Wat moet je serieus hebben ervarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja? Alleen sloeg het haten van de Joden nergens op. De verlichting was al veel eerder gebeurd. Dus denkt bijvoorbeeld Vadertje Adolf van Oh de geschiedenis leert dat de Joden een slecht volk waren et cetera. Ik vind dat je het hebt moeten ervaren voor je serieus een goed oordeel kunt vellen over het Joodse Volk.
Dat Amerikanen het werkelijk geloven? Dat geloof ik graag jaquote:
Vanwege wat? Besnijdenis?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet je serieus hebben ervaren? Ik ga niet douchen met joden hoor.
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Stijntje zelf eens een trekje rookt wil hij niks anders meer.
Ik kom alleen in Utreg voor serieuze dingenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
Stinho kom keertje naar Utreg dan klappen we jointje regel ik hotje voor je wat je wil mattie
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Utreg voor serieuze dingen
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.
Nee vanwege bijkomende gassen.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee vanwege bijkomende gassen.
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beetje sos bij mij he stinho. Niks mis mee.
Rond de kerk zeker, vieze Utrechtenaar. Met de mannen onder elkaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Contentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut wat is de age of content in jou staat?!!!!!!
Het gaat al de fout in als je over een volk spreekt want dat is het niet, je kan wel een paar honderd jaar met elkaar blijven neuken maar dan maak je nog geen nieuw/ander ras.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet je serieus hebben ervaren? Ik ga niet douchen met joden hoor.
Ik zat ook al te denken wat bedoeld die nou.. consent inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ContentHet is consent pauper.
Wtf, typen is lastig?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut wat is de age of content in jou staat?!!!!!!
terecht. rijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal geeft opstelling al: Krul; Janmaat, DeVrij, Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, vPersie, John
dat jullie er maar blij van worden, ik ga niet kijken.
Bedoelt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken wat bedoeld die nou.. consent inderdaad.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajax
Maar Knut over het volkslied. Mensen zeiken vaak over het Wilhelmus, maar is het eigenlijk geen trots om het oudste volkslied ter wereld te bezitten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Knut over het volkslied. Mensen zeiken vaak over het Wilhelmus, maar is het eigenlijk geen trots om het oudste volkslied ter wereld te bezitten?
Het is ook niet voor niks dat joden met een kleine letter j wordt toegestaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat al de fout in als je over een volk spreekt want dat is het niet, je kan wel een paar honderd jaar met elkaar blijven neuken maar dan maak je nog geen nieuw/ander ras.
Een beetje uit de hand gelopen geloofsovertuiging maar dat geldt eigenlijk voor alle geloofsovertuigingen
Jouw. Kanker, mike, je kunt echt geen Nederlands heh?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kk knut van af welke leeftijd mag je ze neuken in jou staat?
Ik dacht aan Dertien en dan mag je als man maximaal met vier vrouwen tegelijk trouwen.
Je moet nog veel leren vriend. In de Republiek der 7 nieuwe provinciën gaat het niet om het verleden maar om de toekomst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Knut over het volkslied. Mensen zeiken vaak over het Wilhelmus, maar is het eigenlijk geen trots om het oudste volkslied ter wereld te bezitten?
Serieus, lijkt mij grappig om je posts weer te lezen als je straks 20 bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajax
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht aan Dertien en dan mag je als man maximaal met vier vrouwen tegelijk trouwen.
Moet je 2-koppige adelaar als wapen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren vriend. In de Republiek der 7 nieuwe provinciën gaat het niet om het verleden maar om de toekomst.
Alleen als er een oud-Ajacied in de basis staatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Hoop dat je een Utreg shirtje draagt.
Boeiend,wel serieus onderwerp dit dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat hij dan pas klaar is met lezen op zijn 30equote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, lijkt mij grappig om je posts weer te lezen als je straks 20 bent.
Gewoon 18. Hoeren uit Brabant of Limburg gedogen wij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.
Alleen maar filosofische tekstenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, lijkt mij grappig om je posts weer te lezen als je straks 20 bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd of PizzaGeit nog steeds zo betweterig overkomt over 10 jaar![]()
Hmm... je hebt ook wel gelijk ook. Ik vergeleek onze partij immers zelf met het Stalinisme en hij zweeg de Tsaren ook dood.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren vriend. In de Republiek der 7 nieuwe provinciën gaat het niet om het verleden maar om de toekomst.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je 2-koppige adelaar als wapen gebruiken.
Komt omdat ze al een grote N hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks dat joden met een kleine letter j wordt toegestaan.
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon 18. Hoeren uit Brabant of Limburg gedogen wij.
Dutch, do you speak it motherfucker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas beuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt omdat ze al een grote N hebben.
Dutch, motherfucker, do you speak it!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dutch, do you speak it motherfucker?
Nederland vandaag, Duitsland morgen. Als wij eenmaal ten strijden trekken is er geen vluchten meer aan. De zuivering zal plaats vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
Ik chill paar keer per jaar met een 13e graads mason.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met de oog dicht aan de linkerkant en open aan de rechterkant.
Ik zit op mobiel man niet zo haaten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dutch, do you speak it motherfucker?
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel man niet zo haaten.
Yoen,ik Kapo en Hmf hier de deinste uitmaakte had je ook niet zo een bek.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij mag nu een grote bek hebben, hij is immers wel 5 cm gegroeid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
En of. Ik scheet met regelmaat in mijn broek. Ik ben blij dat ik sinds hun aftreden weer vrij mag posten wat ik wil.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat al op FOK! voor het einde van tijdperk Jol bij Ajax
En nu?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
toen jij je luiers nog volpoepte was ik al aan het hosselen op de blockaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gast in jouw user icon kijkt alsof hij blij verrast is, terwijl er iets vanachter bij hem naar binnen wordt geschoven...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
toen jij je luiers nog volpoepte was ik al aan het hosselen op de blocka
Ik weet het.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn je bijdrage vanmiddag is mwuah.
Uiteraard, anders kom je nooit bij Feyenoord uit. Zo is het dus ook misgegaan met Knut tot mijn grote spijt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?
No G pas toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?
Je durft wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens je moeder beffen voor nieuwe inspiratie dan.
Toen ik nog zeeuwse selectie speelde heb ik mn beste wedstrijden gespeeld stoned als een mikey. Serieus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard, anders kom je nooit bij Feyenoord uit. Zo is het dus ook misgegaan met Knut tot mijn grote spijt.
dan krijg je keelkankerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens je moeder beffen voor nieuwe inspiratie dan.
Die mannen moeten weer terug in de top.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En of. Ik scheet met regelmaat in mijn broek. Ik ben blij dat ik sinds hun aftreden weer vrij mag posten wat ik wil.
Stoned trainen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik nog zeeuwse selectie speelde heb ik mn beste wedstrijden gespeeld stoned als een mikey. Serieus.
Bijdrage Stijn!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg al keelkanker als ik het over PSV heb.
Was de zuurkool op?quote:
Treurig volk is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Psy-freak het volgende:
COPENHAGEN, Denmark -- Danish media are reporting that an unknown gunman has tried to shoot a Danish writer and historian who is a prominent critic of Islam.
TV2 News and the Politiken news site say Lars Hedegaard was not injured in the shooting.
Both say the gunman came up to Hedegaard's Copenhagen home Tuesday on the pretext of delivering a package, and then fired at least one shot but missed the writer.
Copenhagen police confirmed that there had been a shooting without injuries. They wouldn't say whether Hedegaard was the intended target.
Hedegaard heads the International Free Press Society, a group that claims press freedom is under threat from Islam.
He was fined 5,000 kroner ($1,000) in 2011 for making a series of insulting and degrading statements about Muslims.
Bron: AP/ABC 13 http://abclocal.go.com/ktrk/story?section=news/national_world&id=8980815
NL:
Deense media rapporteren een mislukte moordaanslag door een onbekende op islamcriticus, schrijver en historicus Lars Hedegaard.
dan is het al vergevorderd ben ik bangquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg al keelkanker als ik het over PSV heb.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen wel een bazen defensie als ze toch faalen komt het door Blind.
Ja iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stoned trainen.Wel de techniek training dan, conditiedag was het wat minder fijn.
Ik heb een speciaal apparaat met piepjes zoals er ook wel eens gescheld wordt in commercials etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is het al vergevorderd ben ik bang
In elk geval een treurig persoon, om hem meteen als uithangbord voor een heel volk te nemen vind ik wat te ver gaan.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval een treurig persoon, om hem meteen als uithangbord voor een heel volk te nemen vind ik wat te ver gaan.
De laatste tijd toch wat minder baas die defensiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen wel een bazen defensie als ze toch faalen komt het door Blind.
Fuck dat Nederlands Elftal man, als je iets niet serieus kan nemen, is dat het welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Van Gaal nou Vilhena niet opgeroepen je wil toch winnen?
Ik denk dat je in bepaalde streken in de VS ook moet vrezen voor je leven als je een christengrapje maakt. Debielen heb je overal, de moslimdebielen hebben echter de nieuwe media om hun rommel te verspreiden.quote:
Komt door Knut ,Smoofie ,Napoleon en klein konijntje.quote:
Ik vind het echt verbazingwekkend dat je in sommige gebieden niet eens je mening openbaar mag uitspreken of je wordt neergeknuppeld. Gelukkig hebben we dat hier niet, anders hadden de Tukkers & de Lighttown Madness me al op gezocht. Niet dat je door die achtergestelde hersenlozen al bang wordt hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je in bepaalde streken in de VS ook moet vrezen voor je leven als je een christengrapje maakt. Debielen heb je overal, de moslimdebielen hebben echter de nieuwe media om hun rommel te verspreiden.
Iedereen in de VS is gewoon extreem. De atheïsten daar gaan ook helemaal mataglap als iemand iets over geloof zegtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je in bepaalde streken in de VS ook moet vrezen voor je leven als je een christengrapje maakt. Debielen heb je overal, de moslimdebielen hebben echter de nieuwe media om hun rommel te verspreiden.
We richten gewoon een eigen SC op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt door Knut ,Smoofie ,Napoleon en klein konijntje.
Alles wat niet binnen het praat groepje valt van deze autisten duiken ze bovenop en maken ze het liefst monddood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Gogh vergeten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het echt verbazingwekkend dat je in sommige gebieden niet eens je mening openbaar mag uitspreken of je wordt neergeknuppeld. Gelukkig hebben we dat hier niet, anders hadden de Tukkers & de Lighttown Madness me al op gezocht. Niet dat je door die achtergestelde hersenlozen al bang wordt hoor.
Maar commandant. Ik ga Top Gear terugkijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand als Rens dit zegt is het echt erg.
Toffe aflevering welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar commandant. Ik ga Top Gear terugkijken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles wat niet binnen het praat groepje valt van deze autisten duiken ze bovenop en maken ze het liefst monddood.
Meer om aan te geven dat het in gebieden zoals het Midden-Oosten normaal is dat er tienduizend mensen op een dag sterven vanwege een afwijkende mening.quote:
Hey, ik ben er ook nog en volgens mijn psychiater is het nog niet bewezen dat ik autist ben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Autisten zijn er alleen in Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, ik ben er ook nog en volgens mijn psychiater is het nog niet bewezen dat ik autist ben.
Hoe kan jij dat nou weten? Jij bent niet eens buiten dat kut dorpje van je gekomenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Autisten zijn er alleen in Eindhoven.
Dat is nou net het probleem, ik heb er een paar jaar gewoond...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Autisten zijn er alleen in Eindhoven.
Ja joh? Waar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, ik heb er een paar jaar gewoond...
Orkaan DonRaja heeft zijn sporen duidelijk nagelaten in Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, ik heb er een paar jaar gewoond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wedstrijd der wedstrijden, nog spannender dan de Super Bowl. Zeg al je afspraken af, leg de kinderen op bed. Ga er voor zitten, biertje in de hand (Ranja voor de kleinsten). Luxemburg - Armenië is iets waar iedereen over na blijft pratenquote:
Inderdaad man. Toen jij Stijn met Tristan vergeleek sprong het echt vooruit. Wat ben jij toch een vreemd mannetje ervan uitgaande dat je niet trolltquote:
Rens wil een hoger niveau, Rens post pas weer waar het ergens over gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik post wel weer als het ergens over gaat.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens wil een hoger niveau, Rens post pas weer waar het ergens over gaat.
Vraag
Wat doet Rens verkeerd?
Probeer nou niet zo grappig te doen Stijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Wat doet Rens verkeerd?
Het is toch wel zo? Jij doet huilie huilie om een volgens jou laag niveau. Een beter niveau begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer nou niet zo grappig te doen Stijn.
Nee dat kliekjes gehang van jou en je maatjes worden ze hier beter van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad man. Toen jij Stijn met Tristan vergeleek sprong het echt vooruit. Wat ben jij toch een vreemd mannetje ervan uitgaande dat je niet trollt
Ik moet eigenlijk niet happen, maar flikker toch op.
Het niveau hier is niet laag, momenteel ligt het laag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is toch wel zo? Jij doet huilie huilie om een volgens jou laag niveau. Een beter niveau begint bij jezelf.
Zo moeilijk is het ook niet.
Nou zeg, wil ik een keer iets bijdragen aan dit topic, is het weer niet goed. Mij boeit het toevallig wel hoor! Het is de wedstrijd van de decennia. Twee 'powerhouses' die op elkaar het lijf gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste post in VBL-SC en dan kom je met dit?
tits of optyfenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nou zeg, wil ik een keer iets bijdragen aan dit topic, is het weer niet goed. Mij boeit het toevallig wel hoor! Het is de wedstrijd van de decennia. Twee 'powerhouses' die op elkaar het lijf gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd der wedstrijden, nog spannender dan de Super Bowl. Zeg al je afspraken af, leg de kinderen op bed. Ga er voor zitten, biertje in de hand (Ranja voor de kleinsten). Luxemburg - Armenië is iets waar iedereen over na blijft praten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Wat doet Rens verkeerd?
wanneer post je weer een keer normaal??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is toch wel zo? Jij doet huilie huilie om een volgens jou laag niveau. Een beter niveau begint bij jezelf.
Zo moeilijk is het ook niet.
Whatever. Zie post #131quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nou zeg, wil ik een keer iets bijdragen aan dit topic, is het weer niet goed. Mij boeit het toevallig wel hoor! Het is de wedstrijd van de decennia. Twee 'powerhouses' die op elkaar het lijf gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En dan strootman aanvoerder maken.
Dat bedoel ik ook, als jij een hoger niveau wilt. Moet jij het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het niveau hier is niet laag, momenteel ligt het laag.
Of jij moet gewoon niet zo grappig proberen te doen en deze SC naar de kanker helpen. Normaal post je zo normaal en nu probeer je geforceerd grappig te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, als jij een hoger niveau wilt. Moet jij het goede voorbeeld geven.
Leuk maar zonder dollen Van Persie hoort dat bandje gewoon te krijgen nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman de toekomst van Oranje, je kan er gewoon niet omheen draaien. Die man gaat een grote worden, koning vGaal ziet het, alleen moet hij Clasie en Lens erbuiten laten mochten we voor de prijzen willen gaan.
Wat een overdrijving weer, téring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet zo grappig proberen te doen en deze SC naar de kanker helpen. Normaal post je zo normaal en nu probeer je geforceerd grappig te doen.
Van Gaal is een parodie, inmiddels niet meer alleen op een voetbaltrainer maar ook op een mens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman de toekomst van Oranje, je kan er gewoon niet omheen draaien. Die man gaat een grote worden, koning vGaal ziet het, alleen moet hij Clasie en Lens erbuiten laten mochten we voor de prijzen willen gaan.
Dat doet hij een tijdje al, ook die gemaakte woedeaanvallen. Echt jammer, Hansie422quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet zo grappig proberen te doen en deze SC naar de kanker helpen. Normaal post je zo normaal en nu probeer je geforceerd grappig te doen.
Kijk hoe deze geniale post genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vibd ook dat mensen met hoge intelligentie maar met een laag sociaal gevoel ook altijd vrij gesproken moeten worden.
Ik bedoel als iemand met het Syndroom van Down iemand vermoord verklaren ze hem ontoerekenings vatbaar. Waarom bij een autist of asperger zo als Breiverik dan niet?
Ben jij niet veel te hipster voor voetbal?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit je tieten posten. Wie het vraagt doet de daad.
Hij heeft gelijk toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
wanneer post je weer een keer normaal??
Nee, laat vPersie zich focussen op het scoren. Sowieso moet een spits niet een bandje dragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Typisch het volgende:
mmmm
[..]
Leuk maar zonder dollen Van Persie hoort dat bandje gewoon te krijgen nu.
Ik neem het allemaal niet zo serieus hoor, maar dat geforceerde van jou ben ik wel even zat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Kapiteintje onder het account van Rens heeft ingelogd.
Hij is nu toch wel bij het enge af, ook al zagen non Ajacieden dit waarschijnlijk al een jaar of 18 geledenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Gaal is een parodie, inmiddels niet meer alleen op een voetbaltrainer maar ook op een mens.
Al lang gedaan, werd niet door iedereen op prijs gesteld hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit je tieten posten. Wie het vraagt doet de daad.
Zoiets moet je aan Davy en mij overlaten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al lang gedaan, werd niet door iedereen op prijs gesteld hier.
Ze heeft wel een punt wat betreft gelijke rechten voor mannen en vrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, laat vPersie zich focussen op het scoren. Sowieso moet een spits niet een bandje dragen.
Misschien deed je het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, de eerste 'Wij zijn de beste' was toch wel een kleine hint...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nu toch wel bij het enge af, ook al zagen non Ajacieden dit waarschijnlijk al een jaar of 18 geleden
Stel je eens voor dat bijvoorbeeld Blind een fittie heeft met Balotelli. Dan moet vPersie helemaal naar achteren rennen om het te sussen bij de scheids. Middenvelders kunnen er gewoon sneller bij zijn en zien alles meer. Kunnen alles beter beoordelen en bijsturen. Plus je staat vaker in contact met je trainer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]!!
Juist, Sjerry Herry heeft ook nooit wat gepresteert met dat bande om. Net als RvP bij Arsenal.
Laat zien hoe het moet dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Misschien deed je het verkeerd.
Negeer je mijn posts toch? Wat zit je weer overdreven te janken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal niet zo serieus hoor, maar dat geforceerde van jou ben ik wel even zat.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, de eerste 'Wij zijn de beste' was toch wel een kleine hint...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat bijvoorbeeld Blind een fittie heeft met Balotelli. Dan moet vPersie helemaal naar achteren rennen om het te sussen bij de scheids. Middenvelders kunnen er gewoon sneller bij zijn en zien alles meer. Kunnen alles beter beoordelen en bijsturen. Plus je staat vaker in contact met je trainer.
Helaas ontkom je er niet aan aangezien jij 24/7 op FOK! zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Negeer je mijn posts toch? Wat zit je weer overdreven te janken.
KIDDIEFIGHTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas ontkom je er niet aan aangezien jij 24/7 op FOK! zit.
Het is gewoon belachelijk dat zo'n jochie als Strootman aanvoerder is, gewoon een grove fout van Van Gaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat bijvoorbeeld Blind een fittie heeft met Balotelli. Dan moet vPersie helemaal naar achteren rennen om het te sussen bij de scheids. Middenvelders kunnen er gewoon sneller bij zijn en zien alles meer. Kunnen alles beter beoordelen en bijsturen. Plus je staat vaker in contact met je trainer.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nergens beweren dat ik een hoog niveau behaal op Fok!, maar wat geeft jou wel het recht deze SC te beoordelen op niveau?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk dat zo'n jochie als Strootman aanvoerder is, gewoon een grove fout van Van Gaal
Ah kijk daar is ietwitter:barcastuff twitterde op maandag 04-02-2013 om 23:05:20Lionel Messi has completed 21 nutmegs this season, 2nd best in top 5 leagues. Liverpool's Luis Suarez has 36. [via @suarezstats @messistats] reageer retweet
Je blaast wel hoog van de toren doordat jij denkt dat jij het buskruit hebt uitgevonden. Doe toch gewoon niet moeilijk en kijk niet naar mijn posts als je het vervelend vindt. Zo simpel is het, ik kan het je niet beter uitleggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou het constant "net niet" grappige opmerkingen maken is niet echt bevorderlijk voor het niveau. Lijkt wel of Stijn een crisis mee maakt want hij veranderdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens beweren dat ik een hoog niveau behaal op Fok!, maar wat geeft jou wel het recht deze SC te beoordelen op niveau?
Hypocrietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je blaast wel hoog van de toren doordat jij denkt dat jij het buskruit hebt uitgevonden. Doe toch gewoon niet moeilijk en kijk niet naar mijn posts als je het vervelend vindt. Zo simpel is het, ik kan het je niet beter uitleggen.
Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer.
geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het is me te lastig. Kan je het in stappen uitleggen?
Nee jouw 20 posts op een rij over het ontbreken van niveau voegen wel gigantisch veel toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou het constant "net niet" grappige opmerkingen maken is niet echt bevorderlijk voor het niveau. Lijkt wel of Stijn een crisis mee maakt want hij veranderd
Door de benen spelen dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
Ah kijk daar is ietwitter:barcastuff twitterde op maandag 04-02-2013 om 23:05:20Lionel Messi has completed 21 nutmegs this season, 2nd best in top 5 leagues. Liverpool's Luis Suarez has 36. [via @suarezstats @messistats] reageer retweet
Ach je kan gerust zo doorgaan hoor, maar kijk dan niet gek op als mensen je erop aanspreken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je blaast wel hoog van de toren doordat jij denkt dat jij het buskruit hebt uitgevonden. Doe toch gewoon niet moeilijk en kijk niet naar mijn posts als je het vervelend vindt. Zo simpel is het, ik kan het je niet beter uitleggen.
Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer.
Nee, alle coaches zien een aanvoerder in hem. Maar toch is hij dat niet, vraag ik me af waarom niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo, maar goed morgen krijgen ze klop van Balo en Co
Ik waardeer je steun.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jouw 20 posts op een rij over het ontbreken van niveau voegen wel gigantisch veel toe.
Ik denk dat die enorme kwal van een Busquetsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
Leroy Fer deed haar een jaar of wat geleden, dan mag jij nu ook wel als mede suri. :quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 29-05-1990
Laat maar...
Dat vind ik echt een goeie speler, ook al valt hij makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat die enorme kwal van een Busquets![]()
![]()
ook erg hoog staat.
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leroy Fer deed haar een jaar of wat geleden, dan mag jij nu ook wel als mede suri. :
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je kan gerust zo doorgaan hoor, maar kijk dan niet gek op als mensen je erop aanspreken.
Ze heeft een glitterplaatje dus ik ben overstag. Kan ik bij jou overnachten mocht het mislukken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.
Zeg het is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.
Dat is goed om te weten.quote:
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft een glitterplaatje dus ik ben overstag. Kan ik bij jou overnachten mocht het mislukken?
Misschien zie je het zelf niet in maar om het in mijn eigen woorden te zeggen: "je doet een beetje stoer". Ik word hier nog weleens op aangesproken en het werd tijd dat iemand dat bij jou deed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.
Wie jankt over mijn posts, moet mijn posts maar negeren. Als daar gezeik uit komt, wijst eigenlijk iedereen gelijk naar mij toe. Maar je moet eerst bij jezelf te rade gaan. Jij moet de mentaliteit hebben om er niet zo'n grote heisa van te maken dan het is.
Ik hoop dat je het nu begrijpt.
Wat doe je in je kelder als er een plekje vrij is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.
Je hebt gelijk Stijn. Rens doe eens niet zo ongesteld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.
Wie jankt over mijn posts, moet mijn posts maar negeren. Als daar gezeik uit komt, wijst eigenlijk iedereen gelijk naar mij toe. Maar je moet eerst bij jezelf te rade gaan. Jij moet de mentaliteit hebben om er niet zo'n grote heisa van te maken dan het is.
Ik hoop dat je het nu begrijpt.
Steven eindelijk vrij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien zie je het zelf niet in maar om het in mijn eigen woorden te zeggen: "je doet een beetje stoer". Ik word hier nog weleens op aangesproken en het werd tijd dat iemand dat bij jou deed.
Verder blijf ik het tof vinden om in deze SC te posten en heb verder niks tegen jou persoonlijk alleen helpen die post van jou niet echt voor een leuk gesprek. Dan moet ik maar even zeikerig overkomen.
Bullshit, 422 zat eerst ook op alles te kankeren en nu beetje hypocriet roepen van dat je het maar moet negeren. Nou dat deed hij ook zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stijn. Rens doe eens niet zo ongesteld.
Bruins jonguh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ryan Babel en Maduro waren toen de grootste talenten bij dat eerste gewonnen EK.
Drenthe ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ryan Babel en Maduro waren toen de grootste talenten bij dat eerste gewonnen EK.
Hey prima Stijn! Ik zal vanaf nu maar jou negeren totdat je weer in een normale fase zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.
Deal with it. Ik ga me niet aanpassen aan jouw kinderlijke en achterlijke gejank.
Ga je mij nou tegenspreken?!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bullshit, 422 zat eerst ook op alles te kankeren en nu beetje hypocriet roepen van dat je het maar moet negeren. Nou dat deed hij ook zeker?
Je kunt er beter ook gewoon niet op reageren dan, ruzie moet je ontwijken. Behalve als je jas een bontkraagje heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.
Deal with it. Ik ga me niet aanpassen aan jouw kinderlijke en achterlijke gejank.
Als ik in een normale fase zit, is het 100 posts vol onzinnigheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey prima Stijn! Ik zal vanaf nu maar jou negeren totdat je weer in een normale fase zit.
Die speelde toch pas mee in dat laatste EK hier in Nederland?quote:
Dude dit is vblquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niveau niveau niveau me reet als je hier een spelfout maakt quoten ze je drie keer. Terwijl als je komt met diepzinnige discussies zo als het vrijpleiten van autisten bij strafbare feiten dan hoor je ze niet.
Het is eens.quote:
Rens probeert gewoon de rol van Kapi over te nemen, zaniken over het niveau.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
Rens probeert Stijn zijn rol van VBL-mascotte te jatten.
Plaag haar eens niet don.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is eens.
En als je daadwerkelijk uit Hasselt komt, ga ik het te vaak moeten uitleggen....
Ik probeer niemand zijn rol over te nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens probeert gewoon de rol van Kapi over te nemen, zaniken over het niveau.
Ten tijde had ik met Kapiteintje dag in dag uit van deze mooie discussies.quote:
Het is gewoon opvallend dat je sinds kort weer holmaatjes bent met Kapi, en zómaar over het niveau klaagtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik probeer niemand zijn rol over te nemen.
Iets wat jij mist.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is René weer online. Die geeft je vast wel een corrigerende tik.
Het is gewoon opvallend dat sinds Steven weg is jij je achterlijk gedraagt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat je sinds kort weer holmaatjes bent met Kapi, en zómaar over het niveau klaagt
Toffe mod dat gaf als advies Davy maar te negeren dan zou hij vanzelf weggaan toen ging het mongolen registeren open ik elke keer die man een pm sturen dat het helemaal misging met al die mongolen maar het advies bleef leven en laten leven en gewoon negeren. Tot de kanker wat deze slowchat nu is en het begon zo mooi..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is René weer online. Die geeft je vast wel een corrigerende tik.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat sinds Steven weg is jij je achterlijk gedraagt.
Omdat autisten geen mongolen zijn. Autisten zijn niet ontoerekeningsvatbaar. Niet dat ik heel veel van autisme weet maar goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ten tijde had ik met Kapiteintje dag in dag uit van deze mooie discussies.
Wat vind jij dan als iemand met Syndroom van Down iemand vermoord krijgt hij ontoerekeningsvatbaar waarom bij een autist is dat vaak niet zo?
Ja maar in die tijd was je vermakelijk, zeg maar tofquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Sinds Steven weg is, heb ik geen ban meer gehad man.
Subtiliteit ligt in het woord vermoord. Dat duidt op enige vorm van bewustzijn en helderheid anders zou er gedood staan. Maar daar zal Nap wel meer over weten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ten tijde had ik met Kapiteintje dag in dag uit van deze mooie discussies.
Wat vind jij dan als iemand met Syndroom van Down iemand vermoord krijgt hij ontoerekeningsvatbaar waarom bij een autist is dat vaak niet zo?
Autisme is het nieuwe ADHD man, als je niet wil meedoen met een project ben je gelijk een autistquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat autisten geen mongolen zijn. Autisten zijn niet ontoerekeningsvatbaar. Niet dat ik heel veel van autisme weet maar goed.
Is het ook niet zo dat autisme niet "echt" een ziekte is, en dan bedoel ik dat het een verzamelnaam is voor allerlei soorten sociale stoornissen?
Mikey wtf staat hier...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe mod dat gaf als advies Davy maar te negeren dan zou hij vanzelf weggaan toen ging het mongolen registeren open ik elke keer die man een pm sturen dat het helemaal misging met al die mongolen maar het advies bleef leven en laten leven en gewoon negeren. Tot de kanker wat deze slowchat nu is en het begon zo mooi..
We kunnen wel een verzoek indienen om gezwellen zoals Davy voor 2 jaar te bannen uit VBL.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toffe mod dat gaf als advies Davy maar te negeren dan zou hij vanzelf weggaan toen ging het mongolen registeren open ik elke keer die man een pm sturen dat het helemaal misging met al die mongolen maar het advies bleef leven en laten leven en gewoon negeren. Tot de kanker wat deze slowchat nu is en het begon zo mooi..
Niet al te ver van Maastricht vandaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is eens.
En als je daadwerkelijk uit Hasselt komt, ga ik het te vaak moeten uitleggen....
Of als je gewoon een kneus zonder vrienden bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Autisme is het nieuwe ADHD man, als je niet wil meedoen met een project ben je gelijk een autist.
Ik snap hier helemaal niks van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik schat dat kapi zijn kennis over straf(proces)recht daar meer toereikt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Subtiliteit ligt in het woord vermoord. Dat duidt op enige vorm van bewustzijn en helderheid anders zou er gedood staan. Maar daar zal Nap wel meer over weten.
Dat laatste klopt maar als autist wordt je nergens voor vol aangezien behalve als je iemand omgelegd hebt of belasting moet betalen dan mag je opeens wel meedoen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Omdat autisten geen mongolen zijn. Autisten zijn niet ontoerekeningsvatbaar. Niet dat ik heel veel van autisme weet maar goed.
Is het ook niet zo dat autisme niet "echt" een ziekte is, en dan bedoel ik dat het een verzamelnaam is voor allerlei soorten sociale stoornissen?
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toffe mod dat gaf als advies Davy maar te negeren dan zou hij vanzelf weggaan
Steven is gewoon door grondlegger van de nieuwste religie: Stevinisme.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Typisch het volgende:
De jaartelling is dan ook opnieuw begonnen he.
BS en AS
Before en After Steven.
En de dag dat hij weer even kwam posten is Pasen.
Peen met uien gezicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kop ziet eruit als een bak met wurmen
Ik weet waar het ligt, woon er zelf ook niet ver vandaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Niet al te ver van Maastricht vandaan.
Hmm... okequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon, had niks beters te doen.
Ok jij bent nieuw als ik jou zeg dat een user fout is en moet oppleuren of als ik een dm stuur met de aanvraag van een tt wijziging reageer dan netjes en vervul mijn verzoek zo als Happel, DonRaja , Jojoortje en Steven..quote:
sociaal en juridisch gezien een persoon zijn is iets anders he. Mensen met down hebben vaak een curator, waar autisten dit niet hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste klopt maar als autist wordt je nergens voor vol aangezien behalve als je iemand omgelegd hebt of belasting moet betalen dan mag je opeens wel meedoen.
Stevendomquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven is gewoon door grondlegger van de nieuwste religie: Stevinisme.
Het gaat over Davy, het is hem vergeven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé René, Ranja is in de war. je weet wat je te doen staat
Jawohl herr füher.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok jij bent nieuw als ik jou zeg dat een user fout is en moet oppleuren of als ik een dm stuur met de aanvraag van een tt wijziging reageer dan netjes en vervul mijn verzoek zo als Happel, DonRaja , Jojoortje en Steven..
mmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ok jij bent nieuw als ik jou zeg dat een user fout is en moet oppleuren of als ik een dm stuur met de aanvraag van een tt wijziging reageer dan netjes en vervul mijn verzoek zo als Happel, DonRaja , Jojoortje en Steven..
Gozer die ik heul vaag ken is wel met dwang opgenomen in de een of andere zorginrichting omdat ie zo waus autistisch wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
sociaal en juridisch gezien een persoon zijn is iets anders he. Mensen met down hebben vaak een curator, waar autisten dit niet hebben.
Stevendom, dat klinkt inderdaad veel beter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stevendom
Beschrijft Steven beter.mm
Boerenfietspompenlullengezichtjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Je vat niet helemaal waar ik aan refereer of wel?
Gelukkig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het gaat over Davy, het is hem vergeven.
Colombiaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stevendom, dat klinkt inderdaad veel beter.
Hoe noemen we zijn aanbiddingsplek?
Een Mac?
Kijk jij snapt het zelfs Morpheus snapt het alleen die dekelse GGMM doet nooit zijn werk als ik hem ergens op wijs.quote:
mac bij amsterdam CSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Mac?
Als je niet beter zou weten zou je denken dat ik je niet serieus neem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het zelfs Morpheus snapt het alleen die dekelse GGMM doet nooit zijn werk als ik hem ergens op wijs.
Perron 0quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een Mac?
Kijk als ik Don een dm stuur met dit en deze post klopt niet zo als laatst toen iemand over mijn moeder begon dan fixed hij dat. Als ik jou stuur verander deze provocerende tt krijg ik gewoon de tering een nee terug gestuurd.. Kunnen we niet eens een functionerings-gesprek aangaan over jou met Yvonne?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je niet beter zou weten zou je denken dat ik je niet serieus neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |