*Platteland meldtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
In de provincie zijn ze toch nóg dommer? Dan moet het daar wel héél erg zijn.
En dan bedoel ik dus het platteland. Niet de definitie van 'provincie' die sommige inwoners van het grote dorp amsterdam gebruiken.
Moggequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
In de provincie zijn ze toch nóg dommer? Dan moet het daar wel héél erg zijn.
En dan bedoel ik dus het platteland. Niet de definitie van 'provincie' die sommige inwoners van het grote dorp amsterdam gebruiken.
Derek is Dead, bloedje spannend, kreeg zomaar 2 afleveringen kadoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Max Branning zag ik in zijn blote boven lijf, was niet onder de indruk.
Mag verder weinig over zeggen, jij moet het nog zien
Ja, ik had het in de krant gelezen vanmorgen, dit is toch te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
Jian! Je kan je lol weer op:
NWS / Geestelijke : 'Ook baby's moeten boerka dragen.'
Waar een brainfart al niet goed voor is ...
ik kom niet hoger dan een IQ van 38quote:
Het is een brainfart van een eenling, waartegen in SA ook al flink wordt geageerd. De aandacht niet waard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja, ik had het in de krant gelezen vanmorgen, dit is toch te zot voor woorden.
Zie al zo meiske in de kinderwagen liggen woelen en draaien, ze zou der in stikken.
Als ze nu eens daar alle mannen oogkleppen op doen zodat ze babymeisje/pubers en vrouwen niet meer kunnen zien???
allemaal Boerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mogge![]()
En vooral die westerlingen die Twente de Achterhoek noemen
I no, maar feit blijft wel bestaan dat vrouwen zich moeten sluieren omdat ze anders een man op 'verkeerde gedachten'kunnen kan brengen. Zelfs in huis als er mannelijk bezoek komt. Van de zotte toch, daarom zeg ik oogkleppen op die mannen dan kunnen ze ook niet in de verleiding komen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een brainfart van een eenling, waartegen in SA ook al flink wordt geageerd. De aandacht niet waard.
natuurlijk wel, had verleden week snaps made uit Chinaquote:
Klopt (helaas)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:58 schreef Copycat het volgende:
En ook daarin zijn er erg veel gradaties.
HDNGMW zei dat ook altijdquote:
Ik zou zeggen schaf er een aanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:02 schreef jacqhassel het volgende:
Gewoon alle burkas afschaffenal hoewel je kan geheel anoniem over straat...
Is het overdeenken waard he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |