Ja mooi is dat hey, van die ouwe rotten overal schijt aanquote:Op maandag 4 februari 2013 19:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik moest door de ballast naar leeg mat op Gv... dus ik helemaal moeite doen om hesje uittas te halen komt even later de mcn met kop koffie en zonder hesje aanbanjeren
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
met hesje aan kom je makkelijker binnen op de watergraafsmeer
mooi man laatst spr van rtd naar gvc met een mcn die 6 weken later met pensioen zou gaan. Schijt aan alles wat met ezr te maken heeft overal 1 a1,5 minuut te vroegquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hey, van die ouwe rotten overal schijt aan. Ik doe ook altijd netjes hesje an heur
Ik ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Vrieskist het volgende:
Zie bij het KNMI dat het steeds kouder wordt richting en in het weekend.
Nou ben ik volgende week toch niet in staat te rijden, maar wel balen met dit kwakkelende winterweer. Laat het voorjaar maar komen!
Carnaval kennen we niet in 't noordenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ook nietDe mijne gaat woensdag weer even in de schuur, ben waarschijnlijk de hele week toch te zat om te rijden in verband met carnaval
Strakke foto,met een evenzo strakke fietsquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef habanero het volgende:
En dan vandaag zonnetje en lekker sturen !
[ afbeelding ]
Zo hoort dat ook zuinig rijen doe je maar in je vrije tijd in je prius!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi man laatst spr van rtd naar gvc met een mcn die 6 weken later met pensioen zou gaan. Schijt aan alles wat met ezr te maken heeft overal 1 a1,5 minuut te vroeg
ik ben er zelf ook geen fan vanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo hoort dat ook zuinig rijen doe je maar in je vrije tijd in je prius!
Hey, kras eens op met die algebra; is al irritant genoeg in het treinentopicquote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi man laatst spr van rtd naar gvc met een mcn die 6 weken later met pensioen zou gaan. Schijt aan alles wat met ezr te maken heeft overal 1 a1,5 minuut te vroeg
Dat inderdaad, tof dingquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Strakke foto,met een evenzo strakke fietsmooi opgeknapt!
Sprinter, rotjeknor, denhaag, jou beroep energie zuinig rijdenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hey, kras eens op met die algebra; is al irritant genoeg in het treinentopic
Ik doe als veelrijder bijna een jaar met een bussie; beetje valse bezuiniging volgens mij inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Geerd het volgende:
Toch maar weer kettingspray halen, dat geknaai met vet ook wel weer gehad ook al is het 10x goedkoper.
Een jaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik doe als veelrijder bijna een jaar met een bussie; beetje valse bezuiniging volgens mij inderdaad
Ik heb ook een Scottoiler, maar ik ben vaak te lui om hem te vullen; niet doorvertellen hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Scottoiler gaat eigenlijk minder rap dan ik altijd denk. Nog nooit dat ding leeggereden - na m'n trip deze zomer stond t peil nauwelijks een cm lager (en hij staat toch aardig rap bij mij).quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb ook een Scottoiler, maar ik ben vaak te lui om hem te vullen; niet doorvertellen he
Dunnere olie, verstopt aanzuigfiltertje?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Scottoiler gaat eigenlijk minder rap dan ik altijd denk. Nog nooit dat ding leeggereden - na m'n trip deze zomer stond t peil nauwelijks een cm lager (en hij staat toch aardig rap bij mij).
Systeem werkt prima, maar hij staat bij mij wel wat lager dan bij jou.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dunnere olie, verstopt aanzuigfiltertje?
Ding is beroerd af te stellen; als ik hem op 6 - 7 zet gaat het wel redelijk, zet ik hem op 5, dan lijkt het of hij het niet doet, zet ik hem op 8 issie binnen een week leeg, en zet ik hem plank,... een uurtje
Eén zo'n bussie olie is echt niet genoeg op jaarbasis, zeker niet als je veel km's maakt met je halve huishouden achteropquote:Op maandag 4 februari 2013 20:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Systeem werkt prima, maar hij staat bij mij wel wat lager dan bij jou.
Die navulbussies van Scottoiler zijn anders aardig fors heurquote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eén zo'n bussie olie is echt niet genoeg op jaarbasis, zeker niet als je veel km's maakt met je halve huishouden achterop
En je halve brommer, je achterbrug, je achterwiel en je kettingkap- en geleider, maar boeit me niks, vet is goedquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik heb gewoon zo'n spuitbus. Die gaan er meerdere per jaar doorheen.
Heb toch nog altijd het idee dat dat beter werkt. Je sputi daar de hele ketting in in plaats van hier en daar een druppeltje.
Mja, dat is dan wel jammer ergensquote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je halve brommer, je achterbrug, je achterwiel en je kettingkap- en geleider, maar boeit me niks, vet is goed
Heb je er daar een van onder je zadel hangen dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die navulbussies van Scottoiler zijn anders aardig fors heur
Eén onder elke okselquote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je er daar een van onder je zadel hangen dan?
Gaaf ding!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef habanero het volgende:
En dan vandaag zonnetje en lekker sturen !
[ afbeelding ]
Als je geen 30K per jaar rijdt en tijd zat hebt welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef habanero het volgende:
[..]
cheers mates !
ketting spray, gebruik witvet wat ik ook voor motorcross gebruik werkt erg goed
Ik begin er niet eens aanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef Vrieskist het volgende:
Ik doe het met een kwastje en een potje vet (retteketet)
Wat deze man zegtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aanMij teveel gedoe.
Even de brommer op de bok op de oprit, spuitbusje er overheen, 15 seconden bezig en je bent klaar.
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?quote:
cameranu. En zeker praktisch. Geen gezeik met lenzen swappenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt als een praktisch lensje. Ben zelf ook een beetje aan het kijken naar een leuke camera (voor de vakantie). Waar heb jij hem vandaan?
Oh, heb ik wat gemist?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef Salatrel het volgende:
Maar genoeg offtopicSD is al grumpy genoeg
moet ik em eerst terugkrijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef Dekatria het volgende:
Moet je je fancy cam maar op je helm tapen
Ik ook, prima te doenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:51 schreef Salatrel het volgende:
Vanochtend gewoon met zomerhandschoenen gereden hoor
Hier een graad of 8.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:58 schreef JK1982 het volgende:
Hmmz, dan rij ik te weinig. Hoe warm was het vanmorgen?
Laatste keer met een graad of 4 vond ik iig niet echt comfortabel (70km)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |