Ik kan jammer niet erbij zijn met deze meet,want het is namelijk niet op een zaterdag.En zeker tijdens een manga/anime & Japan conventiequote:
Mijn negerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst Final Fantasy VII gekocht. Daar ben ik ook wel een tijdje zoet mee.
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Een beetje herkenbaar.
Rond 10:00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh jee. Even kijken hoe laat het is.
Mijn negrode medemensquote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?
PSNquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Welke versie?PSN of retail?
Yeah. Mwhuhahaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlinequote:
zo heequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
Robinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Sword Art Online
Potentieel goede serie omgeslagen in Royal Sadness™.
SA is geen anagram van soa, aso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin
Potentieel gezellige animekijker omgeslagen in Royal Sadness™.
Zou 16,5 ook een level zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
SA is geen anagram van soa, aso.
En een beetje vechten is een beetje meer vechten dan de anime had.
Ingang dealerroom rond 11 uur?quote:Op zondag 10 februari 2013 08:26 schreef Arashimashou het volgende:
wtf, internet in de trein doet het gewoon, wie had dat nu gedacht.
Waar zien we elkaar eigenlijk?Of spreekt dat voor zich.
Klinkt goed. Ik hoop zo rond tien uur op Rotterdam CS te zijn. Ik twijfel nog of ik ga lopen of met de tram ga.quote:
Joh, ik heb hier al vanaf het begin twee dubieuze figuren die naar 'tsoenakon' gaan. Straks kom ik nog mensen tegen die ik gekend heb.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 09:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Joh, ik heb hier al vanaf het begin twee dubieuze figuren die naar 'tsoenakon' gaan. Straks kom ik nog mensen tegen die ik gekend heb.
Veel plezier op Tsunaconquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |