skrillexquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:35 schreef Qunix het volgende:
らき☆すたの配役 vs. Korn & Skrillex - おっきろ!セーラーふく by dumbshitthatjakazidmade
Awesome!
Tell me more, whatsgeburt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:26 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Verdomd! Was me niet opgevallen!
Strawberry, Klipnap x Robbie is mislukt.
Die deurquote:
Een onpartijdige partij heeft besloten: mo is kinderachtiger dan de teletubbies. Horen jullie mij DAKers? Het is tijd dat jullie naar volwassen tekenfilms gaan kijken. Zoals Evangelion en Yuri Yuri.quote:
Robin heeft een gf gekregen. Haar naam is geen Klipnap.quote:
moe moe kyun irlquote:
Ja sorry hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je zit dus al vier jaar op FOK! (en dus 4 jaar op het internet), maar weten wat een tarp is, ho maar
Waarvan het tegendeel bewijzen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja sorry hoor
Ach ik zal jullie zondag van het tegendeel bewijzen.
Dat heb ik al gekeken vandaat ook gedeeltelijk de TT, daarnaast mis je nog wel ene paar volwassen tekenfilms.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een onpartijdige partij heeft besloten: mo is kinderachtiger dan de teletubbies. Horen jullie mij DAKers? Het is tijd dat jullie naar volwassen tekenfilms gaan kijken. Zoals Evangelion en Yuri Yuri.
Hoe bedoel je tekenfilms over doorgedraaide dertienjarigen en niet-lesbiennes zijn onvolwassen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dat heb ik al gekeken vandaat ook gedeeltelijk de TT, daarnaast mis je nog wel ene paar volwassen tekenfilms.
Robin x Yoko-Daimakura is cannon. Klipnap koos het 'mind of steel' pad.quote:
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tekenfilms over doorgedraaide dertienjarigen en niet-lesbiennes zijn onvolwassen?
Wat ?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tekenfilms over doorgedraaide dertienjarigen en niet-lesbiennes zijn onvolwassen?
Oke nu snap ik het.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mo is geweldig. Net als 90% van alle andere anime.
ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik je nu begrijp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |