Dat bedoel ik ook, als jij een hoger niveau wilt. Moet jij het goede voorbeeld geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het niveau hier is niet laag, momenteel ligt het laag.
Of jij moet gewoon niet zo grappig proberen te doen en deze SC naar de kanker helpen. Normaal post je zo normaal en nu probeer je geforceerd grappig te doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, als jij een hoger niveau wilt. Moet jij het goede voorbeeld geven.
Leuk maar zonder dollen Van Persie hoort dat bandje gewoon te krijgen nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman de toekomst van Oranje, je kan er gewoon niet omheen draaien. Die man gaat een grote worden, koning vGaal ziet het, alleen moet hij Clasie en Lens erbuiten laten mochten we voor de prijzen willen gaan.
Wat een overdrijving weer, téring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet zo grappig proberen te doen en deze SC naar de kanker helpen. Normaal post je zo normaal en nu probeer je geforceerd grappig te doen.
Van Gaal is een parodie, inmiddels niet meer alleen op een voetbaltrainer maar ook op een mens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman de toekomst van Oranje, je kan er gewoon niet omheen draaien. Die man gaat een grote worden, koning vGaal ziet het, alleen moet hij Clasie en Lens erbuiten laten mochten we voor de prijzen willen gaan.
Dat doet hij een tijdje al, ook die gemaakte woedeaanvallen. Echt jammer, Hansie422quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet zo grappig proberen te doen en deze SC naar de kanker helpen. Normaal post je zo normaal en nu probeer je geforceerd grappig te doen.
Kijk hoe deze geniale post genegeerd wordt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vibd ook dat mensen met hoge intelligentie maar met een laag sociaal gevoel ook altijd vrij gesproken moeten worden.
Ik bedoel als iemand met het Syndroom van Down iemand vermoord verklaren ze hem ontoerekenings vatbaar. Waarom bij een autist of asperger zo als Breiverik dan niet?
Ben jij niet veel te hipster voor voetbal?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit je tieten posten. Wie het vraagt doet de daad.
Hij heeft gelijk toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
wanneer post je weer een keer normaal??
Nee, laat vPersie zich focussen op het scoren. Sowieso moet een spits niet een bandje dragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Typisch het volgende:
mmmm
[..]
Leuk maar zonder dollen Van Persie hoort dat bandje gewoon te krijgen nu.
Ik neem het allemaal niet zo serieus hoor, maar dat geforceerde van jou ben ik wel even zat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Kapiteintje onder het account van Rens heeft ingelogd.
Hij is nu toch wel bij het enge af, ook al zagen non Ajacieden dit waarschijnlijk al een jaar of 18 geledenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Gaal is een parodie, inmiddels niet meer alleen op een voetbaltrainer maar ook op een mens.
Al lang gedaan, werd niet door iedereen op prijs gesteld hier.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:11 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik zie jou ook nooit je tieten posten. Wie het vraagt doet de daad.
Zoiets moet je aan Davy en mij overlaten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Al lang gedaan, werd niet door iedereen op prijs gesteld hier.
Ze heeft wel een punt wat betreft gelijke rechten voor mannen en vrouwenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, laat vPersie zich focussen op het scoren. Sowieso moet een spits niet een bandje dragen.
Misschien deed je het verkeerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, de eerste 'Wij zijn de beste' was toch wel een kleine hint...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nu toch wel bij het enge af, ook al zagen non Ajacieden dit waarschijnlijk al een jaar of 18 geleden
Stel je eens voor dat bijvoorbeeld Blind een fittie heeft met Balotelli. Dan moet vPersie helemaal naar achteren rennen om het te sussen bij de scheids. Middenvelders kunnen er gewoon sneller bij zijn en zien alles meer. Kunnen alles beter beoordelen en bijsturen. Plus je staat vaker in contact met je trainer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef Typisch het volgende:
[..]!!
Juist, Sjerry Herry heeft ook nooit wat gepresteert met dat bande om. Net als RvP bij Arsenal.
Laat zien hoe het moet dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Misschien deed je het verkeerd.
Negeer je mijn posts toch? Wat zit je weer overdreven te janken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik neem het allemaal niet zo serieus hoor, maar dat geforceerde van jou ben ik wel even zat.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, de eerste 'Wij zijn de beste' was toch wel een kleine hint...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat bijvoorbeeld Blind een fittie heeft met Balotelli. Dan moet vPersie helemaal naar achteren rennen om het te sussen bij de scheids. Middenvelders kunnen er gewoon sneller bij zijn en zien alles meer. Kunnen alles beter beoordelen en bijsturen. Plus je staat vaker in contact met je trainer.
Helaas ontkom je er niet aan aangezien jij 24/7 op FOK! zit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Negeer je mijn posts toch? Wat zit je weer overdreven te janken.
KIDDIEFIGHTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas ontkom je er niet aan aangezien jij 24/7 op FOK! zit.
Het is gewoon belachelijk dat zo'n jochie als Strootman aanvoerder is, gewoon een grove fout van Van Gaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stel je eens voor dat bijvoorbeeld Blind een fittie heeft met Balotelli. Dan moet vPersie helemaal naar achteren rennen om het te sussen bij de scheids. Middenvelders kunnen er gewoon sneller bij zijn en zien alles meer. Kunnen alles beter beoordelen en bijsturen. Plus je staat vaker in contact met je trainer.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga nergens beweren dat ik een hoog niveau behaal op Fok!, maar wat geeft jou wel het recht deze SC te beoordelen op niveau?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon belachelijk dat zo'n jochie als Strootman aanvoerder is, gewoon een grove fout van Van Gaal
Ah kijk daar is ietwitter:barcastuff twitterde op maandag 04-02-2013 om 23:05:20Lionel Messi has completed 21 nutmegs this season, 2nd best in top 5 leagues. Liverpool's Luis Suarez has 36. [via @suarezstats @messistats] reageer retweet
Je blaast wel hoog van de toren doordat jij denkt dat jij het buskruit hebt uitgevonden. Doe toch gewoon niet moeilijk en kijk niet naar mijn posts als je het vervelend vindt. Zo simpel is het, ik kan het je niet beter uitleggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou het constant "net niet" grappige opmerkingen maken is niet echt bevorderlijk voor het niveau. Lijkt wel of Stijn een crisis mee maakt want hij veranderdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nergens beweren dat ik een hoog niveau behaal op Fok!, maar wat geeft jou wel het recht deze SC te beoordelen op niveau?
Hypocrietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je blaast wel hoog van de toren doordat jij denkt dat jij het buskruit hebt uitgevonden. Doe toch gewoon niet moeilijk en kijk niet naar mijn posts als je het vervelend vindt. Zo simpel is het, ik kan het je niet beter uitleggen.
Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer.
geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het is me te lastig. Kan je het in stappen uitleggen?
Nee jouw 20 posts op een rij over het ontbreken van niveau voegen wel gigantisch veel toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou het constant "net niet" grappige opmerkingen maken is niet echt bevorderlijk voor het niveau. Lijkt wel of Stijn een crisis mee maakt want hij veranderd
Door de benen spelen dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
Ah kijk daar is ietwitter:barcastuff twitterde op maandag 04-02-2013 om 23:05:20Lionel Messi has completed 21 nutmegs this season, 2nd best in top 5 leagues. Liverpool's Luis Suarez has 36. [via @suarezstats @messistats] reageer retweet
Ach je kan gerust zo doorgaan hoor, maar kijk dan niet gek op als mensen je erop aanspreken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je blaast wel hoog van de toren doordat jij denkt dat jij het buskruit hebt uitgevonden. Doe toch gewoon niet moeilijk en kijk niet naar mijn posts als je het vervelend vindt. Zo simpel is het, ik kan het je niet beter uitleggen.
Als je dit niet begrijpt is je moeder een hoer.
Nee, alle coaches zien een aanvoerder in hem. Maar toch is hij dat niet, vraag ik me af waarom niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo, maar goed morgen krijgen ze klop van Balo en Co
Ik waardeer je steun.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jouw 20 posts op een rij over het ontbreken van niveau voegen wel gigantisch veel toe.
Ik denk dat die enorme kwal van een Busquetsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Saind het volgende:
Leroy Fer deed haar een jaar of wat geleden, dan mag jij nu ook wel als mede suri. :quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
geboortedatum: 29-05-1990
Laat maar...
Dat vind ik echt een goeie speler, ook al valt hij makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat die enorme kwal van een Busquets![]()
![]()
ook erg hoog staat.
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leroy Fer deed haar een jaar of wat geleden, dan mag jij nu ook wel als mede suri. :
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach je kan gerust zo doorgaan hoor, maar kijk dan niet gek op als mensen je erop aanspreken.
Ze heeft een glitterplaatje dus ik ben overstag. Kan ik bij jou overnachten mocht het mislukken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.
Zeg het is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, haar woonplaats deed me besluiten om maar geen moeite te doen voor een uitleg.
Dat is goed om te weten.quote:
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze heeft een glitterplaatje dus ik ben overstag. Kan ik bij jou overnachten mocht het mislukken?
Misschien zie je het zelf niet in maar om het in mijn eigen woorden te zeggen: "je doet een beetje stoer". Ik word hier nog weleens op aangesproken en het werd tijd dat iemand dat bij jou deed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.
Wie jankt over mijn posts, moet mijn posts maar negeren. Als daar gezeik uit komt, wijst eigenlijk iedereen gelijk naar mij toe. Maar je moet eerst bij jezelf te rade gaan. Jij moet de mentaliteit hebben om er niet zo'n grote heisa van te maken dan het is.
Ik hoop dat je het nu begrijpt.
Wat doe je in je kelder als er een plekje vrij is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.
Je hebt gelijk Stijn. Rens doe eens niet zo ongesteld.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet gek, ik vind eerder dat jij overdreven doet met je gejank over het niveau. Iedereen doet op zijn eigen manier gek, jij doet bijvoorbeeld gek in de sector Voetbal International.
Wie jankt over mijn posts, moet mijn posts maar negeren. Als daar gezeik uit komt, wijst eigenlijk iedereen gelijk naar mij toe. Maar je moet eerst bij jezelf te rade gaan. Jij moet de mentaliteit hebben om er niet zo'n grote heisa van te maken dan het is.
Ik hoop dat je het nu begrijpt.
Steven eindelijk vrij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok is goed, heb sinds kort weer plekje vrij in de kelder.
Ik doe niet stoer. Jij overdrijft gewoon, dat zijn de feiten. Negeer het gewoon als je niets aan mijn posts vindt, doet j0rdiiii ook bij Davy.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien zie je het zelf niet in maar om het in mijn eigen woorden te zeggen: "je doet een beetje stoer". Ik word hier nog weleens op aangesproken en het werd tijd dat iemand dat bij jou deed.
Verder blijf ik het tof vinden om in deze SC te posten en heb verder niks tegen jou persoonlijk alleen helpen die post van jou niet echt voor een leuk gesprek. Dan moet ik maar even zeikerig overkomen.
Bullshit, 422 zat eerst ook op alles te kankeren en nu beetje hypocriet roepen van dat je het maar moet negeren. Nou dat deed hij ook zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Stijn. Rens doe eens niet zo ongesteld.
Bruins jonguh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ryan Babel en Maduro waren toen de grootste talenten bij dat eerste gewonnen EK.
Drenthe ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ryan Babel en Maduro waren toen de grootste talenten bij dat eerste gewonnen EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |