Een collega van mij zit daar ook op, ik snap dat echt niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Badoo is echt voor de wanhopigen
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT kliktquote:
*duimt voor je tweede date*quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT klikt
Tweede date is enkel kijken of het nog steeds klikt. Derde date.. dan is er evt optie op zoenenquote:
Het hangt er natuurlijk ook geheel van af hoeveel je elkaar vóór die eerste date al gesproken hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, zal ik ook niet zo snel doen op een eerste date. Ik vind dat toch meer een kennismaking, je hebt elkaar nog nooit gezien (enkel gesproken). Dat komt vanzelf wel als het ECHT klikt
Hmmm, ik zal wel snel zijn dan, maar 3e pas zoenen???quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tweede date is enkel kijken of het nog steeds klikt. Derde date.. dan is er evt optie op zoenen
Dat is het meestal ook bij mij. Maar tis maar net hoe het gaat hequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmm, ik zal wel snel zijn dan, maar 3e pas zoenen???
2e op z'n laatst1e op z'n vroegst
Omdat het niet waar hoeft te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Altijd fijn, van die vrouwen die na twee uur intensief en superleuk chatten vertellen dat ze een relatie hebben.Waarom zit je dan op een datingsite, muts?
Dat zou je natuurlijk dan ook kunnen vragenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Altijd fijn, van die vrouwen die na twee uur intensief en superleuk chatten vertellen dat ze een relatie hebben.Waarom zit je dan op een datingsite, muts?
Op badoo zijn de meeste op zoek naar het uitbreiden van hun vriendenkring!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:43 schreef Q. het volgende:
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zou je natuurlijk dan ook kunnen vragen
Het is Paiq.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op badoo zijn de meeste op zoek naar het uitbreiden van hun vriendenkring!
Sounds like a keeper!quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.Maar erg leuke dame en ze woont hier 300 meter vandaan. Hmmm.
Uit vragen en uitvragen, echt niet bij het woord relatie al in de stress schieten, het zegt niet altijd iets.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is niet verliefd op haar vriend en zoekt verliefdheid. Vaag gebeuren.Maar erg leuke dame en ze woont hier 300 meter vandaan. Hmmm.
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?quote:
Ik doe niet aan stress.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uit vragen en uitvragen, echt niet bij het woord relatie al in de stress schieten, het zegt niet altijd iets.
[..]
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?
Er staat Single bij. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Vind het wel vaag gedoe.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:52 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Daar ben ik ook aanwezig, staat ze toch op single terwijl ze dat niet is of staat er niets bij haar status?
Hhmm, dat vind ik niet zo oprecht, zet er dan niets neer. Dat soort mensen mag ik nooit zo. Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf durft te zijn en ook direct en eerlijk is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Er staat Single bij. Maar goed, dat zegt niet zoveel. Vind het wel vaag gedoe.
Ze fascineert me wel moet ik zeggen. Wel echt jammer van die vriend. Maar misschien maakt dat haar juist weer extra interessant.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hhmm, dat vind ik niet zo oprecht, zet er dan niets neer. Dat soort mensen mag ik nooit zo. Ik heb liever dat iemand gewoon zichzelf durft te zijn en ook direct en eerlijk is.
Niks is zo sexy als een vrouw die een relatie niet kan verbreken tot ze een nieuwe gevonden heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze fascineert me wel moet ik zeggen. Wel echt jammer van die vriend. Maar misschien maakt dat haar juist weer extra interessant.
Haar vriend weet het! Vaag gebeuren. Anyway. Wel fascinerend.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niks is zo sexy als een vrouw die een relatie niet kan verbreken tot ze een nieuwe gevonden heeft.
Of iemand die zo eerlijk en open kan praten dat ze zonder weten van haar vriend op een dating site zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |