Dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is onderontwikkeld, ik heb hem wel een paar keer opgezet, maar meer omdat het gewoon acceptabele achtergrond muziek is dan dat ik het ZOMG NATTE ONDERBROEK fantastisch vind.
[..]Mijn fout. Anyway Kyuubnap confirmd for IRL troll.
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over de verkoopcijfers van het SOA franchise. De SOA is besmettelijk.
Volgens mij ook wel ja.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen te maken over de verkoopcijfers van het SOA franchise. De SOA is besmettelijk.
Cool!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is onderontwikkeld, ik heb hem wel een paar keer opgezet, maar meer omdat het gewoon acceptabele achtergrond muziek is dan dat ik het ZOMG NATTE ONDERBROEK fantastisch vind.
Was het tè overdreven voor een hyperbool?quote:Op zondag 10 februari 2013 21:01 schreef Arashimashou het volgende:
Natte onderbroekenmuziekIk bedoel, haar dat overeind gaat staan oke, maar spontaan urineren/zweten?
het is de hele week al rustig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:54 schreef Qunix het volgende:
Zelfspot
Maar de -con was vandaag dus. Daarom was het rustig.
Yeah. Was gezellig.quote:Op zondag 10 februari 2013 21:52 schreef Easymodo het volgende:
Het was weer gezellig, Kyubey, Robin en Arashi. Er werden wel veel foto's van mij gemaakt, maar waarschijnlijk komen ze in hun persoonlijke fap directory terecht.
Dat viel toch wel mee.quote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Robin zat weer elitair te doen
Overspoeling van Kirito's, ik heb wel meer dan 20 verschillende gezien en 5 Anusa's. Ook won SOA de AMV wedstrijd
Heb mooie Madoka manga gekocht, een homu figuur en de Yui en Mugi van Kyotis![]()
Vriendin kreeg interesse in SOA, snel behoed voor het gevaar.
Al met al was het erg gezellig met de FOK!crew. Geen Kyubey cosplay gezien trouwens
Deze figuren heb ik wel gezien trouwens.
dat engelsquote:Op zondag 10 februari 2013 22:57 schreef Kyubey het volgende:
Robin zat weer elitair te doen
Overspoeling van Kirito's, ik heb wel meer dan 20 verschillende gezien en 5 Anusa's. Ook won SOA de AMV wedstrijd
Heb mooie Madoka manga gekocht, een homu figuur en de Yui en Mugi van Kyotis![]()
Vriendin kreeg interesse in SOA, snel behoed voor het gevaar.
Al met al was het erg gezellig met de FOK!crew. Geen Kyubey cosplay gezien trouwens
Deze figuren heb ik wel gezien trouwens.
Ik ben niet in de gameroom geweest dit keer.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:11 schreef Easymodo het volgende:
Die figuren zijn er, maar zijn ver in de minderheid. Verder negeer ik die figuren liever en worden ze ook door het gros van de mensen genegeerd. Er zijn wel wat autisten die het geweldig vinden, though.
quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef Arashimashou het volgende:
Eindelijk weer thuis. Hmmm... even de buit bekijken.
Mee eens, mr. 69quote:Op zondag 10 februari 2013 23:46 schreef Easymodo het volgende:
Anyway, was leuk om jullie te zien. Nina, jij bent lang :3. Nog net geen 1.80m geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |