Hm, ik heb de eerste aflevering wel play-ready, maar nooit bekeken. Wel doen dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beste anime van dit seizoen: Love Live!
Tegen episode 4 wordt het wel een heel stuk beter.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm, ik heb de eerste aflevering wel play-ready, maar nooit bekeken. Wel doen dus.
Ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat ik geen Anime meer echt kijk, ik ben enkel en alleen terug om het Neon Genesis Evangelisme te predikenquote:Op maandag 11 februari 2013 14:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, maar je topicgeschiedenis zegt veel.
Oh shitquote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat ik geen Anime meer echt kijk, ik ben enkel en alleen terug om het Neon Genesis Evangelisme te prediken
quote:
[Kamigami] Evangelion 3. 0 You Can (Not) Redo Sub-BIG5 [CAM]. mp4quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zijn en bekennen dat ik geen Anime meer echt kijk, ik ben enkel en alleen terug om het Neon Genesis Evangelisme te prediken
SUBS WAT !quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
[Kamigami] Evangelion 3. 0 You Can (Not) Redo Sub-BIG5 [CAM]. mp4
Oh... Kom later dan maar weer terug als de BD's uit zijn.
quote:Op maandag 11 februari 2013 14:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Ah, goed zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef zquing het volgende:
Geen idee, nog niet gezien. Ik kijk alleen die originele shit, jeweetzelluf
Deze manquote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef zquing het volgende:
Heb je Chuunibyou al gezien?quote:Op maandag 11 februari 2013 15:24 schreef zquing het volgende:
Het is vergelijkbaar met NGE, iets anders dan je in eerste instantie zou denken. Na ep 9 kom je achter de gruwelijke waarheid waarna Rikka depressief raakt en gaat filosoferen.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als iets wat ik zou kijken
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met NGE, iets anders dan je in eerste instantie zou denken. Na ep 9 kom je achter de gruwelijke waarheid waarna Rikka depressief raakt en gaat filosoferen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met NGE, iets anders dan je in eerste instantie zou denken. Na ep 9 kom je achter de gruwelijke waarheid waarna Rikka depressief raakt en gaat filosoferen.
Überhaupt al te veel nadenken over genres an deconstructies ervan.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Chuunibyou geen deconstructie van het genre vinden
Niet durven denken en leven als veequote:Op maandag 11 februari 2013 15:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Überhaupt al te veel nadenken over genres an deconstructies ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |