Ah it's not gay when the balls don't touch!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Haar vriend weet het! Vaag gebeuren. Anyway. Wel fascinerend.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Open relatie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze woont niet samen hoor, ze ziet haar vriend die in Den Haag woont alleen in het weekend en ze woont zelf in Utrecht. Beetje Open LATten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:17 schreef Misvatting het volgende:
Dat lijkt me geen open relatie, dat is iemand die geen oude schoen wegdoet voordat ze een nieuwe heeft. Niets mis mee als je een avontuurtje zoekt, doe het dan alleen niet bij haar thuis
Voor de rest moet je er ver vandaan blijven denk ik.
Van het afgelopen jaar zijn jullie volgens mij de enige relatie geworden (en gebleven)...maar ik kan genoeg gemist hebben natuurlijk. En idd lang niet altijd drama en slecht, maar dus ook geen echte relaties of long-time daters Ik heb het dan dus alleen over het jaar dat ik hier zit en binnen dit topicquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]Ik wens niet in welke vorm dan ook geassocieerd te worden met gtst.
Maar er zijn sowieso wel andere dates geweest toch? Dat ze niet allemaal (meer) een relatie hebben betekent toch niet dat het slecht/drama was? Ik ga ook met eefje daten binnenkort, gaat ook sowieso succesvol worden hoor
Ja daar gáát mijn hosselreputatiequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Van het afgelopen jaar zijn jullie volgens mij de enige relatie geworden (en gebleven)...maar ik kan genoeg gemist hebben natuurlijk. En idd lang niet altijd drama en slecht, maar dus ook geen echte relaties of long-time daters Ik heb het dan dus alleen over het jaar dat ik hier zit en binnen dit topic
Dat was/wordt toch een date met Eef en Perz? En daten met Eef is zeker succesvol. Als ik ergens al een leuke relatie (lees vriendschap) aan over heb gehouden is het wel met Eef
Sorryquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja daar gáát mijn hosselreputatieEn
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldamequote:Op donderdag 7 februari 2013 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja daar gáát mijn hosselreputatieEn
Nou heb ik er nóg meer zin inquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldame
Kreeg net een heel leuk belletje van mijn vorige date van Paiq. Volgende week gaan we weer afspreken!
maar jij was toch een setje met Dizon? Of open relatie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 02:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Oh maar ik ben hártstikke bisgierig hoor, dus eigenlijk ben je een pro hosseldame
Kreeg net een heel leuk belletje van mijn vorige date van Paiq. Volgende week gaan we weer afspreken!
Ze doen er vooral half mysterieus overquote:Op donderdag 7 februari 2013 05:58 schreef Viking84 het volgende:
maar jij was toch een setje met Dizon? Of open relatie?
Ik snap het allemaal niet meer hoor
dan is het niet zo gek dat mensen gtst ideeën krijgen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen er vooral half mysterieus over
Inderdaad. Houd het dan lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze doen er vooral half mysterieus over
Achja je hebt ze er altijd wel tussen zit. Je probeert een keer duidelijkheid te krijgen. Geven ze die niet, ach boeiend. Zo interessant is het dan ook weer niet allemaal. Enkel wekt het bij anderen dan weer meer vragen op, gedoe...quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
Inderdaad. Houd het dan lekker voor jezelf.
Heeee, die had ik ook laatst.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze woont niet samen hoor, ze ziet haar vriend die in Den Haag woont alleen in het weekend en ze woont zelf in Utrecht. Beetje Open LATten.
Oh, en ze was 27 maar had 32 in haar profiel staan zodat ze aan oudere mannen zou worden gekoppeld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heeee, die had ik ook laatst.Alleen klikte ze op nee, de bitch.
![]()
Haha ja precies!quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en ze was 27 maar had 32 in haar profiel staan zodat ze aan oudere mannen zou worden gekoppeld.
Ik ben niet de eerst de beste kale man.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja precies!En toen ik zei dat ik nog wel al m'n haar had zei ze ook dat het mooi was, want ze viel niet op kaal. Dus daar moet je maar eens een hartig woordje met haar over spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |