Dat gebeurt ook echt welquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
trouwens, misschien mis ik wat hier.
maar er zitten veel single vrouwen in dit topic en veel single mannen...
ga elkaar eens opzoeken ipv op dating sites te zitten fapsoppen opelkaar
Dat zijn er nogal wat geweest. Iig in het jaar dat ik dit topic heb gevolgd.quote:
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat geweest. Iig in het jaar dat ik dit topic heb gevolgd.
Even goed teruglezen dus
306 topics teruglezen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Even goed teruglezen dus
Kan een mooi schema uitkomen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.
Een grote kruisbestuiving
zoveel details hoeven er niet bij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik ga delen welke Fokker in welke Fokster heeft geroerd
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zoiets wordt als dat overzicht van GTST, wie met wie wat heeft gehad e.d.
Een grote kruisbestuiving
Ook_gek + perzephone iigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Even goed teruglezen dus
Ik mag toch hopen dat iedereen wel een happy ending er aan heeft overgehoudenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Absoluut...met vast ook nog wel eens de nodige nasleep en drama's.
Volgens mij maar weinig echte happy endings.
Wat is er met ons?quote:
dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat iedereen wel een happy ending er aan heeft overgehouden
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aanquote:
was jij niet al bezet eigenlijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aan
Nooit gedaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef Jimbo het volgende:
foksters daten is altijd leuk
jammer dat je na een tijdje zn reputatie opbouwt alleen
aanraderquote:
Momenteel Paiq-select lid, het aantal dates is er niet door toegenomen, wel de hoeveelheid matches die ik momenteel in mijn paiq-lijst staan. Meeste zijn helaas weinig online, laatst een groot deel (>2 weken offline) verwijderd en een paar die niet reageren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef Djieluh het volgende:
Iemand paiq select al eens geprobeerd? Of is dat echt zonde van je geld?
Inmiddels wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zouden nog eens wat drinken, want ik had blijkbaar nogal wat drank nodig bij dit topicquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja
Mag ik hier nu niet meer posten?
Ik check enkel jouw potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja gaan we doen ook een keerquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Wij zouden nog eens wat drinken, want ik had blijkbaar nogal wat drank nodig bij dit topic
Er zit trouwens heul geen gtst luchtje aan Dizorn, en ook niet aan mij.
Nee heb haar niet gedate, we gaan nog wel een keer wat drinken ja.quote:
Toch wel op de grote markt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee heb haar niet gedate, we gaan nog wel een keer wat drinken ja.
Haha, en ik vanuit de Zeta of Boterwaag, voor een leuk totaalbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch wel op de grote markt?
Ga ik met een verrekijker vanuit de zwarte ruiter meekijken samen met Yuki
(geen idee hoe jullie er uitzien, maar goed)
dan loop ik ook wel even onopvallend langs.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha! Werkelijk Woeiquote:
Yuki weet wel hoe ook_gek eruitzietquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat is de niet leuk/leuk ratio ongeveer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers daten doe ik heel af en toe. De kans dat ze leuk zijn is jammer genoeg relatief kleinDus ben redelijk kieskeurig daarin
Wij hebben nooit gedate natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
Fokkers daten doe ik heel af en toe. De kans dat ze leuk zijn is jammer genoeg relatief kleinDus ben redelijk kieskeurig daarin
Geen ideequote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Den Haag is wel oververtegenwoordigt met het aantal singles...waar ligt dat aan?
in dit topic of in het algemeen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
Den Haag is wel oververtegenwoordigt met het aantal singles...waar ligt dat aan?
algemeen zou ik niet weten...maar in dit topic zijn het er aardig watquote:
De keuze van lekkere wijven/mannen is hier gewoon te grootquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef geenvetzak het volgende:
Misschien zijn Hagenezen gewoon niet te luchten, en vinden ze dat zelf ook
Nouja van alle fokkers (man + vrouw) die ik ontmoet heb zal het zo'n 1 op 20 zijn denk ik. Waarvan ik zoiets heb van die wil ik wel vaker zien/drankje mee doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
Wat is de niet leuk/leuk ratio ongeveer?
en hoeveel fokkers heb je ontmoet? Vertel me niet dat het er maar 20 warenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja van alle fokkers (man + vrouw) die ik ontmoet heb zal het zo'n 1 op 20 zijn denk ik. Waarvan ik zoiets heb van die wil ik wel vaker zien/drankje mee doen.
dus qua dating is dat nog een stuk minder.
Haha nee wel een stukje meer. Ben de tel wel kwijt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:54 schreef Bittere_Bal het volgende:
en hoeveel fokkers heb je ontmoet? Vertel me niet dat het er maar 20 waren
True. Heb er way back nog 2 gedate.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja van alle fokkers (man + vrouw) die ik ontmoet heb zal het zo'n 1 op 20 zijn denk ik. Waarvan ik zoiets heb van die wil ik wel vaker zien/drankje mee doen.
dus qua dating is dat nog een stuk minder.
Heb het nog niet eens zozeer over ugly. Gewoon dat het qua persoonlijkheid niet klikt. En dat weegt toch even wat zwaarder.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:01 schreef Craptacular het volgende:
True. Heb er way back nog 2 gedate.
Ook eens een keer op een meeting beland. De hoeveelheid ugly was onovertroffen hoog.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ipv met ze alle naar mij gaan kijken kunnen we ook een keer met ze alle een drankje doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Haha, en ik vanuit de Zeta of Boterwaag, voor een leuk totaalbeeld
Ik ben voor hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ipv met ze alle naar mij gaan kijken kunnen we ook een keer met ze alle een drankje doen.
Van de zetta, zwarte ruiter, boterwaag en eindigen in die cocktail tent
En dan tram in rollen via de tramtunnel
Van zure mannen krijg je dat te horen, ja. Die moet niemand willen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind de lovende reacties op Silenus' profiel wel wat typisch. Als je dat als vrouw typt, krijg je naar je hoofd geslingerd dat je een verzuurde kut hebt.het is oneerlijk!
Juistquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van zure mannen krijg je dat te horen, ja. Die moet niemand willen.
Vavoom inderdaad!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben voor hoor![]()
Wordt m'n eerste Fok! meeting![]()
Eindigen met een Long Island Ice Tea in de Vavoom
nee. niet altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef Jimbo het volgende:
foksters daten is altijd leuk
jammer dat je na een tijdje zn reputatie opbouwt alleen
Ik weet het alleen van paiq.. maar binnen een uur krijg ik zo 15-20 speeddate uitnodingenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:08 schreef outcast_within het volgende:
Op badoo. Ik klik op een meisje niks bijzonders. 1300 profielbezoeken in een maand. Ik kijk even naar mijn charmante profiel... 14 profiel bezoeken.
Volgens mij word je als vrouw helemaal suf benaderd of valt dat wel mee?
Veel importquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:29 schreef Bittere_Bal het volgende:
BENT, mag ik hopenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:16 schreef Andromache het volgende:
Ik vind de lovende reacties op Silenus' profiel wel wat typisch. Als je dat als vrouw typt, krijg je naar je hoofd geslingerd dat je een verzuurde kut hebt.het is oneerlijk!
Bij mij kijken ze niet eens op het profiel. Ik dacht dat er ergens iets fout ging ofzo. Maar bleek uiteindelijk gewoon wel te doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Stuur ik een berichtje naar mensen, die vervolgens op je profiel kijken maar niks terugsturen, zo irritant!
Heb er net weer 15 gestuurd, slechts 2 reacties... Wat doe ik toch fout? Ben niet de knapste, maar zeker niet de lelijksteeen gewoon iemand zeg maar..
ofc.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op het 'altijd leuk zijn' gedeelte
beter doe je dat juist niet in mijn ervaring.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:03 schreef Silenus het volgende:
Reputatie opbouwen hoeft ook niet altijd, je hoeft natuurlijk niet elke date te vertellen.
en dan zie je op een profiel zo'n foto, denk je WAUW DIE MOET IK NEUKEN HEBBEN!@, en dan blijkt het in het echt flink tegen te vallen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Het ligt soms gewoon aan je foto, vanuit een onvoordelige hoek ofzo, of komt anders over op anderen dan je zelf in gedachten hebt. Dan denk jij: 'Niks mis mee, leuk', en een ander vindt het maar 'gewoontjes' of 'raar'. Ik wil over een tijdje misschien een professionele fotoshoot laten doen, voor mijn website/cv maar als er een leuke tussenzit ga ik die ook op mijn datingprofielen zetten. ik kan mijn zusje vragen maar ik ben toch te kritisch op fototechnische details
Zit je nou nog steeds te zeuren over onze date? En dit allemaal omdat ik een man bleek te zijn.. tjongejonge.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:28 schreef dawg het volgende:
[..]
en dan zie je op een profiel zo'n foto, denk je WAUW DIE MOET IK NEUKEN HEBBEN!@, en dan blijkt het in het echt flink tegen te vallen.
jij bent getrouwd, dus jij was het niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds te zeuren over onze date? En dit allemaal omdat ik een man bleek te zijn.. tjongejonge.
Had gekund hoor, ik ben getrouwd maar soort van 'separated'.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent getrouwd, dus jij was het niet.
Nog bijelkaar vanwege het huis of de kinderen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Had gekund hoor, ik ben getrouwd maar soort van 'separated'.
Huis ja, en wat andere praktische redenen. Maar we kunnen prima door één deur (ook figuurlijk) dus er is geen haast bijquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nog bijelkaar vanwege het huis of de kinderen?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Had gekund hoor, ik ben getrouwd maar soort van 'separated'.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:29 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Mmmm, volgens mij was Dizorn en Perz de enige date van het afgelopen jaar wat een match is geworden (ondanks dat ze nog met anderen 'daten') Ook daar zit een gtst 'luchtje' aan
+1 herkenningquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook goed, maar als niet zielig mannetje zonder zelfmedelijden vind ik het verschrikkelijk om te lezen
Ik ben een meegaand persoon, een "whatever makes you happy" instelling...
Helaas wordt dat vaak verward met niet sterk in je schoenen staan of geen mening hebben(die heb ik wel en deel ik ook wel, maar over het algemeen ben ik gewoon easy going)...
En dat maakt het kut om te lezen(voor mij persoonlijk)
Dat overzicht bestaat al.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof ik ga delen welke Fokker in welke Fokster heeft geroerd
bij een foto zou het kunnen, maar als je er 4 hebt dan heb je echt wel een eerlijk beeld of iemand lekker is of niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Het ligt soms gewoon aan je foto, vanuit een onvoordelige hoek ofzo, of komt anders over op anderen dan je zelf in gedachten hebt. Dan denk jij: 'Niks mis mee, leuk', en een ander vindt het maar 'gewoontjes' of 'raar'. Ik wil over een tijdje misschien een professionele fotoshoot laten doen, voor mijn website/cv maar als er een leuke tussenzit ga ik die ook op mijn datingprofielen zetten. ik kan mijn zusje vragen maar ik ben toch te kritisch op fototechnische details
Behoorlijk verouderd.quote:
Een foto waarop je lacht doet het altijd wel goed (behalve als je een enorm paardengebit hebt natuurlijk).quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bij een foto zou het kunnen, maar als je er 4 hebt dan heb je echt wel een eerlijk beeld of iemand lekker is of niet.
15 berichtjes is ook wel veel, allemaal met een persoonlijke tekst?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:13 schreef Deezertje het volgende:
Stuur ik een berichtje naar mensen, die vervolgens op je profiel kijken maar niks terugsturen, zo irritant!
Heb er net weer 15 gestuurd, slechts 2 reacties... Wat doe ik toch fout? Ben niet de knapste, maar zeker niet de lelijksteeen gewoon iemand zeg maar..
Jaartje of 10 niet bijgewerkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat boe's lijstje?![]()
Die is zo achterhaalt ondertussen
Heb momenteel nog een foto die uit drie foto's bestaat, uit meerdere hoeken en ook één waar ik helemaal op sta. Krijg er best vaak leuke reacties op dat ik het zo heb gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:27 schreef Andromache het volgende:
Klinkt goed! Leuk!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, gisteravond eindelijk weer een leuke date gehad! Uren en uren zitten ouwehoeren om niets, speels en af en toe een leuke stilte en veel gelachen. We moesten uiteindelijk weg omdat het cafe ging sluiten. Waren het er beide overeens dat we snel een 2e date moesten plannen.
Dus wie weet! Op naar de 2e date!
Das altijd positief, als jullie beiden direct weten dat er een 2e date gaat komenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Zo, gisteravond eindelijk weer een leuke date gehad! Uren en uren zitten ouwehoeren om niets, speels en af en toe een leuke stilte en veel gelachen. We moesten uiteindelijk weg omdat het cafe ging sluiten. Waren het er beide overeens dat we snel een 2e date moesten plannen.
Topquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Tof. Is er gezoend?quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:19 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ook tof, dieren je kinderen noemen. Vraag haar of ze een of andere kermis attractie gebaard heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef outcast_within het volgende:
Haat aan mezelf dat ik op badoo zit samen met deze mensen.
"Woon in een leuk klein appartementje met mijn poezenkind. Samen vermaken we ons prima. "
Badoo is echt voor de wanhopigenquote:Op woensdag 6 februari 2013 18:40 schreef outcast_within het volgende:
Haat aan mezelf dat ik op badoo zit samen met deze mensen.
"Woon in een leuk klein appartementje met mijn poezenkind. Samen vermaken we ons prima. "
Een collega van mij zit daar ook op, ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Badoo is echt voor de wanhopigen
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT kliktquote:
*duimt voor je tweede date*quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT klikt
Tweede date is enkel kijken of het nog steeds klikt. Derde date.. dan is er evt optie op zoenenquote:
Het hangt er natuurlijk ook geheel van af hoeveel je elkaar vķķr die eerste date al gesproken hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT klikt
Hmmm, ik zal wel snel zijn dan, maar 3e pas zoenen???quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tweede date is enkel kijken of het nog steeds klikt. Derde date.. dan is er evt optie op zoenen
Dat is het meestal ook bij mij. Maar tis maar net hoe het gaat hequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmm, ik zal wel snel zijn dan, maar 3e pas zoenen???
2e op z'n laatst1e op z'n vroegst
Omdat het niet waar hoeft te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Altijd fijn, van die vrouwen die na twee uur intensief en superleuk chatten vertellen dat ze een relatie hebben.Waarom zit je dan op een datingsite, muts?
Dat zou je natuurlijk dan ook kunnen vragenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Altijd fijn, van die vrouwen die na twee uur intensief en superleuk chatten vertellen dat ze een relatie hebben.Waarom zit je dan op een datingsite, muts?
Op badoo zijn de meeste op zoek naar het uitbreiden van hun vriendenkring!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk dan ook kunnen vragen
Het is Paiq.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op badoo zijn de meeste op zoek naar het uitbreiden van hun vriendenkring!
Sounds like a keeper!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.Maar erg leuke dame en ze woont hier 300 meter vandaan. Hmmm.
Uit vragen en uitvragen, echt niet bij het woord relatie al in de stress schieten, het zegt niet altijd iets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.Maar erg leuke dame en ze woont hier 300 meter vandaan. Hmmm.
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?quote:
Ik doe niet aan stress.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uit vragen en uitvragen, echt niet bij het woord relatie al in de stress schieten, het zegt niet altijd iets.
[..]
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?
Er staat Single bij. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Vind het wel vaag gedoe.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?
Hhmm, dat vind ik niet zo oprecht, zet er dan niets neer. Dat soort mensen mag ik nooit zo. Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf durft te zijn en ook direct en eerlijk is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er staat Single bij. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Vind het wel vaag gedoe.
Ze fascineert me wel moet ik zeggen. Wel echt jammer van die vriend. Maar misschien maakt dat haar juist weer extra interessant.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, dat vind ik niet zo oprecht, zet er dan niets neer. Dat soort mensen mag ik nooit zo. Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf durft te zijn en ook direct en eerlijk is.
Niks is zo sexy als een vrouw die een relatie niet kan verbreken tot ze een nieuwe gevonden heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze fascineert me wel moet ik zeggen. Wel echt jammer van die vriend. Maar misschien maakt dat haar juist weer extra interessant.
Haar vriend weet het! Vaag gebeuren. Anyway. Wel fascinerend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niks is zo sexy als een vrouw die een relatie niet kan verbreken tot ze een nieuwe gevonden heeft.
Of iemand die zo eerlijk en open kan praten dat ze zonder weten van haar vriend op een dating site zit.
Ah it's not gay when the balls don't touch!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Haar vriend weet het! Vaag gebeuren. Anyway. Wel fascinerend.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Open relatie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze woont niet samen hoor, ze ziet haar vriend die in Den Haag woont alleen in het weekend en ze woont zelf in Utrecht. Beetje Open LATten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef Misvatting het volgende:
Dat lijkt me geen open relatie, dat is iemand die geen oude schoen wegdoet voordat ze een nieuwe heeft. Niets mis mee als je een avontuurtje zoekt, doe het dan alleen niet bij haar thuis
Voor de rest moet je er ver vandaan blijven denk ik.
Van het afgelopen jaar zijn jullie volgens mij de enige relatie geworden (en gebleven)...maar ik kan genoeg gemist hebben natuurlijk. En idd lang niet altijd drama en slecht, maar dus ook geen echte relaties of long-time daters Ik heb het dan dus alleen over het jaar dat ik hier zit en binnen dit topicquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]Ik wens niet in welke vorm dan ook geassocieerd te worden met gtst.
Maar er zijn sowieso wel andere dates geweest toch? Dat ze niet allemaal (meer) een relatie hebben betekent toch niet dat het slecht/drama was? Ik ga ook met eefje daten binnenkort, gaat ook sowieso succesvol worden hoor
Ja daar gáát mijn hosselreputatiequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van het afgelopen jaar zijn jullie volgens mij de enige relatie geworden (en gebleven)...maar ik kan genoeg gemist hebben natuurlijk. En idd lang niet altijd drama en slecht, maar dus ook geen echte relaties of long-time daters Ik heb het dan dus alleen over het jaar dat ik hier zit en binnen dit topic
Dat was/wordt toch een date met Eef en Perz? En daten met Eef is zeker succesvol. Als ik ergens al een leuke relatie (lees vriendschap) aan over heb gehouden is het wel met Eef
Sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja daar gáát mijn hosselreputatieEn
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldamequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja daar gáát mijn hosselreputatieEn
Nou heb ik er nķg meer zin inquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldame
Kreeg net een heel leuk belletje van mijn vorige date van Paiq. Volgende week gaan we weer afspreken!
maar jij was toch een setje met Dizon? Of open relatie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldame
Kreeg net een heel leuk belletje van mijn vorige date van Paiq. Volgende week gaan we weer afspreken!
Ze doen er vooral half mysterieus overquote:Op donderdag 7 februari 2013 05:58 schreef Viking84 het volgende:
maar jij was toch een setje met Dizon? Of open relatie?
Ik snap het allemaal niet meer hoor
dan is het niet zo gek dat mensen gtst ideeën krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen er vooral half mysterieus over
Inderdaad. Houd het dan lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen er vooral half mysterieus over
Achja je hebt ze er altijd wel tussen zit. Je probeert een keer duidelijkheid te krijgen. Geven ze die niet, ach boeiend. Zo interessant is het dan ook weer niet allemaal. Enkel wekt het bij anderen dan weer meer vragen op, gedoe...quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad. Houd het dan lekker voor jezelf.
Heeee, die had ik ook laatst.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze woont niet samen hoor, ze ziet haar vriend die in Den Haag woont alleen in het weekend en ze woont zelf in Utrecht. Beetje Open LATten.
Oh, en ze was 27 maar had 32 in haar profiel staan zodat ze aan oudere mannen zou worden gekoppeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeee, die had ik ook laatst.Alleen klikte ze op nee, de bitch.
![]()
Haha ja precies!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en ze was 27 maar had 32 in haar profiel staan zodat ze aan oudere mannen zou worden gekoppeld.
Ik ben niet de eerst de beste kale man.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja precies!En toen ik zei dat ik nog wel al m'n haar had zei ze ook dat het mooi was, want ze viel niet op kaal. Dus daar moet je maar eens een hartig woordje met haar over spreken.
Als je makkelijk wilt scoren welquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik zat net eens zo op badoo.nl (niets te zoeken, ben in de relatie. maar vind t heerlijk om oud klasgenootjes te zien die zich dan zo mooi aanbieden via zn website)
Maar jezus ze hebben echt een breezer slet filter nodig daar. pagina's en pagina's vol duckfaces zeg.
er is toch niemand die dat aantrekkelijk of geil vind?!?!
Dat dus, badoo is echt een neuk-sitequote:Op donderdag 7 februari 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je makkelijk wilt scoren wel
Ik heb ongeveer een halve dag op die site gezeten, als je daar al een serieuze date/relatie op gaat zoeken dan ben je echt ten einde raad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:11 schreef Jimbo het volgende:
Ik zat net eens zo op badoo.nl (niets te zoeken, ben in de relatie. maar vind t heerlijk om oud klasgenootjes te zien die zich dan zo mooi aanbieden via zn website)
Maar jezus ze hebben echt een breezer slet filter nodig daar. pagina's en pagina's vol duckfaces zeg.
er is toch niemand die dat aantrekkelijk of geil vind?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |