Wat moet je serieus hebben ervarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja? Alleen sloeg het haten van de Joden nergens op. De verlichting was al veel eerder gebeurd. Dus denkt bijvoorbeeld Vadertje Adolf van Oh de geschiedenis leert dat de Joden een slecht volk waren et cetera. Ik vind dat je het hebt moeten ervaren voor je serieus een goed oordeel kunt vellen over het Joodse Volk.
Dat Amerikanen het werkelijk geloven? Dat geloof ik graag jaquote:
Vanwege wat? Besnijdenis?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet je serieus hebben ervaren? Ik ga niet douchen met joden hoor.
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Stijntje zelf eens een trekje rookt wil hij niks anders meer.
Ik kom alleen in Utreg voor serieuze dingenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Mr.Smokey het volgende:
Stinho kom keertje naar Utreg dan klappen we jointje regel ik hotje voor je wat je wil mattie
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Utreg voor serieuze dingen
Dit dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.
Nee vanwege bijkomende gassen.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee vanwege bijkomende gassen.
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beetje sos bij mij he stinho. Niks mis mee.
Rond de kerk zeker, vieze Utrechtenaar. Met de mannen onder elkaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Contentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut wat is de age of content in jou staat?!!!!!!
Het gaat al de fout in als je over een volk spreekt want dat is het niet, je kan wel een paar honderd jaar met elkaar blijven neuken maar dan maak je nog geen nieuw/ander ras.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat moet je serieus hebben ervaren? Ik ga niet douchen met joden hoor.
Ik zat ook al te denken wat bedoeld die nou.. consent inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ContentHet is consent pauper.
Wtf, typen is lastig?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Knut wat is de age of content in jou staat?!!!!!!
terecht. rijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gaal geeft opstelling al: Krul; Janmaat, DeVrij, Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, vPersie, John
dat jullie er maar blij van worden, ik ga niet kijken.
Bedoelt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken wat bedoeld die nou.. consent inderdaad.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajax
Maar Knut over het volkslied. Mensen zeiken vaak over het Wilhelmus, maar is het eigenlijk geen trots om het oudste volkslied ter wereld te bezitten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, niets mis mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Knut over het volkslied. Mensen zeiken vaak over het Wilhelmus, maar is het eigenlijk geen trots om het oudste volkslied ter wereld te bezitten?
Het is ook niet voor niks dat joden met een kleine letter j wordt toegestaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat al de fout in als je over een volk spreekt want dat is het niet, je kan wel een paar honderd jaar met elkaar blijven neuken maar dan maak je nog geen nieuw/ander ras.
Een beetje uit de hand gelopen geloofsovertuiging maar dat geldt eigenlijk voor alle geloofsovertuigingen
Jouw. Kanker, mike, je kunt echt geen Nederlands heh?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kk knut van af welke leeftijd mag je ze neuken in jou staat?
Ik dacht aan Dertien en dan mag je als man maximaal met vier vrouwen tegelijk trouwen.
Je moet nog veel leren vriend. In de Republiek der 7 nieuwe provinciën gaat het niet om het verleden maar om de toekomst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Knut over het volkslied. Mensen zeiken vaak over het Wilhelmus, maar is het eigenlijk geen trots om het oudste volkslied ter wereld te bezitten?
Serieus, lijkt mij grappig om je posts weer te lezen als je straks 20 bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom je later wel opzoeken voor Utrecht - Ajax
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht aan Dertien en dan mag je als man maximaal met vier vrouwen tegelijk trouwen.
Moet je 2-koppige adelaar als wapen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren vriend. In de Republiek der 7 nieuwe provinciën gaat het niet om het verleden maar om de toekomst.
Alleen als er een oud-Ajacied in de basis staatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Hoop dat je een Utreg shirtje draagt.
Boeiend,wel serieus onderwerp dit dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat hij dan pas klaar is met lezen op zijn 30equote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, lijkt mij grappig om je posts weer te lezen als je straks 20 bent.
Gewoon 18. Hoeren uit Brabant of Limburg gedogen wij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wiet is voor paupers. Echte mannen doen sos.
Alleen maar filosofische tekstenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus, lijkt mij grappig om je posts weer te lezen als je straks 20 bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd of PizzaGeit nog steeds zo betweterig overkomt over 10 jaar![]()
Hmm... je hebt ook wel gelijk ook. Ik vergeleek onze partij immers zelf met het Stalinisme en hij zweeg de Tsaren ook dood.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren vriend. In de Republiek der 7 nieuwe provinciën gaat het niet om het verleden maar om de toekomst.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je 2-koppige adelaar als wapen gebruiken.
Komt omdat ze al een grote N hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks dat joden met een kleine letter j wordt toegestaan.
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon 18. Hoeren uit Brabant of Limburg gedogen wij.
Dutch, do you speak it motherfucker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas beuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt omdat ze al een grote N hebben.
Dutch, motherfucker, do you speak it!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dutch, do you speak it motherfucker?
Nederland vandaag, Duitsland morgen. Als wij eenmaal ten strijden trekken is er geen vluchten meer aan. De zuivering zal plaats vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
Ik chill paar keer per jaar met een 13e graads mason.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met de oog dicht aan de linkerkant en open aan de rechterkant.
Ik zit op mobiel man niet zo haaten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dutch, do you speak it motherfucker?
watquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel man niet zo haaten.
Yoen,ik Kapo en Hmf hier de deinste uitmaakte had je ook niet zo een bek.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij mag nu een grote bek hebben, hij is immers wel 5 cm gegroeid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen,wiet en,je mag pas neuken als ze 18 zijn dan kan,je,nog beter in Natzi Duitsland gaanwonen.
En of. Ik scheet met regelmaat in mijn broek. Ik ben blij dat ik sinds hun aftreden weer vrij mag posten wat ik wil.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zat al op FOK! voor het einde van tijdperk Jol bij Ajax
En nu?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
toen jij je luiers nog volpoepte was ik al aan het hosselen op de blockaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gast in jouw user icon kijkt alsof hij blij verrast is, terwijl er iets vanachter bij hem naar binnen wordt geschoven...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo mag ik het horen, rookte je al je eerste joints?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
toen jij je luiers nog volpoepte was ik al aan het hosselen op de blocka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |