Ja dat doe ik dan toch liever eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je redenen zijn goed, met name ''gamen''!
Ik heb hetzelfde probleem. Ga je nog naar Tsunacon?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Ligt er wel een beetje aan welke game natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch liever eigenlijk.
Geniet je van de zes maanden wachttijd? Er zijn er nog 5 over. Ik zal zo weinig mogelijk proberen te verpesten door zonde de voor de hand liggende tags over de serie te lulen. Hou vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef mschol het volgende:
chihayafuru S2 moet ook snel afgelopen zijn, dan kan ik em kijken..
wekelijks kijken is op het moment echt niet aan mij besteed.. ik kijk al nauwelijks series..
SPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
Snapt iemand dat einde van Psycho Pas 16Jij leert het ook echt nooitSPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
Snapt iemand dat einde van Psycho Pas 16SPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
[ niet hotlinken van/naar random curiosity cyuubeeyst ]SPOILER: reactie op de verleidelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Volgens randomcSPOILER: reactie op de verleidelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILER: this spoiler will destroy your life, ja ik kijk naar jou RepelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel een echte Urobuchi Gen twist zijn
http://randomc.net/2013/02/07/psycho-pass-16/Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens randomcSPOILER: this spoiler will destroy your lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel een echte Urobuchi Gen twist zijn
http://randomc.net/2013/02/07/psycho-pass-16/SPOILER: die spoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Urobuchi, hij zou toch niet zijn Fate/Zero of Madoka endlösung hergebruiken hè?“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Of EVA kopiërenSPOILER: die spoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Urobuchi, hij zou toch niet zijn Fate/Zero of Madoka endlösung hergebruiken hè?Ik hoop het niet.
Helemaal super.
SPOILER: psycho passOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Akane Tsunemori masturbeert in de volgende aflevering op Kougami Shinya nadat hij in een coma beland is.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: psycho passOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akane Tsunemori masturbeert in de volgende aflevering op Kougami Shinya nadat hij in een coma beland is.
gr. gr. Shinji
quote:[..]Zou best kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Zou best kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILER: in reactie op de dakgoots spoiler, een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: in reactie op de dakgoots spoiler, een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
genieten, mwha.. dat niet.. kom er wel makkelijk doorheen.. ik wil al tijden allerlei dingen thuis kijken (films/series/docu's e.d.) uiterindelijk kom ik er niet aan toe..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geniet je van de zes maanden wachttijd? Er zijn er nog 5 over. Ik zal zo weinig mogelijk proberen te verpesten door zonde de voor de hand liggende tags over de serie te lulen. Hou vol.
Eerst maar eens SAC kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)t-to-stream-globally
"Ghost in the Shell" Launch Event to Stream Globally
Hmm.. Een beetje herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Ik kan jammer niet erbij zijn met deze meet,want het is namelijk niet op een zaterdag.En zeker tijdens een manga/anime & Japan conventiequote:
Mijn negerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst Final Fantasy VII gekocht. Daar ben ik ook wel een tijdje zoet mee.
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Een beetje herkenbaar.
Rond 10:00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh jee. Even kijken hoe laat het is.
Mijn negroïde medemensquote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?
PSNquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Welke versie?PSN of retail?
Yeah. Mwhuhahaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlinequote:
zo heequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
Robinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Sword Art Online
Potentieel goede serie omgeslagen in Royal Sadness™.
SA is geen anagram van soa, aso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin
Potentieel gezellige animekijker omgeslagen in Royal Sadness™.
Zou 16,5 ook een level zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
SA is geen anagram van soa, aso.
En een beetje vechten is een beetje meer vechten dan de anime had.
Ingang dealerroom rond 11 uur?quote:Op zondag 10 februari 2013 08:26 schreef Arashimashou het volgende:
wtf, internet in de trein doet het gewoon, wie had dat nu gedacht.
Waar zien we elkaar eigenlijk?Of spreekt dat voor zich.
Klinkt goed. Ik hoop zo rond tien uur op Rotterdam CS te zijn. Ik twijfel nog of ik ga lopen of met de tram ga.quote:
Joh, ik heb hier al vanaf het begin twee dubieuze figuren die naar 'tsoenakon' gaan. Straks kom ik nog mensen tegen die ik gekend heb.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Joh, ik heb hier al vanaf het begin twee dubieuze figuren die naar 'tsoenakon' gaan. Straks kom ik nog mensen tegen die ik gekend heb.
Veel plezier op Tsunaconquote:
Laatste 10 min was wel saaiquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:21 schreef Kyubey het volgende:
Eerste Kirito gespoten Dokuro en Mami en Homu en Azunyan en Mio
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 10:21 schreef Kyubey het volgende:
Eerste Kirito gespoten Dokuro en Mami en Homu en Azunyan en Mio
tijd om te kijken sta toch nog voor 20 minuten in de quequote:Op zondag 10 februari 2013 19:58 schreef Qunix het volgende:
Space Bros
Lees net dat het voorlopig nog een seizoen erbij krijgt, ondanks de manga niet meer vooruit loopt.
Boeit me geen flikker, ik hoop dat het een beetje verkoopt zodat ze Gun Gale Online even een adaption geven. I watched SAO and I ENJOYED IT. Hoge entertainment waarde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dakgoot, ik heb onder andere een vliegdekschip van Dessler gespot.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
tijd om te kijken sta toch nog voor 20 minuten in de que
Weet je het zeker? Een heleboel van die volwassen kinderen kijken de bijpassende tekenfilms niet eens en gaan alleen naar de verkleedpartijtjes die ze conventies noemen omdat ze er (oude) vrienden kunnen ontmoeten die ze anders niet zouden zien.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
Een paar mensen zijn wel lelijk betraptMadoowka, Klennet, Kiiritow. En ze doen het expres, want ze weten beter.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Een heleboel van die volwassen kinderen kijken de bijpassende tekenfilms niet eens en gaan alleen naar de verkleedpartijtjes die ze conventies noemen omdat ze er (oude) vrienden kunnen ontmoeten die ze anders niet zouden zien.
Met "een paar mensen" bedoelde ik zekere forumgangers.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Een heleboel van die volwassen kinderen kijken de bijpassende tekenfilms niet eens en gaan alleen naar de verkleedpartijtjes die ze conventies noemen omdat ze er (oude) vrienden kunnen ontmoeten die ze anders niet zouden zien.
Mijn muzieksmaak is onderontwikkeld, ik heb hem wel een paar keer opgezet, maar meer omdat het gewoon acceptabele achtergrond muziek is dan dat ik het ZOMG NATTE ONDERBROEK fantastisch vind.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:27 schreef Qunix het volgende:
Wat vinden jullie van...
https://soundcloud.com/djwithoutaname/pmk-tamako
?![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met "een paar mensen" bedoelde ik zekere forumgangers.
Je hoeft je geen zorgen te maken over de verkoopcijfers van het SOA franchise. De SOA is besmettelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker, ik hoop dat het een beetje verkoopt zodat ze Gun Gale Online even een adaption geven. I watched SAO and I ENJOYED IT. Hoge entertainment waarde.
Dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is onderontwikkeld, ik heb hem wel een paar keer opgezet, maar meer omdat het gewoon acceptabele achtergrond muziek is dan dat ik het ZOMG NATTE ONDERBROEK fantastisch vind.
[..]Mijn fout. Anyway Kyuubnap confirmd for IRL troll.
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over de verkoopcijfers van het SOA franchise. De SOA is besmettelijk.
Volgens mij ook wel ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over de verkoopcijfers van het SOA franchise. De SOA is besmettelijk.
Cool!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is onderontwikkeld, ik heb hem wel een paar keer opgezet, maar meer omdat het gewoon acceptabele achtergrond muziek is dan dat ik het ZOMG NATTE ONDERBROEK fantastisch vind.
Was het tè overdreven voor een hyperbool?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef Arashimashou het volgende:
Natte onderbroekenmuziekIk bedoel, haar dat overeind gaat staan oke, maar spontaan urineren/zweten?
het is de hele week al rustig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Qunix het volgende:
Zelfspot
Maar de -con was vandaag dus. Daarom was het rustig.
Yeah. Was gezellig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Easymodo het volgende:
Het was weer gezellig, Kyubey, Robin en Arashi. Er werden wel veel foto's van mij gemaakt, maar waarschijnlijk komen ze in hun persoonlijke fap directory terecht.
Dat viel toch wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Robin zat weer elitair te doen
Overspoeling van Kirito's, ik heb wel meer dan 20 verschillende gezien en 5 Anusa's. Ook won SOA de AMV wedstrijd
Heb mooie Madoka manga gekocht, een homu figuur en de Yui en Mugi van Kyotis![]()
Vriendin kreeg interesse in SOA, snel behoed voor het gevaar.
Al met al was het erg gezellig met de FOK!crew. Geen Kyubey cosplay gezien trouwens
Deze figuren heb ik wel gezien trouwens.
dat engelsquote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Robin zat weer elitair te doen
Overspoeling van Kirito's, ik heb wel meer dan 20 verschillende gezien en 5 Anusa's. Ook won SOA de AMV wedstrijd
Heb mooie Madoka manga gekocht, een homu figuur en de Yui en Mugi van Kyotis![]()
Vriendin kreeg interesse in SOA, snel behoed voor het gevaar.
Al met al was het erg gezellig met de FOK!crew. Geen Kyubey cosplay gezien trouwens
Deze figuren heb ik wel gezien trouwens.
Ik ben niet in de gameroom geweest dit keer.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Easymodo het volgende:
Die figuren zijn er, maar zijn ver in de minderheid. Verder negeer ik die figuren liever en worden ze ook door het gros van de mensen genegeerd. Er zijn wel wat autisten die het geweldig vinden, though.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
Eindelijk weer thuis. Hmmm... even de buit bekijken.
Mee eens, mr. 69quote:Op zondag 10 februari 2013 23:46 schreef Easymodo het volgende:
Anyway, was leuk om jullie te zien. Nina, jij bent lang :3. Nog net geen 1.80m geloof ik.
Jij bent langerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:46 schreef Easymodo het volgende:
Anyway, was leuk om jullie te zien. Nina, jij bent lang :3. Nog net geen 1.80m geloof ik.
Azusa.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jij bent langernog de groeten aan je zusje.
Arasu wat heb je gekocht?
Nee, nog niet. Toffe gast.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je Sunohara verder nog gesproken?
Zo zo picsquote:Op maandag 11 februari 2013 08:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Azusa.![]()
Een mini-gameboy van die kraaltjes.
Die stand die hentai doujinshi verkocht had ook de originele Suzumiya Haruhi, dus daar deel 1 van gekocht.
Een souvenir voor thuis.
Tot slot nog een aniway tijdschrift.
Maar dit is wel de moonspeak versionquote:Op maandag 11 februari 2013 08:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo zo pics
Haruhi manga is minder dan de anime btw
Hoi. Azusa is godtier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Arashimashou op 11-02-2013 08:49:49 ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hoe wil je dat gaan lezen dan
Helemaal super.
Bij elke kanji zit furigana, dus voorlezen kan wel. Begrijpen is echter iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 09:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Baas
maar hoe wil je dat gaan lezen dan
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.foto is geblokkeerd op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pr0n ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Intussen vidya op de achtergrond
4chan is niet gebloktquote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Intussen vidya op de achtergrond
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.Waarom azusa genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Hm, ik heb de eerste aflevering wel play-ready, maar nooit bekeken. Wel doen dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beste anime van dit seizoen: Love Live!
Tegen episode 4 wordt het wel een heel stuk beter.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, ik heb de eerste aflevering wel play-ready, maar nooit bekeken. Wel doen dus.
Ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat ik geen Anime meer echt kijk, ik ben enkel en alleen terug om het Neon Genesis Evangelisme te predikenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, maar je topicgeschiedenis zegt veel.
Oh shitquote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat ik geen Anime meer echt kijk, ik ben enkel en alleen terug om het Neon Genesis Evangelisme te prediken
quote:
[Kamigami] Evangelion 3. 0 You Can (Not) Redo Sub-BIG5 [CAM]. mp4quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat ik geen Anime meer echt kijk, ik ben enkel en alleen terug om het Neon Genesis Evangelisme te prediken
SUBS WAT !quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[Kamigami] Evangelion 3. 0 You Can (Not) Redo Sub-BIG5 [CAM]. mp4
Oh... Kom later dan maar weer terug als de BD's uit zijn.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Ah, goed zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef zquing het volgende:
Geen idee, nog niet gezien. Ik kijk alleen die originele shit, jeweetzelluf
Deze manquote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef zquing het volgende:
Heb je Chuunibyou al gezien?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef zquing het volgende:
Het is vergelijkbaar met NGE, iets anders dan je in eerste instantie zou denken. Na ep 9 kom je achter de gruwelijke waarheid waarna Rikka depressief raakt en gaat filosoferen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets wat ik zou kijken
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met NGE, iets anders dan je in eerste instantie zou denken. Na ep 9 kom je achter de gruwelijke waarheid waarna Rikka depressief raakt en gaat filosoferen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met NGE, iets anders dan je in eerste instantie zou denken. Na ep 9 kom je achter de gruwelijke waarheid waarna Rikka depressief raakt en gaat filosoferen.
Überhaupt al te veel nadenken over genres an deconstructies ervan.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Chuunibyou geen deconstructie van het genre vinden
Niet durven denken en leven als veequote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Überhaupt al te veel nadenken over genres an deconstructies ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |