Sorry.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval een treurig persoon, om hem meteen als uithangbord voor een heel volk te nemen vind ik wat te ver gaan.
De laatste tijd toch wat minder baas die defensiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen wel een bazen defensie als ze toch faalen komt het door Blind.
Fuck dat Nederlands Elftal man, als je iets niet serieus kan nemen, is dat het welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom heeft Van Gaal nou Vilhena niet opgeroepen je wil toch winnen?
Ik denk dat je in bepaalde streken in de VS ook moet vrezen voor je leven als je een christengrapje maakt. Debielen heb je overal, de moslimdebielen hebben echter de nieuwe media om hun rommel te verspreiden.quote:
Komt door Knut ,Smoofie ,Napoleon en klein konijntje.quote:
Ik vind het echt verbazingwekkend dat je in sommige gebieden niet eens je mening openbaar mag uitspreken of je wordt neergeknuppeld. Gelukkig hebben we dat hier niet, anders hadden de Tukkers & de Lighttown Madness me al op gezocht. Niet dat je door die achtergestelde hersenlozen al bang wordt hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je in bepaalde streken in de VS ook moet vrezen voor je leven als je een christengrapje maakt. Debielen heb je overal, de moslimdebielen hebben echter de nieuwe media om hun rommel te verspreiden.
Iedereen in de VS is gewoon extreem. De atheďsten daar gaan ook helemaal mataglap als iemand iets over geloof zegtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je in bepaalde streken in de VS ook moet vrezen voor je leven als je een christengrapje maakt. Debielen heb je overal, de moslimdebielen hebben echter de nieuwe media om hun rommel te verspreiden.
We richten gewoon een eigen SC op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt door Knut ,Smoofie ,Napoleon en klein konijntje.
Alles wat niet binnen het praat groepje valt van deze autisten duiken ze bovenop en maken ze het liefst monddood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Gogh vergeten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het echt verbazingwekkend dat je in sommige gebieden niet eens je mening openbaar mag uitspreken of je wordt neergeknuppeld. Gelukkig hebben we dat hier niet, anders hadden de Tukkers & de Lighttown Madness me al op gezocht. Niet dat je door die achtergestelde hersenlozen al bang wordt hoor.
Maar commandant. Ik ga Top Gear terugkijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als iemand als Rens dit zegt is het echt erg.
Toffe aflevering welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar commandant. Ik ga Top Gear terugkijken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles wat niet binnen het praat groepje valt van deze autisten duiken ze bovenop en maken ze het liefst monddood.
Meer om aan te geven dat het in gebieden zoals het Midden-Oosten normaal is dat er tienduizend mensen op een dag sterven vanwege een afwijkende mening.quote:
Hey, ik ben er ook nog en volgens mijn psychiater is het nog niet bewezen dat ik autist ben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Autisten zijn er alleen in Eindhoven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey, ik ben er ook nog en volgens mijn psychiater is het nog niet bewezen dat ik autist ben.
Hoe kan jij dat nou weten? Jij bent niet eens buiten dat kut dorpje van je gekomenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Autisten zijn er alleen in Eindhoven.
Dat is nou net het probleem, ik heb er een paar jaar gewoond...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Autisten zijn er alleen in Eindhoven.
Ja joh? Waar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, ik heb er een paar jaar gewoond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |