Hey prima Stijn! Ik zal vanaf nu maar jou negeren totdat je weer in een normale fase zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.
Deal with it. Ik ga me niet aanpassen aan jouw kinderlijke en achterlijke gejank.
Ga je mij nou tegenspreken?!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bullshit, 422 zat eerst ook op alles te kankeren en nu beetje hypocriet roepen van dat je het maar moet negeren. Nou dat deed hij ook zeker?
Je kunt er beter ook gewoon niet op reageren dan, ruzie moet je ontwijken. Behalve als je jas een bontkraagje heeftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.
Deal with it. Ik ga me niet aanpassen aan jouw kinderlijke en achterlijke gejank.
Als ik in een normale fase zit, is het 100 posts vol onzinnigheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey prima Stijn! Ik zal vanaf nu maar jou negeren totdat je weer in een normale fase zit.
Die speelde toch pas mee in dat laatste EK hier in Nederland?quote:
Dude dit is vblquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niveau niveau niveau me reet als je hier een spelfout maakt quoten ze je drie keer. Terwijl als je komt met diepzinnige discussies zo als het vrijpleiten van autisten bij strafbare feiten dan hoor je ze niet.
Het is eens.quote:
Rens probeert gewoon de rol van Kapi over te nemen, zaniken over het niveau.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Typisch het volgende:
Rens probeert Stijn zijn rol van VBL-mascotte te jatten.
Plaag haar eens niet don.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is eens.
En als je daadwerkelijk uit Hasselt komt, ga ik het te vaak moeten uitleggen....
Ik probeer niemand zijn rol over te nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens probeert gewoon de rol van Kapi over te nemen, zaniken over het niveau.
Ten tijde had ik met Kapiteintje dag in dag uit van deze mooie discussies.quote:
Het is gewoon opvallend dat je sinds kort weer holmaatjes bent met Kapi, en zómaar over het niveau klaagtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik probeer niemand zijn rol over te nemen.
Iets wat jij mist.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is René weer online. Die geeft je vast wel een corrigerende tik.
Het is gewoon opvallend dat sinds Steven weg is jij je achterlijk gedraagt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat je sinds kort weer holmaatjes bent met Kapi, en zómaar over het niveau klaagt
Toffe mod dat gaf als advies Davy maar te negeren dan zou hij vanzelf weggaan toen ging het mongolen registeren open ik elke keer die man een pm sturen dat het helemaal misging met al die mongolen maar het advies bleef leven en laten leven en gewoon negeren. Tot de kanker wat deze slowchat nu is en het begon zo mooi..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks is René weer online. Die geeft je vast wel een corrigerende tik.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is gewoon opvallend dat sinds Steven weg is jij je achterlijk gedraagt.
Omdat autisten geen mongolen zijn. Autisten zijn niet ontoerekeningsvatbaar. Niet dat ik heel veel van autisme weet maar goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ten tijde had ik met Kapiteintje dag in dag uit van deze mooie discussies.
Wat vind jij dan als iemand met Syndroom van Down iemand vermoord krijgt hij ontoerekeningsvatbaar waarom bij een autist is dat vaak niet zo?
Ja maar in die tijd was je vermakelijk, zeg maar tofquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Sinds Steven weg is, heb ik geen ban meer gehad man.
Subtiliteit ligt in het woord vermoord. Dat duidt op enige vorm van bewustzijn en helderheid anders zou er gedood staan. Maar daar zal Nap wel meer over weten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ten tijde had ik met Kapiteintje dag in dag uit van deze mooie discussies.
Wat vind jij dan als iemand met Syndroom van Down iemand vermoord krijgt hij ontoerekeningsvatbaar waarom bij een autist is dat vaak niet zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |