Nou ja, vooroordeel: ze zien er zelden echt vrouwelijk uit. Maar waarschijnlijk tref ik op Paiq ook bi-meisjes, dat kan het wel verklarenquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
En pot met zo'n vooroordeel over potten?
Iemand van hier?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Andromache het volgende:
Haha, ik krijg hier een pm van een mede-Fokker om datingprofielen uit te wisselen, blijkt dat we ca. 2 jaar geleden dat ook al eens gedaan hebben zonder het te herinnerenMisschien toch maar eens daten
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Andromache het volgende:
niet per se dit topic geloof ik nee. en ik ga ook niet zeggen wie dan wel.
ben benieuwd wat je reactie zou zijn geweest als ookgek had gepost dat hij zich verwonderde over potten die er vrouwelijk uit zien.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, vooroordeel: ze zien er zelden echt vrouwelijk uit. Maar waarschijnlijk tref ik op Paiq ook bi-meisjes, dat kan het wel verklaren.
Ik ben een tijd te lief en te vriendelijk geweestquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:07 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Hoezo niet gewoon verwijderen dan? Medelijden?
Voor sommige zal dat misschien toch het geval geweest zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral dat boos zijn als je ze wegdrukt, dat is bij vrouwen gelukkig een stuk minder. Ik kan me altijd storen aan kerels die hier komen klagen dat ze weggedrukt zijnSo what? Alsof zij je enige kans op een date was.
De aanhouder wint....NOT!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En dan ook nog tig credits uitgeven aan een oneliner naar diezelfde dame....dat snap ik echt niet.
Waarom date profielen uitwisselen als je elkaar kan versieren via DM / PM. Beetje omslachtigquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Andromache het volgende:
Haha, ik krijg hier een pm van een mede-Fokker om datingprofielen uit te wisselen, blijkt dat we ca. 2 jaar geleden dat ook al eens gedaan hebben zonder het te herinnerenMisschien toch maar eens daten
Veel te eng!quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom date profielen uitwisselen als je elkaar kan versieren via DM / PM. Beetje omslachtig
Of fuck it en bel elkaar gewoon.
Date jij bi-vrouwen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, vooroordeel: ze zien er zelden echt vrouwelijk uit. Maar waarschijnlijk tref ik op Paiq ook bi-meisjes, dat kan het wel verklaren.
Niks eng aan. Je toetst een paar cijfers in. Dan hoor je als je geluk hebt, hallo met (naam) en dan praat je terug. Sim-pel. Niks engs aan.quote:
Heb niet echt dates gehad. Wel weet wat leuke vrouwen ontmoet en daar ben ik mee op stap geweest. Maar meer ook nietquote:Hoe is het met jouw dates afgelopen trouwens?
Bellen is echt niet chillquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom date profielen uitwisselen als je elkaar kan versieren via DM / PM. Beetje omslachtig
Of fuck it en bel elkaar gewoon.
Hoezo niet? Of je nou face to face een gesprek hebt, of via de telefoon? Zo spannend is dat niet hoor.quote:
Grappig wat een verschillen er kunnen zijn. Ik vond Paiq juist het makkelijkste! Wat chatten met match/oneliner, als het niet klikt/gesprek niet loopt is er altijd wel een volgende om mee te chatten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb Paiq inderdaad definitief afgeschreven. Het gaat... zoo.... moei... zaaaaaaaaaaaaam. Maar heb ik dan ook nooit aan speeddates gedaan.
ook met foto beoordelen geen succes gehad? Zegt verder niks natuurlijk over de gesprekken die daar uit kunnen komen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:44 schreef Andromache het volgende:
Ik heb Paiq inderdaad definitief afgeschreven. Het gaat... zoo.... moei... zaaaaaaaaaaaaam. Maar heb ik dan ook nooit aan speeddates gedaan.
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo niet? Of je nou face to face een gesprek hebt, of via de telefoon? Zo spannend is dat niet hoor.
Oke, bij mij wel wegens een telefoon geest die er tussen door kan komen![]()
Maar voor de rest niks engs aan. Ik bel heel makkelijk, nooit moeite mee gehad!
Inderdaad, ik heb soms ook moeite iemand te verstaan. Moet je steeds vragen wat diegene zegt en zo.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik doe voor mijn opleiding weinig anders dan bellen, maar ik vind het gewoon niet fijn.
En stiltes zijn awkward.. Heb ik in het echt niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb soms ook moeite iemand te verstaan. Moet je steeds vragen wat diegene zegt en zo.
Mooi!quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef Andromache het volgende:
niet per se dit topic geloof ik nee. en ik ga ook niet zeggen wie dan wel.
Oh? Ik dacht juist dat 2012 veel happy endings had?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Absoluut...met vast ook nog wel eens de nodige nasleep en drama's.
Volgens mij maar weinig echte happy endings.
Eefje is super! Ik moet ook nog zeker eens met haar daten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:49 schreef Dizorn het volgende:
[..]Ik wens niet in welke vorm dan ook geassocieerd te worden met gtst.
Maar er zijn sowieso wel andere dates geweest toch? Dat ze niet allemaal (meer) een relatie hebben betekent toch niet dat het slecht/drama was? Ik ga ook met eefje daten binnenkort, gaat ook sowieso succesvol worden hoor
er zitten genoeg normale mannen tussen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
wel toevallig dat die paar stoere alfamannetjes die op paiq zitten in dit topic posten zeg.
onderschat de mannelijke fokkers nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
wel toevallig dat die paar stoere alfamannetjes die op paiq zitten in dit topic posten zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met je date afgelopen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
er zitten genoeg normale mannen tussen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |