Jij bent langerquote:Op zondag 10 februari 2013 23:46 schreef Easymodo het volgende:
Anyway, was leuk om jullie te zien. Nina, jij bent lang :3. Nog net geen 1.80m geloof ik.
Azusa.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jij bent langernog de groeten aan je zusje.
Arasu wat heb je gekocht?
Nee, nog niet. Toffe gast.quote:Op maandag 11 februari 2013 07:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heb je Sunohara verder nog gesproken?
Zo zo picsquote:Op maandag 11 februari 2013 08:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Azusa.![]()
Een mini-gameboy van die kraaltjes.
Die stand die hentai doujinshi verkocht had ook de originele Suzumiya Haruhi, dus daar deel 1 van gekocht.
Een souvenir voor thuis.
Tot slot nog een aniway tijdschrift.
Maar dit is wel de moonspeak versionquote:Op maandag 11 februari 2013 08:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zo zo pics
Haruhi manga is minder dan de anime btw
Hoi. Azusa is godtier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Arashimashou op 11-02-2013 08:49:49 ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 08:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hoe wil je dat gaan lezen dan
Helemaal super.
Bij elke kanji zit furigana, dus voorlezen kan wel. Begrijpen is echter iets andersquote:Op maandag 11 februari 2013 09:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Baas
maar hoe wil je dat gaan lezen dan
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.foto is geblokkeerd op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pr0n ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Intussen vidya op de achtergrond
4chan is niet gebloktquote:Op maandag 11 februari 2013 09:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Intussen vidya op de achtergrond
[..]
Hoi. Azusa is godtier.
Ergens heb ik toch het idee dat ik iets niet goed doe met deze webcam. Kwaliteit blijft wat... mwa.Waarom azusa genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |