Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavendquote:
Welk spelletje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb ook maar ff spelletje gedaan, best verslavend
Ja leuk aquarium inrichten van de puntenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:29 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zolang het maar vermakelijk is
Met Piranha's?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja leuk aquarium inrichten van de punten
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.quote:
Vreemde vormen, maar wel leuk, staan wel latijnse namen bij, dus ze zullen wel bestaanquote:
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij was toch naar Egypte geweest? Heb je daar nog gesnorkeld, want daar kan je prachtige vissen zien.
hahaha okquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vreemde vormen, maar wel leuk, staan wel latijnse namen bij, dus ze zullen wel bestaan
Haha, en is je dat gelukt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
KloptIk heb er een duikbrilletje gekocht en geprobeerd visjes te vangen met m'n blote hand lol
Nee die krengen zijn veel te snelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, en is je dat gelukt?
Egypte is echt heel mooi onder water.
Ah zo'n boot met een glazen bodem, maar het mooiste is toch om er tussen te snorkelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee die krengen zijn veel te snelEn inderdaad, de volgende keer dat we gaan gaan we met een duikboot mee met speciale ramen om fotoos te kunnen maken enzo!
Het snorkelen echt in de diepte is voor mij helaas niet mogelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah zo'n boot met een glazen bodem, maar het mooiste is toch om er tussen te snorkelen.
Was het al een beetje lekker warm daar?
Hoi Danaqui, moet nog ff warm worden ben net binnen, bbrrr is koud en nat buiten!quote:
Tnxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef danaqui het volgende:
BB en Ton![]()
Gaaf verslag van jullie reis.....toppie
Hey Dot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Danaqui, moet nog ff warm worden ben net binnen, bbrrr is koud en nat buiten!
Hoi Fokkers
Dank je welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef danaqui het volgende:
BB en Ton![]()
Gaaf verslag van jullie reis.....toppie
Ondeugd!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef danaqui het volgende:
YW![]()
Zat ik ff mee te lezen vandeweek over die notes, zie ik ineens da ik er 2 heb hhahahahaha
Leuke karakterschetsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan krijg je een wilde hondsdolle t0nja in je nek lol
Ze kent je langer als vandaagquote:
Het mooie van snorkelen is dat je dat aan de wateroppervlakte kan doen, mijn achterhoofd is altijd boven water als ik snorkelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Het snorkelen echt in de diepte is voor mij helaas niet mogelijk
De temperatuur daar was gemiddeld 25 graden dus goed te doen ! Je kunt een verslag teruglezen op m'n website
Dat heb ik wel geprobeerd zonder snorkel, dat water is zout johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mooie van snorkelen is dat je dat aan de wateroppervlakte kan doen, mijn achterhoofd is altijd boven water als ik snorkel![]()
Ik ga even op je website kijken
Haha, zonder snorkel zak je zo naar de bodemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dat heb ik wel geprobeerd zonder snorkel, dat water is zout joh
Veel plezier
Dat betwijfel ik in zo-n zoute zee hoor lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha, zonder snorkel zak je zo naar de bodem
HDNGMW bedoel je... Feest ze, hoop dat je veel plezier hebt, wij zijn ondertussen al een paar onderwerpen verderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Beffiesclown het volgende:
Volgens mij valt er best wat te vieren. Het topic van die ouwe hier is definitief dicht en hij is ook weg van zijn stream of in ieder geval niet meer zichtbaar.
Nooit zou die weg gaan zij hij, maar nu toch veni vidi foetsie
en dat is wel een feesie waard
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
HDNGMW bedoel je... Feest ze, hoop dat je veel plezier hebt, wij zijn ondertussen al een paar onderwerpen verder
Leuk om te lezen en om de foto's te zien, ik ben 2 x in Hurghada geweest en het zijn zulke vriendelijke mensen daar en dan 25 graden in januariquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
hoi hoiquote:
Te gek! Welk Resort? Wij zaten in het Jasmin Resortquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te lezen en om de foto's te zien, ik ben 2 x in Hurghada geweest en het zijn zulke vriendelijke mensen daar en dan 25 graden in januari
Yay... Wij willen teruuuugggggg!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoiwe gaan weer schaatsen het weekend, de winter komt weer terug
Ja vannacht vallen er 12 sneeuwvlokken en die zijn morgenochtend allang weer weg. Als het KNMI zegt, we weten nog niet of het blijft liggen, dan weet ik genoeg. code oranje gekken daarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoi hoiwe gaan weer schaatsen het weekend, de winter komt weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |