Toen ik Skyrim speelde sliep ik bijna niet, geen tijd voorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen jullie nog slapen na zo spel?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
Toch zijn die Blues wel goed in één ding iig....![]()
![]()
oeh gmta zie ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga echt weer wedstrijdjes kijken..![]()
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
slecht nieuws mensen
Jaroslav Halak is gewond Elliot staat op goal vanavond, hij is supergoed maar wisselvallig
Jake Allen is ingevlogen vanuit Peoria, heb hem een paar keer zien spelen tijdens de lockout en daar gaan we nog veel plezier aan beleven in de toekomst
[ afbeelding ]
Maar ze gaan er wel voor "knokken" zag ik in die voorgaande clips?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
slecht nieuws mensen
Jaroslav Halak is gewond Elliot staat op goal vanavond, hij is supergoed maar wisselvallig
Jake Allen is ingevlogen vanuit Peoria, heb hem een paar keer zien spelen tijdens de lockout en daar gaan we nog veel plezier aan beleven in de toekomst
[ afbeelding ]
nog geen goede gezien dit seizoen maar ze spelen wat harder dan gemiddeld jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ze gaan er wel voor "knokken" zag ik in die voorgaande clips?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.
Maar effe eerlijk? het publiek verwacht toch ehh iets meer dan skaten alleen..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog geen goede gezien dit seizoen maar ze spelen wat harder dan gemiddeld ja
Woest fysieke sport, ik denk dat is wat voor jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eet alleen 's zomers wel eens een ijsje.
yupquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar effe eerlijk? het publiek verwacht toch ehh iets meer dan skaten alleen..
ah een kennerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Elliot doet het lekker de laatste tijd. Ik zou me geen zorgen maken.
Nah, ik ben net bijna weer een lichtgewicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Woest fysieke sport, ik denk dat is wat voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |