Mja, dat is dan wel jammer ergensquote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je halve brommer, je achterbrug, je achterwiel en je kettingkap- en geleider, maar boeit me niks, vet is goed
Heb je er daar een van onder je zadel hangen dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die navulbussies van Scottoiler zijn anders aardig fors heur
Eén onder elke okselquote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je er daar een van onder je zadel hangen dan?
Gaaf ding!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef habanero het volgende:
En dan vandaag zonnetje en lekker sturen !
[ afbeelding ]
Als je geen 30K per jaar rijdt en tijd zat hebt welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef habanero het volgende:
[..]
cheers mates !
ketting spray, gebruik witvet wat ik ook voor motorcross gebruik werkt erg goed
Ik begin er niet eens aanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef Vrieskist het volgende:
Ik doe het met een kwastje en een potje vet (retteketet)
Wat deze man zegtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aanMij teveel gedoe.
Even de brommer op de bok op de oprit, spuitbusje er overheen, 15 seconden bezig en je bent klaar.
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?quote:
cameranu. En zeker praktisch. Geen gezeik met lenzen swappenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?
Oh, heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Maar genoeg offtopicSD is al grumpy genoeg
moet ik em eerst terugkrijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef Dekatria het volgende:
Moet je je fancy cam maar op je helm tapen
Ik ook, prima te doenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Salatrel het volgende:
Vanochtend gewoon met zomerhandschoenen gereden hoor
Hier een graad of 8.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, dan rij ik te weinig. Hoe warm was het vanmorgen?
Laatste keer met een graad of 4 vond ik iig niet echt comfortabel (70km)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |