Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon 18. Hoeren uit Brabant of Limburg gedogen wij.
Dutch, do you speak it motherfucker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas beuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt omdat ze al een grote N hebben.
Dutch, motherfucker, do you speak it!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dutch, do you speak it motherfucker?
Nederland vandaag, Duitsland morgen. Als wij eenmaal ten strijden trekken is er geen vluchten meer aan. De zuivering zal plaats vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
Ik chill paar keer per jaar met een 13e graads mason.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met de oog dicht aan de linkerkant en open aan de rechterkant.
Ik zit op mobiel man niet zo haaten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dutch, do you speak it motherfucker?
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel man niet zo haaten.
Yoen,ik Kapo en Hmf hier de deinste uitmaakte had je ook niet zo een bek.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij mag nu een grote bek hebben, hij is immers wel 5 cm gegroeid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
En of. Ik scheet met regelmaat in mijn broek. Ik ben blij dat ik sinds hun aftreden weer vrij mag posten wat ik wil.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat al op FOK! voor het einde van tijdperk Jol bij Ajax
En nu?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
toen jij je luiers nog volpoepte was ik al aan het hosselen op de blockaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gast in jouw user icon kijkt alsof hij blij verrast is, terwijl er iets vanachter bij hem naar binnen wordt geschoven...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
toen jij je luiers nog volpoepte was ik al aan het hosselen op de blocka
Ik weet het.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef RensAjacied het volgende:
Stijn je bijdrage vanmiddag is mwuah.
Uiteraard, anders kom je nooit bij Feyenoord uit. Zo is het dus ook misgegaan met Knut tot mijn grote spijt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?
No G pas toen ik 13 wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?
Je durft wel moet ik zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens je moeder beffen voor nieuwe inspiratie dan.
Toen ik nog zeeuwse selectie speelde heb ik mn beste wedstrijden gespeeld stoned als een mikey. Serieus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteraard, anders kom je nooit bij Feyenoord uit. Zo is het dus ook misgegaan met Knut tot mijn grote spijt.
dan krijg je keelkankerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga eens je moeder beffen voor nieuwe inspiratie dan.
Die mannen moeten weer terug in de top.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En of. Ik scheet met regelmaat in mijn broek. Ik ben blij dat ik sinds hun aftreden weer vrij mag posten wat ik wil.
Stoned trainen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen ik nog zeeuwse selectie speelde heb ik mn beste wedstrijden gespeeld stoned als een mikey. Serieus.
Bijdrage Stijn!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg al keelkanker als ik het over PSV heb.
Was de zuurkool op?quote:
Treurig volk is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef Psy-freak het volgende:
COPENHAGEN, Denmark -- Danish media are reporting that an unknown gunman has tried to shoot a Danish writer and historian who is a prominent critic of Islam.
TV2 News and the Politiken news site say Lars Hedegaard was not injured in the shooting.
Both say the gunman came up to Hedegaard's Copenhagen home Tuesday on the pretext of delivering a package, and then fired at least one shot but missed the writer.
Copenhagen police confirmed that there had been a shooting without injuries. They wouldn't say whether Hedegaard was the intended target.
Hedegaard heads the International Free Press Society, a group that claims press freedom is under threat from Islam.
He was fined 5,000 kroner ($1,000) in 2011 for making a series of insulting and degrading statements about Muslims.
Bron: AP/ABC 13 http://abclocal.go.com/ktrk/story?section=news/national_world&id=8980815
NL:
Deense media rapporteren een mislukte moordaanslag door een onbekende op islamcriticus, schrijver en historicus Lars Hedegaard.
dan is het al vergevorderd ben ik bangquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg al keelkanker als ik het over PSV heb.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Morgen wel een bazen defensie als ze toch faalen komt het door Blind.
Ja iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stoned trainen.Wel de techniek training dan, conditiedag was het wat minder fijn.
Ik heb een speciaal apparaat met piepjes zoals er ook wel eens gescheld wordt in commercials etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dan is het al vergevorderd ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |