Waaromquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Blues for the win!
game on!
Dat is wel zo hoorquote:
kwallen bedoel je?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het is nu het een of andere slijmerige weekdier
Ben net van mijn geloof afquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het is nu het een of andere slijmerige weekdier
Zijn vrouw helpt ook niet echtquote:
Wie is Patrick?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
En toch moet ik dan meteen aan een blije Patrick denken.
Homeland rulezzz?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd om een meer creatievere OP gevraagd.
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En welke Iman is dat in de OP
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
had dan de paus in de OP gezet D-K of Koning Richard de zoveelste die vandaag bloot is gelegdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
D-K kom godver eens tevoorschijnquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaat
Wat denk je zelf, laf mannetjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Hé? wat ben je bruut tegen onze Topicopener....quote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkeren
Geloof me dat wil je niet in dit topic hebben, echt niet!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? wat ben je bruut tegen onze Topicopener....
Ohhw, zijn wij dan zo gezellig de laatste tijd? Ruimte zát voor nieuwkomers met een attitude zou ik zeggen...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet in dit topic hebben, echt niet!
ja joh, goed hè, nu weer fijn spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, zijn wij dan zo gezellig de laatste tijd? Ruimte zát voor nieuwkomers met een attitude zou ik zeggen...
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
attittude is dat net zoiets als een geestelijke achterstand
I know ....quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
Jullie maken DK's boner alleen maar harder.
ja, ik volg een cursus moeilijke woorden sinds van de weekquote:
Dit is de moslimversie van Maarten van Rossumquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Oh de jaloeziequote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh en jij ook hé? Mogen de snaren je om je oren springen....
Volgens mij ben je uitgespeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, je weet nix... wees blij dat je nog mag meespelen van Blauw..
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.quote:
naar he ?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw ben je er nog? Jêutje....
Nou dat is wel hard hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.
Heeft-ie toch niet in de gaten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.
Valt er hier iets te winnen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nu beeldspraak.quote:
Lego steentjes, voor onder je voetenquote:
Yup! Doe je dat nog steeds ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
Je kan wel merken dat ik helemaal zen uit de yogastudio ben gekomen, hè?
Moeilijke woorden.quote:
En dan noem je mij gemeen!quote:
Ja! En binnenkort ga ik twee keer per week heb ik besloten.quote:
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Was het frietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw als zelfs je galgenmaal je uit je handen getrokken word dan
Met een beetje mazzel was ie knapperigquote:
dat ie maar gesmaakt moge hebben ..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Ik zeg maar even niksquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden D-K voor de leeuwen moeten gooiennog steeds geen antwoord op mijn prangende vragen
die had/heeft toch een kutlevenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloop
wat begreep je niet aan de opmerking van Cc.? PM 'm even ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden D-K voor de leeuwen moeten gooiennog steeds geen antwoord op mijn prangende vragen
Dat is kut maar waar, dat die gast opgevreten is is coolquote:
oke oke ik zwijgquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
wat begreep je niet aan de opmerking van Cc.? PM 'm even ofzo
Zielig bahquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
Die vent die met die stoel ging helpen was trouwens best dapper, ik bedoel zo'n kwaaie tijger met een klapstoeltje te lijf gaan
Vertel vertelquote:
A classicquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lego steentjes, voor onder je voeten
Ik neem het opquote:
vanavond leuke uitzending van wat ik mee gekregen hebquote:
Tja, je kan ook beter Feyenoordfan zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer die stumperd van een AJAXfan bij Fans, nou ga ff ander net zappen
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, je kan ook beter Feyenoordfan zijn.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan nou niet gek doen he Pb, die ene gek heeft al de kuierlatten genomen en nu kom jij ook nog ff
![]()
Die dooiequote:
ah Southparkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1280&bih=698
Ja diequote:
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n feestje als hieronder
Het is weer eens wat anders dan een verjaardag in Nederland waar men in een cirkel zit met een schoteltje met een gebakje op schoot.quote:
Doe mij dat gebakje maar...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een verjaardag in Nederland waar men in een cirkel zit met een schoteltje met een gebakje op schoot.
och boeiend, maar hij werkt in elk geval niet mee, teveel mensen die poep aan hun schoen irritant en vies vindenquote:
zag gisteren allemaal hele oude clips van de stones op tv, we hebben er sinds kort alles van de KPN bij en daar zijn zoveel muziekzenders bij gekomen, de stones in de jaren 60/70.quote:
Ja zender 192 heeft ook oude clipsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag gisteren allemaal hele oude clips van de stones op tv, we hebben er sinds kort alles van de KPN bij en daar zijn zoveel muziekzenders bij gekomen, de stones in de jaren 60/70.
dan was het die zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zender 192 heeft ook oude clips
Ja en ook VH1Classic ook met oude muziekquote:
Oh ja VI gemist gisterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer die stumperd van een AJAXfan bij Fans, nou ga ff ander net zappen
Was weer leuk met hansie hansiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja VI gemist gister. ff kijken vanavond
was leuke aflevering Pietjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja VI gemist gister. ff kijken vanavond
kkksssttttttttttquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Heb wel half uurtje Eastenders gekeken
Max Branning zag ik in zijn blote boven lijf, was niet onder de indruk.quote:
En nog een,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Zanger The Troggs, bekend van Wild Thing, overleden
De zanger van de Britse rockband The Troggs, Reg Presley, is maandag op 71-jarige leeftijd in zijn woonplaats Andover overleden aan de gevolgen van longkanker. Dat heeft zijn dochter Karen bevestigd tegenover een Britse nieuwszender.
Lees hier verder
Lees jij altijd oude kranten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen Fokkers,
Je zal maar Amsterdammer zijn en de krant lezen bij je ontbijtje
[ afbeelding ]
ik lees de krant altijd op internetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen Fokkers,
Je zal maar Amsterdammer zijn en de krant lezen bij je ontbijtje
[ afbeelding ]
Ja ik wel zo van tijd tot tijd.quote:
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.quote:
Morguh Jacq, ik ook, kwam deze tegen op Facebook,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik lees de krant altijd op internet
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.
Zo is het!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:45 schreef mootie het volgende:
/gaat wapens laden, stel dat er een hond in mijn tuin poept!
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef mootie het volgende:
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!
Sterkselquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo is het!
Waar woon je? Ik ga dadelijk met mijn leenhond het bos in, maar dat kan net zo goed jouw achtertuin zijn.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.
LeenBordeaux Dog nog altijd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef mootie het volgende:
Sterksel![]()
Waar je overigens wel super kunt wandelen met leenteckels.
Teckels.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef mootie het volgende:
Waar je overigens wel super kunt wandelen met leenteckels.
Die vind ik eng.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LeenBordeaux Dog nog altijd!
Sterkte!
*Platteland meldtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
In de provincie zijn ze toch nóg dommer? Dan moet het daar wel héél erg zijn.
En dan bedoel ik dus het platteland. Niet de definitie van 'provincie' die sommige inwoners van het grote dorp amsterdam gebruiken.
Moggequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
In de provincie zijn ze toch nóg dommer? Dan moet het daar wel héél erg zijn.
En dan bedoel ik dus het platteland. Niet de definitie van 'provincie' die sommige inwoners van het grote dorp amsterdam gebruiken.
Derek is Dead, bloedje spannend, kreeg zomaar 2 afleveringen kadoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Max Branning zag ik in zijn blote boven lijf, was niet onder de indruk.
Mag verder weinig over zeggen, jij moet het nog zien
Ja, ik had het in de krant gelezen vanmorgen, dit is toch te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
Jian! Je kan je lol weer op:
NWS / Geestelijke : 'Ook baby's moeten boerka dragen.'
Waar een brainfart al niet goed voor is ...
ik kom niet hoger dan een IQ van 38quote:
Het is een brainfart van een eenling, waartegen in SA ook al flink wordt geageerd. De aandacht niet waard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja, ik had het in de krant gelezen vanmorgen, dit is toch te zot voor woorden.
Zie al zo meiske in de kinderwagen liggen woelen en draaien, ze zou der in stikken.
Als ze nu eens daar alle mannen oogkleppen op doen zodat ze babymeisje/pubers en vrouwen niet meer kunnen zien???
allemaal Boerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mogge![]()
En vooral die westerlingen die Twente de Achterhoek noemen
I no, maar feit blijft wel bestaan dat vrouwen zich moeten sluieren omdat ze anders een man op 'verkeerde gedachten'kunnen kan brengen. Zelfs in huis als er mannelijk bezoek komt. Van de zotte toch, daarom zeg ik oogkleppen op die mannen dan kunnen ze ook niet in de verleiding komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een brainfart van een eenling, waartegen in SA ook al flink wordt geageerd. De aandacht niet waard.
natuurlijk wel, had verleden week snaps made uit Chinaquote:
Klopt (helaas)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:58 schreef Copycat het volgende:
En ook daarin zijn er erg veel gradaties.
HDNGMW zei dat ook altijdquote:
Ik zou zeggen schaf er een aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:02 schreef jacqhassel het volgende:
Gewoon alle burkas afschaffenal hoewel je kan geheel anoniem over straat...
Is het overdeenken waard he
Daarom mag hij ook niet genoemd wordenquote:
Zit er hard over na te denken hoor..quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:05 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Zit er hard over na te denken hoor..
Geef manlief er ook 1 kan ik hem niet mooier maken als die is zie je alleen een burka
ja ik voorop hij moet volgen wij vrouwen hebben de leiding en nemen diequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ga je samen in burka, heeeft ook wel wat
Heb je Kirsty al gezien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes vraagje, dat van Max was dat in de verhaallijn al verwerkt dat ie getrouwd was met die ander, want kan me niet herrineren dat ik haar al eerder voorbij zag schuiven.
Ja, en ook dat Derek ging hemelen, daar eindigde het mee dat ie in elkaar storte buiten bij het hek.quote:
Daar schijnt hij mee getrouwd te zijn Max, Derek zou de scheiding regelen, maar heeft ie niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en ook dat Derek ging hemelen, daar eindigde het mee dat ie in elkaar storte buiten bij het hek.
Nog net niet aan de kettingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja ik voorop hij moet volgen wij vrouwen hebben de leiding en nemen die
ja, maar is dat als extra verwerkt in de afleveringen van nu, of zijn er ook afleveringen geweest waar je werkelijk Max en haar zag, vind het een goede wending in deze verhaallijn en een mooi afscheid van Derek, die zien we dus nooit meer terug.................quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar schijnt hij mee getrouwd te zijn, Derek zou de scheiding regelen, maar heeft ie niet gedaan.
Dat is leuk ik kijk per dag naar internet tv gids, om te kijken of er nog iets bijzonders komt!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar is dat als extra verwerkt in de afleveringen van nu, of zijn er ook afleveringen geweest waar je werkelijk Max en haar zag, vind het een goede wending in deze verhaallijn en een mooi afscheid van Derek, die zien we dus nooit meer terug.................
Moet me inhouden het nu niet op de BBC zelf te gaan kijken, en Entertaiment gaat vanaf de 19e weer een nieuwe drama serie erbij uit zenden, iets met Blinkding nog wat, maar een oude serie opnieuw leven inblazen. ( zag het niet zo snel was een promo) en upstairs downstairs komt ook weer als nieuwe serie
Daarom, volg BBC entertaiment ( jeweet ik moet ondertitelingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is leuk ik kijk per dag naar internet tv gids, om te kijken of er nog iets bijzonders komt!![]()
MC Loads daughters is ook afgelopen
Er zijn zoveel zenders, en meestal kijk ik Nederlandse zenders, en Discovery en BBC.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, volg BBC entertaiment ( jeweet ik moet ondertiteling) maar die engelse kennen er wat van, mooie dramaserie`s die niet zo pats boem van de buis worden gehaald zoals in Nederland........... en zag verleden week we krijgen er weer een nieuwe zender bij, en daar gaan ze Shameless op uit zenden, en dat is wel de top van de top serie`s vind ik.
ik kijk tegenwoordig zelf de wikest link zij doet het ook leuk en dan die kanidaten ook zo brits als de pestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zenders, en meestal kijk ik Nederlandse zenders, en Discovery en BBC.
Nou ja discovery heeft geloof ik 4 zenders, History is leuk met pantjeshuis en opslagboxen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk tegenwoordig zelf de wikest link zij doet het ook leuk en dan die kandidaten ook zo brits als de pest
kijk ik af en toe, echt soms zie je door de bomen het bos niet meer, heb er nu ook 30 voetbalzenders geloof ik bij en heel veel muziekzenders, zoon had kastje extra voor me besteld volgens mij hoef je nooit meer een schotel om de hele wereld te bekijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou ja discovery heeft geloof ik 4 zenders, History is leuk met pantjeshuis en opslagboxen.
Heb ook eigen modem, en eigen TV wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk ik af en toe, echt soms zie je door de bomen het bos niet meer, heb er nu ook 30 voetbalzenders geloof ik bij en heel veel muziekzenders, zoon had kastje extra voor me besteld volgens mij hoef je nooit meer een schotel om de hele wereld te bekijken.
Mmm, misschien zo gek nog niet, als het viespeuken daar tegenhoudt om uiteindelijk hun 5 jarige dochtertjes te verkrachten, te martelen en te vermoorden ...... en 4 weken later weer fluitend op straat te staanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
Jian! Je kan je lol weer op:
NWS / Geestelijke : 'Ook baby's moeten boerka dragen.'
Waar een brainfart al niet goed voor is ...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook eigen modem, en eigen TV wel zo makkelijk
Die viespeuken horen niet meer op straat te komen. Levenslang gevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, misschien zo gek nog niet, als het viespeuken daar tegenhoudt om uiteindelijk hun 5 jarige dochtertjes te verkrachten, te martelen en te vermoorden ...... en 4 weken later weer fluitend op straat te staan
Ga even wat doen, ben aan het werk, in huis!quote:
Zit hier nerveus te zijn, de oudtse moet weer op voor auto theorie examen, derde keerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ga even wat doen, ben aan het werk, in huis!
Ja dat gevoel weet ik nog van mijn kids , succes maar en sterkte Margoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zit hier nerveus te zijn, de oudtse moet weer op voor auto theorie examen, derde keer
Tnx hahaa, gisteravond nog wat examens online met hem gedaan, ik zak iedere keerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef selam het volgende:
[..]
Ja dat gevoel weet ik nog van mijn kids , succes maar en sterkte Margo
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.
Dat zijn dan 4 mensen die niet meer op mijn chat welkom zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat zijn dan 4 mensen die niet meer op mijn chat welkom zijn.
Geslaagdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef selam het volgende:
[..]
Ja dat gevoel weet ik nog van mijn kids , succes maar en sterkte Margo
Tnxxx, wel 5 fout maar dat boeit niet meerquote:
Gefeliciteerd Margoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnxxx, wel 5 fout maar dat boeit niet meer
Tnxx poez, heb hem net ff naar zijn stage gebracht, we zijn der maar druk mee met die koters, kom ik weer thuis blaas ik me huis bijna uit, de ander heeft hard style opstaanquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnxx poez, heb hem net ff naar zijn stage gebracht, we zijn der maar druk mee met die koters, kom ik weer thuis blaas ik me huis bijna uit, de ander heeft hard style opstaan
Als de kat van huis is ........
Jij verslaapt de dagquote:
Draai jij het om door s'nachts te leven?quote:
Ja dat stomme spelletje Far Cry 3 is te leuk... lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Draai jij het om door s'nachts te leven?
Als je maar plezier hebt toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dat stomme spelletje Far Cry 3 is te leuk... lol
Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavendquote:
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavend
Ja leuk aquarium inrichten van de puntenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zolang het maar vermakelijk is
Met Piranha's?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja leuk aquarium inrichten van de punten
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.quote:
Vreemde vormen, maar wel leuk, staan wel latijnse namen bij, dus ze zullen wel bestaanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.
hahaha okquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vreemde vormen, maar wel leuk, staan wel latijnse namen bij, dus ze zullen wel bestaan
Haha, en is je dat gelukt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
KloptIk heb er een duikbrilletje gekocht en geprobeerd visjes te vangen met m'n blote hand lol
Nee die krengen zijn veel te snelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, en is je dat gelukt?
Egypte is echt heel mooi onder water.
Ah zo'n boot met een glazen bodem, maar het mooiste is toch om er tussen te snorkelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee die krengen zijn veel te snelEn inderdaad, de volgende keer dat we gaan gaan we met een duikboot mee met speciale ramen om fotoos te kunnen maken enzo!
Het snorkelen echt in de diepte is voor mij helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah zo'n boot met een glazen bodem, maar het mooiste is toch om er tussen te snorkelen.
Was het al een beetje lekker warm daar?
Hoi Danaqui, moet nog ff warm worden ben net binnen, bbrrr is koud en nat buiten!quote:
Tnxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef danaqui het volgende:
BB en Ton![]()
Gaaf verslag van jullie reis.....toppie
Hey Dot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Danaqui, moet nog ff warm worden ben net binnen, bbrrr is koud en nat buiten!
Hoi Fokkers
Dank je welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef danaqui het volgende:
BB en Ton![]()
Gaaf verslag van jullie reis.....toppie
Ondeugd!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
YW![]()
Zat ik ff mee te lezen vandeweek over die notes, zie ik ineens da ik er 2 heb hhahahahaha
Leuke karakterschetsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan krijg je een wilde hondsdolle t0nja in je nek lol
Ze kent je langer als vandaagquote:
Het mooie van snorkelen is dat je dat aan de wateroppervlakte kan doen, mijn achterhoofd is altijd boven water als ik snorkelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het snorkelen echt in de diepte is voor mij helaas niet mogelijk
De temperatuur daar was gemiddeld 25 graden dus goed te doen ! Je kunt een verslag teruglezen op m'n website
Dat heb ik wel geprobeerd zonder snorkel, dat water is zout johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie van snorkelen is dat je dat aan de wateroppervlakte kan doen, mijn achterhoofd is altijd boven water als ik snorkel![]()
Ik ga even op je website kijken
Haha, zonder snorkel zak je zo naar de bodemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat heb ik wel geprobeerd zonder snorkel, dat water is zout joh
Veel plezier
Dat betwijfel ik in zo-n zoute zee hoor lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, zonder snorkel zak je zo naar de bodem
HDNGMW bedoel je... Feest ze, hoop dat je veel plezier hebt, wij zijn ondertussen al een paar onderwerpen verderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Beffiesclown het volgende:
Volgens mij valt er best wat te vieren. Het topic van die ouwe hier is definitief dicht en hij is ook weg van zijn stream of in ieder geval niet meer zichtbaar.
Nooit zou die weg gaan zij hij, maar nu toch veni vidi foetsie
en dat is wel een feesie waard
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
HDNGMW bedoel je... Feest ze, hoop dat je veel plezier hebt, wij zijn ondertussen al een paar onderwerpen verder
Leuk om te lezen en om de foto's te zien, ik ben 2 x in Hurghada geweest en het zijn zulke vriendelijke mensen daar en dan 25 graden in januariquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
hoi hoiquote:
Te gek! Welk Resort? Wij zaten in het Jasmin Resortquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen en om de foto's te zien, ik ben 2 x in Hurghada geweest en het zijn zulke vriendelijke mensen daar en dan 25 graden in januari
Yay... Wij willen teruuuugggggg!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoiwe gaan weer schaatsen het weekend, de winter komt weer terug
Ja vannacht vallen er 12 sneeuwvlokken en die zijn morgenochtend allang weer weg. Als het KNMI zegt, we weten nog niet of het blijft liggen, dan weet ik genoeg. code oranje gekken daarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoiwe gaan weer schaatsen het weekend, de winter komt weer terug
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Yay... Wij willen teruuuugggggg!
Avondjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja vannacht vallen er 12 sneeuwvlokken en die zijn morgenochtend allang weer weg. Als het KNMI zegt, we weten nog niet of het blijft liggen, dan weet ik genoeg. code oranje gekken daar![]()
en nu eerstgoedenavond
Kan je krijgen, .... op kunstijs, verder zijn we er klaar meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
en Jian, ik liep in de natte sneeuw en vanmiddag was er hagel hier, ik eis gewoon dit jaar een elfstedentocht van onze lieve Heer
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je krijgen, .... op kunstijs, verder zijn we er klaar mee|
De eerste keer zaten we in Sindbad en de tweede keer weet ik eigenlijk niet meer wat de naam van het hotel wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Te gek! Welk Resort? Wij zaten in het Jasmin Resort
Daar hebben we een tussenlanding gemaakt, wat een puinhoop op dat vliegveld hahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eerste keer zaten we in Sindbad en de tweede keer weet ik eigenlijk niet meer wat de naam van het hotel was![]()
Vorig jaar februari was ik in Sharm el Sheikh, daar was het ook erg leuk.
Ik heb de voorgangers wel gespeeld, voor deze nog geen tijd gehad. Eigenlijk wil ik eerst nog Hitman Absolution spelen.quote:
Ow das cool voor hintsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de voorgangers wel gespeeld, voor deze nog geen tijd gehad. Eigenlijk wil ik eerst nog Hitman Absolution spelen.![]()
Is hier op Fok uiteraard ook een topic reeks Farcry 3
GAM / [Far Cry 3] #8: Buck likes to f....
Gelukkig stond mijn hotel een flink eind bij het vliegveld vandaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar hebben we een tussenlanding gemaakt, wat een puinhoop op dat vliegveld hahaha
Viel op zich ook wel mee in Hurghada hoor, niet opvallend lawaaiig of druk ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig stond mijn hotel een flink eind bij het vliegveld vandaan
Op de woensdag waren er wel straaljagers die richting het noorden (Caïro i presume) vlogen. De volgende dag werd er een afspraak bij de tattooshop die we hadden naar een paar uur later verzet omdat er een bombardement was geweest, tenminste dat begrepen we eruit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Viel op zich ook wel mee in Hurghada hoor, niet opvallend lawaaiig of druk ofzo
Merkten jullie in het hotel nog iets van de onrust in Egypte?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Op de woensdag waren er wel straaljagers die richting het noorden (Caïro i presume) vlogen. De volgende dag werd er een afspraak bij de tattooshop die we hadden naar een paar uur later verzet omdat er een bombardement was geweest, tenminste dat begrepen we eruit.
De voorgaande Hitmans heb ik allemaal gespeeld, lekker sneaken en paffen, helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow das cool voor hintsThanks!
Hitman is ook een fantastisch spel, Assassins Creed en Modern Warfare ook maar lastig spelen met 1 hand, Far Cry is ook vrij lastig maar het gaat
Nee behalve dat wat ik net beschreef, helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Merkten jullie in het hotel nog iets van de onrust in Egypte?
Prima Life Makadi was het hotel waar we de tweede keer naartoe gingen
Nee hoor, totaal niet!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Merkten jullie in het hotel nog iets van de onrust in Egypte?
Prima Life Makadi was het hotel waar we de tweede keer naartoe gingen
the elder Scrolls, ziet er ook leuk uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
De voorgaande Hitmans heb ik allemaal gespeeld, lekker sneaken en paffen, helemaal mijn dingvan Assassin's Creed heb ik alleen de eerste gespeeld, prachtige graphics, maar toch iets minder, Ik ben meer het Skyrim type
the elder Scrolls is een serie, waarvan Skyrim de laatste is althans je hebt/krijgt nu The Elder Scrolls online. heftig hoor Ben, begin er niet aan, 100 x groter dan Farcry en zo verslavend als de pestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
the elder Scrolls, ziet er ook leuk uitFF torrentje zoeken
Je kan gewoon de laatste, Skyrim spelen hè, staat toch allemaal een beetje op zichzelf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
the elder Scrolls, ziet er ook leuk uitFF torrentje zoeken
(gevonden)
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan gewoon de laatste, Skyrim spelen hè, staat toch allemaal een beetje op zichzelf.
Nog beter! Spaart me weer wat ruimte uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
Ben, The Elder Scrolls online coming to you!![]()
Ja hoor alleen lopen we dan nog ergens in het Spel rondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?
Toen ik Skyrim speelde sliep ik bijna niet, geen tijd voorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
Toch zijn die Blues wel goed in één ding iig....![]()
![]()
oeh gmta zie ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga echt weer wedstrijdjes kijken..![]()
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
slecht nieuws mensen
Jaroslav Halak is gewond Elliot staat op goal vanavond, hij is supergoed maar wisselvallig
Jake Allen is ingevlogen vanuit Peoria, heb hem een paar keer zien spelen tijdens de lockout en daar gaan we nog veel plezier aan beleven in de toekomst
[ afbeelding ]
Maar ze gaan er wel voor "knokken" zag ik in die voorgaande clips?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
slecht nieuws mensen
Jaroslav Halak is gewond Elliot staat op goal vanavond, hij is supergoed maar wisselvallig
Jake Allen is ingevlogen vanuit Peoria, heb hem een paar keer zien spelen tijdens de lockout en daar gaan we nog veel plezier aan beleven in de toekomst
[ afbeelding ]
nog geen goede gezien dit seizoen maar ze spelen wat harder dan gemiddeld jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze gaan er wel voor "knokken" zag ik in die voorgaande clips?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.
Maar effe eerlijk? het publiek verwacht toch ehh iets meer dan skaten alleen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog geen goede gezien dit seizoen maar ze spelen wat harder dan gemiddeld ja
Woest fysieke sport, ik denk dat is wat voor jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet alleen 's zomers wel eens een ijsje.
yupquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar effe eerlijk? het publiek verwacht toch ehh iets meer dan skaten alleen..
ah een kennerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.
Nah, ik ben net bijna weer een lichtgewicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Woest fysieke sport, ik denk dat is wat voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |