Orkaan DonRaja heeft zijn sporen duidelijk nagelaten in Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, ik heb er een paar jaar gewoond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wedstrijd der wedstrijden, nog spannender dan de Super Bowl. Zeg al je afspraken af, leg de kinderen op bed. Ga er voor zitten, biertje in de hand (Ranja voor de kleinsten). Luxemburg - Armenië is iets waar iedereen over na blijft pratenquote:
Inderdaad man. Toen jij Stijn met Tristan vergeleek sprong het echt vooruit. Wat ben jij toch een vreemd mannetje ervan uitgaande dat je niet trolltquote:
Rens wil een hoger niveau, Rens post pas weer waar het ergens over gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik post wel weer als het ergens over gaat.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens wil een hoger niveau, Rens post pas weer waar het ergens over gaat.
Vraag
Wat doet Rens verkeerd?
Probeer nou niet zo grappig te doen Stijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Wat doet Rens verkeerd?
Het is toch wel zo? Jij doet huilie huilie om een volgens jou laag niveau. Een beter niveau begint bij jezelf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Probeer nou niet zo grappig te doen Stijn.
Nee dat kliekjes gehang van jou en je maatjes worden ze hier beter van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad man. Toen jij Stijn met Tristan vergeleek sprong het echt vooruit. Wat ben jij toch een vreemd mannetje ervan uitgaande dat je niet trollt
Ik moet eigenlijk niet happen, maar flikker toch op.
Het niveau hier is niet laag, momenteel ligt het laag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is toch wel zo? Jij doet huilie huilie om een volgens jou laag niveau. Een beter niveau begint bij jezelf.
Zo moeilijk is het ook niet.
Nou zeg, wil ik een keer iets bijdragen aan dit topic, is het weer niet goed. Mij boeit het toevallig wel hoor! Het is de wedstrijd van de decennia. Twee 'powerhouses' die op elkaar het lijf gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste post in VBL-SC en dan kom je met dit?
tits of optyfenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nou zeg, wil ik een keer iets bijdragen aan dit topic, is het weer niet goed. Mij boeit het toevallig wel hoor! Het is de wedstrijd van de decennia. Twee 'powerhouses' die op elkaar het lijf gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wedstrijd der wedstrijden, nog spannender dan de Super Bowl. Zeg al je afspraken af, leg de kinderen op bed. Ga er voor zitten, biertje in de hand (Ranja voor de kleinsten). Luxemburg - Armenië is iets waar iedereen over na blijft praten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Wat doet Rens verkeerd?
wanneer post je weer een keer normaal??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is toch wel zo? Jij doet huilie huilie om een volgens jou laag niveau. Een beter niveau begint bij jezelf.
Zo moeilijk is het ook niet.
Whatever. Zie post #131quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Nou zeg, wil ik een keer iets bijdragen aan dit topic, is het weer niet goed. Mij boeit het toevallig wel hoor! Het is de wedstrijd van de decennia. Twee 'powerhouses' die op elkaar het lijf gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En dan strootman aanvoerder maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |