Ja dat doe ik dan toch liever eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je redenen zijn goed, met name ''gamen''!
Ik heb hetzelfde probleem. Ga je nog naar Tsunacon?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Ligt er wel een beetje aan welke game natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch liever eigenlijk.
Geniet je van de zes maanden wachttijd? Er zijn er nog 5 over. Ik zal zo weinig mogelijk proberen te verpesten door zonde de voor de hand liggende tags over de serie te lulen. Hou vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef mschol het volgende:
chihayafuru S2 moet ook snel afgelopen zijn, dan kan ik em kijken..
wekelijks kijken is op het moment echt niet aan mij besteed.. ik kijk al nauwelijks series..
SPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
Snapt iemand dat einde van Psycho Pas 16Jij leert het ook echt nooitSPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
Snapt iemand dat einde van Psycho Pas 16SPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
[ niet hotlinken van/naar random curiosity cyuubeeyst ]SPOILER: reactie op de verleidelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Volgens randomcSPOILER: reactie op de verleidelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILER: this spoiler will destroy your life, ja ik kijk naar jou RepelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel een echte Urobuchi Gen twist zijn
http://randomc.net/2013/02/07/psycho-pass-16/Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens randomcSPOILER: this spoiler will destroy your lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel een echte Urobuchi Gen twist zijn
http://randomc.net/2013/02/07/psycho-pass-16/SPOILER: die spoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Urobuchi, hij zou toch niet zijn Fate/Zero of Madoka endlφsung hergebruiken hθ?“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Of EVA kopiλrenSPOILER: die spoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Urobuchi, hij zou toch niet zijn Fate/Zero of Madoka endlφsung hergebruiken hθ?Ik hoop het niet.
Helemaal super.
SPOILER: psycho passOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Akane Tsunemori masturbeert in de volgende aflevering op Kougami Shinya nadat hij in een coma beland is.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: psycho passOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akane Tsunemori masturbeert in de volgende aflevering op Kougami Shinya nadat hij in een coma beland is.
gr. gr. Shinji
quote:[..]Zou best kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Zou best kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILER: in reactie op de dakgoots spoiler, een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: in reactie op de dakgoots spoiler, een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
genieten, mwha.. dat niet.. kom er wel makkelijk doorheen.. ik wil al tijden allerlei dingen thuis kijken (films/series/docu's e.d.) uiterindelijk kom ik er niet aan toe..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geniet je van de zes maanden wachttijd? Er zijn er nog 5 over. Ik zal zo weinig mogelijk proberen te verpesten door zonde de voor de hand liggende tags over de serie te lulen. Hou vol.
Eerst maar eens SAC kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)t-to-stream-globally
"Ghost in the Shell" Launch Event to Stream Globally
Hmm.. Een beetje herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |