Ja, zoietsquote:
Oehhhhquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Enigzins offtopic, maar ik was bezig met die mod die ik op de motor aan het maken ben. Dat schermpje wat ik in het dashboard wil bouwen. Werkt best nice, de navigatie is al grotendeels werkend zelfsOp basis van Google Maps met ondersteuning voor 23.800 waypoints, dus dat zit wel goed
![]()
Maar daar hangt dus een SQL server achter. Handel was vastgedraait, dus ik deed DROP DATABASE * omdat ik die structuur toch nog heb liggen en het een en ander moest veranderen. Bleek godverdomme dat de SQL client nog verbonden was met mijn HTPC![]()
Als root natuurlijk, dus dag dag film, muziek en TV database
Da's klote (understatement) ... Indien backup: restore database X from disk=<backup> anders misschien verwijderde bestanden terugplaatsen uit trashcan ofzo...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
r. Handel was vastgedraait, dus ik deed DROP DATABASE * omdat ik die structuur toch nog heb liggen en het een en ander moest veranderen. Bleek
Nee, automatische database backup stond nog op de to-do listquote:Op maandag 4 februari 2013 23:34 schreef yurian het volgende:
[..]
Da's klote (understatement) ... Indien backup: restore database X from disk=<backup> anders misschien verwijderde bestanden terugplaatsen uit trashcan ofzo...
Zal wel meevallen. De temperatuur komt volgens mij niet eens onder 0. Hooguit wat natte sneeuw dus en de grond is niet bevroren dus aanvriezen zal het ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef lipjes het volgende:
Hopen trouwens dat het morgen niet sneeuwt, ik ga gewoon weer op de motor namelijk
Hoop het.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, automatische database backup stond nog op de to-do list
Wordt gelukkig wel gewoon automatisch aangevuld, maar eer dat klaar is staat dat apparaat weer 3 dagen lang te scrapen en daarbij mijn verbinding vol te trekken..
[..]
Zal wel meevallen. De temperatuur komt volgens mij niet eens onder 0. Hooguit wat natte sneeuw dus en de grond is niet bevroren dus aanvriezen zal het ook niet
Je p0rn collectie nog wel gered?quote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
Enigzins offtopic, maar ik was bezig met die mod die ik op de motor aan het maken ben. Dat schermpje wat ik in het dashboard wil bouwen. Werkt best nice, de navigatie is al grotendeels werkend zelfsOp basis van Google Maps met ondersteuning voor 23.800 waypoints, dus dat zit wel goed
![]()
Maar daar hangt dus een SQL server achter. Handel was vastgedraait, dus ik deed DROP DATABASE * omdat ik die structuur toch nog heb liggen en het een en ander moest veranderen. Bleek godverdomme dat de SQL client nog verbonden was met mijn HTPC![]()
Vorige week nog een technisch beheerder geholpen met het volgende probleem op een productie oracle-database. Hij had in overleg met de ontwikkelaar het volgende gedaan:quote:Op maandag 4 februari 2013 23:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, automatische database backup stond nog op de to-do list
Wordt gelukkig wel gewoon automatisch aangevuld, maar eer dat klaar is staat dat apparaat weer 3 dagen lang te scrapen en daarbij mijn verbinding vol te trekken.. Stom ook..
BL: 'DROP DATABASE bandit'
SQL; 'Database bandit not found'
BL: Wat was het ook alweer? Nou ja.. 'DROP DATABASE SuzukiBandit'
SQL; 'Database SuzukiBandit not found'
BL: Fuck it. 'DROP DATABASE *'
SQL: 'Trolololo!'
[..]
Zal wel meevallen. De temperatuur komt volgens mij niet eens onder 0. Hooguit wat natte sneeuw dus en de grond is niet bevroren dus aanvriezen zal het ook niet
Ach, mijn ervaring is dat ik alles toch maar één keer kijk, qua films en series. Muziek is natuurlijk wat anders, dus dat zal je echt missen...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef BlackLining het volgende:
Nou, ik ben maar een amateur beunhaas, die data is echt pissenEn zo boeiend is het ook weer niet, is eigenlijk gewoon één grote caching DB met media informatie die van internet geplukt is. Maar voor die weer opgebouwd is..
![]()
Maar goed, hij was dus enigzins gerelateerd aan de motor omdat ik dacht aan de mod voor in mijn cockpit aan het werk te zijn
NSR toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geerd en ik hebben dezelfde baan dus het ging even over werk
ik ook, ging bestquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Salatrel het volgende:
Vanochtend gewoon met zomerhandschoenen gereden hoor
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:48 schreef yurian het volgende:
[..]
Vorige week nog een technisch beheerder geholpen met het volgende probleem op een productie oracle-database. Hij had in overleg met de ontwikkelaar het volgende gedaan:
SQL> delete from <TABLE>;
2 where <column>=<waarde>;
SQL> commit;
Output:
2.134.524 rows dropped
Unknown command beginning with "where..."
Commit completed.
Fantastisch, zo'n extra ";" en een commit in een handmatig scriptMaar ja, backup restoren naar beheer, tabel exporteren en importeren in productie en we waren er weer
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Maar genoeg offtopicSD is al grumpy genoeg
PI stelletje schele ....quote:
Ik heb die shit allemaal dubbel op een externe staan. Daarbij doe ik niet van die rare dingen en commando's op mijn pjoetertquote:Op maandag 4 februari 2013 23:24 schreef BlackLining het volgende:
![]()
En zo hoort het ookquote:Op maandag 4 februari 2013 23:36 schreef lipjes het volgende:
Hopen trouwens dat het morgen niet sneeuwt, ik ga gewoon weer op de motor namelijk
Het is ook overal hetzelfde, wel een leuke workaround quick and dirty, maar ja, zo'n controle zit er niet voor niks in, zou je zeggen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:15 schreef lipjes het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Helaas was bij ons de productie data niet meer terug te halen.
En ik me maar afvragen waarom we ineens zoveel foutmeldingen kregen.
Ja tot je een collega belt, euh ja ik heb 30.000 records weggegooid.
ik: ik sloop die controle er wel weer uit, blijven de foutmeldingen in ieder geval weg
Mwa, op zich was die overbodig, dus we konden wel zonder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:22 schreef yurian het volgende:
[..]
Het is ook overal hetzelfde, wel een leuke workaround quick and dirty, maar ja, zo'n controle zit er niet voor niks in, zou je zeggen...
Ik ben weer helemaal motorgekquote:
Ik heb nog niet veel meer weg hoor, minder zelfs denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef lipjes het volgende:
Ik ben weer helemaal motorgek
Dit jaar alleen pas 3-400km weggereden
Vandaag wel 100
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?
Dat heb ik vandaag alleen al geredenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal motorgek
Dit jaar alleen pas 3-400km weggereden
Vandaag wel 100
Geen porum zonder hoge hakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Vanmiddag naar Termaat geweest voor laarzen. Toch weer iets duurder uitgevallen dan gehoopt maar wel een paar hele geyle dingen gekocht
2013 Alpinestars S-MX plus
[ afbeelding ]
Breek me de bek niet open meidquote:
Doe maar eens wat meer info via PM..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?
Redline bij 12.500quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:40 schreef lipjes het volgende:
Voor ik wegreed had het ook net gehageld.
Onderweg nog wat sneeuw gehad.
Maar desondanks 1 van de betere ritten van de afgelopen tijd.
Merendeel droog en weinig last van de wind.
En bij een stoplicht wegtrekken en dan met 10.000 toeren een politiemotor inhalen blijft nog steeds leuk.
En onderweg nog een andere bikkel gezien.
Een fisheye lens toevallig? 500D is asp-c toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nog een zgan Canon 500D met een buttload aan accessoires en 2 lenzen die ik wil verkopen. Interesse?
Ja, ik snap dat ook niet zo goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:33 schreef habanero het volgende:
Rij veel te hard om kentekens in de gaten te houden
en een cameraploegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goedDan moet ik eerst het kenteken onthouden en dan onderweg nog op gaan letten. Gewoon op de zwarte Volkswagens letten, meestal rijden ze daar in. En als er maar één iemand in zit, kun je sowieso doorrijden. Ze rijden altijd met twee.
V&A / [TK]Canon 500D - zeer complete uitrusting ¤500,-quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een fisheye lens toevallig? 500D is asp-c toch?
Er zaten er 2 in. Maar dan nog krijg je het wel even warm als je achtervolgd wordt hahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo goedDan moet ik eerst het kenteken onthouden en dan onderweg nog op gaan letten. Gewoon op de zwarte Volkswagens letten, meestal rijden ze daar in. En als er maar één iemand in zit, kun je sowieso doorrijden. Ze rijden altijd met twee.
Zeikerdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef lipjes het volgende:
Denk dat ik de motor vandaag maar ik het fietsenhok laat en met iemand mee naar huis rijd, kutweer heir
Het sneeuwt en hagelt hier als een malle.quote:
Je hebt groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
Het sneeuwt en hagelt hier als een malle.
straat wordt ook al wat witter.
En heb geen zin om op mijn bek te gaan.
Maar we hebben nog 2 uur, we gaan t zien
tenzij goldwingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef BlackLining het volgende:
Het verschilt hier per minuut of de zon schijnt, of dat het regent, hagelt of sneeuwtGeen pijl op te trekken. Ik hoef nergens heen vandaag, dus laat de motor ook maar even staan. Morgen weer op en neer naar Leiden..
Al ga ik morgen wel met het blik. Een bank, twee stoelen en een kast meenemen gaat niet zo makkelijk op de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |