I no, maar feit blijft wel bestaan dat vrouwen zich moeten sluieren omdat ze anders een man op 'verkeerde gedachten'kunnen kan brengen. Zelfs in huis als er mannelijk bezoek komt. Van de zotte toch, daarom zeg ik oogkleppen op die mannen dan kunnen ze ook niet in de verleiding komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een brainfart van een eenling, waartegen in SA ook al flink wordt geageerd. De aandacht niet waard.
natuurlijk wel, had verleden week snaps made uit Chinaquote:
Klopt (helaas)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:58 schreef Copycat het volgende:
En ook daarin zijn er erg veel gradaties.
HDNGMW zei dat ook altijdquote:
Ik zou zeggen schaf er een aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:02 schreef jacqhassel het volgende:
Gewoon alle burkas afschaffenal hoewel je kan geheel anoniem over straat...
Is het overdeenken waard he
Daarom mag hij ook niet genoemd wordenquote:
Zit er hard over na te denken hoor..quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:05 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Zit er hard over na te denken hoor..
Geef manlief er ook 1 kan ik hem niet mooier maken als die is zie je alleen een burka
ja ik voorop hij moet volgen wij vrouwen hebben de leiding en nemen diequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ga je samen in burka, heeeft ook wel wat
Heb je Kirsty al gezien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes vraagje, dat van Max was dat in de verhaallijn al verwerkt dat ie getrouwd was met die ander, want kan me niet herrineren dat ik haar al eerder voorbij zag schuiven.
Ja, en ook dat Derek ging hemelen, daar eindigde het mee dat ie in elkaar storte buiten bij het hek.quote:
Daar schijnt hij mee getrouwd te zijn Max, Derek zou de scheiding regelen, maar heeft ie niet gedaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en ook dat Derek ging hemelen, daar eindigde het mee dat ie in elkaar storte buiten bij het hek.
Nog net niet aan de kettingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja ik voorop hij moet volgen wij vrouwen hebben de leiding en nemen die
ja, maar is dat als extra verwerkt in de afleveringen van nu, of zijn er ook afleveringen geweest waar je werkelijk Max en haar zag, vind het een goede wending in deze verhaallijn en een mooi afscheid van Derek, die zien we dus nooit meer terug.................quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar schijnt hij mee getrouwd te zijn, Derek zou de scheiding regelen, maar heeft ie niet gedaan.
Dat is leuk ik kijk per dag naar internet tv gids, om te kijken of er nog iets bijzonders komt!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, maar is dat als extra verwerkt in de afleveringen van nu, of zijn er ook afleveringen geweest waar je werkelijk Max en haar zag, vind het een goede wending in deze verhaallijn en een mooi afscheid van Derek, die zien we dus nooit meer terug.................
Moet me inhouden het nu niet op de BBC zelf te gaan kijken, en Entertaiment gaat vanaf de 19e weer een nieuwe drama serie erbij uit zenden, iets met Blinkding nog wat, maar een oude serie opnieuw leven inblazen. ( zag het niet zo snel was een promo) en upstairs downstairs komt ook weer als nieuwe serie
Daarom, volg BBC entertaiment ( jeweet ik moet ondertitelingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is leuk ik kijk per dag naar internet tv gids, om te kijken of er nog iets bijzonders komt!![]()
MC Loads daughters is ook afgelopen
Er zijn zoveel zenders, en meestal kijk ik Nederlandse zenders, en Discovery en BBC.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Daarom, volg BBC entertaiment ( jeweet ik moet ondertiteling) maar die engelse kennen er wat van, mooie dramaserie`s die niet zo pats boem van de buis worden gehaald zoals in Nederland........... en zag verleden week we krijgen er weer een nieuwe zender bij, en daar gaan ze Shameless op uit zenden, en dat is wel de top van de top serie`s vind ik.
ik kijk tegenwoordig zelf de wikest link zij doet het ook leuk en dan die kanidaten ook zo brits als de pestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Er zijn zoveel zenders, en meestal kijk ik Nederlandse zenders, en Discovery en BBC.
Nou ja discovery heeft geloof ik 4 zenders, History is leuk met pantjeshuis en opslagboxen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk tegenwoordig zelf de wikest link zij doet het ook leuk en dan die kandidaten ook zo brits als de pest
kijk ik af en toe, echt soms zie je door de bomen het bos niet meer, heb er nu ook 30 voetbalzenders geloof ik bij en heel veel muziekzenders, zoon had kastje extra voor me besteld volgens mij hoef je nooit meer een schotel om de hele wereld te bekijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou ja discovery heeft geloof ik 4 zenders, History is leuk met pantjeshuis en opslagboxen.
Heb ook eigen modem, en eigen TV wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk ik af en toe, echt soms zie je door de bomen het bos niet meer, heb er nu ook 30 voetbalzenders geloof ik bij en heel veel muziekzenders, zoon had kastje extra voor me besteld volgens mij hoef je nooit meer een schotel om de hele wereld te bekijken.
Mmm, misschien zo gek nog niet, als het viespeuken daar tegenhoudt om uiteindelijk hun 5 jarige dochtertjes te verkrachten, te martelen en te vermoorden ...... en 4 weken later weer fluitend op straat te staanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
Jian! Je kan je lol weer op:
NWS / Geestelijke : 'Ook baby's moeten boerka dragen.'
Waar een brainfart al niet goed voor is ...
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook eigen modem, en eigen TV wel zo makkelijk
Die viespeuken horen niet meer op straat te komen. Levenslang gevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, misschien zo gek nog niet, als het viespeuken daar tegenhoudt om uiteindelijk hun 5 jarige dochtertjes te verkrachten, te martelen en te vermoorden ...... en 4 weken later weer fluitend op straat te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |