Dat vind ik echt een goeie speler, ook al valt hij makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat die enorme kwal van een Busquets![]()
![]()
ook erg hoog staat.
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leroy Fer deed haar een jaar of wat geleden, dan mag jij nu ook wel als mede suri. :
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je kan gerust zo doorgaan hoor, maar kijk dan niet gek op als mensen je erop aanspreken.
Ze heeft een glitterplaatje dus ik ben overstag. Kan ik bij jou overnachten mocht het mislukken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.
Zeg het is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.
Dat is goed om te weten.quote:
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft een glitterplaatje dus ik ben overstag. Kan ik bij jou overnachten mocht het mislukken?
Misschien zie je het zelf niet in maar om het in mijn eigen woorden te zeggen: "je doet een beetje stoer". Ik word hier nog weleens op aangesproken en het werd tijd dat iemand dat bij jou deed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.
Wie jankt over mijn posts, moet mijn posts maar negeren. Als daar gezeik uit komt, wijst eigenlijk iedereen gelijk naar mij toe. Maar je moet eerst bij jezelf te rade gaan. Jij moet de mentaliteit hebben om er niet zo'n grote heisa van te maken dan het is.
Ik hoop dat je het nu begrijpt.
Wat doe je in je kelder als er een plekje vrij is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.
Je hebt gelijk Stijn. Rens doe eens niet zo ongesteld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.
Wie jankt over mijn posts, moet mijn posts maar negeren. Als daar gezeik uit komt, wijst eigenlijk iedereen gelijk naar mij toe. Maar je moet eerst bij jezelf te rade gaan. Jij moet de mentaliteit hebben om er niet zo'n grote heisa van te maken dan het is.
Ik hoop dat je het nu begrijpt.
Steven eindelijk vrij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien zie je het zelf niet in maar om het in mijn eigen woorden te zeggen: "je doet een beetje stoer". Ik word hier nog weleens op aangesproken en het werd tijd dat iemand dat bij jou deed.
Verder blijf ik het tof vinden om in deze SC te posten en heb verder niks tegen jou persoonlijk alleen helpen die post van jou niet echt voor een leuk gesprek. Dan moet ik maar even zeikerig overkomen.
Bullshit, 422 zat eerst ook op alles te kankeren en nu beetje hypocriet roepen van dat je het maar moet negeren. Nou dat deed hij ook zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stijn. Rens doe eens niet zo ongesteld.
Bruins jonguh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ryan Babel en Maduro waren toen de grootste talenten bij dat eerste gewonnen EK.
Drenthe ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ryan Babel en Maduro waren toen de grootste talenten bij dat eerste gewonnen EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |