quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:01 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Yay... Wij willen teruuuugggggg!
Avondjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja vannacht vallen er 12 sneeuwvlokken en die zijn morgenochtend allang weer weg. Als het KNMI zegt, we weten nog niet of het blijft liggen, dan weet ik genoeg. code oranje gekken daar![]()
en nu eerstgoedenavond
Kan je krijgen, .... op kunstijs, verder zijn we er klaar meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
en Jian, ik liep in de natte sneeuw en vanmiddag was er hagel hier, ik eis gewoon dit jaar een elfstedentocht van onze lieve Heer
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je krijgen, .... op kunstijs, verder zijn we er klaar mee|
De eerste keer zaten we in Sindbad en de tweede keer weet ik eigenlijk niet meer wat de naam van het hotel wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:00 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Te gek! Welk Resort? Wij zaten in het Jasmin Resort
Daar hebben we een tussenlanding gemaakt, wat een puinhoop op dat vliegveld hahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eerste keer zaten we in Sindbad en de tweede keer weet ik eigenlijk niet meer wat de naam van het hotel was![]()
Vorig jaar februari was ik in Sharm el Sheikh, daar was het ook erg leuk.
Ik heb de voorgangers wel gespeeld, voor deze nog geen tijd gehad. Eigenlijk wil ik eerst nog Hitman Absolution spelen.quote:
Ow das cool voor hintsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de voorgangers wel gespeeld, voor deze nog geen tijd gehad. Eigenlijk wil ik eerst nog Hitman Absolution spelen.![]()
Is hier op Fok uiteraard ook een topic reeks Farcry 3
GAM / [Far Cry 3] #8: Buck likes to f....
Gelukkig stond mijn hotel een flink eind bij het vliegveld vandaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar hebben we een tussenlanding gemaakt, wat een puinhoop op dat vliegveld hahaha
Viel op zich ook wel mee in Hurghada hoor, niet opvallend lawaaiig of druk ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig stond mijn hotel een flink eind bij het vliegveld vandaan
Op de woensdag waren er wel straaljagers die richting het noorden (Caïro i presume) vlogen. De volgende dag werd er een afspraak bij de tattooshop die we hadden naar een paar uur later verzet omdat er een bombardement was geweest, tenminste dat begrepen we eruit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Viel op zich ook wel mee in Hurghada hoor, niet opvallend lawaaiig of druk ofzo
Merkten jullie in het hotel nog iets van de onrust in Egypte?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Op de woensdag waren er wel straaljagers die richting het noorden (Caïro i presume) vlogen. De volgende dag werd er een afspraak bij de tattooshop die we hadden naar een paar uur later verzet omdat er een bombardement was geweest, tenminste dat begrepen we eruit.
De voorgaande Hitmans heb ik allemaal gespeeld, lekker sneaken en paffen, helemaal mijn dingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:15 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow das cool voor hintsThanks!
Hitman is ook een fantastisch spel, Assassins Creed en Modern Warfare ook maar lastig spelen met 1 hand, Far Cry is ook vrij lastig maar het gaat
Nee behalve dat wat ik net beschreef, helemaal niets.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Merkten jullie in het hotel nog iets van de onrust in Egypte?
Prima Life Makadi was het hotel waar we de tweede keer naartoe gingen
Nee hoor, totaal niet!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Merkten jullie in het hotel nog iets van de onrust in Egypte?
Prima Life Makadi was het hotel waar we de tweede keer naartoe gingen
the elder Scrolls, ziet er ook leuk uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
De voorgaande Hitmans heb ik allemaal gespeeld, lekker sneaken en paffen, helemaal mijn dingvan Assassin's Creed heb ik alleen de eerste gespeeld, prachtige graphics, maar toch iets minder, Ik ben meer het Skyrim type
the elder Scrolls is een serie, waarvan Skyrim de laatste is althans je hebt/krijgt nu The Elder Scrolls online. heftig hoor Ben, begin er niet aan, 100 x groter dan Farcry en zo verslavend als de pestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
the elder Scrolls, ziet er ook leuk uitFF torrentje zoeken
Je kan gewoon de laatste, Skyrim spelen hè, staat toch allemaal een beetje op zichzelf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
the elder Scrolls, ziet er ook leuk uitFF torrentje zoeken
(gevonden)
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan gewoon de laatste, Skyrim spelen hè, staat toch allemaal een beetje op zichzelf.
Nog beter! Spaart me weer wat ruimte uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
Ben, The Elder Scrolls online coming to you!![]()
Ja hoor alleen lopen we dan nog ergens in het Spel rondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?
Toen ik Skyrim speelde sliep ik bijna niet, geen tijd voorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
Toch zijn die Blues wel goed in één ding iig....![]()
![]()
oeh gmta zie ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga echt weer wedstrijdjes kijken..![]()
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
slecht nieuws mensen
Jaroslav Halak is gewond Elliot staat op goal vanavond, hij is supergoed maar wisselvallig
Jake Allen is ingevlogen vanuit Peoria, heb hem een paar keer zien spelen tijdens de lockout en daar gaan we nog veel plezier aan beleven in de toekomst
[ afbeelding ]
Maar ze gaan er wel voor "knokken" zag ik in die voorgaande clips?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
slecht nieuws mensen
Jaroslav Halak is gewond Elliot staat op goal vanavond, hij is supergoed maar wisselvallig
Jake Allen is ingevlogen vanuit Peoria, heb hem een paar keer zien spelen tijdens de lockout en daar gaan we nog veel plezier aan beleven in de toekomst
[ afbeelding ]
nog geen goede gezien dit seizoen maar ze spelen wat harder dan gemiddeld jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze gaan er wel voor "knokken" zag ik in die voorgaande clips?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.
Maar effe eerlijk? het publiek verwacht toch ehh iets meer dan skaten alleen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog geen goede gezien dit seizoen maar ze spelen wat harder dan gemiddeld ja
Woest fysieke sport, ik denk dat is wat voor jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet alleen 's zomers wel eens een ijsje.
yupquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar effe eerlijk? het publiek verwacht toch ehh iets meer dan skaten alleen..
ah een kennerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.
Nah, ik ben net bijna weer een lichtgewicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Woest fysieke sport, ik denk dat is wat voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |