Waaromquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Blues for the win!
game on!
Dat is wel zo hoorquote:
kwallen bedoel je?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het is nu het een of andere slijmerige weekdier
Ben net van mijn geloof afquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, het is nu het een of andere slijmerige weekdier
Zijn vrouw helpt ook niet echtquote:
Wie is Patrick?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef Deisyy het volgende:
En toch moet ik dan meteen aan een blije Patrick denken.
Homeland rulezzz?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Er werd om een meer creatievere OP gevraagd.
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaatquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En welke Iman is dat in de OP
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
had dan de paus in de OP gezet D-K of Koning Richard de zoveelste die vandaag bloot is gelegdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
D-K kom godver eens tevoorschijnquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaat
Wat denk je zelf, laf mannetjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Hé? wat ben je bruut tegen onze Topicopener....quote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkeren
Geloof me dat wil je niet in dit topic hebben, echt niet!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? wat ben je bruut tegen onze Topicopener....
Ohhw, zijn wij dan zo gezellig de laatste tijd? Ruimte zát voor nieuwkomers met een attitude zou ik zeggen...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet in dit topic hebben, echt niet!
ja joh, goed hè, nu weer fijn spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, zijn wij dan zo gezellig de laatste tijd? Ruimte zát voor nieuwkomers met een attitude zou ik zeggen...
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
attittude is dat net zoiets als een geestelijke achterstand
I know ....quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
Jullie maken DK's boner alleen maar harder.
ja, ik volg een cursus moeilijke woorden sinds van de weekquote:
Dit is de moslimversie van Maarten van Rossumquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Oh de jaloeziequote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh en jij ook hé? Mogen de snaren je om je oren springen....
Volgens mij ben je uitgespeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, je weet nix... wees blij dat je nog mag meespelen van Blauw..
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.quote:
naar he ?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw ben je er nog? Jêutje....
Nou dat is wel hard hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.
Heeft-ie toch niet in de gaten.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die doet al sinds jaar en dag voor spek en bonen mee. Net als dat ene neefje die niet helemaal bij is, die laat je ook meedoen met een spelletje. Terwijl iedereen weet dat hij nooit een potje zal winnen. Iedereen, behalve dat neefje die niet helemaal in orde is.
Valt er hier iets te winnen?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is nu beeldspraak.quote:
Lego steentjes, voor onder je voetenquote:
Yup! Doe je dat nog steeds ja?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:34 schreef Copycat het volgende:
Je kan wel merken dat ik helemaal zen uit de yogastudio ben gekomen, hè?
Moeilijke woorden.quote:
En dan noem je mij gemeen!quote:
Ja! En binnenkort ga ik twee keer per week heb ik besloten.quote:
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Was het frietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw als zelfs je galgenmaal je uit je handen getrokken word dan
Met een beetje mazzel was ie knapperigquote:
dat ie maar gesmaakt moge hebben ..quote:Op maandag 4 februari 2013 21:36 schreef Copycat het volgende:
Deze man heeft ook verloren:
NWS / Video : tijger - dompteur 1-0
Ik zeg maar even niksquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden D-K voor de leeuwen moeten gooiennog steeds geen antwoord op mijn prangende vragen
die had/heeft toch een kutlevenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Genieten, al vrees ik voor de tijger na afloop
wat begreep je niet aan de opmerking van Cc.? PM 'm even ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden D-K voor de leeuwen moeten gooiennog steeds geen antwoord op mijn prangende vragen
Dat is kut maar waar, dat die gast opgevreten is is coolquote:
oke oke ik zwijgquote:Op maandag 4 februari 2013 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
wat begreep je niet aan de opmerking van Cc.? PM 'm even ofzo
Zielig bahquote:Op maandag 4 februari 2013 21:46 schreef Jian het volgende:
Die vent die met die stoel ging helpen was trouwens best dapper, ik bedoel zo'n kwaaie tijger met een klapstoeltje te lijf gaan
Vertel vertelquote:
A classicquote:Op maandag 4 februari 2013 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Lego steentjes, voor onder je voeten
Ik neem het opquote:
vanavond leuke uitzending van wat ik mee gekregen hebquote:
Tja, je kan ook beter Feyenoordfan zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer die stumperd van een AJAXfan bij Fans, nou ga ff ander net zappen
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, je kan ook beter Feyenoordfan zijn.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan nou niet gek doen he Pb, die ene gek heeft al de kuierlatten genomen en nu kom jij ook nog ff
![]()
Die dooiequote:
ah Southparkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1280&bih=698
Ja diequote:
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n feestje als hieronder
Het is weer eens wat anders dan een verjaardag in Nederland waar men in een cirkel zit met een schoteltje met een gebakje op schoot.quote:
Doe mij dat gebakje maar...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een verjaardag in Nederland waar men in een cirkel zit met een schoteltje met een gebakje op schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |