ik weet het alleen van paiq.. maar binnen een uur krijg ik zo 15-20 speeddate uitnodingenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:08 schreef outcast_within het volgende:
Op badoo. Ik klik op een meisje niks bijzonders. 1300 profielbezoeken in een maand. Ik kijk even naar mijn charmante profiel... 14 profiel bezoeken.
Volgens mij word je als vrouw helemaal suf benaderd of valt dat wel mee?
Veel importquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
BENT, mag ik hopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind de lovende reacties op Silenus' profiel wel wat typisch. Als je dat als vrouw typt, krijg je naar je hoofd geslingerd dat je een verzuurde kut hebt.het is oneerlijk!
Bij mij kijken ze niet eens op het profiel. Ik dacht dat er ergens iets fout ging ofzo. Maar bleek uiteindelijk gewoon wel te doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Stuur ik een berichtje naar mensen, die vervolgens op je profiel kijken maar niks terugsturen, zo irritant!
Heb er net weer 15 gestuurd, slechts 2 reacties... Wat doe ik toch fout? Ben niet de knapste, maar zeker niet de lelijksteeen gewoon iemand zeg maar..
ofc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op het 'altijd leuk zijn' gedeelte
beter doe je dat juist niet in mijn ervaring.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Reputatie opbouwen hoeft ook niet altijd, je hoeft natuurlijk niet elke date te vertellen.
en dan zie je op een profiel zo'n foto, denk je WAUW DIE MOET IK NEUKEN HEBBEN!@, en dan blijkt het in het echt flink tegen te vallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Het ligt soms gewoon aan je foto, vanuit een onvoordelige hoek ofzo, of komt anders over op anderen dan je zelf in gedachten hebt. Dan denk jij: 'Niks mis mee, leuk', en een ander vindt het maar 'gewoontjes' of 'raar'. Ik wil over een tijdje misschien een professionele fotoshoot laten doen, voor mijn website/cv maar als er een leuke tussenzit ga ik die ook op mijn datingprofielen zetten. ik kan mijn zusje vragen maar ik ben toch te kritisch op fototechnische details
Zit je nou nog steeds te zeuren over onze date? En dit allemaal omdat ik een man bleek te zijn.. tjongejonge.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan zie je op een profiel zo'n foto, denk je WAUW DIE MOET IK NEUKEN HEBBEN!@, en dan blijkt het in het echt flink tegen te vallen.
jij bent getrouwd, dus jij was het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeuren over onze date? En dit allemaal omdat ik een man bleek te zijn.. tjongejonge.
Had gekund hoor, ik ben getrouwd maar soort van 'separated'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent getrouwd, dus jij was het niet.
Nog bijelkaar vanwege het huis of de kinderen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Had gekund hoor, ik ben getrouwd maar soort van 'separated'.
Huis ja, en wat andere praktische redenen. Maar we kunnen prima door één deur (ook figuurlijk) dus er is geen haast bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nog bijelkaar vanwege het huis of de kinderen?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Had gekund hoor, ik ben getrouwd maar soort van 'separated'.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aan
+1 herkenningquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook goed, maar als niet zielig mannetje zonder zelfmedelijden vind ik het verschrikkelijk om te lezen
Ik ben een meegaand persoon, een "whatever makes you happy" instelling...
Helaas wordt dat vaak verward met niet sterk in je schoenen staan of geen mening hebben(die heb ik wel en deel ik ook wel, maar over het algemeen ben ik gewoon easy going)...
En dat maakt het kut om te lezen(voor mij persoonlijk)
Dat overzicht bestaat al.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik ga delen welke Fokker in welke Fokster heeft geroerd
bij een foto zou het kunnen, maar als je er 4 hebt dan heb je echt wel een eerlijk beeld of iemand lekker is of niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Het ligt soms gewoon aan je foto, vanuit een onvoordelige hoek ofzo, of komt anders over op anderen dan je zelf in gedachten hebt. Dan denk jij: 'Niks mis mee, leuk', en een ander vindt het maar 'gewoontjes' of 'raar'. Ik wil over een tijdje misschien een professionele fotoshoot laten doen, voor mijn website/cv maar als er een leuke tussenzit ga ik die ook op mijn datingprofielen zetten. ik kan mijn zusje vragen maar ik ben toch te kritisch op fototechnische details
Behoorlijk verouderd.quote:
Een foto waarop je lacht doet het altijd wel goed (behalve als je een enorm paardengebit hebt natuurlijk).quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij een foto zou het kunnen, maar als je er 4 hebt dan heb je echt wel een eerlijk beeld of iemand lekker is of niet.
15 berichtjes is ook wel veel, allemaal met een persoonlijke tekst?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Stuur ik een berichtje naar mensen, die vervolgens op je profiel kijken maar niks terugsturen, zo irritant!
Heb er net weer 15 gestuurd, slechts 2 reacties... Wat doe ik toch fout? Ben niet de knapste, maar zeker niet de lelijksteeen gewoon iemand zeg maar..
Jaartje of 10 niet bijgewerkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat boe's lijstje?![]()
Die is zo achterhaalt ondertussen
Heb momenteel nog een foto die uit drie foto's bestaat, uit meerdere hoeken en ook één waar ik helemaal op sta. Krijg er best vaak leuke reacties op dat ik het zo heb gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Klinkt goed! Leuk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, gisteravond eindelijk weer een leuke date gehad! Uren en uren zitten ouwehoeren om niets, speels en af en toe een leuke stilte en veel gelachen. We moesten uiteindelijk weg omdat het cafe ging sluiten. Waren het er beide overeens dat we snel een 2e date moesten plannen.
Dus wie weet! Op naar de 2e date!
Das altijd positief, als jullie beiden direct weten dat er een 2e date gaat komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, gisteravond eindelijk weer een leuke date gehad! Uren en uren zitten ouwehoeren om niets, speels en af en toe een leuke stilte en veel gelachen. We moesten uiteindelijk weg omdat het cafe ging sluiten. Waren het er beide overeens dat we snel een 2e date moesten plannen.
Topquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Tof. Is er gezoend?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ook tof, dieren je kinderen noemen. Vraag haar of ze een of andere kermis attractie gebaard heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef outcast_within het volgende:
Haat aan mezelf dat ik op badoo zit samen met deze mensen.
"Woon in een leuk klein appartementje met mijn poezenkind. Samen vermaken we ons prima. "
Badoo is echt voor de wanhopigenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef outcast_within het volgende:
Haat aan mezelf dat ik op badoo zit samen met deze mensen.
"Woon in een leuk klein appartementje met mijn poezenkind. Samen vermaken we ons prima. "
Een collega van mij zit daar ook op, ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Badoo is echt voor de wanhopigen
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT kliktquote:
*duimt voor je tweede date*quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT klikt
Tweede date is enkel kijken of het nog steeds klikt. Derde date.. dan is er evt optie op zoenenquote:
Het hangt er natuurlijk ook geheel van af hoeveel je elkaar vóór die eerste date al gesproken hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT klikt
Hmmm, ik zal wel snel zijn dan, maar 3e pas zoenen???quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tweede date is enkel kijken of het nog steeds klikt. Derde date.. dan is er evt optie op zoenen
Dat is het meestal ook bij mij. Maar tis maar net hoe het gaat hequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmm, ik zal wel snel zijn dan, maar 3e pas zoenen???
2e op z'n laatst1e op z'n vroegst
Omdat het niet waar hoeft te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Altijd fijn, van die vrouwen die na twee uur intensief en superleuk chatten vertellen dat ze een relatie hebben.Waarom zit je dan op een datingsite, muts?
Dat zou je natuurlijk dan ook kunnen vragenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Altijd fijn, van die vrouwen die na twee uur intensief en superleuk chatten vertellen dat ze een relatie hebben.Waarom zit je dan op een datingsite, muts?
Op badoo zijn de meeste op zoek naar het uitbreiden van hun vriendenkring!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk dan ook kunnen vragen
Het is Paiq.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op badoo zijn de meeste op zoek naar het uitbreiden van hun vriendenkring!
Sounds like a keeper!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.Maar erg leuke dame en ze woont hier 300 meter vandaan. Hmmm.
Uit vragen en uitvragen, echt niet bij het woord relatie al in de stress schieten, het zegt niet altijd iets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.Maar erg leuke dame en ze woont hier 300 meter vandaan. Hmmm.
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?quote:
Ik doe niet aan stress.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uit vragen en uitvragen, echt niet bij het woord relatie al in de stress schieten, het zegt niet altijd iets.
[..]
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?
Er staat Single bij. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Vind het wel vaag gedoe.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?
Hhmm, dat vind ik niet zo oprecht, zet er dan niets neer. Dat soort mensen mag ik nooit zo. Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf durft te zijn en ook direct en eerlijk is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er staat Single bij. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Vind het wel vaag gedoe.
Ze fascineert me wel moet ik zeggen. Wel echt jammer van die vriend. Maar misschien maakt dat haar juist weer extra interessant.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, dat vind ik niet zo oprecht, zet er dan niets neer. Dat soort mensen mag ik nooit zo. Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf durft te zijn en ook direct en eerlijk is.
Niks is zo sexy als een vrouw die een relatie niet kan verbreken tot ze een nieuwe gevonden heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze fascineert me wel moet ik zeggen. Wel echt jammer van die vriend. Maar misschien maakt dat haar juist weer extra interessant.
Haar vriend weet het! Vaag gebeuren. Anyway. Wel fascinerend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niks is zo sexy als een vrouw die een relatie niet kan verbreken tot ze een nieuwe gevonden heeft.
Of iemand die zo eerlijk en open kan praten dat ze zonder weten van haar vriend op een dating site zit.
Ah it's not gay when the balls don't touch!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Haar vriend weet het! Vaag gebeuren. Anyway. Wel fascinerend.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Open relatie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze woont niet samen hoor, ze ziet haar vriend die in Den Haag woont alleen in het weekend en ze woont zelf in Utrecht. Beetje Open LATten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef Misvatting het volgende:
Dat lijkt me geen open relatie, dat is iemand die geen oude schoen wegdoet voordat ze een nieuwe heeft. Niets mis mee als je een avontuurtje zoekt, doe het dan alleen niet bij haar thuis
Voor de rest moet je er ver vandaan blijven denk ik.
Van het afgelopen jaar zijn jullie volgens mij de enige relatie geworden (en gebleven)...maar ik kan genoeg gemist hebben natuurlijk. En idd lang niet altijd drama en slecht, maar dus ook geen echte relaties of long-time daters Ik heb het dan dus alleen over het jaar dat ik hier zit en binnen dit topicquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]Ik wens niet in welke vorm dan ook geassocieerd te worden met gtst.
Maar er zijn sowieso wel andere dates geweest toch? Dat ze niet allemaal (meer) een relatie hebben betekent toch niet dat het slecht/drama was? Ik ga ook met eefje daten binnenkort, gaat ook sowieso succesvol worden hoor
Ja daar gáát mijn hosselreputatiequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van het afgelopen jaar zijn jullie volgens mij de enige relatie geworden (en gebleven)...maar ik kan genoeg gemist hebben natuurlijk. En idd lang niet altijd drama en slecht, maar dus ook geen echte relaties of long-time daters Ik heb het dan dus alleen over het jaar dat ik hier zit en binnen dit topic
Dat was/wordt toch een date met Eef en Perz? En daten met Eef is zeker succesvol. Als ik ergens al een leuke relatie (lees vriendschap) aan over heb gehouden is het wel met Eef
Sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja daar gáát mijn hosselreputatieEn
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldamequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja daar gáát mijn hosselreputatieEn
Nou heb ik er nóg meer zin inquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldame
Kreeg net een heel leuk belletje van mijn vorige date van Paiq. Volgende week gaan we weer afspreken!
maar jij was toch een setje met Dizon? Of open relatie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldame
Kreeg net een heel leuk belletje van mijn vorige date van Paiq. Volgende week gaan we weer afspreken!
Ze doen er vooral half mysterieus overquote:Op donderdag 7 februari 2013 05:58 schreef Viking84 het volgende:
maar jij was toch een setje met Dizon? Of open relatie?
Ik snap het allemaal niet meer hoor
dan is het niet zo gek dat mensen gtst ideeën krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen er vooral half mysterieus over
Inderdaad. Houd het dan lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen er vooral half mysterieus over
Achja je hebt ze er altijd wel tussen zit. Je probeert een keer duidelijkheid te krijgen. Geven ze die niet, ach boeiend. Zo interessant is het dan ook weer niet allemaal. Enkel wekt het bij anderen dan weer meer vragen op, gedoe...quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad. Houd het dan lekker voor jezelf.
Heeee, die had ik ook laatst.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze woont niet samen hoor, ze ziet haar vriend die in Den Haag woont alleen in het weekend en ze woont zelf in Utrecht. Beetje Open LATten.
Oh, en ze was 27 maar had 32 in haar profiel staan zodat ze aan oudere mannen zou worden gekoppeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeee, die had ik ook laatst.Alleen klikte ze op nee, de bitch.
![]()
Haha ja precies!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en ze was 27 maar had 32 in haar profiel staan zodat ze aan oudere mannen zou worden gekoppeld.
Ik ben niet de eerst de beste kale man.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja precies!En toen ik zei dat ik nog wel al m'n haar had zei ze ook dat het mooi was, want ze viel niet op kaal. Dus daar moet je maar eens een hartig woordje met haar over spreken.
Als je makkelijk wilt scoren welquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik zat net eens zo op badoo.nl (niets te zoeken, ben in de relatie. maar vind t heerlijk om oud klasgenootjes te zien die zich dan zo mooi aanbieden via zn website)
Maar jezus ze hebben echt een breezer slet filter nodig daar. pagina's en pagina's vol duckfaces zeg.
er is toch niemand die dat aantrekkelijk of geil vind?!?!
Dat dus, badoo is echt een neuk-sitequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je makkelijk wilt scoren wel
Ik heb ongeveer een halve dag op die site gezeten, als je daar al een serieuze date/relatie op gaat zoeken dan ben je echt ten einde raad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik zat net eens zo op badoo.nl (niets te zoeken, ben in de relatie. maar vind t heerlijk om oud klasgenootjes te zien die zich dan zo mooi aanbieden via zn website)
Maar jezus ze hebben echt een breezer slet filter nodig daar. pagina's en pagina's vol duckfaces zeg.
er is toch niemand die dat aantrekkelijk of geil vind?!?!
Inderdaad, op Knuz komt soms nog wat moois voorbij maar op Badoo is gewoon helemaal niks te vinden. Dat is toch ook best knap voor een datingsite met zoveel profielen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:
Ik hield het daar ooit 10 minuten vol. Wat een uitschot, white trash en weet ik wat. Vergeleken daarmee is Knuz zelfs een broedplaats van de intellectuele elite.
voor oude klasgenootjes opzoeken is het daarintegen leuker dan facebookquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:51 schreef barocci het volgende:
[..]
Inderdaad, op Knuz komt soms nog wat moois voorbij maar op Badoo is gewoon helemaal niks te vinden. Dat is toch ook best knap voor een datingsite met zoveel profielen?
Absoluut eens met de posts hierboven. Maar heb er toch wel 3 leuke contacten aan overgehouden, en nee, die hadden geen duckface-foto's.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een halve dag op die site gezeten, als je daar al een serieuze date/relatie op gaat zoeken dan ben je echt ten einde raad.
wel geneukt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Absoluut eens met de posts hierboven. Maar heb er toch wel 3 leuke contacten aan overgehouden, en nee, die hadden geen duckface-foto's.
neuh, geeft meer t niveau van badoo aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Niet met alle drie. Hoezo? Moet ik voor een SOA controle gaan omdat ze van Badoo komen?
Hoezo dat? Zit ook op Paiq en daar is (ook) seks uitgerold hier en daar. Merk weinig verschil tussen de websites van de mensen met wie er wederzijdse interesse is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef Jimbo het volgende:
neuh, geeft meer t niveau van badoo aan
Eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef Jimbo het volgende:
al is die soa test altijd aan te raden![]()
Zo erg kan het toch niet zo zijn? Of heb je echt specifieke wensen qua uiterlijk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
- ik heb er leukere dates aan over gehouden dan aan bijv paiq (waar na het zien van de foto ik 99% van de tijd echt erop afknapte)
Welk type man val jij op dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
Misschien ben ik het type wat jullie omschrijven hierboven en val ik gewoon op een bepaald soort man die dus wel te vinden is op badoo...dat type zit dan alleen ook hier op FOK! en op knuz iig.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja precies!En toen ik zei dat ik nog wel al m'n haar had zei ze ook dat het mooi was, want ze viel niet op kaal. Dus daar moet je maar eens een hartig woordje met haar over spreken.
The Q-factor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Voor Q laat ze haar eisenpakket blijkbaar graag vallen. Hij zal wel iets speciaals hebben ofzo
.
Ik vond het kneuzen gehalte op paiq erg groot....en teveel kleine mannen ;')quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:22 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Zo erg kan het toch niet zo zijn? Of heb je echt specifieke wensen qua uiterlijk?
Vooral mannen die een bepaalde zelfverzekerdheid uitstralen. Humor hebben en een goed gesprek kunnen voeren.quote:
Dit dus, kon bijna iedereen daar terugvinden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
Over badoo:
- het is geen datingsite, maar een sociaal netwerk. vandaar de grote hoeveelheid leden en het feit dat lang niet iedereen op zoek is naar een (serieuze) relatie.
- er zitten prima mensen op, je moet alleen beter filteren, mede door de grote hoeveelheid mensen die erop zitten
- ik heb er leukere dates aan over gehouden dan aan bijv paiq (waar na het zien van de foto ik 99% van de tijd echt erop afknapte)
- 90% van de mannen die op andere datingsites staan, staan ook op badoo!
Misschien ben ik het type wat jullie omschrijven hierboven en val ik gewoon op een bepaald soort man die dus wel te vinden is op badoo...dat type zit dan alleen ook hier op FOK! en op knuz iig.
Misschien vind je het vervelend als ik doorvraag, maar ben wel benieuwd hoe de concurrentie is. (quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:37 schreef Sekhmet het volgende:
Ik vond het kneuzen gehalte op paiq erg groot....en teveel kleine mannen ;')
Mijn mening verschilt hierin volgens mij nogal van de meesten hier (aangezien paiq steeds de hemel wordt ingeprezen...tenminste als je de poll moet geloven).quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:40 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Misschien vind je het vervelend als ik doorvraag, maar ben wel benieuwd hoe de concurrentie is. (Waarom zijn ze kneuzen volgens jou? Simpele mensen of zoiets?
Dit ervaar ik ook. Daarom ben ik benieuwd naar hoe andere mannen op Paiq zijn. Zo moeilijk is het toch niet om gewoon leuk te chatten?!quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:46 schreef Silenus het volgende:
Anders kan ik niet verklaren waarom veel vrouwen roepen dat ze eindelijk eens een leuk iemand spreken als ze met mij hebben gekletst. Ik weet natuurlijk dat ik vrij briljant ben, maar ZO leuk...
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:51 schreef Silenus het volgende:
Nouja blijkbaar wel, zeker als je ziet wat voor boterletters je altijd treft als tegenstander in een battledate.
En datzelfde geld voor vrijwel elke site. Overal zitten een paar mannen tussen voor wie het allemaal prima loopt, ws om dat de rest allemaal no-no's zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik prijs Paiq niet de hemel in, maar als (boven)gemiddeld leuke man kan je daar makkelijk dates scoren. Dat heeft niets met mij te maken, maar alles met de concurrentie. Ik ben het eens met Silenus, zó bijzonder vind ik mijzelf niet maar als ik te horen krijg wat voor een no-no's er verder op zitten verbaast het me niks dat vrouwen gauw uitgekeken raken op datingsites.
En dit ook, het is verfrissend als je eens een ander gesprek hebt op Paiqquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mijn mening verschilt hierin volgens mij nogal van de meesten hier (aangezien paiq steeds de hemel wordt ingeprezen...tenminste als je de poll moet geloven).
Maar vooral erg saai, weinig gespreksstof, weinig humor en sarcasme kunnen begrijpen. Veel gezeik over dat ik online was, maar niet direct reageer op hun bericht (maar dat is overal wel zo). Veel mannen die alleen maar interessant over hun werk (vaak technisch) konden praten, maar verder niks te melden hebben. Gesprekken die bestaan uit steeds zinnen van twee woorden (vooral "en jij?") en dan al beginnen te zeiken dat ik traag reageer als ik een lange zin aan het typen ben.paiq was niet mijn ding. heb het twee keer kort geprobeerd, maar niks voor mij. Ik heb 1 iemand gedate van paiq, maar dat contact werd op badoo pas gelegd
Dit dus.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:57 schreef eefje801 het volgende:
Dus als je instelling goed is en je staat een beetje verzorgd op de foto en bent geïnteresseerd dan heb je als man heel veel kans op Paiq.
Op Badoo en Okcupid heb je dan wel weer heel veel buitenlandse mannen die op zoek zijn naar een Nederlandse vrouw (ticket+verblijfsvergunning)quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En datzelfde geld voor vrijwel elke site. Overal zitten een paar mannen tussen voor wie het allemaal prima loopt, ws om dat de rest allemaal no-no's zijn.
Badoo heeft als nadeel dat het gewoon enorm is (eerder vergelijkbaar met FB), nog meer no-no's, maar ook meer yo-yo's
Paiq is ook gratis dus dat trekt alle onzekere droeftoeters aan. Plus dat je foto nog even verborgen blijft, daarmee hopen ze vrouwen aan te trekken met hun innerlijk. Dat werkt niet zo, vandaar de zure reacties die je hier soms treft over "dat ze me zomaar wegklikt".quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:57 schreef eefje801 het volgende:
Nou ja, hoe vaak lees je hier niet dat iemand toch eens op een datingsite gaat kijken en het in het dagelijks leven heel moeilijk vindt om vrouwen aan te spreken etc.? Paiq is daar laagdrempelig voor maar gelijk ook keihard want als je daar moeite mee hebt heb je ook meer moeite met een leuk chatgesprek gaande houden.
Je treft er best veel die niets weten te zeggen de laatste tijd of die gelijk een bak ellende over je uitstorten over: andere vrouwen, hun eigen problemen ermee, hun vriendin etc. Allemaal niet de juiste instelling. Dus als je instelling goed is en je staat een beetje verzorgd op de foto en bent geïnteresseerd dan heb je als man heel veel kans op Paiq.
Je hoort over het algemeen vaker dat de mannen hier leuker gesprekken hebben dan de vrouwen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ik prijs Paiq niet de hemel in, maar als (boven)gemiddeld leuke man kan je daar makkelijk dates scoren. Dat heeft niets met mij te maken, maar alles met de concurrentie. Ik ben het eens met Silenus, zó bijzonder vind ik mijzelf niet maar als ik te horen krijg wat voor een no-no's er verder op zitten verbaast het me niks dat vrouwen gauw uitgekeken raken op datingsites.
Klopt! Zelf vind ik dat ook gewoon leuk om zo de gesprekken in te gaan. Daarom is het ook extra leuk als degene aan de andere kant zo'n type man blijkt, daar doe je het tenslotte voor, voor een leuk contact.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:00 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dit dus.
Een vriendin van me die ik via Paiq ken zei "Veel mannen hier doen interessant, maar jij bent interessant.". Denk dat dat wel geldt voor elke Paiq man/vrouw die iets meer moeite doet dan de grote groep.
Deze ervaring deel ik niet echt met je. Ik tref relatief weinig onaantrekkelijke vrouwen op Paiq. Meeste zijn gewoon 'girl next door'. Maar kan wel zo zijn dat jij daar niet op valt, uiteraard.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Paiq is ook gratis dus dat trekt alle onzekere droeftoeters aan. Plus dat je foto nog even verborgen blijft, daarmee hopen ze vrouwen aan te trekken met hun innerlijk. Dat werkt niet zo, vandaar de zure reacties die je hier soms treft over "dat ze me zomaar wegklikt".
Wat Silenus zegt, er zijn naar verhouding meer leuke vrouwen dan mannen. Dus als leuke man tref je al snel een leuke vrouw. Als vrouw moet je door stapels treinwrakken heen voor je iets leuks treft.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoort over het algemeen vaker dat de mannen hier leuker gesprekken hebben dan de vrouwen.
En zeker als ik kijk naar m'n eigen ervaring is het qua aanbod wel matig op paiq.
Grumbl.. moet ik toch lesbisch worden
De meeste mannen die niet zo bedreven zijn met de vrouwtjes zijn allang bij dat je terugpraat en denken zo heel veel overeenkomsten te zien. Voor hun is dat een goed gesprekquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef Sekhmet het volgende:
Ik vond toch één van de grootste nadelen van paiq dat je de foto's niet gelijk kon zien en dat je geen verdere info hebt. Zo moet je dus eerst een gesprek aangaan. Na zo een gesprek van 5 min die al ontzettend stroef verloopt wordt je dan vervolgens geconfronteerd met iemand die je qua uiterlijk ook niet ziet zitten. En krijg je van hem een "ik vond het een erg leuk gesprek, wil graag vaker met je chatten". En dan dus afwijzen en een bitch gevonden worden. Merkte daar wel heel vaak dat mijn idee van een goed gesprek anders geïnterpreteerd werd dan dat bij de meeste mannen.
dat gevoel krijg ik in dit topic ook wel eens.
Als een vrouw niet meer reageert of uitgebreid terug schrijft, vond zij het gesprek ws niet zo leuk als dat jij het vond!
Ik had het over de mannen. Ik tref zelden een lelijk eendje op Paiq. Inderdaad, typje "gewoon, niks mis mee"quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Deze ervaring deel ik niet echt met je. Ik tref relatief weinig onaantrekkelijke vrouwen op Paiq. Meeste zijn gewoon 'girl next door'. Maar kan wel zo zijn dat jij daar niet op valt, uiteraard.
Ohja inderdaad, had je post niet geheel goed gelezen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik had het over de mannen. Ik tref zelden een lelijk eendje op Paiq. Inderdaad, typje "gewoon, niks mis mee"
Klopt...daarom ben ik op een gegeven moment ook gestopt met altijd maar een bericht terug sturen. Je zit soms gewoon aan ze vast, ook al heb je een "sorry, geen interesse" bericht gestuurd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef Mystikvm het volgende:
De meeste mannen die niet zo bedreven zijn met de vrouwtjes zijn allang bij dat je terugpraat en denken zo heel veel overeenkomsten te zien. Voor hun is dat een goed gesprek
Hoezo niet gewoon verwijderen dan? Medelijden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt...daarom ben ik op een gegeven moment ook gestopt met altijd maar een bericht terug sturen. Je zit soms gewoon aan ze vast, ook al heb je een "sorry, geen interesse" bericht gestuurd.
Aandacht is aandacht en zo kunnen ze iig bij hun vrienden zeggen dat ze contact hebben met een vrouw
Precies! Daarnaast is er ook een nieuwe club mannen bijgekomen, aangemoedigd door vrienden, die het voornamelijk als oppik-site zien. Vaak met totaal verkeerde verwachtingen ook van hoe het werkt, denkend dat het vanzelf gaat. Vind ik zo nodig nog een vervelendere categorie want vaak zijn het onzettende droeftoeters.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef Sekhmet het volgende:
Ik vond toch één van de grootste nadelen van paiq dat je de foto's niet gelijk kon zien en dat je geen verdere info hebt. Zo moet je dus eerst een gesprek aangaan. Na zo een gesprek van 5 min die al ontzettend stroef verloopt wordt je dan vervolgens geconfronteerd met iemand die je qua uiterlijk ook niet ziet zitten. En krijg je van hem een "ik vond het een erg leuk gesprek, wil graag vaker met je chatten". En dan dus afwijzen en een bitch gevonden worden. Merkte daar wel heel vaak dat mijn idee van een goed gesprek anders geïnterpreteerd werd dan dat bij de meeste mannen.
Dat gevoel krijg ik in dit topic ook wel eens.
Als een vrouw niet meer reageert of uitgebreid terug schrijft, vond zij het gesprek ws niet zo leuk als dat jij het vond!
Vooral dat boos zijn als je ze wegdrukt, dat is bij vrouwen gelukkig een stuk minder. Ik kan me altijd storen aan kerels die hier komen klagen dat ze weggedrukt zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt...daarom ben ik op een gegeven moment ook gestopt met altijd maar een bericht terug sturen. Je zit soms gewoon aan ze vast, ook al heb je een "sorry, geen interesse" bericht gestuurd.
Aandacht is aandacht en zo kunnen ze iig bij hun vrienden zeggen dat ze contact hebben met een vrouw
En dan ook nog tig credits uitgeven aan een oneliner naar diezelfde dame....dat snap ik echt niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de dame vragen om een foto, nietwaar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel flauw dat er ook vrouwen zonder foto op paiq staan, dan is de lol er toch meteen af van dit concept?
Bij sommigen is ook gewoon de "hoofdfoto" misgegaan. Als je dan klikt op dat lege vlak zie je er opeens wel een paar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:11 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de dame vragen om een foto, nietwaar?Als ze interesse hebben of als je leuk gesprek hebt zullen ze daar niet moeilijk over doen.
Klopt. In enkel ander geval die ik ben tegen gekomen was het een privacy-kwestie. Valt ook wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij sommigen is ook gewoon de "hoofdfoto" misgegaan. Als je dan klikt op dat lege vlak zie je er opeens wel een paar.
Oké dat wist ik niet, thanksquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bij sommigen is ook gewoon de "hoofdfoto" misgegaan. Als je dan klikt op dat lege vlak zie je er opeens wel een paar.
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:03 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Deze ervaring deel ik niet echt met je. Ik tref relatief weinig onaantrekkelijke vrouwen op Paiq. Meeste zijn gewoon 'girl next door'. Maar kan wel zo zijn dat jij daar niet op valt, uiteraard.
En pot met zo'n vooroordeel over potten?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Komt bij het foto's beoordelen wel eens voor dat ik zoveel leuke, niet potteus uitziende vrouwen zie dat ik me afvraag of m'n instellingen wel goed staan (en niet per ongeluk op heteroman zijn gesprongen ofzo
)
Nou ja, vooroordeel: ze zien er zelden echt vrouwelijk uit. Maar waarschijnlijk tref ik op Paiq ook bi-meisjes, dat kan het wel verklarenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
En pot met zo'n vooroordeel over potten?
Iemand van hier?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Andromache het volgende:
Haha, ik krijg hier een pm van een mede-Fokker om datingprofielen uit te wisselen, blijkt dat we ca. 2 jaar geleden dat ook al eens gedaan hebben zonder het te herinnerenMisschien toch maar eens daten
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Andromache het volgende:
niet per se dit topic geloof ik nee. en ik ga ook niet zeggen wie dan wel.
ben benieuwd wat je reactie zou zijn geweest als ookgek had gepost dat hij zich verwonderde over potten die er vrouwelijk uit zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, vooroordeel: ze zien er zelden echt vrouwelijk uit. Maar waarschijnlijk tref ik op Paiq ook bi-meisjes, dat kan het wel verklaren.
Ik ben een tijd te lief en te vriendelijk geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:07 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hoezo niet gewoon verwijderen dan? Medelijden?
Voor sommige zal dat misschien toch het geval geweest zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral dat boos zijn als je ze wegdrukt, dat is bij vrouwen gelukkig een stuk minder. Ik kan me altijd storen aan kerels die hier komen klagen dat ze weggedrukt zijnSo what? Alsof zij je enige kans op een date was.
De aanhouder wint....NOT!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En dan ook nog tig credits uitgeven aan een oneliner naar diezelfde dame....dat snap ik echt niet.
Waarom date profielen uitwisselen als je elkaar kan versieren via DM / PM. Beetje omslachtigquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Andromache het volgende:
Haha, ik krijg hier een pm van een mede-Fokker om datingprofielen uit te wisselen, blijkt dat we ca. 2 jaar geleden dat ook al eens gedaan hebben zonder het te herinnerenMisschien toch maar eens daten
Veel te eng!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom date profielen uitwisselen als je elkaar kan versieren via DM / PM. Beetje omslachtig
Of fuck it en bel elkaar gewoon.
Date jij bi-vrouwen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, vooroordeel: ze zien er zelden echt vrouwelijk uit. Maar waarschijnlijk tref ik op Paiq ook bi-meisjes, dat kan het wel verklaren.
Niks eng aan. Je toetst een paar cijfers in. Dan hoor je als je geluk hebt, hallo met (naam) en dan praat je terug. Sim-pel. Niks engs aan.quote:
Heb niet echt dates gehad. Wel weet wat leuke vrouwen ontmoet en daar ben ik mee op stap geweest. Maar meer ook nietquote:Hoe is het met jouw dates afgelopen trouwens?
Bellen is echt niet chillquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom date profielen uitwisselen als je elkaar kan versieren via DM / PM. Beetje omslachtig
Of fuck it en bel elkaar gewoon.
Hoezo niet? Of je nou face to face een gesprek hebt, of via de telefoon? Zo spannend is dat niet hoor.quote:
Grappig wat een verschillen er kunnen zijn. Ik vond Paiq juist het makkelijkste! Wat chatten met match/oneliner, als het niet klikt/gesprek niet loopt is er altijd wel een volgende om mee te chatten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb Paiq inderdaad definitief afgeschreven. Het gaat... zoo.... moei... zaaaaaaaaaaaaam. Maar heb ik dan ook nooit aan speeddates gedaan.
ook met foto beoordelen geen succes gehad? Zegt verder niks natuurlijk over de gesprekken die daar uit kunnen komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb Paiq inderdaad definitief afgeschreven. Het gaat... zoo.... moei... zaaaaaaaaaaaaam. Maar heb ik dan ook nooit aan speeddates gedaan.
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Of je nou face to face een gesprek hebt, of via de telefoon? Zo spannend is dat niet hoor.
Oke, bij mij wel wegens een telefoon geest die er tussen door kan komen![]()
Maar voor de rest niks engs aan. Ik bel heel makkelijk, nooit moeite mee gehad!
Inderdaad, ik heb soms ook moeite iemand te verstaan. Moet je steeds vragen wat diegene zegt en zo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.
En stiltes zijn awkward.. Heb ik in het echt niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb soms ook moeite iemand te verstaan. Moet je steeds vragen wat diegene zegt en zo.
Mooi!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Andromache het volgende:
niet per se dit topic geloof ik nee. en ik ga ook niet zeggen wie dan wel.
Oh? Ik dacht juist dat 2012 veel happy endings had?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Absoluut...met vast ook nog wel eens de nodige nasleep en drama's.
Volgens mij maar weinig echte happy endings.
Eefje is super! Ik moet ook nog zeker eens met haar daten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]Ik wens niet in welke vorm dan ook geassocieerd te worden met gtst.
Maar er zijn sowieso wel andere dates geweest toch? Dat ze niet allemaal (meer) een relatie hebben betekent toch niet dat het slecht/drama was? Ik ga ook met eefje daten binnenkort, gaat ook sowieso succesvol worden hoor
er zitten genoeg normale mannen tussen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
wel toevallig dat die paar stoere alfamannetjes die op paiq zitten in dit topic posten zeg.
onderschat de mannelijke fokkers nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
wel toevallig dat die paar stoere alfamannetjes die op paiq zitten in dit topic posten zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met je date afgelopen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
er zitten genoeg normale mannen tussen hoor.
Dat kan natuurlijk, ik bel veel voor mijn werk. En prive bel ik ook erg veel.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.
We zien elkaar morgen weer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe is het met je date afgelopen?
Die boormachine gaat erinquote:
Grapje tussen mij en mystquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die boormachine gaat erin
Klopboor?
Het is een Brabander, dus hij blijft maar mooi in Brabant carnaval vierenquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:16 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Vastelaovend vieren in de Venlose kroegen?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:27 schreef BeamofLight het volgende:
Over Paiq, als het uiterlijkbalkje gevuld is tot ongeveer 1 mm van het einde kun je het proberen. Scheelt het meer dan klik maar rustig weg, want is ze lillik.
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sommige mensen hebben jou ws. gewoon niets te zeggen en bij de juiste persoon komen ze ineens helemaal los?
Zo ben ik irl iig wel. Kan me voorstellen dat dat online voor de meeste mensen ook wel opgaat?
Maar dan schop die diegene er toch meteen uit als je weet dat het niks word?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sommige mensen hebben jou ws. gewoon niets te zeggen en bij de juiste persoon komen ze ineens helemaal los?
Zo ben ik irl iig wel. Kan me voorstellen dat dat online voor de meeste mensen ook wel opgaat?
Nou ja soms voel je gelijk bij iemand "wij gaan het goed vinden samen!" Bij sommige mensen weet je het gewoon niet direct. Ik ben ook veel leuker als ik ontspannen ben dat kan ook voor de tegenpartij gelden. Soms heb je tijd nodig om los te komen met/bij mensen, dus geef ik het soms wel een kans als er -iets ongrijpbaars- is dat me daar reden toegeeft. Soms met bevredigend resultaat en soms ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:38 schreef barocci het volgende:
[..]
Maar dan schop die diegene er toch meteen uit als je weet dat het niks word?
maar dit geldt voornamelijk voor als je tegenover elkaar zit , niet als je mensen op internet spreekt toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja soms voel je gelijk bij iemand "wij gaan het goed vinden samen!" Bij sommige mensen weet je het gewoon niet direct. Ik ben ook veel leuker als ik ontspannen ben dat kan ook voor de tegenpartij gelden. Soms heb je tijd nodig om los te komen met/bij mensen, dus geef ik het soms wel een kans als er -iets ongrijpbaars- is dat me daar reden toegeeft. Soms met bevredigend resultaat en soms ook niet.
Daar kan ik me ook wel in vinden, helaas is er een aantal dames dat alleen met ja en nee kan antwoorden maar goed dat zal andersom wel hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja soms voel je gelijk bij iemand "wij gaan het goed vinden samen!" Bij sommige mensen weet je het gewoon niet direct. Ik ben ook veel leuker als ik ontspannen ben dat kan ook voor de tegenpartij gelden. Soms heb je tijd nodig om los te komen met/bij mensen, dus geef ik het soms wel een kans als er -iets ongrijpbaars- is dat me daar reden toegeeft. Soms met bevredigend resultaat en soms ook niet.
Oei, zin om het mij te chatten? 10 jaar ouder ben ik in elk geval nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
God het is voor mij echt al dagen niks op Paiq! Ik heb echt het idee dat Paiq boos op me is en me achterin de speeddateaanbieden-rij heeft gezet.
Alle locatiebalkjes half leeg, iedereen 10 jaar ouder en lage scores op de weinige speeddates die ik wel aangeboden krijg
Nee niet perse. Mijn leukste dateperiode heb ik gehad met iemand waarvan ik eerst op paiq dacht ooooooooooo hoe kom ik hier van af?quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:43 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
maar dit geldt voornamelijk voor als je tegenover elkaar zit , niet als je mensen op internet spreekt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Neequote:Op donderdag 7 februari 2013 18:45 schreef barocci het volgende:
[..]
Oei, zin om het mij te chatten? 10 jaar ouder ben ik in elk geval niet
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee niet perse. Mijn leukste dateperiode heb ik gehad met iemand waarvan ik eerst op paiq dacht ooooooooooo hoe kom ik hier van af?
Volgens mij heb ik hier toen nog gemopperd dat je na het accepteren van oneliners eigenlijk ook gewoon de 5 en 10 minuten speeddaten in zou moeten gaan, omdat ik nu geen mooi moment had om hem te dumpen
En dat werd mijn leukste datereeks tot nu toeLiep ook weer niet leuk af, dus achteraf was het misschien toch beter geweest
gewoon een keer voor jezelf opschrijven. Kun je altijd nog onder een pseudonym uitbrengen en een bestseller mee scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hope is the first step on the road to dissapointment
ik heb dat helemaal niet, ben een makkelijke prater. tenzij er 0,0 uit haar komt, dan is het net trekken aan een dood paard. al heb ik dat nooit echt zo gehad, moet ik zeggen.quote:
Trekken aan een dood paard kan soms nog leuke resultaten hebben. Dat je je dat ook realiseert.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb dat helemaal niet, ben een makkelijke prater. tenzij er 0,0 uit haar komt, dan is het net trekken aan een dood paard. al heb ik dat nooit echt zo gehad, moet ik zeggen.
leuke anekdotes zijn uiteraard welkom.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:58 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Trekken aan een dood paard kan soms nog leuke resultaten hebben. Dat je je dat ook realiseert.
verkopen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee het gaat op mijn ooit-als-ik-de-stand-up-comedy-inga lijstje.
Maar vrouwelijke grappenmakers zijn gewoon nooit grappig, dus daar moet ik nog even een oplossing voor bedenken.
Dame via Paiq ontmoet, en zij deed om vrijwel alles moeilijk en toonde weinig weder-interesse. Maar juist omdat ik benieuwd was hoe ze in het echt zou zijn heb ik relatief veel moeite gedaan. Zelfs over de eerste date zelf ging ze nog enorm moeilijk doen qua wat doen en dergelijke. Stelde ik voor om bij mij thuis gewoon een film te kijken (omdat ze dus moeilijk over rest deed), en dat was meteen goed. De rest kan je zelf invullen. Maar nu is juist zij degene die meer wilt (relatie etc.).quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
leuke anekdotes zijn uiteraard welkom.
oh, paiq. ik had het over irl, over internet geen repliek geven omdat <vul in> heeft me nooit gestoord want die klikte ik meteen weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:12 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dame via Paiq ontmoet, en zij deed om vrijwel alles moeilijk en toonde weinig weder-interesse. Maar juist omdat ik benieuwd was hoe ze in het echt zou zijn heb ik relatief veel moeite gedaan. Zelfs over de eerste date zelf ging ze nog enorm moeilijk doen qua wat doen en dergelijke. Stelde ik voor om bij mij thuis gewoon een film te kijken (omdat ze dus moeilijk over rest deed), en dat was meteen goed. De rest kan je zelf invullen. Maar nu is juist zij degene die meer wilt (relatie etc.).
Ooh. Maar ook in echt kan het alsnog later leuk worden. Maar moet je wel echt een pleaser zijn wil je iets bereiken, denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, paiq. ik had het over irl, over internet geen repliek geven omdat <vul in> heeft me nooit gestoord want die klikte ik meteen weg.
Hier sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Dizorn het volgende:
Misschien is het de leeftijd, maar ik ervaar paiq persoonlijk wel anders. Veel wmb niet aantrekkelijke meisjes/vrouwen als ik foto's beoordeel. Veel meisjes hebben zelf meer moeite met een goedlopend gesprek voeren dan je zou denken. wordt wel de hele tijd gezegd dat mannen geen gesprek kunnen voeren, ik twijfel ook aan het vrouwelijk aandeel hierin. Nee ik voel me geen alfa-man, maar ik kan wel een beetje lullen met mensen, juist over de niet-zo-standaard zaken. Blijkbaar is dat dan ongeveer bovennatuurlijk.
ps: Kinderachtig.
Het is maar net wat voor jezelf goed voelt. Als je het te snel vindt, zou ik dat gewoon zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mannen: wat is een normale termijn om over een eerste date-iets te beginnen?
Ik ben dus aan het mailen met iemand, en in zijn 3de mail (ik heb er dus 2 naar hem gestuurd) begon hij al over afspreken en mobiele nummers uitwisselen. Nou heb ik helemaal geen internetdate ervaringen, maar ik vind het wel snel gaan zo. Wat is jullie visie?
kwartiertjequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben dus aan het mailen met iemand, en in zijn 3de mail (ik heb er dus 2 naar hem gestuurd) begon hij al over afspreken en mobiele nummers uitwisselen. Nou heb ik helemaal geen internetdate ervaringen, maar ik vind het wel snel gaan zo. Wat is jullie visie?
De meeste regelmatige daters hier spreken vrij snel af, meestal binnen of net na een week. Dus op zich is het wel een redelijk normaal tempo volgens mij. Belangrijkste is dat het voor jou een goed tempo is toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hangt totaal af hoe de gesprekken/e-mails zijn. Als je oprecht benieuwd bent naar hem moet je niet 'onnodig' gaan wachten, en anders gewoon rustig beginnen me telefoonnummers uitwisselen voor SMS/WhatsApp. Succes ermee!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zeg ik ook idd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het is maar net wat voor jezelf goed voelt. Als je het te snel vindt, zou ik dat gewoon zeggen.
Bij de één wil je het wel na 3 mails, bij de ander niet
Persoonlijk zou ik het denk ik ook wat snel vinden.
Dat sowieso. Ik ben wel echt benieuwd hoe hij in het echt is, maar tegelijkertijd is het zo eng, haha. Mobiel nummer weggeven ben ik uberhaubt niet zo makkelijk mee, dus dat maakt ook nog uit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De meeste regelmatige daters hier spreken vrij snel af, meestal binnen of net na een week. Dus op zich is het wel een redelijk normaal tempo volgens mij. Belangrijkste is dat het voor jou een goed tempo is toch?
Relatief lange mails wel ja. Ergens zou ik wel af willen spreken, aan de andere kant heb ik het idee dat ik nog niet een heel duidelijk beeld heb van zijn persoonlijkheid. Maarja, dan zou whatsapp oid juist helpen, maar ik wil liever nog niet met m'n nummer gaan strooien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als het goed voelt afspreken. Als je liever nog even wilt mailen dat gewoon aangeven. Lange mails? Weet je voor je gevoel al genoeg on af te willen spreken?
Dan zou ik het gewoon even aangeven aan hem en misschien kun je msnen/skypen om elkaar wat beter te leren kennen? telefoonnummer is meestal wel fijn in het geval iemand faket of als je iets later bent op een date.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeg ik ook idd.
[..]
Dat sowieso. Ik ben wel echt benieuwd hoe hij in het echt is, maar tegelijkertijd is het zo eng, haha. Mobiel nummer weggeven ben ik uberhaubt niet zo makkelijk mee, dus dat maakt ook nog uit.
Ja, voor het afspreken is het sowieso handig. Maar eerst skype oid is ook wel een goed idee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon even aangeven aan hem en misschien kun je msnen/skypen om elkaar wat beter te leren kennen? telefoonnummer is meestal wel fijn in het geval iemand faket of als je iets later bent op een date.
Daar kun je ook prima chatten trouwensquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, voor het afspreken is het sowieso handig. Maar eerst skype oid is ook wel een goed idee.
Ja precies. Eventueel met camera aan dat je elkaar kan zien bewegen, maar niet meteen echt praten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Daar kun je ook prima chatten trouwens
Precies! Heb weleens gehad dat ik op basis van een foto twijfelde maar door Skype zag dat iemand wel degelijk leuk was door idd bewegen etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. Eventueel met camera aan dat je elkaar kan zien bewegen, maar niet meteen echt praten.
Daar hoop ik ook op. Ik heb maar 1 duidelijke foto, die is wel leuk, maar de onduidelijke foto's zijn minder leuk. Alleen die zijn ook ouder. Dus het zegt allemaal zo weinig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies! Heb weleens gehad dat ik op basis van een foto twijfelde maar door Skype zag dat iemand wel degelijk leuk was door idd bewegen etc.
Dat is de andere kant idd. Maar ik ben een mietje, zou liever eerst bewegend beeld zien voordat je meteen een paar uur met elkaar opgescheept zit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef Mark-J het volgende:
Daarom toch juist af spreken, om iemand in het echt te zien? Via foto's vind ik altijd maar lastig..
Is ook waar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:25 schreef Mark-J het volgende:
Ach, even een 1,5 uur ofzo een drankje doenAltijd leuk toch? Tenzij het echt een ontzettende hork is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |