skrillexquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
らき☆すたの配役 vs. Korn & Skrillex - おっきろ!セーラーふく by dumbshitthatjakazidmade
Awesome!
Tell me more, whatsgeburt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Verdomd! Was me niet opgevallen!
Strawberry, Klipnap x Robbie is mislukt.
Die deurquote:
Een onpartijdige partij heeft besloten: mo is kinderachtiger dan de teletubbies. Horen jullie mij DAKers? Het is tijd dat jullie naar volwassen tekenfilms gaan kijken. Zoals Evangelion en Yuri Yuri.quote:
Robin heeft een gf gekregen. Haar naam is geen Klipnap.quote:
moe moe kyun irlquote:
Ja sorry hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je zit dus al vier jaar op FOK! (en dus 4 jaar op het internet), maar weten wat een tarp is, ho maar
Waarvan het tegendeel bewijzen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja sorry hoor
Ach ik zal jullie zondag van het tegendeel bewijzen.
Dat heb ik al gekeken vandaat ook gedeeltelijk de TT, daarnaast mis je nog wel ene paar volwassen tekenfilms.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een onpartijdige partij heeft besloten: mo is kinderachtiger dan de teletubbies. Horen jullie mij DAKers? Het is tijd dat jullie naar volwassen tekenfilms gaan kijken. Zoals Evangelion en Yuri Yuri.
Hoe bedoel je tekenfilms over doorgedraaide dertienjarigen en niet-lesbiennes zijn onvolwassen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat heb ik al gekeken vandaat ook gedeeltelijk de TT, daarnaast mis je nog wel ene paar volwassen tekenfilms.
Robin x Yoko-Daimakura is cannon. Klipnap koos het 'mind of steel' pad.quote:
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tekenfilms over doorgedraaide dertienjarigen en niet-lesbiennes zijn onvolwassen?
Wat ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tekenfilms over doorgedraaide dertienjarigen en niet-lesbiennes zijn onvolwassen?
Oke nu snap ik het.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mo is geweldig. Net als 90% van alle andere anime.
ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik je nu begrijp?
Jijquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Teveel moe is niet goed, capiche?
Wacht watquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 uitte Repelsteeltju de volgende nonsens:
[..]
Robin x Yoko-Daimakura is cannon. Klipnap koos het 'mind of steel' pad.
Geen ideequote:
chromequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
* badderen/brt was lekker*
*moet morgen wel naar nieuwe huisarts*
[..]
Geen idee
Hebben mensen last met deze SABnzbd extensie op Chrome??
Robin x Yoko-Daimakura is cannon.quote:
Speel Fate/Stay Night.quote:
En nu in lekentaalquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Robin x Yoko-Daimakura is cannon. Klipnap koos het 'mind of steel' pad.
Het verliest zo veel diepte en nuance in een vertaling. Maar samengevat, geredigeerd en gehercomponeerd betekent het dat Robin zijn knuffelkussen trouwde en Klipnap een voortvluchtige superheld werd die in twintig natiestaten gezocht wordt wegens het afsluiten onwettige contracten met lolis.quote:
Zet het gewoon in Jip en Janneke taalquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het verliest zo veel diepte en nuance in een vertaling. Maar samengevat, geredigeerd en gehercomponeerd betekent het dat Robin zijn knuffelkussen trouwde en Klipnap een voortvluchtige superheld werd die in twintig natiestaten gezocht wordt wegens het afsluiten onwettige contracten met lolis.
Dat is mijn verhaal en ik blijf er bij.
Alsof het in lekentaal wel zinnig zou zijn.
Kagari.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Psycho Pass
De episode van deze week
Dit is het internet en op het internet converseren wij in het internets. En als er een plek is om het oktaku-sfeer dialect te gebruiken dan is het wel een anime draad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*weer een studie opdracht af(opleiding is nu 6% compleet)*
[..]
Zet het gewoon in Jip en Janneke taal![]()
Ik werd in 1995 voorgelezen,voor de rest niks.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kagari.
[..]
Dit is het internet en op het internet converseren wij in het internets. En als er een plek is om het oktaku-sfeer dialect te gebruiken dan is het wel een anime draad.
PS: Ik haat de stijve piem0l fascinatie die manager-typetjes en bureaucraten voor de boeken van Annie M.G. Schmidt hebben. Komt waarschijnlijk omdat ze stopten met lezen toen hun ouders stopten met voorlezen.
Was niet op jou gericht, 't was gewoon een algemene persoonlijke ergernis.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik werd in 1995 voorgelezen,voor de rest niks.
Je moet ze wel uitleggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was niet op jou gericht, 't was gewoon een algemene persoonlijke ergernis.
Cyborg bitches be trippin', mang.quote:
Dat is geen plot, dat is de Backgroundstoryquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie kijkt Vividred Operation nog meer voor plot enzo?
[ afbeelding ]
Dus ze hebben nog niet gemeet? Sjeetjequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het verliest zo veel diepte en nuance in een vertaling. Maar samengevat, geredigeerd en gehercomponeerd betekent het dat Robin zijn knuffelkussen trouwde en Klipnap een voortvluchtige superheld werd die in twintig natiestaten gezocht wordt wegens het afsluiten onwettige contracten met lolis.
Dat is mijn verhaal en ik blijf er bij.
Alsof het in lekentaal wel zinnig zou zijn.
Jawel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus ze hebben nog niet gemeet? Sjeetje
Je redenen zijn goed, met name ''gamen''!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Ja dat doe ik dan toch liever eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je redenen zijn goed, met name ''gamen''!
Ik heb hetzelfde probleem. Ga je nog naar Tsunacon?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Ligt er wel een beetje aan welke game natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dan toch liever eigenlijk.
Geniet je van de zes maanden wachttijd? Er zijn er nog 5 over. Ik zal zo weinig mogelijk proberen te verpesten door zonde de voor de hand liggende tags over de serie te lulen. Hou vol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:52 schreef mschol het volgende:
chihayafuru S2 moet ook snel afgelopen zijn, dan kan ik em kijken..
wekelijks kijken is op het moment echt niet aan mij besteed.. ik kijk al nauwelijks series..
SPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
Snapt iemand dat einde van Psycho Pas 16Jij leert het ook echt nooitSPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
Snapt iemand dat einde van Psycho Pas 16SPOILER: Open dit in geen geval zonder het gezien te hebben. Dit meen ik.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Akane is te moe om te leven.
[ niet hotlinken van/naar random curiosity cyuubeeyst ]SPOILER: reactie op de verleidelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Volgens randomcSPOILER: reactie op de verleidelijke spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILER: this spoiler will destroy your life, ja ik kijk naar jou RepelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel een echte Urobuchi Gen twist zijn
http://randomc.net/2013/02/07/psycho-pass-16/Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Volgens randomcSPOILER: this spoiler will destroy your lifeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou wel een echte Urobuchi Gen twist zijn
http://randomc.net/2013/02/07/psycho-pass-16/SPOILER: die spoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Urobuchi, hij zou toch niet zijn Fate/Zero of Madoka endlsung hergebruiken h?“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Of EVA kopirenSPOILER: die spoilertitelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Urobuchi, hij zou toch niet zijn Fate/Zero of Madoka endlsung hergebruiken h?Ik hoop het niet.
Helemaal super.
SPOILER: psycho passOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Akane Tsunemori masturbeert in de volgende aflevering op Kougami Shinya nadat hij in een coma beland is.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILER: psycho passOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Akane Tsunemori masturbeert in de volgende aflevering op Kougami Shinya nadat hij in een coma beland is.
gr. gr. Shinji
quote:[..]Zou best kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Zou best kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
SPOILER: in reactie op de dakgoots spoiler, een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: in reactie op de dakgoots spoiler, een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
genieten, mwha.. dat niet.. kom er wel makkelijk doorheen.. ik wil al tijden allerlei dingen thuis kijken (films/series/docu's e.d.) uiterindelijk kom ik er niet aan toe..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Geniet je van de zes maanden wachttijd? Er zijn er nog 5 over. Ik zal zo weinig mogelijk proberen te verpesten door zonde de voor de hand liggende tags over de serie te lulen. Hou vol.
Eerst maar eens SAC kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)t-to-stream-globally
"Ghost in the Shell" Launch Event to Stream Globally
Hmm.. Een beetje herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan jammer niet erbij zijn met deze meet,want het is namelijk niet op een zaterdag.En zeker tijdens een manga/anime & Japan conventiequote:
Mijn negerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst Final Fantasy VII gekocht. Daar ben ik ook wel een tijdje zoet mee.
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Een beetje herkenbaar.
Rond 10:00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh jee. Even kijken hoe laat het is.
Mijn negrode medemensquote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?
PSNquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Welke versie?PSN of retail?
Yeah. Mwhuhahaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlinequote:
zo heequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
Robinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Sword Art Online
Potentieel goede serie omgeslagen in Royal Sadness™.
SA is geen anagram van soa, aso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |