Eerst maar eens SAC kijkenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)t-to-stream-globally
"Ghost in the Shell" Launch Event to Stream Globally
Hmm.. Een beetje herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Ohja de reden dat ik niet meer zoveel in dit topic kijk is omdat ik echt geen tijd heb voor anime. Volg al zoveel series, studie, sport, contacten, werk, lezen, gamen... maar ik mis het wel een beetje.
Ik kan jammer niet erbij zijn met deze meet,want het is namelijk niet op een zaterdag.En zeker tijdens een manga/anime & Japan conventiequote:
Mijn negerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laatst Final Fantasy VII gekocht. Daar ben ik ook wel een tijdje zoet mee.
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm.. Een beetje herkenbaar.
Rond 10:00quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh jee. Even kijken hoe laat het is.
Mijn negrode medemensquote:
Onder andere.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat is waarvoor je anime verzaakt hebt?
PSNquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:48 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
Welke versie?PSN of retail?
Yeah. Mwhuhahaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlinequote:
zo heequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
Robinquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef robin007bond het volgende:
Sword Art Online
Potentieel goede serie omgeslagen in Royal Sadness™.
SA is geen anagram van soa, aso.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dan noemen ze het Sword Art Online en dan is het niet eens onlineziet er eerder uit als een haremgame met een beetje vechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |