het staat een ieder vrij om een eigen interpretatie aan de TT te gevenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:31 schreef Anne het volgende:
Gaat de TT over motorrijden of iets anders?
Mja, moet je wel eerst de nieuwprijs zien te vindenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:30 schreef handboek het volgende:
[..]
40% van de nieuwprijs als ze jonger dan 5 jaar zijn?
wat voor een camera? (als ik vragen mag)quote:Op maandag 4 februari 2013 11:46 schreef Salatrel het volgende:
ik hoop dat morgen mijn nieuwe camera komt
nikon d3200quote:Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat voor een camera? (als ik vragen mag)
Leuk! Ik twijfelde destijds tussen die en de 600D van canon. Ik ben voor de canon gegaan.quote:
tamron 18-200quote:Op maandag 4 februari 2013 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leuk! Ik twijfelde destijds tussen die en de 600D van canon. Ik ben voor de canon gegaan.
Ook meteen leuk glas erbij?
Benieuwd wat je ervan vind, heb zelf nog niet geprobeerd. Maar heb idee dat de mensen die tamron gebruiken er vaak wel tevreden mee zijn.quote:
mijn pa heeft een canon camera met tamron objectief en die is er zeer tevreden over.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Benieuwd wat je ervan vind, heb zelf nog niet geprobeerd. Maar heb idee dat de mensen die tamron gebruiken er vaak wel tevreden mee zijn.
Zo hoort het! Ik moet nog een uurtje in de trein vertoeven...... Leiden naar Utrecht centraal, dan nog een klein station verder en dan lekker met de motor touren via Rotterdam naar Bergen op Zoom. Hoop dat er niet teveel wind staat bij de Haringvliet...... Zelfs met de auto is dat eng.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:02 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, stik maar met die trein, ik ga ook lekker op de motor vandaag
quote:Op maandag 4 februari 2013 11:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mja, moet je wel eerst de nieuwprijs zien te vinden
Hier de post btw:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/24267242#24267242
Zien er op zich netjes uit, alleen moet ik nog wel weten of ze waterdicht zijn e.d.
Maar eerst een vraagprijs verzinenn
http://www.motolife.nl/contents/nl/p9844.html#.UQ-oSaWZTJcquote:De compactere uitvoering van de E460.
Zijn kleinere afmetingen maken hem ideaal als zijkoffer in combinatie met de grotere E460 als topkoffer.
Inhoud 36 liter; maximale belading 10kg; breed 567mm; diep 280mm; hoog 423mm.
Bergruimte voor 1 integraalhelm.
Kleur matzwart.
Prijs per stuk.
Smeek smeekquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Is het alleen wel de E360?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:25 schreef handboek het volgende:
[..]
[..]
http://www.motolife.nl/contents/nl/p9844.html#.UQ-oSaWZTJc
100 euro per koffer nieuw. Dan bied je 50 euro voor 2 koffers.
In dat topic staat dat er ruimte is voor precies 1 helm. Op die website staat dat er ook precies ruimte is voor 1 helm. Als je een andere koffer van die site pakt ( Lees: duurdere) Dan heb je ook gelijk een grotere, hierdoor krijg je dus meer laadruimte en moeten dit wel de koffers zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Is het alleen wel de E360?
Krijg binnenkort meer foto's.
Is 2 uurtjes rijden naar hem, dus even snel kijken zit er niet in
Hij zoekt er zelf ook naar, kwam alleen op een andere prijs uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:38 schreef handboek het volgende:
[..]
In dat topic staat dat er ruimte is voor precies 1 helm. Op die website staat dat er ook precies ruimte is voor 1 helm. Als je een andere koffer van die site pakt ( Lees: duurdere) Dan heb je ook gelijk een grotere, hierdoor krijg je dus meer laadruimte en moeten dit wel de koffers zijn.
Daarnaast, weet hij veel, hij heeft die koffers bij zijn motor gehad, hij weet de nieuwprijs zelf ook niet en moet er vanaf.
En tweedehands, vergeet dat niet. Doe een leuk bod en misschien heb je geluk. Ik, heb net een nieuw regenpak opgehaald wat niet gedragen is en zonder beschadigingen. Nieuw: 100 euro, Nu: 40 euro. Marktplaats FTW!quote:Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hij zoekt er zelf ook naar, kwam alleen op een andere prijs uit.
Maar zal nog het een en ander aan hem vragen.
zijn wel mooie koffers voor op de motor.
Zo te zien ook niet al te breed, dus zou er bij woon-werk verkeer ook op kunnen blijven.
En de rekken zitten er ook bij
Ja ok daar heb je een punt. Hoop dat je ze hebt. Houd me op de hoogte.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef lipjes het volgende:
Nieuw zijn koffers sowieso al bijna niet te betalen
Heb 100 euro gezegd.
Als jij zegt 100 per stuk nieuw, en dan moeten er nog beugels bij kom je al snel op 300 euro.
En voor een GSX600F zijn ze moeilijk te vinden, deze passen (750 is hetzelfde model als de 600)
Ik heb er alweer aardig wat Km's opzitten dit jaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je een punt. Hoop dat je ze hebt. Houd me op de hoogte.
Verdomme zeg. Wat word ik hier chagrijnig van.... Zit ik in de trein en het is prachtig weer buiten..... Nog een half uur en dan zit ik op de motor.... Duurt me alleen te lang
Hey Anne,quote:
Even je eerste post opgezochtquote:Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hey Anne,
Als ik nou eindelijk eens een keer niet te lui ben om een foto te maken he.
Kan je mij er adn een keer ingooien
Ja toen reed ik al een half jaar, maar had nog geen behoefte aan te postenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Even je eerste post opgezocht: PTA / Motorclub topic #980: Waar -XX- ballen verslindt!
Vast wel.
Toch een aantal keer flink moeten corrigeren anders, je wordt zo de bocht uitgeblazenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:32 schreef einschtein het volgende:
Lekker motorrijweer
Alleen beetje veel wind, maar dat doet niets.
Bochten zijn inderdaad kut met deze windquote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Toch een aantal keer flink moeten corrigeren anders, je wordt zo de bocht uitgeblazen![]()
Maar inderdaad, buiten dat een lekker motorweertje
Naja, wat ik zo zie zo snel zijn ze niet breder dan mijn stuur.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Sounddragon het volgende:
W-w rijden met koffers kan op zich best, maar filerijden is heeeeelemaal kut. Met koffers ben je een meter breed; is echt helemaal niks
Ik heb dezelfde koffers; als ze erop zitten ziet mijn redelijk brede Twin eruit als een Surinaamse big mama, en aan een meetlint van een meter kom je dan een cm of 14 te kort.. vergis je niet in die breedtequote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, wat ik zo zie zo snel zijn ze niet breder dan mijn stuur.
Dus moet het prima te doen zijn.
Een Jaguar deed dat eens bij mij, had ik ook net een paar weken m'n rijbewijs.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:21 schreef handboek het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag voor het eerst file gereden, was leuk. Alleen die schijt Audi's die je tegen een vrachtwagen willen drukken mogen van mij tegen een boom rijden. Het is gelukkig wel droog gebleven, mooi weertje, alleen jammer van die wind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou het goed eens kunnen dat wij hetzelfde hesje tegengekomen zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 18:54 schreef handboek het volgende:
Ik heb er ook 1 gezien vandaag, Ik wilde uitvoegen op knooppunt vaanplein richting roosendaal en het hesje wilde invoegen richting roosendaal. Volgens mij voelde hij zich boven mij verheven.... Ik steek mijn hand op, geeft hij gas en is hij weg......
met hesje aan kom je makkelijker binnen op de watergraafsmeerquote:Op maandag 4 februari 2013 18:45 schreef Salatrel het volgende:
Shit ik wilde wat posten over het hesje
ik moest door de ballast naar leeg mat op Gv... dus ik helemaal moeite doen om hesje uittas te halen komt even later de mcn met kop koffie en zonder hesje aanbanjerenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
met hesje aan kom je makkelijker binnen op de watergraafsmeer
Ja mooi is dat hey, van die ouwe rotten overal schijt aanquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moest door de ballast naar leeg mat op Gv... dus ik helemaal moeite doen om hesje uittas te halen komt even later de mcn met kop koffie en zonder hesje aanbanjeren
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
met hesje aan kom je makkelijker binnen op de watergraafsmeer
mooi man laatst spr van rtd naar gvc met een mcn die 6 weken later met pensioen zou gaan. Schijt aan alles wat met ezr te maken heeft overal 1 a1,5 minuut te vroegquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hey, van die ouwe rotten overal schijt aan. Ik doe ook altijd netjes hesje an heur
Ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Vrieskist het volgende:
Zie bij het KNMI dat het steeds kouder wordt richting en in het weekend.
Nou ben ik volgende week toch niet in staat te rijden, maar wel balen met dit kwakkelende winterweer. Laat het voorjaar maar komen!
Carnaval kennen we niet in 't noordenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ook nietDe mijne gaat woensdag weer even in de schuur, ben waarschijnlijk de hele week toch te zat om te rijden in verband met carnaval
Strakke foto,met een evenzo strakke fietsquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef habanero het volgende:
En dan vandaag zonnetje en lekker sturen !
[ afbeelding ]
Zo hoort dat ook zuinig rijen doe je maar in je vrije tijd in je prius!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi man laatst spr van rtd naar gvc met een mcn die 6 weken later met pensioen zou gaan. Schijt aan alles wat met ezr te maken heeft overal 1 a1,5 minuut te vroeg
ik ben er zelf ook geen fan vanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook zuinig rijen doe je maar in je vrije tijd in je prius!
Hey, kras eens op met die algebra; is al irritant genoeg in het treinentopicquote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi man laatst spr van rtd naar gvc met een mcn die 6 weken later met pensioen zou gaan. Schijt aan alles wat met ezr te maken heeft overal 1 a1,5 minuut te vroeg
Dat inderdaad, tof dingquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strakke foto,met een evenzo strakke fietsmooi opgeknapt!
Sprinter, rotjeknor, denhaag, jou beroep energie zuinig rijdenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hey, kras eens op met die algebra; is al irritant genoeg in het treinentopic
Ik doe als veelrijder bijna een jaar met een bussie; beetje valse bezuiniging volgens mij inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Geerd het volgende:
Toch maar weer kettingspray halen, dat geknaai met vet ook wel weer gehad ook al is het 10x goedkoper.
Een jaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe als veelrijder bijna een jaar met een bussie; beetje valse bezuiniging volgens mij inderdaad
Ik heb ook een Scottoiler, maar ik ben vaak te lui om hem te vullen; niet doorvertellen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Scottoiler gaat eigenlijk minder rap dan ik altijd denk. Nog nooit dat ding leeggereden - na m'n trip deze zomer stond t peil nauwelijks een cm lager (en hij staat toch aardig rap bij mij).quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ook een Scottoiler, maar ik ben vaak te lui om hem te vullen; niet doorvertellen he
Dunnere olie, verstopt aanzuigfiltertje?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Scottoiler gaat eigenlijk minder rap dan ik altijd denk. Nog nooit dat ding leeggereden - na m'n trip deze zomer stond t peil nauwelijks een cm lager (en hij staat toch aardig rap bij mij).
Systeem werkt prima, maar hij staat bij mij wel wat lager dan bij jou.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dunnere olie, verstopt aanzuigfiltertje?
Ding is beroerd af te stellen; als ik hem op 6 - 7 zet gaat het wel redelijk, zet ik hem op 5, dan lijkt het of hij het niet doet, zet ik hem op 8 issie binnen een week leeg, en zet ik hem plank,... een uurtje
Eén zo'n bussie olie is echt niet genoeg op jaarbasis, zeker niet als je veel km's maakt met je halve huishouden achteropquote:Op maandag 4 februari 2013 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Systeem werkt prima, maar hij staat bij mij wel wat lager dan bij jou.
Die navulbussies van Scottoiler zijn anders aardig fors heurquote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eén zo'n bussie olie is echt niet genoeg op jaarbasis, zeker niet als je veel km's maakt met je halve huishouden achterop
En je halve brommer, je achterbrug, je achterwiel en je kettingkap- en geleider, maar boeit me niks, vet is goedquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik heb gewoon zo'n spuitbus. Die gaan er meerdere per jaar doorheen.
Heb toch nog altijd het idee dat dat beter werkt. Je sputi daar de hele ketting in in plaats van hier en daar een druppeltje.
Mja, dat is dan wel jammer ergensquote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je halve brommer, je achterbrug, je achterwiel en je kettingkap- en geleider, maar boeit me niks, vet is goed
Heb je er daar een van onder je zadel hangen dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die navulbussies van Scottoiler zijn anders aardig fors heur
Eén onder elke okselquote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je er daar een van onder je zadel hangen dan?
Gaaf ding!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef habanero het volgende:
En dan vandaag zonnetje en lekker sturen !
[ afbeelding ]
Als je geen 30K per jaar rijdt en tijd zat hebt welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef habanero het volgende:
[..]
cheers mates !
ketting spray, gebruik witvet wat ik ook voor motorcross gebruik werkt erg goed
Ik begin er niet eens aanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef Vrieskist het volgende:
Ik doe het met een kwastje en een potje vet (retteketet)
Wat deze man zegtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aanMij teveel gedoe.
Even de brommer op de bok op de oprit, spuitbusje er overheen, 15 seconden bezig en je bent klaar.
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?quote:
cameranu. En zeker praktisch. Geen gezeik met lenzen swappenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?
Oh, heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Maar genoeg offtopicSD is al grumpy genoeg
moet ik em eerst terugkrijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef Dekatria het volgende:
Moet je je fancy cam maar op je helm tapen
Ik ook, prima te doenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Salatrel het volgende:
Vanochtend gewoon met zomerhandschoenen gereden hoor
Hier een graad of 8.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, dan rij ik te weinig. Hoe warm was het vanmorgen?
Laatste keer met een graad of 4 vond ik iig niet echt comfortabel (70km)
Ja, zoietsquote:
Oehhhhquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Enigzins offtopic, maar ik was bezig met die mod die ik op de motor aan het maken ben. Dat schermpje wat ik in het dashboard wil bouwen. Werkt best nice, de navigatie is al grotendeels werkend zelfsOp basis van Google Maps met ondersteuning voor 23.800 waypoints, dus dat zit wel goed
![]()
Maar daar hangt dus een SQL server achter. Handel was vastgedraait, dus ik deed DROP DATABASE * omdat ik die structuur toch nog heb liggen en het een en ander moest veranderen. Bleek godverdomme dat de SQL client nog verbonden was met mijn HTPC![]()
Als root natuurlijk, dus dag dag film, muziek en TV database
Da's klote (understatement) ... Indien backup: restore database X from disk=<backup> anders misschien verwijderde bestanden terugplaatsen uit trashcan ofzo...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
r. Handel was vastgedraait, dus ik deed DROP DATABASE * omdat ik die structuur toch nog heb liggen en het een en ander moest veranderen. Bleek
Nee, automatische database backup stond nog op de to-do listquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef yurian het volgende:
[..]
Da's klote (understatement) ... Indien backup: restore database X from disk=<backup> anders misschien verwijderde bestanden terugplaatsen uit trashcan ofzo...
Zal wel meevallen. De temperatuur komt volgens mij niet eens onder 0. Hooguit wat natte sneeuw dus en de grond is niet bevroren dus aanvriezen zal het ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef lipjes het volgende:
Hopen trouwens dat het morgen niet sneeuwt, ik ga gewoon weer op de motor namelijk
Hoop het.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, automatische database backup stond nog op de to-do list
Wordt gelukkig wel gewoon automatisch aangevuld, maar eer dat klaar is staat dat apparaat weer 3 dagen lang te scrapen en daarbij mijn verbinding vol te trekken..
[..]
Zal wel meevallen. De temperatuur komt volgens mij niet eens onder 0. Hooguit wat natte sneeuw dus en de grond is niet bevroren dus aanvriezen zal het ook niet
Je p0rn collectie nog wel gered?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Enigzins offtopic, maar ik was bezig met die mod die ik op de motor aan het maken ben. Dat schermpje wat ik in het dashboard wil bouwen. Werkt best nice, de navigatie is al grotendeels werkend zelfsOp basis van Google Maps met ondersteuning voor 23.800 waypoints, dus dat zit wel goed
![]()
Maar daar hangt dus een SQL server achter. Handel was vastgedraait, dus ik deed DROP DATABASE * omdat ik die structuur toch nog heb liggen en het een en ander moest veranderen. Bleek godverdomme dat de SQL client nog verbonden was met mijn HTPC![]()
Vorige week nog een technisch beheerder geholpen met het volgende probleem op een productie oracle-database. Hij had in overleg met de ontwikkelaar het volgende gedaan:quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, automatische database backup stond nog op de to-do list
Wordt gelukkig wel gewoon automatisch aangevuld, maar eer dat klaar is staat dat apparaat weer 3 dagen lang te scrapen en daarbij mijn verbinding vol te trekken.. Stom ook..
BL: 'DROP DATABASE bandit'
SQL; 'Database bandit not found'
BL: Wat was het ook alweer? Nou ja.. 'DROP DATABASE SuzukiBandit'
SQL; 'Database SuzukiBandit not found'
BL: Fuck it. 'DROP DATABASE *'
SQL: 'Trolololo!'
[..]
Zal wel meevallen. De temperatuur komt volgens mij niet eens onder 0. Hooguit wat natte sneeuw dus en de grond is niet bevroren dus aanvriezen zal het ook niet
Ach, mijn ervaring is dat ik alles toch maar één keer kijk, qua films en series. Muziek is natuurlijk wat anders, dus dat zal je echt missen...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik ben maar een amateur beunhaas, die data is echt pissenEn zo boeiend is het ook weer niet, is eigenlijk gewoon één grote caching DB met media informatie die van internet geplukt is. Maar voor die weer opgebouwd is..
![]()
Maar goed, hij was dus enigzins gerelateerd aan de motor omdat ik dacht aan de mod voor in mijn cockpit aan het werk te zijn
NSR toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geerd en ik hebben dezelfde baan dus het ging even over werk
ik ook, ging bestquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Salatrel het volgende:
Vanochtend gewoon met zomerhandschoenen gereden hoor
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef yurian het volgende:
[..]
Vorige week nog een technisch beheerder geholpen met het volgende probleem op een productie oracle-database. Hij had in overleg met de ontwikkelaar het volgende gedaan:
SQL> delete from <TABLE>;
2 where <column>=<waarde>;
SQL> commit;
Output:
2.134.524 rows dropped
Unknown command beginning with "where..."
Commit completed.
Fantastisch, zo'n extra ";" en een commit in een handmatig scriptMaar ja, backup restoren naar beheer, tabel exporteren en importeren in productie en we waren er weer
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Maar genoeg offtopicSD is al grumpy genoeg
PI stelletje schele ....quote:
Ik heb die shit allemaal dubbel op een externe staan. Daarbij doe ik niet van die rare dingen en commando's op mijn pjoetertquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
![]()
En zo hoort het ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef lipjes het volgende:
Hopen trouwens dat het morgen niet sneeuwt, ik ga gewoon weer op de motor namelijk
Het is ook overal hetzelfde, wel een leuke workaround quick and dirty, maar ja, zo'n controle zit er niet voor niks in, zou je zeggen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Helaas was bij ons de productie data niet meer terug te halen.
En ik me maar afvragen waarom we ineens zoveel foutmeldingen kregen.
Ja tot je een collega belt, euh ja ik heb 30.000 records weggegooid.
ik: ik sloop die controle er wel weer uit, blijven de foutmeldingen in ieder geval weg
Mwa, op zich was die overbodig, dus we konden wel zonder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:22 schreef yurian het volgende:
[..]
Het is ook overal hetzelfde, wel een leuke workaround quick and dirty, maar ja, zo'n controle zit er niet voor niks in, zou je zeggen...
Ik ben weer helemaal motorgekquote:
Ik heb nog niet veel meer weg hoor, minder zelfs denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef lipjes het volgende:
Ik ben weer helemaal motorgek
Dit jaar alleen pas 3-400km weggereden
Vandaag wel 100
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?
Dat heb ik vandaag alleen al geredenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal motorgek
Dit jaar alleen pas 3-400km weggereden
Vandaag wel 100
Geen porum zonder hoge hakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vanmiddag naar Termaat geweest voor laarzen. Toch weer iets duurder uitgevallen dan gehoopt maar wel een paar hele geyle dingen gekocht
2013 Alpinestars S-MX plus
[ afbeelding ]
Breek me de bek niet open meidquote:
Doe maar eens wat meer info via PM..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?
Redline bij 12.500quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:40 schreef lipjes het volgende:
Voor ik wegreed had het ook net gehageld.
Onderweg nog wat sneeuw gehad.
Maar desondanks 1 van de betere ritten van de afgelopen tijd.
Merendeel droog en weinig last van de wind.
En bij een stoplicht wegtrekken en dan met 10.000 toeren een politiemotor inhalen blijft nog steeds leuk.
En onderweg nog een andere bikkel gezien.
Een fisheye lens toevallig? 500D is asp-c toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?
Ja, ik snap dat ook niet zo goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:33 schreef habanero het volgende:
Rij veel te hard om kentekens in de gaten te houden
en een cameraploegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goedDan moet ik eerst het kenteken onthouden en dan onderweg nog op gaan letten. Gewoon op de zwarte Volkswagens letten, meestal rijden ze daar in. En als er maar één iemand in zit, kun je sowieso doorrijden. Ze rijden altijd met twee.
V&A / [TK]Canon 500D - zeer complete uitrusting ¤500,-quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een fisheye lens toevallig? 500D is asp-c toch?
Er zaten er 2 in. Maar dan nog krijg je het wel even warm als je achtervolgd wordt hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goedDan moet ik eerst het kenteken onthouden en dan onderweg nog op gaan letten. Gewoon op de zwarte Volkswagens letten, meestal rijden ze daar in. En als er maar één iemand in zit, kun je sowieso doorrijden. Ze rijden altijd met twee.
Zeikerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Denk dat ik de motor vandaag maar ik het fietsenhok laat en met iemand mee naar huis rijd, kutweer heir
Het sneeuwt en hagelt hier als een malle.quote:
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het sneeuwt en hagelt hier als een malle.
straat wordt ook al wat witter.
En heb geen zin om op mijn bek te gaan.
Maar we hebben nog 2 uur, we gaan t zien
tenzij goldwingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef BlackLining het volgende:
Het verschilt hier per minuut of de zon schijnt, of dat het regent, hagelt of sneeuwtGeen pijl op te trekken. Ik hoef nergens heen vandaag, dus laat de motor ook maar even staan. Morgen weer op en neer naar Leiden..
Al ga ik morgen wel met het blik. Een bank, twee stoelen en een kast meenemen gaat niet zo makkelijk op de motor
Hoef je sowieso niet te rijden. Bank laten staan, Goldwing in de kamer zetten, ook zeer riant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Man, daar hoef je maar 1 keer mee te rijden en dan heb je de complete inboedel verhuisd!
zit wel prima ja, stereo is ook al ingebouwd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoef je sowieso niet te rijden. Bank laten staan, Goldwing in de kamer zetten, ook zeer riant.
Ideaal. Nu nog een tent erboven en je hebt een rijdend huis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
zit wel prima ja, stereo is ook al ingebouwd.
En als je er 1 met zijspan hebt zit je koelkast er ook al naast
Goldwing is gewoon baasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:55 schreef lipjes het volgende:
Erge is nog, mn vader heeft een goldwing met zijspan
zoek de handleiding eens op. Vaak staat daar wel in hoeveel liter de reserve is. Bij mijn tenere is dat 6 liter van de 23 en dat is zichtbaar omdat het laatste streepje knippertquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:56 schreef handboek het volgende:
Ik heb een vraagje. Zoals jullie weten heb ik een kawa zzr600 uit 1995. Nu lees ik overal dat er 18 liter in de benzinetank kan. Nu is het zo dat de benzinemeter na +- 10 liter al tegen het rode aankomt. Hoe zit dit? Zit er dan nog 8 liter in? 4 liter in het rode gedeelte en dan 4 liter reserve? of is het 8 liter reserve? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik vind het een beetje vreemd.
Kan ik niet vinden. Diegene die ik kan vinden kosten 6 dollar....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoek de handleiding eens op. Vaak staat daar wel in hoeveel liter de reserve is. Bij mijn tenere is dat 6 liter van de 23 en dat is zichtbaar omdat het laatste streepje knippert
Eén tank vol van de ZZR600 is 4.8gallon (ong. 18 liter), daarvan is 1.1 gallon (ong. 4 liter) reserve fuel. Hoe jij aan die 10 liter komt is me een raadsel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef handboek het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Diegene die ik kan vinden kosten 6 dollar....
Als ik ongeveer 10 liter heb verreden, dan zit de benzinemeter tegen het rode aan. Ik vind dat vreemd omdat ik zou denken dat voordat de meter in het rood zou belanden, hij minimaal 14 liter zou moeten verrijden en dan 4 liter reserve.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eén tank vol van de ZZR600 is 4.8gallon (ong. 18 liter), daarvan is 1.1 gallon (ong. 4 liter) reserve fuel. Hoe jij aan die 10 liter komt is me een raadsel.
eerste resultaat op googlequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:07 schreef handboek het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Diegene die ik kan vinden kosten 6 dollar....
Ik zou eigenlijk best eens op zo'n slagschip willen rijdenquote:
Ja ok, Ik wil het alleen liever niet op de reserve aankomen. Ik heb een brommer gehad en wanneer ik die op de reserve zette of ver leeg reed dan kon ik de carburateur eraf halen om het vlotterbakje en de sproeier uit te blazen.......quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:15 schreef einschtein het volgende:
Overigens zeg jij zelf 'tegen het rode aan', dat betekent dus niet dat hij helemaal leeg is. En mocht je de brandstoftoevoer gewoon op 'ON' hebben staan in plaats van 'RESERVE' dan kun je, nadat je hem van ON naar RESERVE hebt geswitched, toch nog even vooruit met de 4 liter brandstof die je nog hebt door het gebruik van de RESERVE stand.
Dat heb ik ook, hoor. Ik tank liever even wat vaker dan dat ik met tranen in de broek (uit 'shit, tank bijna écht leeg'-angst) bij het tankstation aankom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef handboek het volgende:
[..]
Ja ok, Ik wil het alleen liever niet op de reserve aankomen. Ik heb een brommer gehad en wanneer ik die op de reserve zette of ver leeg reed dan kon ik de carburateur eraf halen om het vlotterbakje en de sproeier uit te blazen.......
Indeedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best eens op zo'n slagschip willen rijden
Wel met donker vizier natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere aux tank achteropquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef Mirgeam het volgende:
neem een kleine jerrycan mee [ afbeelding ]
Lijkt me verstandig inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef Mirgeam het volgende:
neem een kleine jerrycan mee [ afbeelding ]
nee ovb aanmelden is helaas niet mogelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef klawie het volgende:
hey las net deze topic en wil wel een keer meerijden kan ik ovb aanmelden voor de volgende rit
oke en wat nou als ik niet kan de dag van de rit ivm werk en school etcquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee ovb aanmelden is helaas niet mogelijk.
met vriendelijke groet,
de redactie
Over welke rit heb je het? Hoe kun je je nou al aanmelden voor een rit die nog niet eens geplanned staat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef klawie het volgende:
[..]
oke en wat nou als ik niet kan de dag van de rit ivm werk en school etc
dan kun je kostenloos afzeggen tot op de dag van de rit zelfquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:57 schreef klawie het volgende:
[..]
oke en wat nou als ik niet kan de dag van de rit ivm werk en school etc
He doe eens lief tegen die jongen. Hij heeft mij anders wel gequote in het tourtopiquequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef Mirgeam het volgende:
je vergeet te vertellen dat toegangsbewijzen alleen verkrijgbaar zijn bij officiële verkooppunten, hier te vinden
Wel 25Kw minimaal, anders moeten we te veel rookpauzes inlassen; we hebben niet de hele dag de tijd hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef klawie het volgende:
hey las net deze topic en wil wel een keer meerijden kan ik ovb aanmelden voor de volgende rit
Misschien kan iemand op de snelweg een 11Kw letterlijk op sleeptouw nemen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel 25Kw minimaal, anders moeten we te veel rookpauzes inlassen; we hebben niet de hele dag de tijd he [ afbeelding ]
Of gewoon oldskool met je poot meeduwen achterop het kontjequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Misschien kan iemand op de snelweg een 11Kw letterlijk op sleeptouw nemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of gewoon oldskool met je poot meeduwen achterop het kontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a frood who really knows where his towel is.
Godver, dat krijg je ook nog inderdaad, ritten met 11kW'ersquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel 25Kw minimaal, anders moeten we te veel rookpauzes inlassen; we hebben niet de hele dag de tijd he [ afbeelding ]
Geven ze wel een route mee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Godver, dat krijg je ook nog inderdaad, ritten met 11kW'ers
het is bij wet verboden een motorfiets te slepenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Misschien kan iemand op de snelweg een 11Kw letterlijk op sleeptouw nemen?
achter een vrachtwagen juist alleen maar turbulente lucht.... heb je alleen maar last vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef Vrieskist het volgende:
Zie al zo'n treintje 11Kw-ers achter een vrachtwagen slipstreamen
Verdorie, dat werkt dus ook al niet. Wat blijft er dan nog over aan mogelijkheden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is bij wet verboden een motorfiets te slepen
[..]
achter een vrachtwagen juist alleen maar turbulente lucht.... heb je alleen maar last van
bij iemand achterop die wel gewoon op een fatsoenlijke motor mag rijdenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Verdorie, dat werkt dus ook al niet. Wat blijft er dan nog over aan mogelijkheden?
Mja, of alleen nog maar ritjes op 80km wegen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bij iemand achterop die wel gewoon op een fatsoenlijke motor mag rijden
Maak daar maar 60km-zones van.....Op 80km-wegen raken die 11kw'tjes na een kwartier oververhit....quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Mja, of alleen nog maar ritjes op 80km wegen.
Btw, ben wel benieuwd hoeveel mensen onder de 24 dit jaar gaan beginnen aan een motorrijbewijs.
Weinig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Mja, of alleen nog maar ritjes op 80km wegen.
Btw, ben wel benieuwd hoeveel mensen onder de 24 dit jaar gaan beginnen aan een motorrijbewijs.
AH verminderd aanbod. Ik zie mogelijkheden voor de rest om prijzen te verhogenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weinig.
Al veel rijscholen gehoord die stoppen met de motor of alleen nog zwaar aanbieden
Als je op 3cm van de achterklep van de vrachtwagen gaat rijden scheelt dat wel in de brandstofkostenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is bij wet verboden een motorfiets te slepen
[..]
achter een vrachtwagen juist alleen maar turbulente lucht.... heb je alleen maar last van
http://www.meesterbrein.c(...)t-dat-brandstof.htmlquote:45 meter afstand: 7% minder verbruik
30 meter afstand: 11% minder verbruik
15 meter afstand: 20% minder verbruik
6 meter afstand: 27% minder verbruik
3 meter afstand: 39% minder verbruik
Dat dacht ik al. Zelf zou ik ook mensen aanraden om te wachten tot ze 24 worden. Waarschijnlijk is dit wel precies wat de overheid(en/of europa) wilde bereiken met deze wijzigingen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weinig.
Al veel rijscholen gehoord die stoppen met de motor of alleen nog zwaar aanbieden
en nu quote ik jou, veranderd dat iets?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:49 schreef handboek het volgende:
[..]
He doe eens lief tegen die jongen. Hij heeft mij anders wel gequote in het tourtopique
Wie is die handdoek eigenlijk?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:50 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
en nu quote ik jou, veranderd dat iets?
En hij doet geen MiepMiep naquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef Mirgeam het volgende:
hij heet sander, heeft sinds 20 december zijn motorrijbewijs en rijdt op een 25kw kawasaki
Schop geven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
Mijn pc gaat echt doodblauwe schermen, drives die niet gevonden worden. Zwart scherm boot or select a.. etc.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:59 schreef Mirgeam het volgende:
hij heet sander, heeft sinds 20 december zijn motorrijbewijs en rijdt op een 25kw kawasaki
keyboard error, press F1 tot continuequote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
Mijn pc gaat echt doodblauwe schermen, drives die niet gevonden worden. Zwart scherm boot or select a.. etc.
Ja die F1 kwam ook al langs, maar dat hielp niet echtquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
keyboard error, press F1 tot continue
ubuntu live usbquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:07 schreef Geerd het volgende:
Is dat wat?quote:
Als je schijf verrot is, dan is het (tijdelijk) een alternatiefquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is dat wat?
Mijn hd is aardig gaar volgens mij
Maare snel weer ot jongs.
Gaat over vrachtwagensquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef Geerd het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1322952
Ow op die manier. Ik zat al te zoeken naar motoren....quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, omdat blik op de weg.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:07 schreef handboek het volgende:
[..]
Ow op die manier. Ik zat al te zoeken naar motoren....
oh die beetje zwaar beladen was met riool puinquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op het eind, Boer:"Mooie motor hij" Agent:"Die is niet van mij hoor was het maar waar"
Die ja,quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh die beetje zwaar beladen was met riool puin
Wel lef van die motoragent om daar dan weer zo dicht achteraan te gaan rijdenquote:
Ik rijd daar liever achter dan een kutje in een C3 die 20 min te laat is bij de Hema om koffie te drinken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel lef van die motoragent om daar dan weer zo dicht achteraan te gaan rijden
ik heb gelukkig nog 25 hele kw'smaar doe eerst mee met de newbie ritquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik snap er niets van ze zeggen dat er file rijd hier maar de weg is helemaal leeg voor mequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik rijd daar liever achter dan een kutje in een C3 die 20 min te laat is bij de Hema om koffie te drinken.
Maar dat heet dan weer afstand houden.
En de rechter spiegel is nog ingeklapt laat staan ontdooid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik snap er niets van ze zeggen dat er file rijd hier maar de weg is helemaal leeg voor me
Heerlijk an de pils, vanmiddag weer boa. Maar eerst even wat Romeinen afmaken (A)quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef BlackLining het volgende:
Wat is het stil hier![]()
Ik ga morgen nog even een ritje maken als het enigszins fatsoenlijk weer is. Daarna is het carnaval dus kan ik voor een weekje aan het bier infuus, dan gaat ie weer ff de schuur in
Hij heeft er ook zin in
[ afbeelding ]
D'r ligt zat inderdaad, maar ik ga strakkies toch lekker naar Nijmegen; moet effe bij een UZB langs, en ik verrot het om met de auto de stad in te gaanquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:49 schreef Vrieskist het volgende:
Semi-KLB: kut pekelWil mijn VFR ophalen
Dat heb ik dan weer niet gezien vandaag.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:49 schreef Vrieskist het volgende:
Semi-KLB: kut pekelWil mijn VFR ophalen
Ik ben ook wel vrij panisch wat pekel betreftquote:Op donderdag 7 februari 2013 10:58 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet gezien vandaag.
Zo af en toe wel ja.quote:
Heb hier alles gehad.quote:
Dat is ook wel te merken bij mijn soes.quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
Hier was het mooi genoeg om even te knutselen!
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat die jappen hun best doen om dingen zo krap mogelijk op elkaar te verpakken
Jeh, me too; en ik heb maar 2 uurtjes gereden ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:19 schreef lipjes het volgende:
[..]
Heb hier alles gehad.
Regen, hagel, ijzel, nate sneeuw, droge sneeuw, zon, zwaar bewolkt, licht bewolkt
Je wil niet weten hoe de AT eruit ziet nuquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:01 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik ben ook wel vrij panisch wat pekel betreft
Waarom heb ik hier geen pekel gezienquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, me too; en ik heb maar 2 uurtjes gereden ofzo![]()
Is op zich prima te doen zolang je een beetje afstand houdt tot je voorganger, anders krijg je een beetje een zoute bek; godsamme wat ligt er een vracht van die rotzooi
Daarom ook wel handig om hem niet te wassen zolang er pekel ligtquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef handboek het volgende:
Eindelijk, na 2 dagen getik ben ik er erachter gekomen wat er aan de hand is. Doordat ik de afgelopen week de motor 3 keer gewassen heb ivm pekel wat het vet van mijn ketting af. Blij dat ik erop tijd ben achtergekomen.
Slecht vet, of hogedrukspuit op je ketting gezet? (= dikke vette nono)quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:06 schreef handboek het volgende:
Eindelijk, na 2 dagen getik ben ik er erachter gekomen wat er aan de hand is. Doordat ik de afgelopen week de motor 3 keer gewassen heb ivm pekel wat het vet van mijn ketting af. Blij dat ik erop tijd ben achtergekomen.
Geen idee; niet buiten geweest?quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier geen pekel gezien
Juist wel, wegdek was goed nat.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee; niet buiten geweest?![]()
Gisteravond met Anne d'r auto weggeweest, maar ruitensproeiers zijn erg hard nodig nu hoor
Daarom staat mijne nog lekker binnen, hier zijn de wegen nog wel mooi droog opzich een rondje zou wel kunnen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
Juist wel, wegdek was goed nat.
en op het eind ijzel
Was maar de laatste 100 meter dat ik er last van had gelukkig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom staat mijne nog lekker binnen, hier zijn de wegen nog wel mooi droog opzich een rondje zou wel kunnen.
De weg is hier bij vlagen droog, en soms een beetje nat, maar het is +4, en al dagen niet echt onder 0 geweest dus ik ben niet zo bang. Ijzel is regen die bij temperaturen rond 0 aanvriest op een bevroren ondergrond, dus die kans is hier nihil. toen ik wegreed viel er sneeuw, maar bleef niet liggen en het was ook 0,0 glad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
en op het eind ijzel
Al dagen niet onder 0 geweest? Ik zie nu al twee dagen achter elkaar 's ochtends ijs op de waterplassen langs de weg liggenquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De weg is hier bij vlagen droog, en soms een beetje nat, maar het is +4, en al dagen niet echt onder 0 geweest dus ik ben niet zo bang. Ijzel is regen die bij temperaturen rond 0 aanvriest op een bevroren ondergrond, dus die kans is hier nihil. toen ik wegreed viel er sneeuw, maar bleef niet liggen en het was ook 0,0 glad.
Echt nergens last van gehad verder, en ik hang bij vlagen toch behoorlijk aan het gas
[ afbeelding ]
Check de 'indicatiestreepjes' op de kettingkast![]()
Een laagje ijs op een plas betekent niet automagisch dat er ook vorst in de grond zit heah; daar is wel wat meer voor nodigquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:39 schreef Tankiej het volgende:
een bevroren ondergrond, dus die kans is hier nihil. toen ik wegreed viel er sneeuw, maar bleef
Dat snap ik, maar jij zei letterlijk 'al dagen niet echt onder 0 geweest'. Ik had het niet over vorst in de grondquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een laagje ijs op een plas betekent niet automagisch dat er ook vorst in de grond zit heah; daar is wel wat meer voor nodig
Jajaja en ik denk ook echt dat dat al een paar dagen het geval is hierquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:59 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar jij zei letterlijk 'al dagen niet echt onder 0 geweest'. Ik had het niet over vorst in de grond
Of door de mist heen als het vriest, hele pak onder het ijs.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef lipjes het volgende:
Daarstraks op de terugweg 2 keer gestopt om de handen te warmen
En na de 2e keer reed ik weg, nog 5km door besneeuwde wegen gereden terwijl het nog sneeuwde.
Elke 10 seconden kon ik mijn vizier schoonvegen
en wat er af kwam was een plakaat ijs
Dat heb ik op de brommer wel eens gehad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of door de mist heen als het vriest, hele pak onder het ijs.
Lol, wat doe je dan ook met dit weer op de motorquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef lipjes het volgende:
Daarstraks op de terugweg 2 keer gestopt om de handen te warmen
En na de 2e keer reed ik weg, nog 5km door besneeuwde wegen gereden terwijl het nog sneeuwde.
Elke 10 seconden kon ik mijn vizier schoonvegen
en wat er af kwam was een plakaat ijs
Mogelijkheid is best aanwezig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lol, wat doe je dan ook met dit weer op de motor
Ga je morgen weer?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef lipjes het volgende:
[..]
en op het eind ijzel
Die had ik kunnen verwachten.quote:
Trek dan ook die handrem eens niet aan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme wat is het glad hier
Stond ineens scheef met de autoEn ik reed nog erg rustig voor mijn doen..
Volgens mij toch echt iets van ijzel
En nu sneeuwt het weerGo home weather, you're drunk..
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat weer is echt geen touw aan vast te knopen. Sneeuw, regen, hagel, zonneschijn... en het liefst allemaal zo snel mogelijk achter elkaar.
Yep.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:15 schreef Dekatria het volgende:
Dat weer is echt geen touw aan vast te knopen. Sneeuw, regen, hagel, zonneschijn... en het liefst allemaal zo snel mogelijk achter elkaar.
machinistenquote:
het lijkt wel een zwangere vrouwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:15 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:19 schreef Vrieskist het volgende:
Ben ondertussen heel zielig wat VFR800 filmpjes op youtube aan het kijken, aangezien ik de motor vandaag niet ga ophalenDoekje voor het bloeden.
Geluid klopt niet helemaal met de snelheid neequote:
Hier ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Yes, weekend
[..]
Hier schijnt de zon
Het is bijna lente/zomerquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:27 schreef Anne het volgende:
Volgens mij kunnen we dit topic beter naar Weer, Klimaat en Natuurrampen schoppen..
Zelf doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef Dekatria het volgende:
Godverdomme, volgende week moet de Alp weg voor het balhoofd, en het blijft vriezen.
Ja prettig werkje is anders jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het balhoofd? No fucking way dat ik dat zelf ga doen.
Ik weet dat het kan inderdaad... maar ik vind het met deze zomer voor de boeg niet zo verstandigquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prettig werkje is anders ja
Maar met een slijptol, kookplaat en wat gehamer kom je een end hoor.
Heb het vorig jaar zelf gedaan.
Da's een makkie man, zonde om hem daarvoor weg te brengen, maargoed, ieder zijn meugquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het balhoofd? No fucking way dat ik dat zelf ga doen.
slijptol? kookplaat? wut?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja prettig werkje is anders ja
Maar met een slijptol, kookplaat en wat gehamer kom je een end hoor.
Heb het vorig jaar zelf gedaan.
Voor jou is alles volgens mij een makkiequote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een makkie man, zonde om hem daarvoor weg te brengen, maargoed, ieder zijn meug
Ik heb het al 2 keer gedaan bij mij AT's, is echt heel simpel; je tikt ze er zo uit, en zo weer in; echt geen kunst aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voor jou is alles volgens mij een makkie
Om het lager eraf te halen werkt een slijptol het beste.quote:
Ah, op die viedz; ja, dat kan idd een optie zijn als het zo vast zit, maar was bij de mijne niet nodig; je tikje de binnenschaal er zo vanaf en weer op..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:33 schreef lipjes het volgende:
[..]
Om het lager eraf te halen werkt een slijptol het beste.
Je slijpt het lager zo ver mogelijk door midden, beitel erop en 1 tik en klaar.
Voor het erop zetten van het nieuwe lager leg je de as in de vriezer voor een paar uur en het lager even lager 10-15 min op een kookplaat tot die kokend heet is.
Dan glijd die er zo op.
Zonder een pers e.d. verzin je nog wel eens wat
Goeie spullies = het halve werkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:38 schreef lipjes het volgende:
Hebben wij eigenlijk niet eens gebruikt
We hebben dan wel weer een motorbrug wat het eea wat makkelijker maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |