Ik heb je onderschat. Hulde.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:01 schreef Kyubey het volgende:
KON / K-oningin
Snel voordat hij wordt verwijderd.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Een half uur open gebleven. We hebben onze lol gehad. Ari heeft de koningin kunnen verachten. Meer mochten we er ook niet van verwachten.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Aardig geslaagd. Modje was ook niet boos.
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensen die online datingsites gebruiken bespotten is net zulk leeg tijdverdrijf als een gemiddeld RTL-programma. Ik vind de gemiddelde onzin ecchi harem anime leuker of zelfs een uitstapje naar /b/ of reddit.
quote:
Valt wel mee ik zit er midden in. Dat ik ze tegenkom zegt meer over mij.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mensen die online datingsites gebruiken bespotten is net zulk leeg tijdverdrijf als een gemiddeld RTL-programma. Ik vind de gemiddelde onzin ecchi harem anime leuker of zelfs een uitstapje naar /b/ of reddit.
Helemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 07:47 schreef Kyubey het volgende:
Vanaf 21 februari zit ik 4 jaar op FOK!
Kyubey is eigenlijk een man van in de vijftig. Robert heeft hem/haar ontmoet. Zondag is Failcon.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:08 schreef outcast_within het volgende:
Heeft kyubey ooit gemeet?
Mijn eerste indruk was dat het zo'n die hard otaku was dat het wel een tarp moest zijn.
Een andere accountquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Helemaal niet
sshhhquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
[..]
Een andere account
met verschillende accounts ook nog...quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:47 schreef Kyubey het volgende:
Vanaf 21 februari zit ik 4 jaar op FOK!
Wat is een tarp?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:08 schreef outcast_within het volgende:
Heeft kyubey ooit gemeet?
Mijn eerste indruk was dat het zo'n die hard otaku was dat het wel een tarp moest zijn.
quote:
Manwijf dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 12:59 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Een vrouw die een man blijkt te zijn.
Je zit dus al vier jaar op FOK! (en dus 4 jaar op het internet), maar weten wat een tarp is, ho maarquote:
Neen. Toeval.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef .Cake. het volgende:
Opvallend dat, hoe meer van een degelijk leven ik krijg, hoe minder tijd ik heb om anime te kijken...
Correlatie much?
Zeer wijze woorden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
correlatie =/= causatie
gr. gr. Henk en Ingrid
Maar je kan het ook omdraaien: hoe minder anime ik kijk hoe meer van een degelijk leven ik krijg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:54 schreef Repelsteeltju het volgende:
correlatie =/= causatie
gr. gr. Henk en Ingrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |