Als je makkelijk wilt scoren welquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik zat net eens zo op badoo.nl (niets te zoeken, ben in de relatie. maar vind t heerlijk om oud klasgenootjes te zien die zich dan zo mooi aanbieden via zn website)
Maar jezus ze hebben echt een breezer slet filter nodig daar. pagina's en pagina's vol duckfaces zeg.
er is toch niemand die dat aantrekkelijk of geil vind?!?!
Dat dus, badoo is echt een neuk-sitequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je makkelijk wilt scoren wel
Ik heb ongeveer een halve dag op die site gezeten, als je daar al een serieuze date/relatie op gaat zoeken dan ben je echt ten einde raad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik zat net eens zo op badoo.nl (niets te zoeken, ben in de relatie. maar vind t heerlijk om oud klasgenootjes te zien die zich dan zo mooi aanbieden via zn website)
Maar jezus ze hebben echt een breezer slet filter nodig daar. pagina's en pagina's vol duckfaces zeg.
er is toch niemand die dat aantrekkelijk of geil vind?!?!
Inderdaad, op Knuz komt soms nog wat moois voorbij maar op Badoo is gewoon helemaal niks te vinden. Dat is toch ook best knap voor een datingsite met zoveel profielen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:
Ik hield het daar ooit 10 minuten vol. Wat een uitschot, white trash en weet ik wat. Vergeleken daarmee is Knuz zelfs een broedplaats van de intellectuele elite.
voor oude klasgenootjes opzoeken is het daarintegen leuker dan facebookquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:51 schreef barocci het volgende:
[..]
Inderdaad, op Knuz komt soms nog wat moois voorbij maar op Badoo is gewoon helemaal niks te vinden. Dat is toch ook best knap voor een datingsite met zoveel profielen?
Absoluut eens met de posts hierboven. Maar heb er toch wel 3 leuke contacten aan overgehouden, en nee, die hadden geen duckface-foto's.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:44 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer een halve dag op die site gezeten, als je daar al een serieuze date/relatie op gaat zoeken dan ben je echt ten einde raad.
wel geneukt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Absoluut eens met de posts hierboven. Maar heb er toch wel 3 leuke contacten aan overgehouden, en nee, die hadden geen duckface-foto's.
neuh, geeft meer t niveau van badoo aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Niet met alle drie. Hoezo? Moet ik voor een SOA controle gaan omdat ze van Badoo komen?
Hoezo dat? Zit ook op Paiq en daar is (ook) seks uitgerold hier en daar. Merk weinig verschil tussen de websites van de mensen met wie er wederzijdse interesse is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef Jimbo het volgende:
neuh, geeft meer t niveau van badoo aan
Eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:14 schreef Jimbo het volgende:
al is die soa test altijd aan te raden![]()
Zo erg kan het toch niet zo zijn? Of heb je echt specifieke wensen qua uiterlijk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
- ik heb er leukere dates aan over gehouden dan aan bijv paiq (waar na het zien van de foto ik 99% van de tijd echt erop afknapte)
Welk type man val jij op dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:18 schreef Sekhmet het volgende:
Misschien ben ik het type wat jullie omschrijven hierboven en val ik gewoon op een bepaald soort man die dus wel te vinden is op badoo...dat type zit dan alleen ook hier op FOK! en op knuz iig.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja precies!En toen ik zei dat ik nog wel al m'n haar had zei ze ook dat het mooi was, want ze viel niet op kaal. Dus daar moet je maar eens een hartig woordje met haar over spreken.
The Q-factor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:27 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Voor Q laat ze haar eisenpakket blijkbaar graag vallen. Hij zal wel iets speciaals hebben ofzo
.
Ik vond het kneuzen gehalte op paiq erg groot....en teveel kleine mannen ;')quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:22 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Zo erg kan het toch niet zo zijn? Of heb je echt specifieke wensen qua uiterlijk?
Vooral mannen die een bepaalde zelfverzekerdheid uitstralen. Humor hebben en een goed gesprek kunnen voeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |